Topic: Tramvaie
51 posts, 13682 views
📖 Pagination options
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Polonia, Varsovia
Icsilviu
Și la final câteva poze din 2007 cu tramvaie care au devenit sau riscă să devină istorie în condițiile achizițiilor de noi Pesa
Și la final câteva poze din 2007 cu tramvaie care au devenit sau riscă să devină istorie în condițiile achizițiilor de noi Pesa
Bd. Targowa 13N linia 6.JPG (381.19 KB; downloaded 5526 times)
Bd. Targowa 105N linia 21.JPG (334.64 KB; downloaded 5525 times)
Piata Zawiszy 105N modernizat linia 1.JPG (288.39 KB; downloaded 5522 times)
Piata Zawiszy 116N modernizat linia 22.JPG (335.06 KB; downloaded 5519 times)
Terminal Narutowicza 13N linia 9 .JPG (401.4 KB; downloaded 5525 times)
Terminal Narutowicza 13N.JPG (390.43 KB; downloaded 5502 times)
Terminal Narutowicza 105N linia 7.JPG (373.78 KB; downloaded 5527 times)
Terminal Narutowicza 105N.JPG (373.69 KB; downloaded 5497 times)
Terminal Narutowicza 116N linia 25 2.JPG (319.81 KB; downloaded 5565 times)
Și un 116N în schema originală de vopsire
Terminal Narutowicza 116N linia 32 2.JPG (295.2 KB; downloaded 5558 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Polonia, Varsovia
Icsilviu
Ultimele 3 poze din 2007
Ultimele 3 poze din 2007
Terminal Narutowicza 116N linia 32 spate.JPG (339.49 KB; downloaded 5529 times)
Terminal Narutowicza 116N linia 32.JPG (313.38 KB; downloaded 5528 times)
Terminal Narutowicza 116N linia 32 interior 2 .JPG (283.61 KB; downloaded 5531 times)
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Polonia, Varsovia
Cristy
Luna trecuta au intrat in circulatie noile tramvaie PESA Jazz Duo, inlocuitoarele modelului Swing. Au fost comandate 50 de unitati bidirectionale (128N) de 29.7 metri si 30 de unitati unidirectionale de 19.3 metri (134N), ajungandu-se astfel la nu mai putin de 266 de tramvaie de ultima generatie, moderne si eficiente in doar 5 ani de zile!
JazzDuoliniowo3 by Craisti, on Flickr
PesaJazz128NG_wnetrze by Craisti, on Flickr
InnoTrans14_PESA_Jazz_(2) by Craisti, on Flickr
Si la Gdansk au fost cumparate 5 tramvaie Jazz Duo, dintre care primul a fost deja livrat. Diferenta intre cele din Varsovia si acestea consta in alegerea altui design al partii frontale.
Gdańsk_ulica_3_Maja_(pierwsza_gdańska_Pesa_Jazz_Duo) by Craisti, on Flickr
Sursa imaginilor: Wikipedia si Google Images.
Luna trecuta au intrat in circulatie noile tramvaie PESA Jazz Duo, inlocuitoarele modelului Swing. Au fost comandate 50 de unitati bidirectionale (128N) de 29.7 metri si 30 de unitati unidirectionale de 19.3 metri (134N), ajungandu-se astfel la nu mai putin de 266 de tramvaie de ultima generatie, moderne si eficiente in doar 5 ani de zile!
JazzDuoliniowo3 by Craisti, on Flickr
PesaJazz128NG_wnetrze by Craisti, on Flickr
InnoTrans14_PESA_Jazz_(2) by Craisti, on Flickr
Si la Gdansk au fost cumparate 5 tramvaie Jazz Duo, dintre care primul a fost deja livrat. Diferenta intre cele din Varsovia si acestea consta in alegerea altui design al partii frontale.
Gdańsk_ulica_3_Maja_(pierwsza_gdańska_Pesa_Jazz_Duo) by Craisti, on Flickr
Sursa imaginilor: Wikipedia si Google Images.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Polonia, Varsovia
Cristy
La Varsovia a sosit primul tramvai scurt, Pesa 134N. Vor fi 30 astfel de bucati:
P.S. Este incredibil cum se modernizeaza infrastructura de transport public in acest oras...Bravo lor!
La Varsovia a sosit primul tramvai scurt, Pesa 134N. Vor fi 30 astfel de bucati:
z17554343Q,Tramwaj-T134N--Wyprodukowana-przez-zaklady-PESA-sp.jpg (57.74 KB; downloaded 5672 times)
P.S. Este incredibil cum se modernizeaza infrastructura de transport public in acest oras...Bravo lor!
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Polonia, Varsovia
Cristy
In timp ce la noi licitatia pentru tramvaie noi intarzie sa apara in SEAP, Varsovia merge cu pasi accelerati spre modernizarea intregii flote de tramvaie:
Varsovia lanseaza licitatia pentru achizitia a 123 de tramvaie
Compania de transport public din Varsovia, ZTM Warszawa, a anuntat lansarea licitatiei privind achizitia a 213 tramvaie cu podea joasa cu o valoare estimata de 2,3 miliarde de zloti (538 de milioane de euro). Contractul include achizitia a 123 de tramvaie cu optiunea de a suplimenta comanda cu inca 90 de vehicule. Licitatia consta in achizitionarea a 85 de tramvaie bidirectionale, 18 tramvaie unidirectionale cu o lungime de 33 de metri si 20 de vehicule cu o lungime de 24 de metri. Optiunea de suplimentare a comenzii cu cele 90 de vehicule include 45 de vehicule bidirectionale si 45 unidirectionale, toate cu o lungime de 33 de metri.
Livrarea primului tramvai este planificata pentru trimestrul al doilea din 2019 cu ultimul lot inainte de aprilie 2021. Tramvaiele suplimentare incluse in contract ar trebui livrate pana in iunie 2023. In cadrul licitatiei, pretul ofertei are cea mai mare pondere (53%), urmat de nivelul de intretinere in primul milion de km (20%) si consumul de energie (9%).
http://clubferoviar.ro/varsovia-lanseaz...-tramvaie/
In timp ce la noi licitatia pentru tramvaie noi intarzie sa apara in SEAP, Varsovia merge cu pasi accelerati spre modernizarea intregii flote de tramvaie:
Varsovia lanseaza licitatia pentru achizitia a 123 de tramvaie
Compania de transport public din Varsovia, ZTM Warszawa, a anuntat lansarea licitatiei privind achizitia a 213 tramvaie cu podea joasa cu o valoare estimata de 2,3 miliarde de zloti (538 de milioane de euro). Contractul include achizitia a 123 de tramvaie cu optiunea de a suplimenta comanda cu inca 90 de vehicule. Licitatia consta in achizitionarea a 85 de tramvaie bidirectionale, 18 tramvaie unidirectionale cu o lungime de 33 de metri si 20 de vehicule cu o lungime de 24 de metri. Optiunea de suplimentare a comenzii cu cele 90 de vehicule include 45 de vehicule bidirectionale si 45 unidirectionale, toate cu o lungime de 33 de metri.
Livrarea primului tramvai este planificata pentru trimestrul al doilea din 2019 cu ultimul lot inainte de aprilie 2021. Tramvaiele suplimentare incluse in contract ar trebui livrate pana in iunie 2023. In cadrul licitatiei, pretul ofertei are cea mai mare pondere (53%), urmat de nivelul de intretinere in primul milion de km (20%) si consumul de energie (9%).
http://clubferoviar.ro/varsovia-lanseaz...-tramvaie/
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Polonia, Varsovia
punmeister
Sa inteleg ca ZTM a preluat modelul Metrorex?
123 de tramvaie sau 213? Ca nu inteleg.
pretul ofertei are cea mai mare pondere (53%)
Sa inteleg ca ZTM a preluat modelul Metrorex?
Varsovia lanseaza licitatia pentru achizitia a 123 de tramvaie
Compania de transport public din Varsovia, ZTM Warszawa, a anuntat lansarea licitatiei privind achizitia a 213 tramvaie
123 de tramvaie sau 213? Ca nu inteleg.
- mario antonio
-
Posted:
-
Re: Polonia, Varsovia
mario antonio
Ciao pummeister,
Din articolul respectiv reiese ca cele 123 reprezinta o comanda ferma, la care se pot adauga, ulterior, optiuni pentru inca 90, de aici se ajunge la cifra totala de 213.
Ciao pummeister,
Din articolul respectiv reiese ca cele 123 reprezinta o comanda ferma, la care se pot adauga, ulterior, optiuni pentru inca 90, de aici se ajunge la cifra totala de 213.
- Victor92
-
Posted:
-
Tramvaiele din Varsovia
Victor92
In privinta tramvaielor din Varsovia, s-a discutat mai multe in topicul aferent Capitalei Poloniei.
Nu am avut timpul necesar sa explorez rutele vaste de tramvaie, dar ceea ce am putut remarca in Centru e ca intevalul de succedare era extrem de mic intre orele 13 si 17. De asemenea, tramvaiele aveau o viteza destul de mare Nu existau garduri, borduri inalte pentru a delimita carosabilul de linia de tramvai. Toata lumea statea frumos la rand, fara sa se "avanseze" pe calea de rulare ...
Am realizat cateva poze pe care le voi impartasi cu voi.
Tramvaiele 105N si alte derivate
1236 + 1235 - Linia 35
1252 + 1251 - Linia 22
1332 + 1331 - Linia 15
1396 + 1395 - Linia 4
1414 + 1413 - Linia 7
2070 + 2071 - Linia 24
2080 + 2081 - Linia 15
2096 + 2097 - Linia 15
Konstal 116N
3007 - Linia 22
In privinta tramvaielor din Varsovia, s-a discutat mai multe in topicul aferent Capitalei Poloniei.
Nu am avut timpul necesar sa explorez rutele vaste de tramvaie, dar ceea ce am putut remarca in Centru e ca intevalul de succedare era extrem de mic intre orele 13 si 17. De asemenea, tramvaiele aveau o viteza destul de mare Nu existau garduri, borduri inalte pentru a delimita carosabilul de linia de tramvai. Toata lumea statea frumos la rand, fara sa se "avanseze" pe calea de rulare ...
Am realizat cateva poze pe care le voi impartasi cu voi.
Tramvaiele 105N si alte derivate
1236 + 1235 - Linia 35
1252 + 1251 - Linia 22
1332 + 1331 - Linia 15
1396 + 1395 - Linia 4
1414 + 1413 - Linia 7
2070 + 2071 - Linia 24
2080 + 2081 - Linia 15
2096 + 2097 - Linia 15
Konstal 116N
3007 - Linia 22
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Varsovia
Victor92
Pesa Swing (120Na)
3166 - Linia 24
3288 - Linia 4
In anul 2013, a fost semnat un contract pentru livrarea a 50 de tramvaie Pesa Jazz Duo (128N). Tramvaiele au inceput sa fie aduse incepand cu anul 2014 - sursa informatie Wikipedia.
3625 - Linia 7
3636 - Linia 9
Pesa Swing (120Na)
3166 - Linia 24
3288 - Linia 4
In anul 2013, a fost semnat un contract pentru livrarea a 50 de tramvaie Pesa Jazz Duo (128N). Tramvaiele au inceput sa fie aduse incepand cu anul 2014 - sursa informatie Wikipedia.
3625 - Linia 7
3636 - Linia 9
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Varsovia
Icsilviu
Tocmai s-a ales câștigătorul licitației pentru 213 tramvaie în Varșovia după 2 ani de contestații și război prin tribunale. Va fi Hyundai Rotem. Asta înseamnă că cei de la Hyundai vor începe imediat construcția unei fabrici de material rulant în Polonia.
Imagini despre cum vor arăta noile tramvaie puteți vedea în link-ul următor: https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 60823.html
Tocmai s-a ales câștigătorul licitației pentru 213 tramvaie în Varșovia după 2 ani de contestații și război prin tribunale. Va fi Hyundai Rotem. Asta înseamnă că cei de la Hyundai vor începe imediat construcția unei fabrici de material rulant în Polonia.
Imagini despre cum vor arăta noile tramvaie puteți vedea în link-ul următor: https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 60823.html
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Varsovia
WT_fan06
Ce s-a întâmplat cu Pesa? Am citit articolul tradus de google, dar nu am înțeles...
Ce s-a întâmplat cu Pesa? Am citit articolul tradus de google, dar nu am înțeles...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Varsovia
punmeister
PESA depasise bugetul de 1,9 miliarde de zloti al ZTM Warszawa.
https://www.metro-report.com/news/news- ... tract.html
PESA depasise bugetul de 1,9 miliarde de zloti al ZTM Warszawa.
POLAND: Tramwaje Warszawskie has selected Hyundai Rotem as preferred bidder to supply up to 213 low-floor trams, the operator announced on February 8.
Rotem’s bid of 1·852bn złoty excluding VAT beat those of Pesa, which offered a price exceeding TW’s budget, and that by a consortium of Stadler and Solaris, which did not meet all the tender specifications. The order is being financed partly by EU funds.
The base order is for 85 bidirectional and 18 unidirectional trams 33 m long, as well as 20 unidirectional trams 24 m long. There are options for a further 45 bidirectional and 45 unidirectional 33 m trams. Deliveries are scheduled to begin 22 months after contract signature, with deliveries of the 123 trams from the base order due to be completed by the end of October 2022. If the options are exercised, they would be delivered a year later.
The air-conditioned trams would be used on the existing network as well as on planned extensions. At present 59% of the TW fleet comprises low-floor vehicles.
https://www.metro-report.com/news/news- ... tract.html
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Varsovia
punmeister
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Varsovia
punmeister
In sfarsit s-a semnat contractul cu Hyundai, in 2021 vor fi livrate primele unitati.
Tramvaiul ca platforma este identic cu Skoda ForCity Plus, cu doua boghiuri pivotante la capete, doua trucuri si o sectiune flotanta, asa fiind si oferta Skoda desemnata initial castigatoare pana sa fie anulata prima licitatie.
Iar ca design, Hyundai chiar s-a straduit sa faca ceva bun, la fel ca Durmazlar la Olsztyn
Icsilviu wrote:
Tocmai s-a ales câștigătorul licitației pentru 213 tramvaie în Varșovia după 2 ani de contestații și război prin tribunale. Va fi Hyundai Rotem. Asta înseamnă că cei de la Hyundai vor începe imediat construcția unei fabrici de material rulant în Polonia.
Imagini despre cum vor arăta noile tramvaie puteți vedea în link-ul următor: https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 60823.html
In sfarsit s-a semnat contractul cu Hyundai, in 2021 vor fi livrate primele unitati.
20190612133317HRC5.jpg_678-443.jpg (34.04 KB; downloaded 3608 times)
20190612131132HRC1.jpg_678-443.jpg (27.95 KB; downloaded 3612 times)
20190612131132HRC4.jpg_678-443.jpg (31.94 KB; downloaded 3601 times)
20190612131132HRC6.jpg_678-443.jpg (40.11 KB; downloaded 3607 times)
20190612131131HRC7.jpg_678-443.jpg (40.74 KB; downloaded 3609 times)
20190612131131HRC8.jpg_678-443.jpg (30.52 KB; downloaded 3608 times)
20190612130811HRC2.jpg_678-443.jpg (32.82 KB; downloaded 3609 times)
Tramvaiul ca platforma este identic cu Skoda ForCity Plus, cu doua boghiuri pivotante la capete, doua trucuri si o sectiune flotanta, asa fiind si oferta Skoda desemnata initial castigatoare pana sa fie anulata prima licitatie.
Gdyby-Tramwaje-Warszawskie-nie-uniewaznily-przetargu-dostalyby-ForCity-Plus-0.jpg (88.91 KB; downloaded 3607 times)
Iar ca design, Hyundai chiar s-a straduit sa faca ceva bun, la fel ca Durmazlar la Olsztyn
📖 Pagination options