Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Gara București Sud Gr. Călatori

3 posts, 6437 views
Gara București Sud Gr. Călatori sulzerul 0733

Este o statie in sudul Bucurestiului situata pe linia secundara 801, Bucuresti Obor-Titan Sud Hm.-Oltenita.

 


Re: Statii de cale ferata din Romania COSTACHE MIHAIL

București Sud

Bucure?ti Sud.jpg (375.34 KB; downloaded 2960 times)

 


Re: Gara Bucuresti Sud Gr. Calatori fl82

De-a lungul timpului a fost cunoscuta sub mai multe denumiri: "Gara Catelu",  Titan Grupa Calatori si astazi Bucuresti Sud Grupa Calatori.

Are 7 linii si deservea, prin linii industriale, si cateva fabrici:

-ICC Intercontinental Constructii;
-O fabrica situata la nord de Soseaua Garii Catelu, printr-o linie industriala ce traverseaza Soseaua Garii Catelu (si traversa si fosta linie a tramvaiului 28)
-O fabrica situata in apropierea strazii Culesului
-Depozite Strauss Romania

De asemenea dispune de un terminal transcontainere, deservit prin 4 linii infundate.

La capatul Soselei Garii Catelu, la o distanta de cca 400 m de cladirea de calatori a garii Bucuresti Sud Grupa Calatori, era fosta bucla de intoarcere a liniei tramvaiului 28, desfiintata din pacate (cand ?).

De asemenea mai exista, pe calea ferata de centura, "Titan Grupa Marfuri/ Bucuresti Sud Grupa Marfuri", tot o grupa a statiei Bucuresti-Sud, care are 18 linii si era folosita intens in trecut pentru traficul de marfa, de acolo ramificandu-se liniile industriale pentru doua foste mai platforme industriale din estul Bucurestiului- platforma industriala "Republica- 23 August/Faur" si platforma industriala "Policolor", dar si pentru alte intreprinderi: CET Sud, Intreprinderea de cabluri si materiale electroizolante si Fabrica Isovolta.
In trecut la Titan Grupa Marfuri (Bucuresti Sud Grupa Marfuri) exista si o revizie pentru vagoanele de marfa.

Statia Bucuresti-Sud (atat grupa de calatori cat si cea de marfa) are o instalatie SCB de tip SBW cu semnalizare mecanica.
Statia Bucuresti-Sud are in total (atat grupa de calatori cat si cea de marfa) 4 cabine de acar, la care se mai adauga doua cabine de acar- la Ram. 1 Titan (pe calea ferata de centura) si la Ram. 2 Titan (pe linia spre Oltenita).

De mentionat ca pana  prin 2006 calea ferata de centura, intre Voluntari (Constantin David)- Ram. Voluntari (Ram. Constantin David)- Ram. Fabrica de paine Loulis- Ram. 1 Titan- Bucuresti Sud, era si electrificata, dar linia de contact de pe acest tronson al centurii feroviare a fost furata!

 


Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419387 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use