Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din RomâniaCoridorul IV feroviarLucrarile pe tronsonul Coslariu - Simeria

 

Topic: Stiri, noutati, perspective

18 posts, 9074 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Stiri, noutati, perspective adrian

Pe tronsonul Coslariu-Vintu de Jos s-a demontat un fir , au aparut depozite cu traverse de cale ferata noua de-a lungul lucrarii, se lucreaza la podul peste raul Mures de la intrarea in municipiul Alba Iulia dinspre Vintu de Jos, chiar in aceste zile doua macarle de la Deme demonteaza podul.In gara Barabant au fost aduse utilaje de cale ferata iar in zona numita 3 poduri se pregateste demontarea altui pod mertalic feroviar.

 


Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare cris_m

Lucrări 5 iulie 2016, la intersecţia DJ 705 cu DN 7, lângă localitatea Gelmar:

Spre Sebeş:



DSC_7184 by Cristi M, on Flickr



DSC_7187 by Cristi M, on Flickr

Spre Orăştie:



DSC_7186 by Cristi M, on Flickr

Intersecţia DN7 cu A1, organizarea de şantier:



DSC_7191 by Cristi M, on Flickr



DSC_7192 by Cristi M, on Flickr

Depozit de traverse:



DSC_7198 by Cristi M, on Flickr

Şi de pe podul lui A1:



DSC_7212 by Cristi M, on Flickr

Notă: toate pozele au fost realizate din mers, primele cu geamul deschis, iar restul cu geamul închis, de aici şi calitatea uşor mai slabă...

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Bucureşti, 1 august 2016

Începând de luni,1 august 2016 şi până la finalizarea lucrărilor de consolidare a terasamentului şi de înlocuire a podeţului provizoriu de la Km 436+600, constructorul va pune la dispoziţia călătorilor mijloace auto pentru transbordare între staţiile Şibot şi Vinţu de Jos.

Constructorul care execută lucrările de consolidare şi de înlocuire a podeţului provizoriu de pe segmentul Şibot - Blandiana va asigura transbordare cu mijloace auto pentru călătorii din trenurile locale şi trenurile InterRegio care leagă Capitala de vestul ţării.

În ceea ce priveşte trenurile InterRegio care circulă din vestul ţării spre Iaşi, acestea vor fi redirecţionate pe ruta Timişoara - Arad - Oradea - Cluj - Iaşi, iar trenurile internaţionale care intră în ţara pe la Episcopia Bihor vor circula prin Oradea - Cluj - Teiuş - Braşov - Bucureşti.

Menţionăm că lucrările de consolidare derulate de CFR SA au drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie şi a gradului de confort.


Informatia si pozele sunt preluate de pe pagina de facebook, CFR Infrastructura: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?fref=ts

Poza1.jpg (86.38 KB; downloaded 6209 times)
Poza2.jpg (96.88 KB; downloaded 6209 times)
Poza3.jpg (41.2 KB; downloaded 6213 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

Poze extraordinare de la colegul rocklee cu tunelul de la Turdas dintre Orastie si Simeria:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg155400#msg155400
As fi luat cateva, dar sunt peste 2 MB fiecare....

Asa ca pun doar schema...



Cu rosu noul traseu al CF, cu negru traseul tunelului, cu albastru doua pasaje pe DN7.

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

Pun aici, desi se refera si la Sighisoara-Coslariu...

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3551-18-mai-2017-directorul-general-al-cfr-sa-vizita-inopinata-pe-santierele-feroviare-din-centrul-tarii

Directorul general al CFR SA vizită inopinată pe şantierele feroviare din centrul ţării!
Bucureşti, 18 mai 2017

Directorul General al CFR SA, Marius CHIPER, verifică în aceste zile stadiul lucrărilor pe șantierele de reabilitare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare, deschise între Simeria şi Sighişoara. Tronsonul Simeria - Sighişoara are o lungime totală de 173,47 km, iar execuţia lucrărilor de reabilitare înregistrează un stadiu fizic cuprins între 71% şi 96,7%.

În cadrulvizitei de lucru, obiectivele directorului general Marius CHIPER sunt gradul de mobilizare, calitatea şi evoluția lucrărilor în teren. Nemulţumit de mobilizarea slabă de pe teren, managerul companiei le-a dat termen de 30 de zile constructorilor pentru a lua măsurile necesare unui front normal de lucru pe şantiere.

Pe acest tronson avem în execuţie reabilitarea a aproximativ 174 km de cale ferată dublă, modernizarea a 15 staţii de cale ferată şi a 19 puncte de oprire, peste 240 poduri/podeţe/tuneluri feroviare, 92 de peroane/copertine şi 4 substaţii de tracţiune. Vorbim deci despre un important şi complex program de dezvoltare a infrastructurii feroviare, iar gradul de mobilizare pe teren este nesatisfăcător. Compania a luat măsuri concrete pentru asigurarea graficului de plăţi şi pentru deblocarea acelor puncte critice, care au apărut pe parcursul execuției, iar din acest moment, constructorii au la dispoziţie 30 de zile să-şi reorganizeze activitatea şi să asigure un front normal de lucru”, a declarat Marius Chiper, directorul general al CFR SA.

CFR SA a structurat finanţarea proiectelor de dezvoltare a infrastructurii feroviare în regiunile din Vestul şi Centrul României (judeţele Alba, Hunedoara, Mureş şi Sibiu) în două faze (faza I co-finanțată de UE în cadrul perioadei 2007-2013 și faza a II-a implementată în cadrul perioadei de programare 2014-2020), deciziilede continuare a finanţării pentru faza a II-a fiind transmise de Comisia Europeană la începutul acestui an. În acest context, firmele constructoare trebuie să se alăture eforturilor pe care CFR SA le depune pentru dezvoltarea infrastructurii, prin mobilizare operaţională pe şantiere şi prin respectarea graficelor de lucrări.

Reabilitarea acestui tronson, cu termen estimat de finalizare pentru anul 2018, este o prioritate pentru CFR SA şi un suport economic pentru operatorii de transport feroviar de călători şi de marfă, pentru societăţile comerciale şi serviciile publice din întreaga zonă de dezvoltare a proiectului.

Menţionăm faptul că, programele de reabilitare a infrastructurii și suprastructurii feroviare aflate în execuţie pe tronsonul Simeria - Sighişoara acoperă toate specialitățile de lucrări feroviare (linii, peroane, instalații de siguranță și dirijare a traficului, gări, puncte de oprire, poduri, podețe, tuneluri, pasaje pietonale, treceri la nivelşi substaţii de tracţiune), şi au caobiectiv general asigurarea interoperabilităţii infrastructurii feroviare de-a lungul Coridorului IV Paneuropean (ramura nordică), îmbunătăţirea calităţii transportului feroviar, sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă şi introducerea sistemului ERTMS/ETCS Nivel 2.

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3560-23-mai-2017-cfr-sa-incepe-lucrarile-de-reabilitare-pe-sectiunea-km-614-barzava-ilteu

CFR SA începe lucrările de reabilitare pe secţiunea Km 614 – Bârzava – Ilteu(77,95 Km)

Bucureşti, 23 mai 2017

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA şi Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL au semnat 2 contracte în valoare de 3,45 mld lei pentru reabilitarea secţiunilor feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y)(2b), situate pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa.

Contractele au ca obiectiv reabilitarea a 77,95 Km de infrastructură şi suprastructură feroviară pentru circulatia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h, lucrări de terasamente şi consolidări pe întreaga distanţă, construirea/modernizarea a 28 poduri (dintre care 2 peste râul Mureș) şi a 64 de podeţe, construirea unui tunel de 603 m lungime, lucrări civile în 11 staţii de cale ferată (inclusiv halte şi puncte de oprire), lucrări de electrificare şi energoalimentare, precum şi lucrări de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR).

Sursa de finanţare pentru execuţia lucrărilor de reabilitare este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, iar valoarea totală estimată a celor 2 contracte este de 3.453.353.196,57  lei (fără TVA).

Prin reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare CFR SA asigură condiţii tehnice pentru circulaţia trenurilor de călători şi marfă cu viteze superioare de până la 160 km/h pentru trenurile de călători şi până la 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi a siguranţei traficului feroviar.

 


Re: Stiri, noutati, perspective George

Finalmente....asta se putea intampla deja de vreo 3 ani....

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

Un adevarat "recital" de poezie foto-feroviara la colegii "benzinari"...

Absolut excpetional !...
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg162512#msg162512

Doar asa, ca idee,.
Ce m-a socat pe mine si am comentat in consecinta...
..sunt cateva imagini aproape socante...
Asta este una absolut de exceptie:



Dar probabil ca este normal daca folosesc "spaghetele" alea asezate intre firul 1 si firul 2...





Tot reportajul (de nota 10, cred eu ...) il gasiti aici:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg162512#msg162512

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Aia nu este problema, se va indrepta, si pe Valea Prahovei erau niste chestii dinastea cand a fost santierul, si nu e ca a venit sina stramba, sina se aduce pe pozitie, nu sta cum vrea ea.

 


Re: Stiri, noutati, perspective ByOnu

Au de taiat din sina si de scos din traverse ca sa indrepte. Totusi, pentru ca ceea ce vedem in fotografie sa fie posibil fizic, stalpii catenarei trebuie sa fie si ei pusi in zig-zag. :shock:

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

Pentru admini...

Daca va intereseaza, in seara asta un coleg de pe PUM a postat plansele dintre Sibot si Simeria de pe Coridorul IV....
Sunt 20 planse, foarte mari...
Dar si foarte detaliate si interesante...

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg171570#msg171570

 


Re: 2018 Mai TibiV

Ionut wrote:
Zona tunel Turdas.

Aici buba bubelor este relocarea unei tevi-magistrale care era FIX pe tunel. Au relocat deja mare parte din magistrala... cam 90% zic ei. Dar a mai ramas. Corpul propriu-zis al tunelului va fi gata anul asta, zic ei. Dar dureaza foarte mult partea de ancore/pereti mulati acolo unde tunelul e intarziat. Baga ancore, stau 30 de zile sa se fixeze/timp tehnologic. Mai baga un rand de ancore, mai stau 30 de zile. Deci dureaza...

In mod normal se va circula prin tunelul Turdas in septembrie 2019. Este o estimare...

Am intrebat de Arcada, daca lucreaza bine/sunt mobilizati. Cei de la CFR i-au laudat foarte tare. Ca se mobilizeaza, ca au un management al oamenilor f bun, ca au grija de oameni, ca ... un fel de UMB. Cica. :) Nu stiu din vazute, eu va zic ce mi-au zis cei de la CFR.

S-au facut deja receptii/se pregatesc de receptii pentru diverse tronsoane.

Sibot-Aurel Vlaicu (linie curenta) si statia Aurel Vlaicu - receptie facuta (receptie partiala)
Aurel Vlaicu-Orastie si statia Orastie - urmeaza receptie partiala in perioada asta
Vintu-Blandiana si statia Blandiana - receptie partiala foarte curand

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg213356#msg213356

 


Re: 2018 Mai shoppy

Arcada au facut podurile de pe Bucuresti - Constanta(inclusiv Miorita si Herastrau), noul pod de pe Valea Prahovei de la Breaza(inclusiv stabilizarea versantului), noul pod de pe Valea Oltului de la Proieni si altele, mi se pare ca peste tot s-au miscat bine

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

La fix un an (ma rog, 1 an + 5 zile...) de la precedenta mea postare pe tema tunelului Turdas...
Preiau integral o postare de acum 3 zile de la benzinari: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg260168#msg260168
(click pe poze pentru rezolutia full-size)
c o r v i n wrote:
Acea veste neoficială cum, că tunelul Turdaș ar putea fi inaugurat pe 30 septembrie, nu pare aproape de realitate! După cum vedeți, mai este destul de lucru sub podul rutier și nu văd cum într-o săptămână s-ar putea finaliza toate legăturile aferente! Ok, se poate lua în calcul și ipoteza ca tunelul să fie inaugurat și fără ca prin el să treacă vreun vehicul feroviar (nefiind gata liniile), dar, ce inaugurare de tunel e aceea, când prin el nu trece nimic legat de scopul ptr care a fost construit?...

















Si un video cu acelasi tunel...


 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrarile pe tronsonul Coslariu - Simeria  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419413 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use