Topic: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
1025 posts, 163149 views
📖 Pagination options
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
adila
Nu stiu unde ai vazut tu ca sunt montate cu tarnacopul ca mie mi se par clar aruncate din avion. Tarnacopul este mult mai precis
neb1 wrote:
Ora 01:00 s-au montat rulouri de iarba pe insulitele de la tramvai.Zici ca sunt montate cu tarnacopul.Una in sus ,alta in jos.
Nu stiu unde ai vazut tu ca sunt montate cu tarnacopul ca mie mi se par clar aruncate din avion. Tarnacopul este mult mai precis
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Mai sunt încă de montat gardulete de inox si chiar capace de placare la pasaj. Mai merge inaugurat o dată, când termină tot.
Mai sunt încă de montat gardulete de inox si chiar capace de placare la pasaj. Mai merge inaugurat o dată, când termină tot.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Vrei sa zici ca troleele nu merita si ele o inaugurare separata?
LE
Am uitat sa va spun ceva...
Nu stiu cum se numesc tehnic acele "afisaje" pe care apare limita de viteza:
Dar in seara asta am observat ca funtioneaza asa: 10 secunde "50 km/h", 3-4 secunde... "stema" PMB, in culori...
Modestia, bat'o vina !...
Iar pe sensul Vacaresti->Nitu Vasile, chiar inaintea "alveolei" de la Arhivele Nationale, au instalat pe un stalp doua astfel de "afisaje electronice": unul mic cu "50/stema PMB" si unul muuuuult mai mare (mai lat, la fel de inalt) pe care scrie "PASAJAUL PIATA SUDULUI PASAJ DESCHIS".
Nu am facut poza pentru ca m-a luat prin surprindere - aseara nu era acolo.
Vrei sa zici ca troleele nu merita si ele o inaugurare separata?
LE
Am uitat sa va spun ceva...
Nu stiu cum se numesc tehnic acele "afisaje" pe care apare limita de viteza:
Dar in seara asta am observat ca funtioneaza asa: 10 secunde "50 km/h", 3-4 secunde... "stema" PMB, in culori...
Modestia, bat'o vina !...
Iar pe sensul Vacaresti->Nitu Vasile, chiar inaintea "alveolei" de la Arhivele Nationale, au instalat pe un stalp doua astfel de "afisaje electronice": unul mic cu "50/stema PMB" si unul muuuuult mai mare (mai lat, la fel de inalt) pe care scrie "PASAJAUL PIATA SUDULUI PASAJ DESCHIS".
Nu am facut poza pentru ca m-a luat prin surprindere - aseara nu era acolo.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
WT_fan06
Inaugurarea troleibuzelor sa stea la coada. Mai intai panselutele.
Nu se poate face o smecherie, ca la atingerea patinei macazelor sa se programeze verde tramvaiului la urmatoarea faza de semafor, altfel sa se treaca peste faza pentru tramvaie? Asa, masinile nu opresc degeaba la tramvaie, care sa fim seriosi, nu vin din 10 in 10 secunde, iar tramvaiele trec mult mai repede atunci cand vin.
Inaugurarea troleibuzelor sa stea la coada. Mai intai panselutele.
Nu se poate face o smecherie, ca la atingerea patinei macazelor sa se programeze verde tramvaiului la urmatoarea faza de semafor, altfel sa se treaca peste faza pentru tramvaie? Asa, masinile nu opresc degeaba la tramvaie, care sa fim seriosi, nu vin din 10 in 10 secunde, iar tramvaiele trec mult mai repede atunci cand vin.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Cristi N
Nu am desfacut pana acum vreun automat de semaforizare ca sa vad ce fel de logica foloseste dar din punct de vedere software/electronic asa ceva este perfect posibil. O astfel de solutie nu e cu nimic mai presus de o lucrare de licenta la facultatea de electronica.
Nu am desfacut pana acum vreun automat de semaforizare ca sa vad ce fel de logica foloseste dar din punct de vedere software/electronic asa ceva este perfect posibil. O astfel de solutie nu e cu nimic mai presus de o lucrare de licenta la facultatea de electronica.
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
MikeT
Problema este ca atunci cand apare limita de viteza 50km/h, seara, intensitatea luminoasa este orbitoare. Ai impresia ca vine un camion urias cu faza lunga spre tine. Niste porcarii maxime si inutile. Macar de era limita de viteza alta, gen 40km/h ca in Pasajul UNirii.
TibiV wrote:
Nu stiu cum se numesc tehnic acele "afisaje" pe care apare limita de viteza:
Dar in seara asta am observat ca funtioneaza asa: 10 secunde "50 km/h", 3-4 secunde... "stema" PMB, in culori...
Modestia, bat'o vina !...
Problema este ca atunci cand apare limita de viteza 50km/h, seara, intensitatea luminoasa este orbitoare. Ai impresia ca vine un camion urias cu faza lunga spre tine. Niste porcarii maxime si inutile. Macar de era limita de viteza alta, gen 40km/h ca in Pasajul UNirii.
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
nathalael
Sunt VMS-uri (Variable message sign). Ar putea sa foloseasca semafoare precum cele pentru pietoni cu apasarea butonului.
Sunt VMS-uri (Variable message sign). Ar putea sa foloseasca semafoare precum cele pentru pietoni cu apasarea butonului.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Am remarcat și eu asta într-o seară. Nici nu se vedea 50-ul, doar două proiectoare albe
MikeT wrote:
Problema este ca atunci cand apare limita de viteza 50km/h, seara, intensitatea luminoasa este orbitoare. Ai impresia ca vine un camion urias cu faza lunga spre tine. Niste porcarii maxime si inutile. Macar de era limita de viteza alta, gen 40km/h ca in Pasajul UNirii.
Am remarcat și eu asta într-o seară. Nici nu se vedea 50-ul, doar două proiectoare albe
- realistul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
realistul
Pai in afara, in mare parte numai așa ceva se montează, dar nu deranjează ochiul. Poate au vreun senzor de reglaj al intensității luminoase. Mă uitam in dimineața asta, stand in traficul infernal la coada spre Big care începea de la strada Săvinești, cum se usucă gazonul. Alt aspect foarte urat este că după montarea acelor balustrade, Alucobond-ul se deformează cu ajutorul muncitorilor și arată ca naiba. Nu ca ar fi montat din start bine...
Pai in afara, in mare parte numai așa ceva se montează, dar nu deranjează ochiul. Poate au vreun senzor de reglaj al intensității luminoase. Mă uitam in dimineața asta, stand in traficul infernal la coada spre Big care începea de la strada Săvinești, cum se usucă gazonul. Alt aspect foarte urat este că după montarea acelor balustrade, Alucobond-ul se deformează cu ajutorul muncitorilor și arată ca naiba. Nu ca ar fi montat din start bine...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Cui sa-i pese.....doar noua care ne facem sange rau si ne creste tensiunea.
Cui sa-i pese.....doar noua care ne facem sange rau si ne creste tensiunea.
- neb1
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
neb1
Ora 14:00 , mai punem un bec ,mai montam o balustrada ,mai slefuim putin pe la PP-uri .Era ADP-ul in intersectie si uda gazonul ,blocasera si ei o banda,baieti draguti.Cred ca se confirma aia cu gardul scos de la Romprim ,erau 2 baieti cu flexuri slefuiau la rugina. Intrebarea mea este ,mai terminam si noi cu pasajul asta?
PS: ATENTIE LA PIETONI,in dreptul statiei de metrou pe Oltenitei au disparut 3 metri de gard si se face concurs de sacosa viteza.Trec cate 6-7 pensionari,cu plase cu carucioare de cumparaturi.Nu sunt foarte deranjati de masini,de fapt nu prea le pasa deloc.
20170913_113928.jpg (1.09 MB; downloaded 2329 times)
20170913_113922.jpg (960.4 KB; downloaded 2330 times)
PS: ATENTIE LA PIETONI,in dreptul statiei de metrou pe Oltenitei au disparut 3 metri de gard si se face concurs de sacosa viteza.Trec cate 6-7 pensionari,cu plase cu carucioare de cumparaturi.Nu sunt foarte deranjati de masini,de fapt nu prea le pasa deloc.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Pana vor fi primele accidente. Desi, i-am vazut sarind (pe oameni in general, nu dintr-o clasa anume) si peste sau printre gardurile liniei 41....deci despre ce vorbim..
Se pun stalpisori sau ceva similar vizavi de unde e facuta poza respectiva? Nu de alta dar a nu pune stalpisori e o invitatie la parcare. Asa cum e si in zona fostului rond de troleibuze, trotuarul de langa unica banda care face dreapta pe Oltenitei.
Pana vor fi primele accidente. Desi, i-am vazut sarind (pe oameni in general, nu dintr-o clasa anume) si peste sau printre gardurile liniei 41....deci despre ce vorbim..
Se pun stalpisori sau ceva similar vizavi de unde e facuta poza respectiva? Nu de alta dar a nu pune stalpisori e o invitatie la parcare. Asa cum e si in zona fostului rond de troleibuze, trotuarul de langa unica banda care face dreapta pe Oltenitei.
- realistul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
realistul
Acum se repara trotuarul in fata la Sun Plazza. Se vopseau acele...popice, se monta granit. Au spart și acea hazna- jardiniera. Din nou.
Acum se repara trotuarul in fata la Sun Plazza. Se vopseau acele...popice, se monta granit. Au spart și acea hazna- jardiniera. Din nou.
IMG_20170913_162250.jpg (1.72 MB; downloaded 2253 times)
IMG_20170913_162309.jpg (1.99 MB; downloaded 2256 times)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
misterr
Numai că aici e o problemă: accesul în stație e foarte dificil. Pentru a intra în stație, taxiurile trebuie să ocolească tocmai pînă la rondul de la Nițu Vasile și să se întoarcă, apoi să se încadreze pe lîngă pasaj. Adică taxiurile care vin din centru nu pot întoarce direct la Piața Sudului și apoi să plece din nou în cursă, trebuie să meargă „pe gol” pînă la Nițu Vasile ca să întoarcă.
Victor92 wrote:Ieri după-masă am stat și eu o jumătate de oră (de la 16:00 la 16:30) și m-am uitat cum se chinuie să facă să meargă comandat din patină macazul dinspre Romprim spre Văcărești, fără succes. Comandat din dulapul de automatizare (care e în rondul din intersecție) mergea, din patină nu. Au trecut în timpul ăsta vreo zece tramvaie (și spre Văcărești și spre Șura Mare). Pînă la urmă le-au spus vatmanilor să schimbe macazul tot cu ranga.
- macazele din intersectie au functionat electric in preajma orei 18 cand am ajuns astazi in zona ... dupa au clacat, desi erau angajatii firmei care le-au montat si munceau de zor. Brusc, la ora 20:00, acestia s-au evaporat, lasand haos general in randul vatmanilor si pierzand minute bune in intersectie;
Victor92 wrote:Și la macazul de care zic lipseau (e adevărat, unul era în mînă la meșter).
- suruburile lipsesc din preajma macazelor (cel putin din preajma celor dinspre Sura Mare);
Trole wrote:
În pasajul pietonal avem un pom de Crăciun costisitor cu leduri RGB... Se putea monta un panou fix, mult mai ieftin și cu aceeași utilitate... A se observa acuratețea informațiilor asupra traseelor tramvaielor...
punmeister wrote:L-am văzut și eu pe cel cu „linia 34, sens Calea Văcăreșto”, și pe cel care se vedea „din bucăți” (partea din stînga afișa jumătatea de imagine care trebuia să fie în dreapta, iar partea din dreapta afișa jumătatea de imagine care trebuia să fie în stînga) și imaginea era mai mare și nu se încadra pe monitor. Chestii de finețe...
Deci pot sa iau tramvaiul pana-n Oltenita???
survola wrote:
Mai sunt încă de montat gardulete de inox si chiar capace de placare la pasaj. Mai merge inaugurat o dată, când termină tot.
TibiV wrote:
Vrei sa zici ca troleele nu merita si ele o inaugurare separata?
WT_fan06 wrote:Pare că următoarea inaugurare va fi stația de taxiuri. Ieri nu era încă asfaltată.
Inaugurarea troleibuzelor sa stea la coada. Mai intai panselutele.
Numai că aici e o problemă: accesul în stație e foarte dificil. Pentru a intra în stație, taxiurile trebuie să ocolească tocmai pînă la rondul de la Nițu Vasile și să se întoarcă, apoi să se încadreze pe lîngă pasaj. Adică taxiurile care vin din centru nu pot întoarce direct la Piața Sudului și apoi să plece din nou în cursă, trebuie să meargă „pe gol” pînă la Nițu Vasile ca să întoarcă.
📖 Pagination options