MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente

235 posts, 95694 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16 17
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

Statiile cu "balcoane" au fost gandite si ca pasaje de subtraversare a pietelor/intersectiilor. A se vedea Unirii sau Grozavesti. Pentru aplicarea solutiei "balcoanelor" la statii fara functiuni de pasaj pietonal pot exista (cel putin) doua explicatii:
1. Statiile sa arate "maiestos", sa dea bine in ochii carmaciului.
2. Pur si simplu refolosirea proiectelor. Desi la prima vedere nu pare asa, multe statii sunt, de fapt, acelasi proiect, cu mici variatiuni.
Totusi la Aparatori este o situatie unica in retea si, fara acces in acel capat, nu vad la ce ar fi folosi subtraversarea . Nu mi se pare logic sa cobori la celalalt peron si apoi sa subtraversezi liniile pentru a ajunge la peronul tau. Nu putea fi atat de aglomerat sa nu poti sa cobori direct pe peronul corect.
Poate ne laureste guru. Sigur stie...Poate si aici este o gandire "de perspectiva", la proiectare s-au gandit ca acel acces poate se va inaugura in viitor. Era zona de case, cu posibilitati de demolare si de a se construi blocuri pentru clasa muncitoare.  Dar nu inteleg in acest caz de ce totusi a fost deschisa o perioada subtraversarea....

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente shoppy

Nu puteai sa scrii in almanah ca ai gasit / implementat "solutii inedite" si dupaia s-o inchizi ca defapt s-a dovedit o tampenie.
Da, si asta, gasim una care-i place carmaciului, pai doar paia o mai facem, si orice inutilitate este defapt o solutie inedita.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente andrei11

Sau poate fi si un balcon tehnologic  pentru personalul statiei care trebuia  sa traverseze statia la nivelul vestibulelor... sa nu se mai incurce cu peronul.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente adila

Eu inteleg ca daca ISU are ceva de comentat la statiile cu un singur acces, atunci ar fi sanse sa se apuce de construirea unor accese noi. Bine nu in mandatul parlamentar actual, ca acum avem de scos bani din piatra seaca pentru promisiunile electorale.  :popa:

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente shoppy

Finantatorii campaniei tot trebuie sa-si recupereze banii deci sa munceasca, deci tot e nevoie de lucrari.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

Hai sa va spun eu care-i 'pe bune' treaba cu 'balcoanele'...ca sunteti departe de adevarul adevarat!!!
O sa radeti dar ratiunea a fost cu totul alta...asigurarea unei 'suprafete' adapostite cat mai generoase ca adapost ALA!!!
Traiasca razboiul rece!!!...si prietenia de nezdruncinat romano-sovietica!!!
:bere:

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente argos

argos wrote:
Salut prieteni!
Un caz special cred ca este la statia Preciziei (fosta Industriilor), iesirea dinspre Nord. Acolo, din pacate, 99.99% dintre calatori traverseaza bulevardul intreptandu-se spre complex Militari Residence,  complex Westgate sau statiile Ratb de pe Maniu. Vorbim de cateva mii de calatori, iar dimineata ei traverseaza cam in acelasi interval orar bulevardul Preciziei (accesul de la metrou este pe partea stanga cum se merge catre iesirea din Bucuresti). Am inteles ca se formeaza cozi uriase, iar cateodata situatia degenereaza (soferii fiind deranjati de fluxul continuu de pietoni - care au, ce-i drept, prioritate). La cate mii de calatori sunt, daca ar lua fiecare cate o lingurita de pamant atunci cand traverseaza, in 2-3 luni s-ar face tunel subteran care sa uneasca accesul metroului cu partea cealalta a bulevardului :D.
"Solutia" cu semafor mi se pare de evitat pentru ca s-ar forma cozi uriase pe scarile de la metrou, riscand ca oamenii sa fie impinsi pe liniile de tramvai. Cel mai elegant ar fi un tunel pe sub bd Preciziei.


subway guru wrote:
Propuneri? Initiative cetatenesti? Interpelari parlamentare? Sau ne mormaim pe forum?


Am observat ca o initiativa cetateneasca tocmai a fost pusa in practica, (si) in urma unei petitii (https://petitieonline.net/petitie/48643153) s-a montat semafor cu buton.
Opinia mea: o jignire la adresa calatorilor / pietonilor: trebuie sa stea ca oile cateva sute de persoane pe scari/ linie de tramvai, etc ca sa treaca 5 masini.
Nu zic ca fara semafor e mult mai bine (pietonii monopolizand permanent trecerea), dar o metropola moderna nu trebuie sa incurajeze auto in defavoarea pietonilor.  Era poate mult mai rezonabil daca exista macar o pancarda cu mesaj gen: avem in vedere constuirea unui pasaj subteran in 100000000000 ani.
Daca aveti curiozitatea sa cititi comentariile 'petitiei', veti observa ca sunt doar cateva persoane care propun o subtraversare a bulevardului. Restul se concentreaza pe disputa auto/pieton.
Revenind la 'initiativa cetateneasca': ce intelegi prin asta? Petitie d'asta de se face in 5 minute? O cerere / propunere scrisa? Catre cine trebuie adresata? Catre Metrorex/MT? Catre PMB? Catre Primaria Sect 6? Catre Metroul SA?
Multumesc!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

Metrorex, care este beneficiarul ipoteticei lucrari. Si tot el trebuie sa obtina fonduri de undeva. Dar sa stii ca sansele de reusita sunt spre ..zero.

Oricum ma indoiesc foarte tare ca s-a intalat semaforul in urma unei petitii online din 2015 (nu stiu cine citeste astfel de petitii...) si care a fost semnata de un numar imens de...218 cetateni. Mai degraba instalarea este rezultatul altor actiuni (accidente, blocaje in trafic, etc...)

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente misterr

Metrorex n-are treabă cu pasajele pietonale. Cu astea se ocupă Primăria.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente TibiV

In cazul discutat nu va fi pasaj pietonal, ci va fi un acces suplimentar la metrou, presupunand ca va pleca din vestibulul statiei.

Daca va fi un pasaj complet separat (adica iesi din statie urcand scarile, apoi cobori scarile la noul pasaj ca sa traversezi bulevarul si sa urci inca un rand de scari) atunci da, va fi exclusiv treaba Primariei.
Si va fi de asemenea un mare bullshit...

Daca se va face un acces nou la metrou, avem deja doua "modele" pana acum:

1. Accesul la PU in magazinul Unirea (platit de investitorul privat = magazinul Unirea), accesul nou (inghetat de 8 ani) la tramvai in Piata Revolutiei (platit de Primarie, sau macar ar fi trebuit sa fie platit de Primarie) si accesul din statia de metrou Pta.Sudului in Sun Plaza (platit de investitorul privat = Sun Plaza)
 
2. Accesul nou de la statia Tineretului, proiect exclusiv al Mrex

(Altele nu imi vin acum in cap...)

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente adila

Ar mai fi si Crangasi cu acces la tramvai.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente GPS

Oarecum, va fi si PP3 de la Sudului, asta pentru ca se desprinde din pasajul Sun Plaza.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente argos

Din pacate, la trecerea de care va spuneam (Preciziei), tocmai a fost un accident grav. Acum aprox 30 min am trecut pe acolo si victima (un baiat lovit pe trecere) era inerta pe asfalt. Politie (poate @nightwolf ne ofera info), lume multa.. n am oprit. Dar mi au dat lacrimile vazandu - l cum zace. Sper sa nu fi fost fatal si sa - si revina. Si mai sper sa se faca subtraversare...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

Eu tot nu inteleg. Exista semafor sau nu acolo ?

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16 17
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419407 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use