Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1331176 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 210 211 212 213 214 215 216  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Legat de propunerea mea, de asta am spus ca nu ar fi buna (n.r..desfiintarea linie 47)..astfel s-ar rupe legatura rapida Unirii-Ghencea. Sigur, suplimentarea acesteia cu 2-3 vagoane ar fi mana cereasca pentru locuitorii din partea de vest a orasului ...
Revenind la 23+27, in urma celor spuse si de catre Costin, cea mai viabila varianta ar fi modificarea graficelor astfel incat sa nu mai vina intercalate...

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V2A

Tramvaie tot vor trebui reparate si scoase la traseu cand se va relua circulatia liniei 23 pe Str. Liviu Rebreanu. Din acel moment portiunea Rm. Sarat - 1 Decembrie va ramane (asa cum era pana pe 5.07.2011) tranzitata numai de 27, 27 care nu poate sa ramana cu numai 4 ture in week-end si 7 in timpul saptamanii. Stau la Budapesta si observ zilnic circulatia acestor linii.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB 133 313

Costin wrote:
Parerea mea e ca 47 ar trebui sa devina o alternativa viabila la 385 (adica sa vina mai des, nu sa fie desfiintat).

Like, mare mare.  :)  Chiar daca nu mai plec din Viilor acum tot mi-ar fi util in loc de 173 care sta de la Viilor la Sebastian la x cicluri semaforiale.

Victor92 wrote:
Pe final de an, as vrea sa duc in discutie un subiect mai vechi si delicat cu care se confrunta locuitorii cartierului Titan (si nu numai): liniile 23 si 27.
In momentul de fata, cele 2 linii au interval execrabil, indiferent de ora la care ne raportam, zile lucratoare sau in weekend. Am semnalat multe situatii in care calatorii au stat in frig, in ploaie sau in soare, astepand tramvaiul, iar de multe ori acestea vin unul dupa altul


Lucru datorat in procent de 40% numai Bd. Marasesti.  :)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Completez cu ideea ca mi-ar placea sa vad 1-2 Bucur LF pe 47, ar arata minunat si inedit. Desi nu-s snob (chiar imi plac Tatrele), i-ar imprima un aer de linie "serioasa". Si, desigur, interval de succedare de maximum 10-12 minute. Plus desfiintarea " statiei" de taxiuri si construirea unei noi linii + refugiu la Unirii. Visez frumos, nu?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB macheta218

Sa il vezi... 8-) :lol:
make 1432.jpg (441.51 KB; downloaded 2062 times)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

L-ai "vazut" cumva pe Bucur si pe 4 ? :)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB macheta218

:D Da...


Copy of make 1414.jpg (379.88 KB; downloaded 2890 times)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Maine, dupa ora 14:30, Mos Craciun poposeste si la Bucuresti... pe linia 137  ;)
colaj.jpg (315.41 KB; downloaded 2811 times)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Parcul liniei 126 a fost suplimentat (dublat)! Momentan de astazi avem 2 ture (azi #4649 & #4213). Vremurile cand linia avea un parc circulant de 6-7 ture par din alta epoca :lol:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Florinds

Asta e ca aia cand ti-a crescut venitul de 500 ori, de la 1 leu la 500 lei. :)))
Daca tinde la 0, orice multiplicare cu 0 pare o infinitate. :)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Ca urmare a incheierii contractului de transport public, între Regia Autonomă de Transport Bucureşti şi Primăria Comunei Dobroeşti, începând de astazi a fost înființata linia preorășenească 400.

Aceasta este detinuta de catre autobaza Titan, iar autobuzul care a (re)inaugurat aceasta linie a fost 4762. Semicursa dureaza 16-18-20 de minute, in functie de ora, ultima plecare de la Republica fiind 21:00, respectiv 21:18 - Dobroesti.

Din ceea ce am observat, RATB-ul ii va avea concurenti pe cei cu dubele din zona Costin Georgian (avand inscriptia "dobroESTI acasa") ...

4762 - 400 - 01.03.2017.JPG (308.62 KB; downloaded 2217 times)


Traseul 400.jpg (73.17 KB; downloaded 2217 times)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

RATB wrote:
Blocare 17 min. (19:40- 19:57), pe Str.Aristide Demetriade/Str.Ion Brezoianu, sens Luterana, sector 1. Autobuzele liniei 178 au stat blocate din cauza unui autoturism parcat neregulamentar pe carosabil.

Problemele acestea sunt aproape zi de zi și nu sunt de ieri de azi. Mereu au fost probleme cu acest capăt de la Sala Palatului cu întoarcerea stupidă prin Brezoianu. Zona respectivă este sufocată de autoturisme, chiar și în perioada când se ridicau ”în dușmănie” autoturisme tot erau blocaje. RATB ar trebui să ia în calcul modificarea traseului pentru o mai bună fluiditate de la intersecția Știrbei Vodă - Luterană. Astfel autobuzele liniei 178 ar trebui să circule prin Știrbei Vodă - Calea Victoriei - Str. Ion Câmpineanu. I se poate adăuga traseului și stația ”Piața Revoluției” (prevăzută deja cu alveolă, unde vara opresc autobuzele etajate turistice). Stația ”Sala Palatului - capăt de linie s-ar muta pe sensul opus celei actuale.

Situația actuală:
178 actual.jpg (573.4 KB; downloaded 2178 times)

Soluția propusă spre modificare:
178 modificat.jpg (519.67 KB; downloaded 2180 times)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Like!

Si putem adauga bonus o statie pentru 122/126/137/138/168/178/226/268/368 la Sala Palatului, pe Stirbei Voda, intre Luterana si Calea Victoriei.

Desigur, nu se va realiza deoarece necesita o alveola suplimentara. Poate doar daca o construieste vreo firma "preferata".

Expun o idee care mi-a venit acum mai mult timp. Ce ziceti daca 122, 137, 138 si 268 ar fi introduse permanent prin Elefterie - Piata Operei - Kogalniceanu/Elisabeta ? Intoarcerea ar putea fi la Rosetti sau chiar in rondul de la Universitate. Timpul pierdut in trafic la orele de varf ar fi aproximativ acelasi. Prea multe linii care se dubleaza intre Academia Militara si Magheru.

Inca o idee ar fi scurtarea lui 104 la Unirii, cu stationare comuna cu 783. Linia asta trebuie sa deserveasca bine Pantelimonul, Vatra si Decebal / bd. Unirii. Timpii pierduti in trafic intre Eroilor si Unirii sunt enormi, iar acea portiune are o importanta secundara in utilitatea per ansamblu a liniei.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Gabi23 wrote:
Astfel autobuzele liniei 178 ar trebui să circule prin Știrbei Vodă - Calea Victoriei - Str. Ion Câmpineanu. I se poate adăuga traseului și stația ”Piața Revoluției” (prevăzută deja cu alveolă, unde vara opresc autobuzele etajate turistice). Stația ”Sala Palatului - capăt de linie s-ar muta pe sensul opus celei actuale.


Iti garantez ca oricine de la PMB / RATB ar spune ca acea curba de la Cal. Victoriei cu Campineanu nu este potrivita pentru un autobuz.
Realitatea actuala spune ca da, nu e potrivita! Dar daca nu s-ar parca pe Campineanu pe banda 1 pana in intersectie, ar fi ok.

 


Go to page:  1  ... 210 211 212 213 214 215 216  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use