Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Prezentări trasee regionale

133 posts, 76140 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Prezentări trasee regionale Axel

Linia 471 (C.F.R. Progresul - via Sos.Giurgiului - Comuna 1 Decembrie )

Linia 471 este exploatata de Autobaza Obregia cu autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 si 4.
Parcul liniei de astazi: 4274 si 4959. ;)
Traseu tur:
C.F.R. Progresul - Sos.Giurgiului - Comuna Jilava - Comuna 1 Decembrie - Str.Liviu Rebreanu - Str.Victoriei.
Traseu retur:
Str.Victoriei - Str.Liviu Rebreanu - Sos.Giurgiului - Green City (sensul giratoriu) - Sos.Giurgiului - Comuna 1 Decembrie - Comuna Jilava - Sos.Giurgiului - C.F.R. Progresul.
Linia 471 nu opreste in Comuna Jilava si la Green City. :!:

Statii tur:
1.C.F.R. Progresul: Legaturi cu: 4,7,25,202.
2.Artistilor.
3.Oituz.
4.1 Decembrie.
5.1 Decembrie.


Statii retur:

1.1 Decembrie.
2.1 Decembrie.
3.1 Decembrie.
4.Oituz.
5.Artistilor.
6.C.F.R. Progresul: Legaturi cu: 4,7,25,202.


Parc: 2 ture in zile de lucru.
1 tura in zile de weekend sau sarbatori.
Mentiune: Locuitorii Comunei 1 Decembrie merg gratuit astazi la Bucuresti cu 471 pentru faptul ca nu au avut de unde sa-si achizitioneze titlu de calatorie a declarat primarul Comunei 1 Decembrie Gheorghe Petre, dar de maine nimeni nu urca in autobuz daca nu valideaza. :!:  ;)


Calatorie cu 4959 prin Comuna 1 Decembrie 1918. 8-)

http://www.youtube.com/watch?v=nhilmWQzbW0
DSC03043.JPG (60.59 KB; downloaded 9912 times)
DSC03044.JPG (45.6 KB; downloaded 9895 times)
DSC03067.JPG (102.56 KB; downloaded 9904 times)
DSC03064.JPG (53.98 KB; downloaded 9895 times)
DSC03065.JPG (52.95 KB; downloaded 9895 times)
DSC03061.JPG (76.66 KB; downloaded 9922 times)
DSC03057.JPG (89.78 KB; downloaded 9901 times)

 


Discuții despre transportul regional din Ilfov (R 4XX) Gabi23

În acest moment RATB operează 19 linii de transport preorășenesc către comunele și orașele din județul Ilfov. Astfel în acest moment avem:

Linia (indicativ) / traseu / autobaza / număr de ture în zilele lucrătoare

400 / Republica - Dobroești / Autobaza Titan / 1 tur
402 / Romprim - Danubiana / Autobaza Ferentari / 3 ture
406 / Lujerului - Chiajna / Autobaza Militari / 4 ture
408 / Ghencea - CFR Domnești / Autobaza Alexandria / 2 ture
409 / Institutul Oncologic - Afumați / Autobaza Titan / 2 ture
414 / Romprim - Glincarn SA / Autobaza Ferentari / 2 ture
418 / Romprim - Berceni / Autobaza Ferentari / 2 ture
422 / Clăbucet - Chitila / Autobaza Floreasca / 4 ture
427 / Ghencea - Sat Pruni / Autobaza Alexandria / 1 tur
428 / Ghencea - Țegheș / Autobaza Alexandria / 1 tur
438 / Depoul Alexandria - Bragadiru / Autobaza Alexandria / 3 ture
439 / Depoul Alexandria- Clinceni / Autobaza Alexandria / 1 tur
449 / Piața Presei - CFR Balotești/ Autobaza Nordului / 4 ture
453 / Ghencea - Vârteju / Autobaza Alexandria / 1 tur
455 / Depoul Alexandria - Facultatea de Fizică Măgurele / Autobaza Alexandria / 2 ture
456 / Ghencea - Clinceni / Autobaza Militari / 1 tur
460 / Dămăroaia - Preventoriu Mogoșoaia / Autobaza Floreasca / 1 tur
460 B / Dămăroaia - Buftea / Autobaza Nordului / 4 ture
471 / CFR Progresul - 1 Decembrie / Autobaza Obregia / 2 ture

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Gabi23

Cea mai ”nouă” linie reintrată în exploatarea RATB este linia 418, începând de ieri, asigurând transportul călătorilor între comuna Berceni și București. Ieri au circulat pe acest traseu autobuzele #4408 și #6232.

6232 - 418 - 22.05.2017.JPG (349.4 KB; downloaded 22163 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Linia 418 : Romprim - Soseaua Berceni - Comuna Berceni
Autobaza Ferentari - 2 ture (Luni-Vineri); 1 tur (Sambata-Duminica)

Incepand cu data de 22 Mai 2017, in urma parteneriatului incheiat intre Primaria Berceni si RATB, linia 418 a fost (re)infiintata pe traseul Romprim - Soseaua Berceni - Comuna Berceni. In momentul de fata, de luni pana vineri sunt 2 ture, dar sunt sanse ca linia sa fie suplimentata cu inca un autobuz, avand in vedere cererea numeroasa pe care o are la anumite intervale orare. Inclin sa cred ca va avea succes pentru ca e creionata precum linia 471: in fiecare autobuz, exista cate un angajat al primariei Berceni de la care poti achizitiona una sau mai multe calatorii, in mare parte sunt repartizate autobuze cu aer conditionat (cu exceptia 4408 care, dupa ce a stat pe dreapta mai toata iarna, a primit licenta pe preorasenesti). De asemenea, fiecare autobuz are lipit pe spatiul despartitor dintre cabina soferului si salon itinerariul liniei si orele de oprire in fiecare statie.
Singurele probleme pe care le-am identificat ar fi urmatoarele:
- soferii de la DLS pleaca de la capatul Berceni cu 5 minute inainte de autobuzul RATB pentru a lua calatorii, desi taxa de calatorie e mai mare la maxi-taxi (2 lei, in loc de 1,5 lei - nu mai zic de conditiile de transport care sunt net superioare in favoarea autobuzului);
- pe traseul liniei 418, NU exista un centru de achizitionare a unui abonament pentru linia 418 (in prezent fiind doar la Piata Sudului)
- un alt aspect, deci nu e unul semnificativ, avand in vedere ca iti poti lua bilet direct din autobuz, e ca programul caseriei de la Romprim e Luni-Sambata 7-14:30, dar mai exista inca unul la statia "Soseaua Oltenitei"- Sens Berceni - si la Aparatorii Patriei.
- Primaria Comunei Berceni a impanzit in statiile dotate cu cate o banca si spatiu de acoperire impotriva ploii cate o foaie prin care ii incurajeaza pe cetateni sa foloseasca linia RATB si sa-si valideze calatoria. Deja concurent (dubarii) au venit si le-au rupt ... dar nici mult nu mai e pana acestia vor disparea total din Capitala si comunele limitrofe!

In concluzie, ma declar multumit de ceea ce am vazut azi, cu amendamentul ca Soseaua Berceni ar trebui exista la 2 benzi (din cate am inteles e un proiect in acest sens) si poate un autobuz in plus ar fi benefic (daca cererea o solicita).

Una peste alta, astazi s-a mai incheiat un contract de transport cu Primaria Comunei Jilava despre care s-a povestit la topicul de "Stiri".

Sa urmarim cateva poze realizate astazi pe traseul liniei preorasenesti 418.




Traseu 418.jpg (36.4 KB; downloaded 13664 times)

Berceni 418.JPG (152.04 KB; downloaded 13642 times)
DSC_0709.JPG (253.76 KB; downloaded 13661 times)
DSC_0711.JPG (155.5 KB; downloaded 13662 times)
DSC_0712.JPG (173.11 KB; downloaded 13657 times)
DSC_0713.JPG (216.08 KB; downloaded 13644 times)
Cazanului 2- 418.JPG (232.38 KB; downloaded 13663 times)
DSC_0715.JPG (342.77 KB; downloaded 13641 times)
Cazanului 418.JPG (286.83 KB; downloaded 13663 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Continuare ...

DSC_0706.JPG (227.22 KB; downloaded 13624 times)

DSC_0708.JPG (233.97 KB; downloaded 13625 times)

418 Berceni.jpg (111.32 KB; downloaded 13435 times)

418 Romprim.jpg (108.85 KB; downloaded 13516 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Linia 425: C.F.R. Progresul - Soseaua Giurgiului - Bumbacaria Jilava
Autobaza Ferentari - 2 ture (Luni-Vineri); 1 tur (Sambata-Duminica)

Desi initial trebuia sa functioneze de marti (6 Iunie 2017), infiintarea liniei 425 s-a amanat cu o zi. Momentul istoric pentru comuna Jilava s-a consemnat undeva in jurul orei 11 cand primul autobuz a efectuat cursa inaugurala intre C.F.R. Progresul si Bumbacaria Jilava.
Conform site-ului RATB, linia detine un numar de 11 statii atat la dus, cat si la intors. Numarul kilometrilor se prezinta astfel:
- C.F.R. Progresul -> Bumbacaria Jilava: 7,500 km
- Bumbacaria Jilava -> C.F.R. Progresul: 7,600 km (conform propunerii Consiliului Municipiului Bucuresti de infiintare a liniilor preorasenesti RATB din 29 Martie 2017: http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB...170329.pdf )

In prima zi de traseu, au fost repartizate doua autobuze de la Ferentari: 4623 si 6249. Ca o prima impresie, linia RATB nu a avut un numar consistent de calatori, dat fiind faptul ca locuitorii comunei sunt obisnuiti, momentan, cu maxi-taxi-ul cu numarul de indicativ "171". Traseul se parcurge destul de repede daca traficul de pe D.N.5 nu e ingreunat (15-18 minute). In clipa de fata nu exista o persoana din partea Primariei Jilava responsabila de vanzarea biletelor (vezi liniile 418, 471), dar ramane de vazut zilele urmatoare ce se va intampla ...
Intr-o discutie cu o parte dintre calatori, mi-au atras atentia ca intre statiile "Arteca" (inainte de Soseaua de Centura) si "Scoala Generala Nr. 1" (ambele situate pe Soseaua Giurgului), exista, pe vremurile raposatelor 171/275, 471, 472, 473, inca o statie. Din cate am inteles, cei de la Primaria nu au cum sa o infiinteze pentru ca momentan se executa lucrari la trotuarele din localitate, iar pana nu vor fi aplicate marcajele si nu se vor incheia lucrarile, acestia nu au dreptu' sa monteze statia respectiva.
La capitolul bani, RATB castiga detajat: 1,5 lei in detrimentu' a 2 lei cu maxi-taxi 171 ... problemele pe care le-am identificat ar fi pe Strada Garii unde curba spre Strada Ungureni e un pic cam stransa (sens Bucuresti), carosabilul nu e unul tocmai la inaltime pe aceasta strada, acesta fiind deteriorat din cauza (intuiesc) camioanelor de santiere care au trecut/trec pe aici.
Partea pozitiva ar fi ca fiecare statie din Jilava este dotata cu cate un refugiu, iar la capetele de linie exista graficul cu plecarile autobuzelor (cat vor rezista...).
Din punctul meu de vedere, as muta statia "Primaria Jilava" de pe Strada Ungureni (sens Bucuresti) pe Soseaua Giurgiului, comun cu cea a linie 471.
Ca o ultima problema sesizata, ar fi ca parcurgerea intersectiei Strada Garii/Soseaua de Centura e una ingreunata si riscanta din cauza vitezei cu care vin in curba cei de pe centura; de aceea soferii acestei linii recurg la o atentie desavarsita pentru a intampina situatii neplacute.
In concluzie, incepand de ieri, 7 Iunie 2017, a infiintat linie preoraseneasca 425, aceasta fiind cea cu numarul 20 asigurată de catre RATB; numărul localităților pentru care RATB asigură transportul către Capitala ajunge la 15.









425.jpg (1.96 MB; downloaded 14573 times)

C.F.R. Progresul + grafic 425.JPG (255.73 KB; downloaded 14538 times)
Grafic 425.JPG (259.96 KB; downloaded 14538 times)
Primaria Jilava 425.JPG (314.68 KB; downloaded 14563 times)
Sc. Generala 2.JPG (254.92 KB; downloaded 14538 times)
Bumbacaria Jilava 425.JPG (263.66 KB; downloaded 14537 times)
Bumbacaria Jilava L425.JPG (190.98 KB; downloaded 14547 times)
Bumbacaria Jilava L425 Plecare.JPG (223.59 KB; downloaded 14539 times)
Bumbacaria Jilava L425 Plecare.JPG (223.59 KB; downloaded 14539 times)
425 CFR.jpg (109.62 KB; downloaded 14221 times)
425 JILAVA.jpg (114.57 KB; downloaded 14220 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Linia 453: Depoul Alexandria - Soseaua Bucuresti-Magurele - Magurele - Varteju.
Autobaza Alexandria - 1 tur (Luni-Vineri); Sambata si Duminica NU circula.

Linia 453 are ca punct de plecare Depoul Alexandria (incepand cu data de 15 Iunie 2017), in loc de terminalul Ghencea. Astfel, raman 21 de statii la dus, respectiv 20 la numar pe sensul Varteju-Bucuresti. 6 curse sunt atribuite la fiecare schimb, iar cele doua autobuze titulare sunt 4290 si 4735.
Partea cea buna e ca, odata cu aceasta modificare, timpii de asteptare au scazut la 75-90 de minute, iar soferii care lucreaza in ziua respectiva nu mai ajunge intarziat la capete din cauza traficului aglomerat de pe Soseaua Antiaeriana, respectiv Bulevardul Ghencea.
Asadar, traseul insumeaza 10,4 kilometri pe fiecare sens, iar acesta parcurge Soseaua Alexandriei, Soseaua Bucuresti-Magurele, Drumul Judetean 401A pana la capatul Varteju (Biserica din localitate - intersectia Strazii Bucuresti cu DJ 401A, respectiv Sarbilor).
Gradul de ocupare e unul consistent la orele de varf, dar mai dureaza pana calatorii se obinuiesc cu traseul scurtat. Pentru Magurele, avantajul locuitorilor e ca au 427/455, dar pentru cei din Varteju un autobuz e suficient la cererea care exista in clipa de fata.
Recent, toate placutele de pe DJ401 (sectiunea traseului Magurele-Varteju) au fost inlocuite, iar la capat calatorii beneficiaza de un refugiu acceptabil.
Din punct de vedere al istoricului acestei linii, Autobaza Alexandria a detinut-o inca de la inceputuri, repartizate fiind autobuze Ikarus Z60, Dac, Rocar de Simon, Iveco, iar in prezent, Mercedes Citaro.

Sa urmarim cateva poze realizate cu unul dintre autobuzele titulare de pe aceasta linie - 4735 la Depoul Alexandria, respectiv Varteju.









453 traseu.jpg (1.12 MB; downloaded 14199 times)
Capat Varteju 453.JPG (328.64 KB; downloaded 14204 times)
Depoul Alexandria Urcare.JPG (228.37 KB; downloaded 14205 times)
Varteju 453.JPG (219.9 KB; downloaded 14201 times)

453 Dep Alex.jpg (105.87 KB; downloaded 13771 times)

453 varteju.jpg (109.37 KB; downloaded 13820 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Linia 471: C.F.R. Progresul - Jilava - 1 Decembrie
Autobaza Obregia - 2 ture (Luni-Vineri); Sambata si Duminica: 1 tur

Poate una dintre cele mai profitabile liniile preorasenesti din Judetul Ilfov are un numar de 2 ture in timpul saptamanii (intre orele - cu aproximatie - 8:25 si 10:30 ramane doar un autobuz - conform graficului de pe site-ul Regiei Autonome de Transport Bucuresti), iar in weekend doar un tur asigura existenta curselor intre Capitala si localitatea 1 Decembrie.

Date tehnice:
- 7 statii pe traseu (din care 3 in Jilava si 4 in 1 Decembrie);
- 25 - 30 de minute: durata unei semicurse;
- interval de succedare: 30 - 45. Exceptie: 85 minute (intre 8:15 si 9:40 - plecare C.F.R. Progresul);
- sunt 10,3 km de parcurs din Capitala spre 1 Decembrie, respectiv 10,4 km la intors;
- autobuze titulare: 4958, 4959 (Rezerve: 4265, 4956, 4961 )

Inca de la infiintarea ei, este detinuta de catre Autobaza Obregia exclusiv cu autobuze Mercedes Citaro Euro 3/4.

Trasel este simplu: se pleaca de la terminalul C.F.R. Progresul (comun cu liniile 4, 7 si 25), se continua calatoria pe Drumul National 5 pana aproape de iesirea din localitatea 1 Decembrie (intersectia cu Drumul Judetean 401D), de unde autobuzul vireaza la dreapta spre Darasti-Ilfov. La aproximativ 600 de metri dupa ce s-a inscris pe acest drum, urmeaza un viraj la stanga, iar capatul se afla in preajma Politiei Locale din 1 Decembrie, pe Strada Crisana.

Autobuzele pleaca, de obicei, cu un grad de ocupare 3 spre 4 din Bucuresti, iar in fiecare autobuz se afla cate un angajat al Primariei 1 Decembrie care verfica fiecare calator daca detine sau nu titlu de calatorie. In cazul care acesta nu are, este refuzata urcarea lui in autobuz. Partea cea buna e ca la capatul C.F.R. Progresul se pot incarca bani pe card, iar programul este de luni pana duminica, intre 6:00 si 20:30. M-a surprins faptul ca si cei care s-au urcat pe parcurs si-au validat cardul, implicit au achitat 1,5 lei/calatorie. De mentionat faptul ca un abonament lunar costa 35 de lei, iar conditiile sunt neinsemnat calitativ mai bune decat dubele murdare sau maxi-taxi-urile care frecventeaza iesirea din sudul Capitalei. Autobuzele sunt doate cu aer conditionat, camerele video functioneaza, iar fiecare statie din localitatea 1 Decembrie este dotata cu refugiu. Ca un plus mare (ceea ce ar fi, in mod logic, o normalitate), e ca pe toate autobuzele, dar si la capetele de linie, sunt afisate plecarile mijloacelor de transport.

Una peste alta, consider ca linia 471 este o linie care e de luat in seama, ar reprezenta un bun exemplu si pentru celelalte unde nu exista un responsabil al primariei care sa inregistreze/numere calatorii. E pacat pentru ca e in pierderea lor, avand in vedere ca tariful pentru 1 kilometru este de 6 lei fara TVA. Mi-as dori ca RATB sa aiba cat mai multe linii preorasenesti, sa reinvie traseele de la inceputul aniilor 2000, dar pentru asta e nevoie ca fiecare calator sa-si plateasca cursa. La 1,5 lei ... in comparatie cu minim 2 lei la privati ... chiar merita.

Sa urmarim cateva poze realizate ieri dupa-amiaza de pe DJ 401D (1 Decembrie), respectiv in terminalul din localitate.

4958 - Linia 471 - C.F.R. Progresul - 28 Iunie 2017





4959 - Linia 471 - C.F.R. Progresul - 28 Iunie 2017





471.jpg (70.32 KB; downloaded 13945 times)

471 - Copy.jpg (53.32 KB; downloaded 13929 times)

Liviu Rebreanu 471.JPG (204.3 KB; downloaded 13914 times)
DSC_0665.JPG (279.65 KB; downloaded 13912 times)

471 1 Dec.jpg (106.97 KB; downloaded 13814 times)

471 CFR.jpg (112.54 KB; downloaded 13795 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Drumul Judetean 401D (Intre Drumul National 5 si Strada Crisana - capatul liniei 471 in 1 Decembrie)

DSC_0666.JPG (283.91 KB; downloaded 13894 times)
DSC_0667.JPG (281.46 KB; downloaded 13884 times)
DSC_0668.JPG (266.14 KB; downloaded 13932 times)
DSC_0669.JPG (234.36 KB; downloaded 13889 times)
DSC_0671.JPG (248.6 KB; downloaded 13889 times)
DSC_0672.JPG (276.37 KB; downloaded 13887 times)
DSC_0673.JPG (205.55 KB; downloaded 13885 times)
DSC_0674.JPG (264.46 KB; downloaded 13884 times)
1 Decembrie 471.JPG (285.39 KB; downloaded 13887 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Linia 404: Cora Pantelimon - Bulevardul Biruintei - Pantelimon
Autobaza Titan - 2 ture (Luni-Vineri); Sambata si Duminica: 1 tur

Date tehnice:
- 7 statii pe sensul spre Pantelimon, respectiv 9 la intoarcere.
- Durata unei semicurse: 13 - 15 de minute;
- Interval de succedare-> Luni - Vineri: 20-25 minute, Sambata+Duminica: 40-50 de minute;
- Lungime Traseu: Sensul spre Pantelimon 3,87 km, respectiv spre Bucuresti: 5,20 km (din care aproximativ 1 km se afla in Bucuresti) - De mentionat faptul ca am utilizat Google Maps in efectuarea acestor calcule;
- Autobuze repartizate: 4158, 4340, 4532, 4773

Linia preoraseneasca cu numarul 21 a fost infiintata din prima zi a lunii Iulie 2017. Concureaza, alaturi de linia 402, pentru titlul de cea mai rapida si as spune utila linie dintre cele existente. De altfel, indicativul 404 detine traseul fostei linii 147.

In primul rand, timpii de parcurgere a semicurselor este foarte mic si bun pentru ca se creeaza o legatura rapida cu Bucurestiul/Pantelimon, iar calatorii pot ajuge repede la principalele "tinte" catre Centru: Metrou (Intervalul e un pic oscilant avand in vedere ca doar anumite garnituri de pe M1 ajung la Pantelimon, in cursul zilei), respectiv liniile de autobuz 104, 202, 243, 246, 655 (in curand si tramvai la Granitul).

In al doilea rand, pretul oferit de catre RATB chiar bate din nou concurenta, asa cum se intampla si in cazul celorlalte linii preorasenesti. La cei 1,5 lei pe calatorie, respectiv 35 de lei/abonament, chiar merita ca cei localitate sa opteze pentru autobuz, in dauna mijloacelor de transport puse la dispozitie de catre operatorul privat cu numarul de indicativ 547 (Pantelimon - Cora - Bucur Obor).

Traseul este extrem de simplu:

Dus: Cora Pantelimon - Soseaua Dudesti-Pantelimon - Soseaua Pantelimon (Atentie! Statia de autobuz se afla imediat dupa Benzinaria Petrom si NU comuna cu cea a liniilor RATB 104, 202, 243, 246, 655) - Bulevardul Biruntei - Strada Tudor Vladimirescu - Strada Sfantul Gheorghe - Capat Pantelimon.
Intors: Capat Pantelimon - Strada Sfantul Gheorghe - Strada Mioritei - Bulevardul Biruintei - Soseaua Pantelimon - Cora Pantelimon.

Cateva pareri personale: la cateva zile de la infiintare, linia a inceput sa intre in sanul locuitorilor, numarul calatorilor  crescand de la o zi la alta. Din pacate, nu exista un reprezentant de-al Primariei Comunei Pantelimon care sa numere calatorii sau de la care se pot achizitiona "bilete". De aici, apare si eterna problema a RATB-ului (atat pe traseele din oras, cat si in cazul altor linii preorasenesti, cu mici exceptii pozitive): validari putine, calatorii pe blat. Se discuta despre o posibilitate de a montat un punct de achiztionare a calatoriilor in giratoriul intersectiei Straziilor Mioritei, Tudor Vladimirescu, Duzilor, dar ramane de vazut ce se va intampla. Cert e ca mai dureaza pana plapuma se aseaza pe pat ...

As mai puncta faptul ca astazi, 5 Iulie 2017, in jurul orei 17-17:30, Politia din Pantelimon patrula pe traseul autobuzului din comuna (in special pe portiunea de pe Starda Sfantul Gheorghe) pentru a preveni eventualele blocaje cauzate de masinile parcate de catre locuitori pe trotuar/strada.

In concluzie, ma declar multumim de cele vazute, mai putin partea cu validarea calatoriilor ... In continuare, o sa va atasez cateva poze cu traseul pe care il parcurg autobuzele in Pantelimon, respectiv placutele de statii si cateva autobuze surprinse.

404.jpg (162.12 KB; downloaded 15189 times)


Statia Biruintei.JPG (284.17 KB; downloaded 15188 times)


DSC_1011.JPG (223.26 KB; downloaded 15194 times)


DSC_1014.JPG (266.31 KB; downloaded 15230 times)


DSC_1015.JPG (225.44 KB; downloaded 15193 times)


DSC_1017.JPG (235.76 KB; downloaded 15187 times)


DSC_1018.JPG (184.97 KB; downloaded 15187 times)


DSC_1020.JPG (230.76 KB; downloaded 15191 times)


DSC_1025.JPG (371.42 KB; downloaded 15193 times)


DSC_1028.JPG (240.72 KB; downloaded 15194 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Capatul "Pantelimon" si cateva placute noi de pe traseu.

DSC_1035.JPG (233.81 KB; downloaded 15175 times)


Soseaua Garii Catelu 404.JPG (252.45 KB; downloaded 15221 times)


Bd. Biruintei 404.JPG (195.46 KB; downloaded 15180 times)


Biserica Sfantul Nicolae 404.JPG (178.05 KB; downloaded 15172 times)


Policlinica 404.JPG (181.45 KB; downloaded 15177 times)


Revolutiei 404.JPG (353.38 KB; downloaded 15184 times)


Mihai Eminescu 404.JPG (275.6 KB; downloaded 15165 times)


Cimitirul II Parohial.JPG (233.61 KB; downloaded 15196 times)


Pantelimon 404 (2).JPG (175.9 KB; downloaded 15173 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Concurenta (Linia 547), respectiv cele 2 autobuze repartizate astazi, 5 Iulie 2017, la schimbul 2 pe linia 404

4158 - Linia 404 -  Bulevardul Biruintei - 05 Iulie 2017





4340 - Linia 404 - Strada Sfantul Gheorghe - 05 Iulie 2017





4158 - 404 - 05.07.2017 (3).JPG (235.99 KB; downloaded 15185 times)


547 - 05.07.2017.jpg (342.8 KB; downloaded 15162 times)


404 CORA PTM.jpg (122.28 KB; downloaded 14718 times)

404 CORA.jpg (109.18 KB; downloaded 14746 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Linia 422: Clabucet - Chitila
Autobaza Floreasca - 4 ture (Luni-Vineri) - intre 10:25-16:25 raman 3 autobuze); Sambata si Duminica: 3 ture (intre 10:25-15:15 raman 2 autobuze)

Date tehnice:
- 16 statii pe sensul spre Chitila, respectiv 17 la intoarcere.
- Durata unei semicurse: 27 - 30 de minute;
- Interval de succedare-> Luni - Vineri: 18-20-25-30 minute, Sambata+Duminica: 25-30-35 de minute;
- Lungime Traseu: Sensul spre Clabucet 8,00 km, respectiv spre Bucuresti: 8,40 km (din care aproximativ 3,20 km se afla in Judetul Ilfov) - Sursa: http://distanta.ro/bucuresti/ratb-metro...neasca-422
- Autobuze repartizate: 4604, 4611, 4622, 4805, 4882, 6280 (Defect), 6281.

Una dintre cele mai vechi linii preorasenesti infiintate la inceputul anilor 2010 supravietuieste si astazi, dar sunt aspecte pozitive, dar si negative pe care vi le voi reda in randurile urmatoare.

Inainte de toate, trebuie sa precizez faptul ca aceasta linie a fost detinuta inca de la inceput de catre Autobaza Floreasca, fiind repartizate autobuze Rocar de Simon, DAF (Intr-o perioada scurta in care au fost aduse de la Ferentari si reactivate), iar, in prezent, circula exclusiv Mercedes Citaro Euro 4. Poate o sa spuneti ca cei de la Floreasca sunt mai cu mot, dar cei de aici si-au dorit in mod expres sa fie mijloace de transport dotate cu camere video. Au mai fost perioada scurte de timp in care s-au furisat si 2 Euro 3-uri: 4535 si 4547.

Traseul este urmatorul:

Dus: Clabucet - Calea Grivitei - Soseaua Chitilei - Soseaua Banatului (Chitila/DN 7) - Chitila (Benzinaria LukOil);
Intors: Chitila (Benzinaria LukOil) - Soseaua Banatului - Soseaua Chitilei - Calea Grivitei - Clabucet.

Semicursa se parcurge lejer in aproximativ 30 de minute, iar eventualele dopuri de scurta durata pot aparea la podul se sub Centura Capitalei, respectiv pe Calea Grivitei, inainte de Clabucet. Din punct de vedere al avantajelor, as mai puncta pretul excelent pe care RATB il propune - 1,5 lei , in detrimentul celor de la C&I (maxi-taxi Isuzu) - 3 Lei. Ceea ce ar mai fi pe plus e ca RATB-ul mentine cursele spre Chitila pana aproape de miezul noptii (ultima fiind de la Clabucet la 23:30, respectiv din Chitila - 00:00), spre deosebire de C&I care la ora 21:40 au ultima cursa spre oras (capatul acestora e dupa podul peste M300 - aproape de fabrica Den Braven). As mai puncta prezenta unui centru de reincarcare a cardurilor chiar in inima orasului Chitila, pe Soseaua Banatului (program luni-vineri 6:00-13:15 - conform site-ului RATB).

La capitolul minusuri:
- numarul celor care valideaza este unul extrem de mic;
- prea multe statii pe "teritoriul" Bucurestiului - se socoteste a fi o linie preoraseneasca - aici as avea 2 propuneri:
a) fie linia e mutata la Laromet (atunci cand se va amenaja un capat adecvat) sau la Straulesti (astfel s-ar realiza legatura rapida cu statia de metroul Laminorului), dar s-ar pierde din calatorii pe care linia 422 ii preia de la Clabucet si i-ar fura concurenta;
b) capatul sa ramana tot la Clabucet (desi e unul extrem de inghesuit), dar sa nu mai efectueze multe statii pe Soseaua Chitila; pentru asta exista liniile 45 si 697;
- capatul de la Benzinaria Lukoil e o cacealma; e aruncat doar ca sa fie, iar in zilele in care ploua sau e zapada, soferii mai au un pic si raman blocati acolo cu autobuzele; acestia NU au o toaleta si trebuie sa se duca le benzinarie; ca o solutie as propune ca liniei sa i se mai adauge o statie si sa intoarca peste podul CFR M300 (ar atrage mai multi calatori de la fabrica din zona). Desigur, celor de la C&I nu le vor pica prea bine, dar o solutie trebuie gasita intr-un fel sau altul ...

In concluzie, linia 422 este una dintre liniile preorasenesti utile, rapide si pe care te poti baza, doar ca ar fi necesare niste imbunatari pe care vi le-am relatat mai sus. Tototdata, ma incanta ideea ca fiecare statie din oras exista cate un refugiu pentru calatori (au inceput sa fie cam devastate), respectiv cate o placuta de statie personalizata de catre reprezentatii Primariei.

Sa urmarim cateva poze realizate in cursul acestei saptamani.

Traseul Liniei 422
422.jpg (252.71 KB; downloaded 14981 times)

Capatul "Clabucet"
DSC_0957.JPG (258.23 KB; downloaded 14980 times)
DSC_0960.JPG (321.04 KB; downloaded 14980 times)
DSC_0963.JPG (255.85 KB; downloaded 14987 times)
DSC_0966.JPG (266.78 KB; downloaded 14988 times)
DSC_0983.JPG (237.88 KB; downloaded 14985 times)
DSC_0982.JPG (222.08 KB; downloaded 14983 times)
DSC_0974.JPG (205.47 KB; downloaded 14990 times)
DSC_0979.JPG (254.31 KB; downloaded 14987 times)
DSC_0981.JPG (257.63 KB; downloaded 14978 times)

 


Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX) Victor92

Continuare ...

DSC_0989.JPG (238.96 KB; downloaded 14964 times)
DSC_0990.JPG (254.38 KB; downloaded 14958 times)
Primaria Oras Chitila 422.JPG (210.9 KB; downloaded 14977 times)
Libertatii 422.JPG (164.02 KB; downloaded 14952 times)
Pasaj C.F.R Chitila 422.JPG (124.92 KB; downloaded 14961 times)

422 Plecari Clabucet.jpg (143.79 KB; downloaded 14708 times)
422 Plecari Chitila - LukOil.jpg (145.91 KB; downloaded 14699 times)

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420987 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use