Topic: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
304 posts, 104665 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
George
Dar mult mai lente, pentru ca destepte sunt doar ele, nu si restul (statii, retele, accese, semnalizari etc. etc.)
Dar mult mai lente, pentru ca destepte sunt doar ele, nu si restul (statii, retele, accese, semnalizari etc. etc.)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
subway guru
Tinand cont ca au stabilit un record european de viteza zilnica de avans le poti caracteriza oricum numai lente nu!
Nu confunda performanta tehnica cu 'baltirea' birocratica de ansamblu a lucrarilor...
Cei al Cezarului e al Cezarului, ce-i la mila lui D-zeu e alta mancare de peşte !
Tinand cont ca au stabilit un record european de viteza zilnica de avans le poti caracteriza oricum numai lente nu!
Nu confunda performanta tehnica cu 'baltirea' birocratica de ansamblu a lucrarilor...
Cei al Cezarului e al Cezarului, ce-i la mila lui D-zeu e alta mancare de peşte !
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
andrei11
O partidă ( de fotbal ) se câştigă pe golurile marcate, nu e de ajuns să te prezinţi pe teren...
O partidă ( de fotbal ) se câştigă pe golurile marcate, nu e de ajuns să te prezinţi pe teren...
- icee
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
icee
Ati observat in ce conditii de vreme a fost montat si lansat?
Cand ningea asa, la noi se ardea gazul ca era frig si nu se putea munci..
Ati observat in ce conditii de vreme a fost montat si lansat?
Cand ningea asa, la noi se ardea gazul ca era frig si nu se putea munci..
- shoppy
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
zapacitu
Pare de gabaritul celor de la noi.
EDIT: Dar nu este. M-am interesat si se pare ca batrana doamna are un diametru de 9.5m, fata de 6.5 la Varvara / Filofteia / Parascheva.
Pare de gabaritul celor de la noi.
EDIT: Dar nu este. M-am interesat si se pare ca batrana doamna are un diametru de 9.5m, fata de 6.5 la Varvara / Filofteia / Parascheva.
- TibiV
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
shoppy
Pai daca este de cale dubla atunci nu este cinstit sa compari viteza liniara, ori inmultesti cu 2 viteza celui de cale dubla ori compari cantitatea de material excavat.
Pana la urma aceasta este situatia republicii bananiere in general, ale noastre sunt mereu ori mai destepte ori mai puternice, niciodata mai rapide, mai bune sau mai ieftine.
Pai daca este de cale dubla atunci nu este cinstit sa compari viteza liniara, ori inmultesti cu 2 viteza celui de cale dubla ori compari cantitatea de material excavat.
Pana la urma aceasta este situatia republicii bananiere in general, ale noastre sunt mereu ori mai destepte ori mai puternice, niciodata mai rapide, mai bune sau mai ieftine.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
subway guru
Nu-i asa, iti scapa enorm de multe lucruri...
Si te-as ruga sa iei in consideratie ca inginerii romani nu sunt in niciun caz mai tampiti/incompetenti/cretini ca cei bulgari, din contra!
Altele sunt cauzele reale ale 'bubei'!!!
Romania a produs ani de-a randul generatii si generatii de ingineri 'first class' care au stiut sa faca din rahat bici cu mijloace minimale, din pacate i-am alungat in prostia noastra masiv peste hotare...sa-i imbogateasca si sa-i faca fericiti pe altii...In schimb ne-am supradotat cu procurori, supercontrolori si 'aranjori' de care nu prea are nimeni o nevoie reala...
Toti cu mapa, nimeni cu sapa...
Nu-i asa, iti scapa enorm de multe lucruri...
Si te-as ruga sa iei in consideratie ca inginerii romani nu sunt in niciun caz mai tampiti/incompetenti/cretini ca cei bulgari, din contra!
Altele sunt cauzele reale ale 'bubei'!!!
Romania a produs ani de-a randul generatii si generatii de ingineri 'first class' care au stiut sa faca din rahat bici cu mijloace minimale, din pacate i-am alungat in prostia noastra masiv peste hotare...sa-i imbogateasca si sa-i faca fericiti pe altii...In schimb ne-am supradotat cu procurori, supercontrolori si 'aranjori' de care nu prea are nimeni o nevoie reala...
Toti cu mapa, nimeni cu sapa...
- icee
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
TibiV
Absolut FABULOS !...
Tehnologie de acum 55 de ani...
Super !...
De remarcat ca au bagat pickhammer-ul in pamant dupa 18 ani de planificare....
Iar "umbrela" metalica de la inceput este impresionanta...
Si la fel este "mataraia" pe care au gasit-o dedesubt...
Absolut FABULOS !...
Tehnologie de acum 55 de ani...
Super !...
De remarcat ca au bagat pickhammer-ul in pamant dupa 18 ani de planificare....
Iar "umbrela" metalica de la inceput este impresionanta...
Si la fel este "mataraia" pe care au gasit-o dedesubt...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
zapacitu
Sa te uiti ce fac acum cu proiectul crossrail. Printre alte dubiosenii (gen trecut cu tunelul printre alte doua structuri subterane), au luat doua tunele de la 1890 si au vrut sa le modifice... iar caramidaria se intarise atat de tare incat se comporta similar unui bloc masiv de roca dura, nu ca un conglomerat simplu cum se asteptau constructorii.
Sa te uiti ce fac acum cu proiectul crossrail. Printre alte dubiosenii (gen trecut cu tunelul printre alte doua structuri subterane), au luat doua tunele de la 1890 si au vrut sa le modifice... iar caramidaria se intarise atat de tare incat se comporta similar unui bloc masiv de roca dura, nu ca un conglomerat simplu cum se asteptau constructorii.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
TibiV
Si uite asa invatam acum cum se vor comporta diverse materiale peste +100 de ani...
Si uite asa invatam acum cum se vor comporta diverse materiale peste +100 de ani...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)
misterr
Dedicație pentru #subway guru:
Miliardarul vizionar Elon Musk a coborat sub pamant. Cum vrea sa degajeze traficul din marile orase, prin tuneluri subterane. VIDEO
[Warning, this may cause motion sickness or seizures] This is a test run of our electric sled that would transport cars at 125 mph (200 km/h) through the tunnels, automatically switching from one tunnel to the next. Would mean Westwood to LAX in 5 mins.
https://instagram.fotp3-1.fna.fbcdn.net/t50.2886-16/18489955_1528500290554592_4935948958284382208_n.mp4
Elon Musk, fondatorul Tesla si SpaceX, a inceput lucrul la cel mai nou proiect al sau. Dupa ce a anuntat productia in serie de masini electrice si dupa ce a trimis navete in spatiu, excentricul miliardar a coborat sub pamant si a inceput sa sape tuneluri pe sub Los Angeles, pentru degajarea traficului, scrie MarketWatch.
Intr-o postare pe contul sau de Instagram, Musk a anuntat demararea lucrarilor pentru transportul subteran si a postat un filmulet cu un vehicul care se deplaseaza cu viteza printr-un tunel.
Potrivit acestuia, primul tunel va pleca de la Aeroportul din Los Angeles si va trece prin Culver City, Santa Monica, Westwood si Sherman Oaks in sudul Californiei, urmand ca tunelele viitoare sa acopere intregul Los Angeles.
Musk a botezat masina care sapa tunelurile Godot, dupa piesa de teatru a lui Samuel Beckett, “Asteptandu-l pe Godot”. Musk a mai anuntat ca acestea vor fi rezistente la cutremure.
Potrivit fondatorului Tesla si SpaceX, tunelurile vor permite ca masinile sa se deplaseze cu 200 km/ora, ceea ce ar reduce timpul de parcurgere a distantei dintre Aeroport si cartierul Westwood de la jumatate de ora la 5 minute.
Miliardarul vizionar Elon Musk a starnit uimire la mijlocul lunii decembrie anul trecut cand a anuntat, prin intermediul contului sau de Twitter, ca planuieste sa cumpere o ''masina plictisitoare'' de sapat tuneluri pentru a rezolva problema circulatiei din Los Angeles, care ii da mari batai de cap.
''Traficul ma innebuneste'', a scris pe reteaua de socializare. El a promis atunci ca va numi proiectul ''The Boring Company'' (Compania plictisitoare), potrivit CNN.
Miliardarul declara, in urma cu un an, la un eveniment Hyperloop - concept lansat de el in anul 2013 pentru transportarea pasagerilor cu viteza foarte mare in capsule ce se deplaseaza printr-un tub de joasa presiune - ca tunelurile sunt o modalitate prin care poate fi rezolvata problema ambuteiajelor in orase.
''Este o idee foarte simpla si evidenta. Poti avea tuneluri la mai multe nivele. Poti avea chiar 30 de nivele de tuneluri si sa rezolvi complet problema ambuteiajului'', spunea pe atunci Musk.
La inceputul acestui an, Amazon (AMZN, Tech30) a primit patentul pentru un sistem de livrare a coletelor prin tuneluri, mai arata CNN.
Dedicație pentru #subway guru:
Miliardarul vizionar Elon Musk a coborat sub pamant. Cum vrea sa degajeze traficul din marile orase, prin tuneluri subterane. VIDEO
[Warning, this may cause motion sickness or seizures] This is a test run of our electric sled that would transport cars at 125 mph (200 km/h) through the tunnels, automatically switching from one tunnel to the next. Would mean Westwood to LAX in 5 mins.
https://instagram.fotp3-1.fna.fbcdn.net/t50.2886-16/18489955_1528500290554592_4935948958284382208_n.mp4
Elon Musk, fondatorul Tesla si SpaceX, a inceput lucrul la cel mai nou proiect al sau. Dupa ce a anuntat productia in serie de masini electrice si dupa ce a trimis navete in spatiu, excentricul miliardar a coborat sub pamant si a inceput sa sape tuneluri pe sub Los Angeles, pentru degajarea traficului, scrie MarketWatch.
Intr-o postare pe contul sau de Instagram, Musk a anuntat demararea lucrarilor pentru transportul subteran si a postat un filmulet cu un vehicul care se deplaseaza cu viteza printr-un tunel.
Potrivit acestuia, primul tunel va pleca de la Aeroportul din Los Angeles si va trece prin Culver City, Santa Monica, Westwood si Sherman Oaks in sudul Californiei, urmand ca tunelele viitoare sa acopere intregul Los Angeles.
Musk a botezat masina care sapa tunelurile Godot, dupa piesa de teatru a lui Samuel Beckett, “Asteptandu-l pe Godot”. Musk a mai anuntat ca acestea vor fi rezistente la cutremure.
Potrivit fondatorului Tesla si SpaceX, tunelurile vor permite ca masinile sa se deplaseze cu 200 km/ora, ceea ce ar reduce timpul de parcurgere a distantei dintre Aeroport si cartierul Westwood de la jumatate de ora la 5 minute.
Miliardarul vizionar Elon Musk a starnit uimire la mijlocul lunii decembrie anul trecut cand a anuntat, prin intermediul contului sau de Twitter, ca planuieste sa cumpere o ''masina plictisitoare'' de sapat tuneluri pentru a rezolva problema circulatiei din Los Angeles, care ii da mari batai de cap.
''Traficul ma innebuneste'', a scris pe reteaua de socializare. El a promis atunci ca va numi proiectul ''The Boring Company'' (Compania plictisitoare), potrivit CNN.
Miliardarul declara, in urma cu un an, la un eveniment Hyperloop - concept lansat de el in anul 2013 pentru transportarea pasagerilor cu viteza foarte mare in capsule ce se deplaseaza printr-un tub de joasa presiune - ca tunelurile sunt o modalitate prin care poate fi rezolvata problema ambuteiajelor in orase.
''Este o idee foarte simpla si evidenta. Poti avea tuneluri la mai multe nivele. Poti avea chiar 30 de nivele de tuneluri si sa rezolvi complet problema ambuteiajului'', spunea pe atunci Musk.
La inceputul acestui an, Amazon (AMZN, Tech30) a primit patentul pentru un sistem de livrare a coletelor prin tuneluri, mai arata CNN.
📖 Pagination options