Plasser & Theurer RM 80-U

Prezentări și discuții - utilaje feroviare

Plasser & Theurer RM 80-U

Mesajde AlexCta » Joi, 26 Mai 2011, 14:11

Plasser & Theurer RM 80-U

Este un utilaj de curatat balasatul.Acesta poate circula cu o viteza maxima de 60 km/h.

DSCF0655.jpg
DSCF0655.jpg (180.16 KiB) Vizualizat de 2534 ori
Avatar utilizator
AlexCta
Membru Bronze
 
Mesaje: 310
Membru din: Dum, 07 Mar 2010, 23:09
Localitate: Constanta

Re: Plasser & Theurer RM 80-U

Mesajde Dr2005 » Joi, 26 Mai 2011, 15:52

Interesant... pe site-ul producătorului l-am găsit cu câte o osie ,,liberă" în plus la fiecare extremitate şi viteza maximă 80 km/h:

http://www.plasser.com.au/en/p_ballast_ ... g/rm80.htm

Pentru conformitate, îl găsiţi şi în pagina ,,oficială" în limba germană.
Dr2005
 

Re: Plasser & Theurer RM 80-U

Mesajde fider » Joi, 26 Mai 2011, 16:16

Poate e ca la vagoanele de calatori etajate din seria 26-16. Desi in teorie aceste vagoane ar putea circula cu mai mult de 120km/h, la halul in care este calea ferata si intretinerea materialului rulant in Romania au preferat sa nu riste si au lasat aceasta valoare a vitezei maxime. Legat de aparatul de rulare in cazul acestui utilaj feroviar, nu ma pronunt si nu consider ca am destule cunostinte in domeniu.
fider
 
Mesaje: 377
Membru din: Mar, 27 Iul 2010, 09:42

Re: Plasser & Theurer RM 80-U

Mesajde Dr2005 » Joi, 26 Mai 2011, 21:11

fider scrie: Desi in teorie aceste vagoane ar putea circula cu mai mult de 120km/h, la halul in care este calea ferata si intretinerea materialului rulant in Romania au preferat sa nu riste si au lasat aceasta valoare a vitezei maxime.

La boghiul Goerlitz VI, la viteze de peste 120 km/h, frâna nu mai este eficientă. De aceea nu s-a putut ridica viteza. Probabil are legătură cu instalaţia de frână - distribuitor, rezervor şi timonerie... etajatele au câte un set de echipamente pentru fiecare boghiu, amplasarea lor sub podea nefiind posibilă.
Dr2005
 

Re: Plasser & Theurer RM 80-U

Mesajde fider » Vin, 27 Mai 2011, 12:40

Desi nu cunosc prea multe detalii, aflasem in trecut ca germanii au modernizat cu succes vagoane pentru transport de persoane etajate si ele pot circula cu 140km/h. Nu imi dau seama daca au modificat ceva la sistemul de franare sau nu. Tot asa, intr-o fisa tehnica pe care am gasit-o aici (http://www.transtec-pet.de/en/dg_goerlitz_vi.php) este mentionat ca un boghiu Goerlitz VI poate fi utilizat pana la 160km/h. Nu stiu daca ultima versiune a boghiului din generatia Goerlitz VI, cel putin conform mentiunii de acolo, are diverse imbunatatiri sau nu. De aceea m-am gandit ca poate in mod suplimentar, in cazul vagoanelor romanesti se poate impune in acest caz o limitare de viteza "din motive de siguranta" la materialul rulant datorita infrastructurii. Tot asa, la un vagon din seria 26-16 balansul si oscilatiile sunt mult mai mari decat la vagonul necompartimentat, 21-47 (am identificat seria si nu am mai adaugat o lunga descriere) desi nici seria asta nu are boghiuri prea stralucite. In plus, nu mai stiu daca in situatia ramelor TE sau la vagoanele 26-16 modernizate citeam pe undeva ca s-au facut teste la 140km/h si apoi au decis sa ramana tot la 120km/h viteza maxima admisa din motive neenuntate prea clar.
fider
 
Mesaje: 377
Membru din: Mar, 27 Iul 2010, 09:42

Re: Plasser & Theurer RM 80-U

Mesajde Dr2005 » Vin, 27 Mai 2011, 16:40

În fişa tehnică din link se mai precizează ,,disk brake" şi faptul că opţional se poate monta instalaţia de frână pe boghiu, or ale noastre sunt cu saboţi şi cu instalaţia pe boghiu.

21-47 stă pe boghiuri Minden Deutz, V.max=140 km/h. Acelea se pot modifica relativ uşor, prin montarea de osii cu discuri de frână + timoneria dedicată, eventual se poate monta şi o frână electromagnetică cu patină cu suspendare înaltă, ceea ce le creşte viteza până la 160 km/h.
Dr2005
 

Re: Plasser & Theurer RM 80-U

Mesajde Marian Andrei » Lun, 22 Aug 2011, 20:23

Un utilaj de pare a fi un distribuitor de piatra sparta.

IMG_7361.JPG
IMG_7361.JPG (491.15 KiB) Vizualizat de 3446 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18531
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Plasser & Theurer RM 80-U

Mesajde Gabi23 » Lun, 12 Iun 2017, 12:17

Plasser & Theurer RM 80-U nr. #375 al CFR SA Regionala Iași este defect și s-au făcut mai multe licitații pentru a fi reparat. În principal pentru refacerea parametrilor tehnici de funcționare impunându-se înlocuirea urmatoarelor repere: bloc motor echipat Deutz AG exchange, epuratoare, pompa de ulei, elemente componente a echipamentului de injecție (elemenți pompa, duze injector), conductele de turbine, conductele de compresor, turbosuflante și kit/set elemente de etansare, îmbinare, asamblare, organe de mașini.

Plasser & Theurer RM 80-U nr. #375 al CFR SA Regionala Iași, pe vremea când era funcțional în toamna anului 2012:

Plasser & Theurer RM80-U 375 - Crasna - 30.09.2012.jpg
Plasser & Theurer RM80-U 375 - Crasna - 30.09.2012.jpg (321.82 KiB) Vizualizat de 1196 ori


Plasser & Theurer RM 80-U nr. #379 al CFR SA Regionala Timișoara, în vara anului 2010:

Plasser & Theurer RM80-U 379 - Remetea Mică - 21.08.2010.JPG
Plasser & Theurer RM80-U 379 - Remetea Mică - 21.08.2010.JPG (369.85 KiB) Vizualizat de 1203 ori
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 11119
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi


Înapoi la Prezentări și discuții - utilaje feroviare


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator