Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1326934 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 211 212 213 214 215 216 217  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Bine că e situația actuală mai potrivită...  :popa:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Exact acelasi motiv cred ca ar fi invocat si pentru lipsa unei statii pentru 136 in fata Ministerului Mediului. Cum, sa nu mai parcheze bietii oameni, doar pentru niste "amarasteni" care vor sa coboare acolo ?
Este loc destul pentru toata lumea, trebuie facute compromisuri, si asta in favoarea transportului public. Cei care parcheaza pe Campineanu imediat dupa intersectia cu Victoriei INCALCA LEGEA IN MOD IMPLICIT. Practic se tolereaza niste contravenienti in loc sa le faca loc autobuzelor. E de-a dreptul cinic  :roll:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB cris_m

Eu nu inteleg alta chestie. Din moment ce majoritatea soferilor stau toata ziua in teleconferinta, nu ar putea sa se anunte intre ei ca e blocata strada respectiva, astfel incat ceilalti sa caute alte strazi pe unde sa poata intoarce si sa nu se blocheze toata linia? La tramvaie/troleibuze e de inteles ca nu prea ai cum sa faci asa usor chestia asta, dar la autobuze? A, ca lenea si dezinteresul sunt mari, e alta problema :evil:

A si inca ceva, mi se pare ciudat acest argument ca e curba prea stransa. Cu putina rabdare, orice sofer de autobuz o poate aborda, ca doar e profesionist, are alte abilitati fata de un sofer normal. Mai ales ca autobuzul permite manevre din astea in scurt. :roll:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Ba da! dar NU LE PASA!!! Sunt platiti la numar de ore, asa ca li se rupe! Prefera sa nu care!  :evil:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Sustine ideea lui Gabi23 cu privire la modificarea traseului liniei 178. Desigur, soferii nu au nicio vina ca, in cazul de fata, parcheaza tot felul de "inteligenti" gresit si impiedica buna desfasurare a transportului calatorilor pe linia respectiva.
Sunt curbe la fel de stranse si pe alte linii in Bucuresti, iar una asemenatoare care imi vine acum in minte ar fi pe Stirbei Voda/Luterana (liniile 126 si 368). Din punctul meu de vedere, e de incercat cu un e-mail la RATB si de prezentat aspectele pozitive care ar surveni in urma acestei modificari...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Curba prea stransa este si la intrarea lui 323 din Prelungirea Ferentari pe Toporasi.

Ei folosesc argumente de genul asta, dar si treaba cu "traseu traditional" a carui schimbare "nemultumeste calatorii fideli", numai atunci cand le convine.

Treaba cu plata la numarul de ore nici nu prea poate fi schimbata. Am intrebat, la un moment dat, un sofer de pe 601 la capatul de la Semanatoarea, primul din linie, de ce nu pleaca la ora scrisa pe site-ul RATB (trecusera 7 minute si nu pleca de la capat). Omul mi-a spus ca deja pierduse 2 ture din cauza traficului si ca n-are cum sa respecte orarul, deoarece trebuie sa stationeze intre 2 curse "ca sa fie normal la cap pe traseu" dupa cum s-a exprimat. Un minim de stationare pentru odihna e de bun simt. Asa ca pe liniile "grele", ce sistem de salarizare sa aplici ?

O alta situatie care arata si celalalt punct de vedere, al soferului/vatmanului, am intalnit pe 47. Il asteptam la Ghencea, iar vagonul era "pitit" in curba de intoarcere. Am tot stat vreo 12 minute, era un ger cumplit, iar cand a venit in statie l-am intrebat politicos de ce nu a venit mai devreme, sa deschida usa 1, sa nu mai stea calatorii in frig. A spus ca era in pauza de masa si ca n-a vrut sa riste sa-l ia vreun meltean peste picior si sa strige la el sa plece mai repede. Pot zice chiar ca m-a "induiosat", statea si el in cabina si manca un sandwich. Asa ca ar fi bine, cateodata, sa ne gandim si la OMUL din spatele volanului :ugeek:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB barbuandrei

Curbe prea stranse sunt si pe 168 in cartierul Brincusi , pe 185 , 227 s.a.m.d.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Dupa ce ca linia 46 e o fantoma si beneficiaza de intervale jenante, in aceasta dimineata, tramvaiul de la Titan (care a iesit putin dupa ora 4 pe acces) s-a defectat. In locul lui (sau tot acelasi), #291 a plecat in cursa, trecand undeva in jurul orei 7 pe Pallady (sens Iancului).

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB bercenicity

Costin wrote:
Nu exista tramvaie suficiente pentru ce linii mai circula in prezent, de unde linii in plus? Vine zana maseluta si le repara miraculos pe toate defectele?...

Trebuie reconfigurate liniile care circula pe Sos. Progresu. Parerea mea e ca se plimba prea multe pe acolo.
De exemplu:
1 - P-ta Vitan - Obor - Basarab - Eroii Rev - CFR Progresu (lungimea traseului ramane aceeasi)
4 - fantoma pe Zetari
11 - lichidat si parte din vagoane bagate in 44
25 - scazuta mult frecventa sau lichidat (practic inlocuit de 1 pe Girugiului; 1 trebuie sa isi mentina frecventa mare, ca e parctic singur pe M.Bravu - St.C.Mare - Iancu de Hunedoara - Titulescu - Basarab)
35 - trimis la V.Parvan cu vagoanele din 25
si am avea vagoane si de un 19

Dar trebuie facut ceva la P-ta Vitan pentru stationarea lui 1; deci pica din start ideea. Alternativ, in loc sa faca bucla Vitan - Dudesti ar putea sa aibe capat la Dristor, daca ar exista 100m de linie si un macaz sa intre direct in str. Dristor dinspre Obor.


Variante ar fi multe, doar ca trebuie modificata putin reteaua (cate un macaz, o curba, etc). Dar cum nu se aloca bani nici sa intretinem vagoane/macazuri... :popa:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Florinds

Berceni, se vede ca nu circuli pe Timisoara ca sa vezi cum sunt vagoanele lui 25 de pline.
11 nici eu nu inteleg de ce are un interval atat de bun, s-or fi rasculat magnetii din Giulesti? Daca te afli pe Progresului, 25 are destui oameni in picioare, 11 e gol.
Daca ar avea interval decent, ar merita sa schimbi 1 cu 35, asa tu ce faci, stai sa pierzi vremea ca sa schimbi. Nici acum nu ai un interval decent si nici dupa schimbare nu ai.
Deci pierzi timp si platesti dublu daca nu ai abonament pe toate liniile.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB stefan_br

Din experientele personale si din ce pareri am mai citit pe aici eu as proceda cam asa:
1 dus la Romprim;
11 revenit pe Ghencea sau alta solutie, dar nu cea actuala;
19 ar trebui sa reapara dupa ce e mutat 1 pe traseul initial iar pe 23 nu l-as (re)pune pe Rebreanu;
25-ul trebuie suplimentat la orele de varf cu mai multe V3A-uri, la fel si 8-ul.
35-ul nu l-as duce la Parvan sa fie blocat pe acolo de cine stie ce neatent care parcheaza aiurea...
Pe 46 l-as scoate.

La RATB problema este alta, trebuie redesenate multe trasee de tramvai si facute altele de metrouusor care sa ajute metroul. Ganditi-va la o linie care sa lege Berceniul de Pipera prin Titan, Pantelimon, Colentina, Tei (ideea nu îmi apartine).

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB bercenicity

Totusi, intr-un fel trebuie echilibrate ramurile traseelor sa nu se mai plimbe tramvaiele goale aiurea.
1 trebuie dus undeva unde sa nu umble gol la frecventa pe care o are; Romprim suna bine, dar pana in 2018+ ce facem?

Daca se scot tramvaie de pe bucla V.Parvan si mai mult decat acum o sa para si mai fantomatica zona, si o sa ajunga in vizor pentru desfiintare (cum probabil s-a intamplat si cu bucla G-ral Berthlot).

 


  • lucica
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB lucica

Neoficial,am tot auzit in perioada asta ca se vrea sa revina si linia 19 si sa se revina si la linia 34 intorcand la Vitan(vechiul traseu de dinaintea infiintarii inelarului1) Ghencea-Basarab-Calea Vitan,odata cu redeschiderea circulatiei tramvaielor pe Liviu Rebreanu.Personal,sunt curios daca-l vor sacrifica pe inelar,vedem.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Te-am mai rugat de cateva ori sa incetezi cu zvonistica de depou / cap de linie!
Nu va mai exista urmatoarea data!

 


Go to page:  1  ... 211 212 213 214 215 216 217  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420647 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use