Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A

236 posts, 95045 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16 17
 
 

📖 Pagination options
Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia TibiV

Adrian, am invatat eu multe, dar asta inca nu...
Ce naiba sunt CUZINETII la voi ?
Eu sunt motorist, la mine cuzinetii sunt niste semi-cercuri (jumatati de cilindru taiat pe generatoare, mai exact...) din aliaje antifrictiune montati pe arborele cotit... :oops:

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

Adrian Rosca wrote:
Se munceste in continuare: acum s-a cofrat zidul de garda la culeea de pe partea stanga, cum mergi spre Mogosoaia. N-am facut poza, dar postez o schita sa va dati seama despre ce element este vorba:




Deci nu ai fost atent la poza asta ;) .
Cuzinetul este stramosul rulmentului, o piesa ce ofera suport unei piese mobile fata de una fixa, tablierul metalic se sprijina intr-un capat pe role si in celalalt pe cuzineti.

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia TibiV

shoppy
multumesc mult !

Dacă pui şi sprijinirea pe role e perfect....

Iar "strămoșul" este în continuare bine mersi...
Este al naibii de greu să bagi un rulment pe un arbore cotit
..

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia Adrian Rosca

Ca sa fie mai clar la ce m-am referit:



 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia danutzu_2910

@Adran Rosca, ma bag un pic pe teritoriul tau cu  filmare de astazi. :D


 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia realistul

Bănuiesc că vor face două benzi pe sens. Mă uitam ce mizerie, ce de boscheti, marcaje lipsa sau șterse...

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia mgrigoriu

Logic ar fi ca cel putin de la Lukoil pana la giratoriu de pe centura, sa largeasca la doua benzi pe sens. Spatiu este suficient, nu e nevoie de exproprieri, doar cativa stalpi de iluminat trebuie mutati in lateral pe linia noului trotuar. Dar cum sa convingi CNAIR ?. Daca ar sta si ei cate 30 minute dimineata sa faca bucata asta de 1 km, poate am avea o sansa

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

Suprabetonare la tablier si avans la balastat(se pare ca in capatul celalalt balastarea este incheiata).
DSC05525.JPG (379.23 KB; downloaded 5237 times)
DSC05526.JPG (523.27 KB; downloaded 5234 times)

 


Re: Supralargire DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

Avans balastare.
DSC05563.JPG (507.11 KB; downloaded 5025 times)

 



Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia shoppy

Aceasta lucrare nu are legatura cu trenul de aeroport ci a facut parte dintr-un pachet de reconstruiri a mai multor poduri si podete din aceasta zona a tarii.

 


Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia survola

Legat de Podul Constanța, chiar mă gândeam ce se mai întâmplă la acest pod.
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... osoaia.htm

CFR a cerut constructorilor să termine în luna iunie lucrările la podul de la Mogoșoaia

Directorul General al CFR SA, Ion Gavrilă, le-a dat termen constructorilor luna iunie pentru finalizarea lucrărilor de modernizare a podului CF de la Mogoşoaia şi de racordare a liniei 700 Bucureşti - Mogoşoaia - Urziceni la acest pod, anunță compania. Din cauza că lucrările la pod nu s-au terminat, trenurile circulă pe o rută deviată și drumul către Urziceni este cu 7 km mai lung. Între București și Urziceni trenurile fac o oră și 40 de minute pe 78 km.

Din cauză că podul nu a fost terminat, drumul cu trenul spre Aeroport este mai lung, fiind 30 de km, în loc de 23 km până la halta P O Aeroport, de unde se ia apoi microbuzul. Podul ar fi fost util și pentru o eventuală legătură directă cu trenul între Gara de Nord și Aeroport, însă o decizie se va lua spre final de an.

Cele două lucrări, conform CFR
Racordare liniei Bucuresti Nord - Urziceni la Pod km 1+510 (jud. Ilfov)
Lucrări de racordare a liniei 700 Bucuresti Nord - Urziceni - Galati la podul CF de la Mogosoaia, km 1+150, în zona de supratraversare a DN1A
Constructor - SC WIEBE ROMANIA SRL
Stadiul de executie: 50%
Pod km 1+510, Mogoşoaia (jud. Ilfov)
Lucrările de modernizare a podului CF de la Mogoşoaia, km 1+510 - demolarea și înlocuirea podului vechi cu un pod oblic, cu o singură deschidere, infrastructură din beton și tabliere metalice.
Constructor - IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT m.b.H. şi S.C. METABET CF SA
Stadiul de executie: 90%

O dată cu finalizarea lucrărilor, circulaţia trenurilor care pleacă din Capitală spre Galaţi se va desfăşura pe ruta directă Bucureşti Nord - Mogoşoaia - Urziceni, în prezent traficul feroviar fiind deviat pe ruta Bucureşti Nord - Pajura - Chitila - Buciumeni - Mogoşoaia - Urziceni.

Mai jos am scos câteva poze de pe facebook CFR Infrastructura:
Pasaj Mogosoaia.jpg (138.47 KB; downloaded 3740 times)
Linia 1.jpg (149.06 KB; downloaded 3645 times)
Linia 2.jpg (146.01 KB; downloaded 3634 times)

 


Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia Adrian Rosca

^Podul Constanta?  :)

Vad ca au inceput sa monteze balustrade la grinda de coronament a coloanelor. Sunt curios cum vor proceda in zona cu coloane lipsa.

 


Re: Lărgirea DN1A / Pod CFR Mogosoaia iliutu

Glumesti sau mut postul?

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16 17
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419387 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use