Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Siguranța rutieră

680 posts, 201666 views
 
Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Siguranta rutiera ByOnu

Exact aici voiam sa ajung. Neinsotit de pitoni, circulati pe trotuarul alaturat sau interzis pietonilor nu este eficient. Nu le poti imputa cetatenilor de rand, intr-o tara libera, sa cunoasca intreg spectrul de indicatoare rutiere. Mai ales intr-o tara fara educatie rutiera in scoli!

 


Re: Siguranta rutiera TibiV

Doua video... "no comment".
Mare este gradina lui Dumnezeu... si in ea gasesti tot felul de animale idioate... :(







 


Re: Siguranta rutiera cris_m

Si tata a intalnit destui inconstienti d-astia, noroc ca inca are reflexe bune. Tin minte ca ultima oara s-a intamplat pe Valea Oltului o treaba din asta si ca multe injuraturi si-a luat respectivul...

 


Re: Siguranta rutiera andrei11

Ca sa fie clar si limpede  pentru toti care se cred Batman in Pasajul Unirii :
A.jpg (155.59 KB; downloaded 3993 times)

 


Re: Siguranta rutiera shoppy

Este o directiva la nivel de municipiu ca toate pasajele si podurile sunt limitate la 40(Aviatiei a ajuns sa fie la 30, urmeaza 0, adica pe propria raspundere).

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

TibiV wrote:
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/primul-pas-spre-realizarea-drumului-expres-craiova

Primul pas spre realizarea Drumului Expres Craiova - Pitești
13 Iun 2017

Documentația privind proiectarea și execuția primului tronson al Drumului Expres Craiova – Pitești, a fost înaintată astăzi către ANAP, spre validare.

Tronsonul I este cuprins între km 0+000 – km 17+700 și va fi construit între varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova și limita județului Dolj. Acest prim tronson va traversa teritoriile administrative ale localităților Craiova, Ghercești, Pielești și Robânești.

Valoarea estimată, fără TVA,  este de 479.802.905,88 Lei.

Informații suplimentare:

Drumul expres Craiova - Pitești va avea o lungime de 121,185 km și va permite  deplasarea cu o viteză de 130 km/ h, similară celei aferente unei autostrăzi.

Acest drum expres va avea totodată, un profil de 4 benzi de circulație și va beneficia de toate elementele de siguranță specifice unei autostrăzi.

Principalul element care va face diferența între acest drum expres și o autostradă estebanda de urgență, care în cazul drumului expres este de 1,5 m.

Acest drum va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud - Vest a României la Coridorul IV Pan European și va ajuta la corelarea cu proiectele de mare infrastructură deja demarate la nivelul Coridoarelor IV și IX Pan Europene.

Construcția acestui drum expres este importantă inclusiv prin faptul că elimină traficul de tranzit din zonele urbane, facilitează mobilitatea forței de muncă și încurajează dezvoltarea economică a zonei de Sud – Vest a României.

S-au făcut toate eforturile pentru ca acest proiect să beneficieze de finanțare nerambursabilă în actualul exercițiu financiar. În vederea scurtării timpului de execuție și pentru punerea în circulație a acestui drum expres cu aproximativ 3 ani mai devreme , CNAIR SA a decis, printre altele, să utilizeze resursele existente. Un element important în atingerea acestui obiectiv este și existența unui acord de mediu valabil.


http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/tronsonul-2-al-drumului-expres-craiova-pite%C5%9Fti-fost

Tronsonul 2 al Drumului Expres Craiova-Piteşti a fost trimis astăzi la ANAP
14 Iun 2017

Documentația pentru proiectarea și execuția celui de al doilea Tronson al drumului expres Craiova-Piteşti a fost înaintată astazi la ANAP spre validare. Acest nou Tronson este împărţit în două loturi, cuprinse între km 17+700 şi 36+200, respectiv km 36+200 şi 57+550.

Cel de al doilea  Tronson, care urmează să fie construit  între limita  judeţelor Dolj şi Olt şi limita judeţelor Olt şi Argeş, va traversa  teritoriile localităţilor Balş, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina şi Valea Mare.

Valoarea estimata a acestui nou Tronson este de 1,476,349,583.89 Lei făra TVA din care Lotul 1 - 671.388.626,66 Lei fără TVA şi Lotul 2 - 804.960.957,23 Lei fără TVA.

Documentaţia pentru primul Tronson al drumului expres Craiova – Pitești, cu o valoare estimată de 479.802.905,88 Lei fără TVA, a fost înaintată ieri către ANAP, spre validare.

Cuprins între km 0+000 şi 17+700, Tonsonul I ar urma să fie construit între varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova și limita județului Dolj . Acest prim Tronson va traversa teritoriile administrative ale localităților Craiova, Ghercești, Pielești și Robânești.


Informații suplimentare:

Pe cei 121,185 km  ai drumului expres Craiova – Pitești se va putea circula cu o viteză de 130 de km la oră.  Acest drum va avea  4 benzi de circulație ( 2 benzi pe sens) şi  va beneficia de toate elementele de siguranță specifice unei autostrăzi.

Principalul element care va face diferența între drumul expres Craiova-Piteşti și o autostradă este banda de urgență de 1,5 m.

S-au făcut toate eforturile pentru ca  proiectul să beneficieze de finanțare nerambursabilă în actualul exercițiu financiar, iar pentru a putea fi deschis circulatiei  cu aproximativ 3 ani mai devreme , CNAIR SA a decis, printre altele, să utilizeze resursele existente. Un element important în atingerea acestui obiectiv este și existența unui acord de mediu valabil.

Acest drum va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud - Vest a României la Coridorul IV Pan European și va ajuta la corelarea cu proiectele de mare infrastructură deja demarate la nivelul Coridoarelor IV și IX Pan Europene.

Construcția acestui drum expres este importantă inclusiv prin faptul că elimină traficul de tranzit din zonele urbane, facilitează mobilitatea forței de muncă și încurajează dezvoltarea economică a zonei de Sud – Vest a României.

CNAIR S.A


Deci aproape jumatate din autostrada/drum expres Craiova-Pitesti este in evaluare la ANAP....



Pai sa mergem cu 130 si pe DN1, ca si ala are 2 benzi si separatie intre sensuri.

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Parca legislatia spune ca se poate mari viteza unui drum cu 10 fata de legislatie, deci daca il fac express pot sa-l mareasca maxim la 120.

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Vrei sa spui ca daca ai limita 50 poti merge cu 60 fara sa iei amenda ? Legislatia e interpretata gresit. Trebuie mers cu 50. Toleranta de 10 km / h este lasata asa tocmai ca sa acopere imperfectiunile vitezometrului / apasarea neuniformă pe pedala / eventual  dotarea autovehicului cu alte anvelope decât cele originale ( cum e la mine  de exemplu ), / toleranta radarului,   alte situatii neprevazute.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Brb398

Nu exista asa ceva, daca legislatia iti impune 50km/h in segmentul respectiv, pai maxim 50 ai voie, viteza de 51 este incadrata la contraventie si amendata ca atare.

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

:D
Ai dreptate.
Iti spun eu sigur ca o toleranta de 9 km / h se acceptă. Adica nu iei amenda.

 


Re: Stiri, noutati, perspective florin

Brb398 wrote:
Nu exista asa ceva, daca legislatia iti impune 50km/h in segmentul respectiv, pai maxim 50 ai voie, viteza de 51 este incadrata la contraventie si amendata ca atare.


Și cât e amenda pentru 51 km/h în zonă de 50 ?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Brb398

In codul rutier este incadrare de la 10+ km/h, dar pe un sector de drum in care limita de viteza este de 70 , eu am fost sanctionat cu 2 puncte de penalizare pentru o viteza de 74 de km / h . Sper ca nu am fost doar dus de nas ... ori e ceva ce mie imi scapa :?

sorry for off-topic.

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Nu de asta ziceam, ziceam ca administratorul unui drum poate lua o decizie de crestere a vitezei de circulatie cu 10 fata de viteza normala pe acel drum, asa avem in interiorul Bucurestiului drumuri pe care limita este 60 desi in legislatie zice ca in interiorul localitatii este 50.

Din ce inteleg eu, astia vor sa faca un drum cu 2 benzi pe sens dar fara banda de urgenta, sa spuna ca este express(desi nu este) deci viteza de circulatie este 110, dupa care sa o creasca la 130 ca cica legislatia permite(desi nu permite), deci gata, se circula cu 130, deci practic aveti o autostrada.

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Aha, acum e clar, eu inţelesesem altceva.  :oops:

 


Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use