Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi Ilfov

 

Topic: Întrebari și răspunsuri

1036 posts, 304695 views
 
Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 74
 
 

📖 Pagination options
Re: Intrebari si raspunsuri zapacitu

Cam de pe coltul actual al magazinului Unirea, cu vedere direct spre Domnita Balasa.

 


Re: Intrebari si raspunsuri rosetti61

Pentru poza 2 ai un gogoloi albastru pe planul 1, unde a stat fotograful (intersectia strazilor Olteni, Vintila si Iuliu Barasch). Intr-o prima faza cred ca s-a circulat pe relatia Olteni-Goldfaden cateva luni si apoi s-a mutat traseul in continuare asa cum e cu rosu. Cristian Popescu si Cristian Malide au fotografiat zona in perioada iulie-septembrie 1985; in septembrie era totul ras, doar tramvaiele mai circulau, inca. Sa nu uitam de liniile 134 si 142 deviate pe strazile ramase intregi sau partial ruinate - de la Dudesti intrau pe Traian si apoi pe Bradului pana la podul Marasesti de unde o luau pe splai spre Unirii.

 


Re: Intrebari si raspunsuri martinica

In ce an s-a construit linia de tramvai care duce spre Complex RATB Titan ?

 


Re: Intrebari si raspunsuri rosetti61

Linia care duce spre depou sau toata linia ?
Linia de pe Camil Ressu in 1934, prelungirea ei pana la Policolor in 1967 iar pana la intrare sat Catelu in 1972 (scurtata in 1990 din cauza lucrarilor la metrou).
Linia spre depou in 1982, depoul functioneaza la intreaga capacitate in 1983.

 


Re: Intrebari si raspunsuri martinica

Linia de pe Camil Ressu din 1934, era cuprinsa intre Dristor si Salajan?

 


Re: Intrebari si raspunsuri Robert24

Data inaugurarii a fost 26 nov 1933. Pana la Comuna Dudesti-Cioplea (primarie) - aprox. locul de intersectie actuala cu Bd. N. Grigorescu.
Initial a circulat linia 8 de la Isvor (Stadion), dar cateva zile mai tarziu, prin faptul ca dincolo de Dristor era linie simpla si tramvaiele se asteptau intre ele, a aparut linia 81 (un fel de 8 barat), iar linia 8 s-a scurtat din nou pana la Dristor.

 


Re: Intrebari si raspunsuri rosetti61

Pe vederea aeriana din 1966 (fostulbucuresti) se vede o urma de bucla inainte de actuala intersectie, in timp ce pe harta din 1962 este figurata la intersectia de azi.
In anii 40 a fost o tentativa de prelungire a lui 16 pana in Dudesti-Cioplea si 18 ar fi circulat ca naveta pana la Pulberaria Armatei de la Catelu.
bucla.JPG (56.86 KB; downloaded 5151 times)
1962 harta bucla dudesti.jpg (66.97 KB; downloaded 5148 times)
1945mar18_linia16b_18.PNG (41.5 KB; downloaded 5152 times)

 


Re: Intrebari si raspunsuri Puss in Boots

Se mai au in vedere alte reabilitari de mijloace de transport?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri GPS

Dacă te referi la alte restaurări, in Depoul Victoria se mai păstrează pentru restaurare tramvaiul V2A-2S 4042. Acesta este ultimul V2A rămas, după ce in 2010 4032 a pierit sub Flacăra autogenului, pentru ca unii sunt cam incompetenți, și tot in 2010 a pierit și fratele lui 4042, 4039. Acesta (4042) trebuia sa intre la restaurat după ce ieșea 6001, dar deocamdată nu se mai aude nimic, oricum nu prea e nimic concret la RATB...
Aici câteva poze cu el din 2015: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=14&t=22&start=98#p178547

 


Re: Intrebari si raspunsuri Puss in Boots

Scuze da, restaurari, nu stiu ce mi-a venit :D merci de raspuns  :bere:  pacat ca nu au luat un V3A-C de la Constanta.....dar na, ce sa ceri si cui....

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri GPS

Probabil s-a mai discutat subiectul. 6001 actual este de fapt un alt tramvai, cel original fiind cel cu fata modificata de EP original și casat mai târziu in Depoul Victoria? Dacă da, îmi puteți spune ce număr a avut înainte actualul 6001.

 


Re: Intrebari si raspunsuri Puss in Boots

Cautand cu totul altceva pe google maps street view am ajuns pe calea Giulesti unde imaginile fusesera luate intr-un moment cand functionau bidirectionalele (probabil se lucra la pasajul Basarab? nu mai imi aduc aminte, nu e o zona pe care sa o frecventez nici acum nici in trecut) si interesant a fost ca era si V2A 4042-ul acolo :D

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri GPS

Pe perioada lucrărilor la Pasajul Basarab toate V3A-93-2S și V2A-2S au ajuns la Depoul Giulești pentru a menține parcul liniei 44. După apariția noului lot de V3A-93-2S cele care înlocuiau tramvaiele V2A-2S, primele au ajuns pe trailer la Depoul Giulești, iar tramvaiele V2A-2S înlocuite erau casate direct in Depou. Au mai scăpat de acolo, ca V2A-2S doar 4039 și 4042 de aici in Depoul Victoria ca mai apoi 4039 sa ajungă in URAC...
După terminarea lucrărilor vagoanele ajung la Victoria, Depoul Giulești a fost desființat in anul 2013... :evil:

 


Re: Intrebari si raspunsuri Puss in Boots

:bere:  merci! Dragut e ca pe street view intr-unul din instantanee depoul e al RATB, apoi in urmatorul sunt tiruri parcate :D un fel de timelapse.

 


Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 74
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București şi Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420650 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use