Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 409413 views
📖 Pagination options
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
BodoMinea
Mesajul referitor la închiderile acestea rula și pe monitoarele cu reclame. [văzut la Basarab M1]
P.S.: E prima data când le văd folosite pentru astfel de informări și chiar mi se pare o idee bună cu vizibilitate super (atrage mai bine atenția și e mai ușor de înțeles ca anunțul audio din stații).
Mesajul referitor la închiderile acestea rula și pe monitoarele cu reclame. [văzut la Basarab M1]
P.S.: E prima data când le văd folosite pentru astfel de informări și chiar mi se pare o idee bună cu vizibilitate super (atrage mai bine atenția și e mai ușor de înțeles ca anunțul audio din stații).
20170415_124912-min.jpg (704.8 KB; downloaded 2201 times)
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
BodoMinea
Nu mă înțelegeți greșit, apreciez inițiativa de înlocuire a turnicheților cu noile porți de acces, mai sigure și mai facile. Și evident, viitoarea trecere la taxarea cu cartele 'inteligente' Mifare.
Dar totuși - noile porți 'individuale' de acces, pe ce considerente s-au ales / proiectat - să fie vizual asemănătoare cu cele duble existente în unele stații (și pentru că poate existau deja piese de construcție / schimb), sau pentru preț.. Sau pentru că erau singura variantă?
Ce nu îmi convine la ele (nu vorbesc de design sau ceva, doar acționarea / funcționarea): parcă operațiunea de deschidere și închidere nu e destul de rapidă. Mișcarea batantă a 'semiporții' durează destul de mult și nu e așa de bruscă încât să descurajeze persoanele care ar vrea să intre mai multe pe o singură validare (deschidere)... Iar la ieșire, parcă durează destul de mult să detecteze o persoană în raza lor (ieșind în pas normal, poarta se deschide atât de târziu încât deja încetinesc sau mă opresc de tot din reflex).
Un model sigur pentru cetățenii mai 'îndrăzneți' e cel cu două panouri de sticlă înalte care fac o mișcare de 'dare în lateral și ridicare'. Sunt rapide și descurajante și sigur nu se gândește vreun deștept să facă un salt mortal peste ele sau să le forțeze în poziția înainte.
Și modelul 'flap wing' din ultima fotografie e din nou mai rapid și descurajant pentru călătorii frauduloși. Culisarea celor două 'aripi' este fulgerătoare și la deschidere și la închidere. Exista și un model unde ies cele două 'aripi' cu totul, culisâns complet orizontal.
Modelul nostru e un pas înainte peste bătrânii turnicheți, mai ales că o să avem și taxarea electronică (poate se câștigă niște timp per intrare de aici), dar totuși e mult mai lent și 'low profile' decât ce am văzut prin alte orașe europene. Mă rog, să sperăm măcar că mecanismul de acționare e destul de durabil.
Nu mă înțelegeți greșit, apreciez inițiativa de înlocuire a turnicheților cu noile porți de acces, mai sigure și mai facile. Și evident, viitoarea trecere la taxarea cu cartele 'inteligente' Mifare.
Dar totuși - noile porți 'individuale' de acces, pe ce considerente s-au ales / proiectat - să fie vizual asemănătoare cu cele duble existente în unele stații (și pentru că poate existau deja piese de construcție / schimb), sau pentru preț.. Sau pentru că erau singura variantă?
Ce nu îmi convine la ele (nu vorbesc de design sau ceva, doar acționarea / funcționarea): parcă operațiunea de deschidere și închidere nu e destul de rapidă. Mișcarea batantă a 'semiporții' durează destul de mult și nu e așa de bruscă încât să descurajeze persoanele care ar vrea să intre mai multe pe o singură validare (deschidere)... Iar la ieșire, parcă durează destul de mult să detecteze o persoană în raza lor (ieșind în pas normal, poarta se deschide atât de târziu încât deja încetinesc sau mă opresc de tot din reflex).
portiacces.jpg (182.76 KB; downloaded 2121 times)
Un model sigur pentru cetățenii mai 'îndrăzneți' e cel cu două panouri de sticlă înalte care fac o mișcare de 'dare în lateral și ridicare'. Sunt rapide și descurajante și sigur nu se gândește vreun deștept să facă un salt mortal peste ele sau să le forțeze în poziția înainte.
Și modelul 'flap wing' din ultima fotografie e din nou mai rapid și descurajant pentru călătorii frauduloși. Culisarea celor două 'aripi' este fulgerătoare și la deschidere și la închidere. Exista și un model unde ies cele două 'aripi' cu totul, culisâns complet orizontal.
Modelul nostru e un pas înainte peste bătrânii turnicheți, mai ales că o să avem și taxarea electronică (poate se câștigă niște timp per intrare de aici), dar totuși e mult mai lent și 'low profile' decât ce am văzut prin alte orașe europene. Mă rog, să sperăm măcar că mecanismul de acționare e destul de durabil.
- mcosmin
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
ByOnu
Poate confirma cineva daca portile de acces montate recent la Republica sunt identice cu cele de la Straulesti/Laminorului?
Poate confirma cineva daca portile de acces montate recent la Republica sunt identice cu cele de la Straulesti/Laminorului?
- punmeister
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
ByOnu
Guru, se vor inlocui si turnichetii relativ noi din 2008 (tronsonul Saligny, accesul modernizat de la Victoriei)? Dar cei de pe M4 2000?
Guru, se vor inlocui si turnichetii relativ noi din 2008 (tronsonul Saligny, accesul modernizat de la Victoriei)? Dar cei de pe M4 2000?
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Accesul nou de la NG vad ca nu este programat sa fie inchis. Deci probabil ca NU.
Accesul nou de la NG vad ca nu este programat sa fie inchis. Deci probabil ca NU.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
TibiV
TibiV wrote:
Comunicatul oficial de azi dimineata, ora 09.06:
http://www.metrorex.ro/_read478-1În perioada 19 – 25.04.2017 se va lucra la următoarele accesuri:
• Staţia Republica – Acces A (bulevardul Basarabiei). Călătorii vor putea utiliza celelalte 3 accesuri disponibile ale stației de metrou Republica (accesul B – bulevardul Basarabiei, gara Titan-Sud, C şi D - şoseaua Dudeşti – Pantelimon;
• Staţia Titan - Acces B (bulevardul Nicolae Grigorescu, str. Liviu Rebreanu). Călătorii vor putea utiliza accesul A (bulevardul Nicolae Grigorescu);
• Staţia Nicolae Grigorescu - Acces A (bulevardul Camil Ressu, Aleea Fuiorului). Călătorii vor putea utiliza accesul B (bulevardul Camil Ressu, bulevardul Nicolae Grigorescu).
În perioada 26.04.2017 – 05.05.2017 se va lucra la următoarele accesuri:
• Staţia Republica – Accesurile B, C şi D;
• Staţia Titan – Acces A;
• Staţia Nicolae Grigorescu – Acces B.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
shoppy
Adica la Republica se inchide accesul deja blocat si se foloseste in continuare accesul obisnuit deschis dintotdeauna.
Adica la Republica se inchide accesul deja blocat si se foloseste in continuare accesul obisnuit deschis dintotdeauna.
- zapacitu
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
shoppy
Jumate o sa mergem la Pantelimon, daca ne nimerim in trenul corect atunci clar si daca nu poate chiar il asteptam la Republica.
Jumate o sa mergem la Pantelimon, daca ne nimerim in trenul corect atunci clar si daca nu poate chiar il asteptam la Republica.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Ăsta-i banc, nu-i asa ? Pe Google distanta dintre accesuri este fix 175 m. Bine, si la accesul principal de fapt te invârti mai mult decât trebuie, dar asta e altă poveste. ( Deci distanta reala este mai mica semificativ decat 175 m )
Ăsta-i banc, nu-i asa ? Pe Google distanta dintre accesuri este fix 175 m. Bine, si la accesul principal de fapt te invârti mai mult decât trebuie, dar asta e altă poveste. ( Deci distanta reala este mai mica semificativ decat 175 m )
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
shoppy
Daca ai serviciul la Rams sau la Cora distantele de mers pe jos oricum erau comparabile, acum daca mai adaugi 175m si fauna zonei, Pantelimon chiar devine interesant(mai ales ca pentru traversat soseaua Dudesti-Pantelimon la Pantelimon ai semafor).
Daca ai serviciul la Rams sau la Cora distantele de mers pe jos oricum erau comparabile, acum daca mai adaugi 175m si fauna zonei, Pantelimon chiar devine interesant(mai ales ca pentru traversat soseaua Dudesti-Pantelimon la Pantelimon ai semafor).
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Goldmund
La modernizarea metroului bucurestean pot exista si planuri pentru marirea sigurantei calatorilor in statie, de ex. acei pereti care se deschid odata cu usile trenurilor de metrou.
Ex. in acest film (incepand cu min. 19:00)despre metroul din Tokyo, pereti care se monteaza pe un peron de statie in...2 ore(noaptea)!
https://www.youtube.com/watch?v=xzkU6tmdImY
stie cineva mai multe?!
La modernizarea metroului bucurestean pot exista si planuri pentru marirea sigurantei calatorilor in statie, de ex. acei pereti care se deschid odata cu usile trenurilor de metrou.
Ex. in acest film (incepand cu min. 19:00)despre metroul din Tokyo, pereti care se monteaza pe un peron de statie in...2 ore(noaptea)!
https://www.youtube.com/watch?v=xzkU6tmdImY
stie cineva mai multe?!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination