MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5424 posts, 1052688 views
 
Go to page:  1  ... 192 193 194 195 196 197 198  ... 388
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex shoppy

De crezut te cred, nu am zis niciodata ca nu ar fi adevarat, si eu am auzit aceeasi poveste, spun doar ca dintr-o exprimare plastica a unui fapt pur ingineresc(daca nu se coboara steagul atunci evident gabaritul este liber), eternii asupriti au inteles ce au vrut ei cu cine are steagul mai sus decat cine, semiluna deasupra crucii, povestea salvarii cu orice chip a steagului sultanului, si asa mai departe.

Si pana la urma ca pur exercitiu de imaginatuie indiferent de motivul real, era mai usor sau nu sa fie podul cu 20m mai jos?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Sab, ti-am dat destule elemente de ce nu...acum ce vrei??? Ca nu ma convingi deloc, nici pe mine si nici pe nimeni!
8-)
Si nu compara o subtraversare cu tunel, in care nu umbli deloc la constructia subtraversata cu un bull-shit in care demolezi si 'reconformezi' anapoda...
:mrgreen:
Shoppy, cred ca nu 'realizezi' ce inseamna un pod cocotzat la 30m inaltime...adica peste inaltimea unui bloc P+9etaje!!!
Hai sa facem impreuna un exercitiu de imaginatie si sa 'vizualizam' cum ar arata Basarabul la un asa 'gabarit de libera trecere'!!!...si pentru ce?...pentru o amarata de navigatie fluviala...
Te pot asigura ca nu exista un exemplu similar pe Dunare...pentru ca 'inginereste si economiceste' este 'aberant'!
Cum ar fi sa faci asa ceva cu toate podurile, de la Belgrad, Budapesta, Bratislava si Viena pana la Regensburg...sau sa ramanem doar in domeniul domestic si sa comparam cu Giurgiu si Vadul Oii...
:bere:
A fost o abjecta rautate 'gratuita' din partea unui sultan stupid ce tocmai pierduse penibil un razboi in fata unui stat rebel 'minuscul' si luase o rusinoasa 'cafteala' la Grivita si la Plevna din partea rosiorilor si dorobantilor 'opincari'...dorobantii aia ce 'pazesc' si azi podul nostru!...
:ugeek:
...si nu uita niciodata ca absolut totul a trebuit sa platim in istoria noastra si pana in ziua de azi cu 'sange'...muuult, mult sange...si muuult, mult aur...doar ca sa putem ridica fruntea din tzarana...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex shoppy

In primul rand una este epoca velelor, alta este epoca aburului, iar epoca diesel in care au fost construite Vadul Oii si Prieteniei este deja a 3-a(iar Vadu Oii este si el destul de sus iar Prieteniei este mobil).
Apoi daca ne rezumam la epoca acea, urmatorul pod peste Dunare era deabia la Budapesta, cati km de Dunare navigabila blocheaza al nostru fata de acela?, dublu sau triplu?
Apoi ingineria era la inceputuri, se credea ca lucrurile mari vor fi absolut necesare, iar potentialul prevazut pentru traficul fluvial nu era prapadit ci incomesurabil, al CF-ului era prapadit.
Deci nu prea ai cum sa-l compari cu nimic, cel mult cu Firth of Forth, si acolo gabaritul este 46m, deci ne potrivim binisor.

 


Re: Accidente / incidente TibiV

subway guru wrote:
Initial au fost doua bretele (X),[ la Aparatori si Leonida ] ( adăugat de  andrei11 ) inlocuite ulterior cu doua diagonale, montajul diagonalelor l-a facut Swietelski...

Intrebare de nestiutor: nu sunt mai utile bretelele decat diagonalele ?
Si daca da, de ce le-au inlocuit ?....

 


Re: Accidente / incidente andrei11

Simplu...doua macaze se intretin mai usor decât 4...Plus incrucisarea respectiva.
Din aceleasi considerente a fost desfiintata si breteaua de al Politehnica si inlocuita cu o diagonala...Si aici situatia e si mai tragica,  In Militari nu  avem nicio diagonala / bretea.
In Militari exista asa :
- O diagonala simpla inainte de Politehnica
- O bretea dupa Preciziei.
Singura diagonala/ bretea construita dupa ce s-a dat in folosinta linia a fost cea de la Mihai Bravu.
___________
Nota :
Când au construit Gorjului puteau sa prevada acolo o bretea, ca tot s-au muncit. Si au muncit cu apele uzate deasupra capului.

 


Re: Accidente / incidente subway guru

Nope, se pare ca ai uitat cum s-a construit Gorjului...

 


Re: Accidente / incidente TibiV

andrei11 wrote:
Simplu...doua macaze se intretin mai usor decât 4...Plus incrucisarea respectiva.

Ce idiotenie...
Adica daca apare o buba pe celalalt fir, te p*** cu jet pe diagonala, ca nu te ajuta cu nimic... :(

 


Re: Accidente / incidente mcosmin

De fapt problema e de la ATO.
Softul nostru nu stie sa vada macazele in X ( cu cateva mici exceptii, gen Eroilor, AS si D2, Preciziei...).

Singurul avantaj pe care incrucisarea in X o are e ca poti schimba sensul intr-o singura miscare indiferent de unde vi. Asa pe diagonala, anumite directii sunt favorizate, dar in rest, nu castigi nimic, si sunt mai greu de intretinut. Si neajunsul se rezolva cu 2 diagonale succesive.

 


Re: Accidente / incidente TibiV

mcosmin wrote:
De fapt problema e de la ATO.
Softul nostru nu stie sa vada macazele in X

WTF ?!?!... :shock:

mcosmin wrote:
neajunsul se rezolva cu 2 diagonale succesive.

Daca succesive inseamna la minim 2 statii distanta... :(

 


Re: Accidente / incidente mcosmin

Asta e alta problema...

Poti vedea o succesiune de 2 astfel de diagonale intre Gara de Nord 1 si Basarab 1.
Cred ca de altfel, e una si intre GdN1 si PV/M1, doar ca la ceva distanta intre ele.

Disparitia macazelor in X a coincis cu instalarea ATO-ului (spre exemplu cel de la poli a disparut cam cand se implementa ATO-ul pe M3).. Pentru cele care nu au putut fi scoase, s-au facut exceptii in sistem - cel de la Eroilor e rar folosit, cel de la Preciziei e oricum doar o diagonala, numai la AS si D2 se folosesc incrucisarile in X in regim continuu, si oricum acolo se intra pe manual+ATP ca le e frica sa nu dea PSM-ul rateuri, iar peste cel de la Crangasi se trece la cale libera, nu cu ATP.

 


Re: Accidente / incidente TibiV

mcosmin wrote:
Asta e alta problema...
e una si intre GdN1 si PV/M1, doar ca la ceva distanta intre ele.

OK, dar acolo ai galerie, nu tunel...
Mi se pare aberant ca statiile cu tunel sa nu aiba bretele (nu diagonale) macar din 2 in 2 statii...

andrei11 wrote:
Din aceleasi considerente a fost desfiintata si breteaua de al Politehnica si inlocuita cu o diagonala...Si aici situatia e si mai tragica,  In Militari nu  avem nicio diagonala / bretea.
In Militari exista asa :
- O diagonala simpla inainte de Politehnica
- O bretea dupa Preciziei.

Adica un mare kko cu mot... :(

 


Re: Accidente / incidente andrei11

Guru, n-am uitat, am spus ca s-a lucrat cu apele uzate deasupra.
mcosmin, macaze in X mai sunt pe traseu, la Victoriei ( M 1 & M 2 ),  Mihai Bravu, Crângaşi  si Timpuri Noi.
Chestia cu ATO si softul m-a lasat perplex...Inseamna ca am luat ATO cel mai ieftin cu putinta ?
Cum am spus si in multe alte dăţi, automatizarile sunt menite sa ne faca viata mai usoara, nu mai grea...
Si Calea Ferata cum rezolva in marile gari unde sunt incrucisari fara numar, fara numar, ba chiar incrucisari cu macaz(e)  :?:
mcosmin wrote:
...cel de la Preciziei e oricum doar o diagonala,

E bretea, cum bretea e si la Republica. Iar la Republica se pleaca cu rosu + alb, idem si la Crângasi si la celalalte "X" - uri. Deci nu se pleaca la "cale libera", adica cu verde.
__________
Guru, daca chiar se vroia eu cred ca se putea o bretea la Gorjului. Asa cum s-a construit statia cu apele uzate deasupra se construia si breteaua. Da de ce sa ne complicam noi daca  nu ne-a intrebat nimeni de sanatate ?

 


Re: Accidente / incidente TibiV

andrei11 wrote:
Chestia cu ATO si softul m-a lasat perplex...Inseamna ca am luat ATO cel mai ieftin cu putinta ?
Cum am spus si in multe alte dăţi, automatizarile sunt menite sa ne faca viata mai usoara, nu mai grea...
Si Calea Ferata cum rezolva in marile gari unde sunt incrucisari fara numar, fara numar, ba chiar incrucisari cu macaz(e)  :?:

Exact !
Cum adica ?!?!...
Indusii stiau sa "citeasca" bretelele si ATO nu stie ?!
Este ceva putred aici, nu in Danemarca...

 


Re: Accidente / incidente subway guru

Gorjului s-a construit din doua 'nave' separate, executate la date diferite, cu canalul intre cele doua...nu deasupra!
Si da, s-a construit cu bani f.f.f.f. dramuiti...
:evil:

 


Go to page:  1  ... 192 193 194 195 196 197 198  ... 388
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use