Fotografii diverse istorice

Istoria transportului feroviar din România

Re: Diverse poze

Mesajde MariusCFRBucuresti » Lun, 09 Noi 2015, 21:34

Inca una inca a ramas in Depoul Bucuresti Calatori. :)
7528 KM pe calea ferata in 2014. 11.890 KM pe calea ferata in 2015. 9684 KM pe calea ferata in 2016. 1346 km pe calea ferata in 2017
Avatar utilizator
MariusCFRBucuresti
Membru Silver
 
Mesaje: 621
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 20:28
Localitate: Bucureşti/Constanţa/Cluj Napoca

Re: Diverse poze

Mesajde Robert24 » Dum, 03 Ian 2016, 15:19

Iata si rama electrica suburbana 080-TEA-001, renumerotata 55-0002-0 care facea serviciul Bucuresti - Predeal.
Acest prototip a fost realizat in 1974 de catre Electroputere Craiova si Institultul de Cercetare si Proiectare Tehnologica in Transporturi. S-au folosit destul de multe componente cehoslovace.

Sursa: Pagina facebook Locomotivele Electroputere

rama.jpg
rama.jpg (65.65 KiB) Vizualizat de 2442 ori
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2018: 40.006 mile (64.384 km) în aer / 9.455 km pe calea ferată - 20.10.2019: 15.252 mile (24.546 km) în aer / 7.437 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8429
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Diverse poze

Mesajde andrei11 » Dum, 03 Ian 2016, 15:49

:?:
Si cate curse a reusit sa efectueze ?
Mai stiu eu un fel de automotor ( era albastru cu alb ) de vreo 5 vagoane ( cred ca numai 2 erau motoare ) care de la expozitie ( TIB _____ ( nu stiu ce an ) ) a ajuns direct la casare. Nu era acesta pentru ca :
- avea motor diesel
- vagoanele erau pe osii, nu pe boghiuri.
Era ceva de genul ( un vagon, dar trenul era format din 5 sau 6 vagoane, se putea trece dintr-unul in altul, deci practic 2 de capete si 3 sau 4 de mijloc )
Fişiere ataşate
m.png
m.png (175.2 KiB) Vizualizat de 2440 ori
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17073
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Poze de Arhiva

Mesajde aztec » Lun, 25 Ian 2016, 23:36

Cateva noi descoperiri
Valea Oltului 1916/1917

https://www.bild.bundesarchiv.de/archiv...96/?search[form][fulltext]={Sachklassifikation%2FB+1.Weltkrieg+1914+-+1918%2FBe+Kriegsschaupl%C3%A4tze%2FBe+400+Balkanfeldzug%2FBe+420+Rum%C3%A4nien}+within+KLASSIFIKATION&search[form][sortorder]=DCDATA_CREDATE+ASC
Imagine
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2466
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Poze de Arhiva

Mesajde andrei11 » Lun, 25 Ian 2016, 23:42

Ultima poza e sigur de la Cernavoda, n-are cum sa fie de altundeva.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17073
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Poze de Arhiva

Mesajde aztec » Dum, 31 Ian 2016, 19:13

Locomotive 23 August.
C'C' 2 x 990 kW
Vmax 120 km / h
Fişiere ataşate
locomotiva1.JPG
locomotiva1.JPG (161.12 KiB) Vizualizat de 2483 ori
locomotiva2.JPG
locomotiva2.JPG (216.47 KiB) Vizualizat de 2483 ori
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2466
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Poze de Arhiva

Mesajde andrei11 » Dum, 31 Ian 2016, 19:50

Locomotiva prost proiectata, n-a functionat niciodata. Un esec rasunator al Socialismului triumfator.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17073
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Poze de Arhiva

Mesajde shoppy » Dum, 07 Feb 2016, 19:11

Ba au functionat vreo 200 de bucati la BR, unele s-au si intors.
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?n...sc&start=0
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8923
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Diverse poze

Mesajde stefan_br » Vin, 23 Sep 2016, 19:38

040-DHC-088 surprins la inceputul filmului ” Iarba verde de acasa”. Halta este Mioveni.

040-DHC-088 Mioveni Halta 1978.jpg
040-DHC-088 Mioveni Halta 1978.jpg (46.7 KiB) Vizualizat de 1973 ori
:477: :2176:
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Avatar utilizator
stefan_br
Membru Gold
 
Mesaje: 2435
Membru din: Dum, 29 Aug 2010, 11:08
Localitate: Braila/Bucuresti

Re: Diverse poze

Mesajde TibiV » Mar, 27 Dec 2016, 14:15

„Cugireana“, cel mai lung tren de navetişti din Europa, transporta zilnic 7.000 de oameni la fabrica de armament

Imagine

O istorie de 100 ani. Atât a durat odiseea trenului „Cugireana”, considerat cândva cel mai lung tren de navetişti din Europa. Peste 7.000 de oameni mergeau cu trenul în fiecare zi spre Cugir, la muncă, la Uzina Mecanică, care avea peste 20.000 de angajaţi. Se întâmpla în urmă cu 30 de ani. Ştiri pe aceeaşi temă Revolta de la Cugir, din decembrie 1989: clădiri şi maşini incendiate,... Primul tren a intrat în gara Cugir în anul 1906, după finalizarea căii ferate Cugir-Şibot, necesară transportului de materie primă sau produse finite înspre şi dinspre Fabricile de Fier de la poalele Drăganei.

A fost începutul a peste un secol de transport pe drum de fier, marfă şi persoane, spre Cugir. O dată istorică deoarece, după toate probabilităţile, reprezintă sfârşitul poveştii, a fost în 17 martie 2015. Regiotrans a fost obligată să întrerupă activitatea de transport feroviar de călători datorită lipsei clienţilor. A fost afectat atunci transportul de călători pe rutele Alba Iulia –Zlatna, Alba Iulia – Cugir şi Blaj -Târnăveni. La 1 aprilie 2015 a fost reluată circulaţia pe traseele Alba Iulia – Zlatna şi Blaj -Târnăveni. Spre Cugir, transportul pe calea ferată a rămas doar la nivel de speranţă. La 1 noiembrie 2006, la aproape un secol de existenţă, Cugireana a intrat în istorie. Calea ferată Şibot – Cugir a fost concesionată unei firme particulare. A mai existat o tentativă de anulare a celor 7 perechi de trenuri Teiuş – Cugir şi retur, în anul 1998. Potrivit unor izvoare istorice, primul tren a intrat în gara Cugir în anul 1906. Apogeul transportului CFR de persoane la şi de la Cugir a fost atins în perioada 1986-1989, când trenul avea 18 vagoane, navetiştii de pe traseu şi chiar cugirenii fiind convinşi că aceasta ar fi cea mai lungă garnitură de tren CFR de persoane din Europa! Fiind foarte lung, la intrarea în staţia CFR Cugir, trenul se fracţiona în două, pentru că numai astfel se putea gara – conform regulamentului – între macazuri. Aproape 20 ani a circulat la Cugir simultan şi „Cugireana” şi „Sibiana” (pe ruta Cugir – Sibiu).

Ceea ce fost odată ”Cugireana” a intrat în istorie. Acum va intra şi traseul ei în istorie. Şi chiar este istorie pentru tinerii care s-au născut după 1989. Mulţi dintre aceştia, dacă nu chiar toţi, nu au nici cea mai vagă idee cum arăta un bilet de tren pe atunci, celebrul cartonaş pe care-l perfora la control ”naşul”.

Imagine

Adevarul
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9329
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Diverse poze

Mesajde andrei11 » Mar, 14 Mar 2017, 11:42

Daca va era dor de Gara de Nord / Bucuresti / anul 1969.
PS : Eu am mers la mare la Eforie cu astfel de trenuri...
Fişiere ataşate
g1.png
g1.png (1.39 MiB) Vizualizat de 1680 ori
g2.png
g2.png (1.08 MiB) Vizualizat de 1680 ori
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17073
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Diverse poze

Mesajde ByOnu » Mar, 14 Mar 2017, 12:57

Ma cam indoiesc de veridicitatea fotografiilor. Nu vad nicaieri rulantul! :lol:
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4818
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Diverse poze

Mesajde TibiV » Mie, 15 Mar 2017, 01:18

Suuuuuuper poze !...

andrei11 scrie:Eu am mers la mare la Eforie cu astfel de trenuri...

Si eu.
Dar mai mergeam si in Ardeal cu trenul de noapte...
Eram fascinat de scanteile care ieseau pe cos si de dara lunga de fum... Asa ca stateam cu capul pe geamul de pe culoar....
Si ma alegeam inevitabil cu o scatoalca peste ceafa cand intram entuziasmat in compartiment si aveam fata neagra ca de cosar... :lol:

Si nu intelegeam de ce avem locomotive Pacific in Romania...
Eram mic, dar stiam ca Pacificul este departe, ceva legat de America... :)
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9329
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Diverse poze

Mesajde Costin » Dum, 13 Aug 2017, 20:58

Tren in gara Cisnadie, 1996

Imagine
Din colectia lui André Knoerr: https://www.flickr.com/photos/fototak/6...544468962/
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8469
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Istoria transportului feroviar din România


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori