Topic: Discutii diverse
17 posts, 8571 views
📖 Pagination options
- macheta218
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Discuții diverse
ByOnu
Cumva fostul magazin de pe Ion Florescu?
cris_m wrote:
Frumoasă macheta.
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.p ... #p229333
Nu pot sa nu remarc primaria si posta de la Auhagen, Pizzeria Alfredo si Paradise Bar de la Faller, care se afla si in colectia mea
Ce pot sa spun, te invidiez ca ai spatiu unde sa le pui, eu nu prea mai am, de aceea am tras pe dreapta, pentru o perioada de timp, acest hobby
Cumva fostul magazin de pe Ion Florescu?
- cris_m
-
Posted:
-
Discutii diverse
cris_m
Mai era un magazin si vis-a-vis de Facultatea de Drept, dar vad ca l-au inchis
Mai era un magazin si vis-a-vis de Facultatea de Drept, dar vad ca l-au inchis
- PaulIP
-
Posted:
-
Discutii diverse
PaulIP
@cris_m: De spatiu duc si eu lipsa (mi-ar fi placut sa extind diorama, dar trebuia sa extind si casa ), si acest hobby l-am tras si eu pe dreapta din lipsa de bani pentru viitoarele achizitii... Mai ales ca intre timp incepusem sa colectionez si machete auto la 1:43.
Magazinul de vizavi de Facultatea de Drept e inchis din 2011. Il stiu bine de tot, pentru ca pe acolo imi faceam veacul acum 7-8 ani. De acolo am cumparat primele garnituri feroviare si casute.
@ByOnu: DA! Fix ala era magazinul! Uitasem cum se chema strada. Multumesc mult! Ala a fost inchis prin 2008.
@cris_m: De spatiu duc si eu lipsa (mi-ar fi placut sa extind diorama, dar trebuia sa extind si casa ), si acest hobby l-am tras si eu pe dreapta din lipsa de bani pentru viitoarele achizitii... Mai ales ca intre timp incepusem sa colectionez si machete auto la 1:43.
Magazinul de vizavi de Facultatea de Drept e inchis din 2011. Il stiu bine de tot, pentru ca pe acolo imi faceam veacul acum 7-8 ani. De acolo am cumparat primele garnituri feroviare si casute.
@ByOnu: DA! Fix ala era magazinul! Uitasem cum se chema strada. Multumesc mult! Ala a fost inchis prin 2008.
- ByOnu
-
Posted:
-
Discutii diverse
ByOnu
Felicitari pentru diorama! Este superba! Iti recomand sa faci si niste weathering pe cladiri, infrastructura (Etc.), creste gradul de realism.
Si mie TOT acel magazin mi-a trezit dragostea pentru acest hobby nobil, chiar am si urmat niste cursuri de modelism feroviar tot prin acea perioada, acum aproape 10 ani. Din pacate, diorama mea a cam decazut. Nu i-am mai alocat timp.
Ce material rulant ai?
Felicitari pentru diorama! Este superba! Iti recomand sa faci si niste weathering pe cladiri, infrastructura (Etc.), creste gradul de realism.
Si mie TOT acel magazin mi-a trezit dragostea pentru acest hobby nobil, chiar am si urmat niste cursuri de modelism feroviar tot prin acea perioada, acum aproape 10 ani. Din pacate, diorama mea a cam decazut. Nu i-am mai alocat timp.
Ce material rulant ai?
- PaulIP
-
Posted:
-
Discutii diverse
PaulIP
Multumesc frumos!
In privinta "weathering-ului", sunt de acord, dar cam ezit... Intai de toate, diorama nu e incadrata precis in timp. Practic e o statiune turistica montana germana. Fiind fictiva, ea poate fi plasata oricand intre anii 1910-1980. Daca as "imbatrani" cladirile as restrange intervalul de timp.
In plus, suntem in Germania, unde cladirile nu-si arata varsta cu una cu doua!
Totusi, cateva au asa ceva: nu stiu daca se vede in poze, dar garajul pompierilor are tencuiala cazuta si schele pe o latura, iar depozitul din triaj, turnul de apa si alte cateva cladiri sunt si ele usor "atinse" de timp.
Cat despre material rulant, eu sunt mai "purist" de fel, si gandesc in perspectiva: imaginati-va ce valoare vor avea peste 30-40 de ani minimodelele mele, ce se prezinta ca in prima zi si au si cutie originala (nu ca le-as vinde...). In plus, unele locomotive si vagoane sunt pur si simplu bijuterii pe care am dat o avere (sper sa nu sune a lauda de sine) si mi-ar fi mila sa fac procedeul asta pe ele.
Sunt realiste si asa, pentru ca se poate presupune ca sunt noi-noute sau tocmai au iesit de la RK!
Poate o sa ma indur de cateva si sa le fac o "imbatranire" discreta...
Frumoasa si a dumneavoastra! Ca paranteza, la tramvaiul GT8 bej-verde visam cu ochi deschisi prin 2009, pana am pus si eu mana pe unul asemanator.
Diorama mea e in aceeasi situatie. Pozele de mai sus (precum si cele ce urmeaza) au fost facute imediat dupa curatarea ei din colt in colt. Problema e ca, neavand nici vedere excelenta (lumina din camera era si ea slaba de tot) nici materiale cat de cat adecvate procesului (in afara de 2 pensule si o periuta de dinti), au ramas zone necuratate pe care blitul camerei a avut grija sa le surprinda...
Curatenia dureaza 5-6 zile in conditiile in care ma ocup doar de asta de dimineata pana seara. E foarte solicitanta, desi n-ar parea la prima vedere.
Din cele peste 20 de garnituri, aproape 2 treimi sunt din perioada 1839-1925, iar ca tari de provenienta, Germania (in speta landul Bavaria) si Prusia sunt dominante. Restul sunt "imprastiate": alte doua nemtesti, o olandeza si 3 tramvaie.
Cat despre "ale noastre" am 4 garnituri romanesti (un marfar contemporan, unul al anilor '30, un personal in stilul anilor '90 si IR347 "Dacia Express" contemporana). Locomotive am insa doar doua: LDE si LE. Speram intr-o vreme sa pun mana pe o aburoasa, o IVA, o Malaxa sau un LDH, dar odata cu golirea "vistieriei", raman la stadiul de deziderate.
Trenurilor le vor veni randul la prezentare, odata ce intocmesc un istoric cat mai corect al fiecareia dintre ele!
Multumesc frumos!
In privinta "weathering-ului", sunt de acord, dar cam ezit... Intai de toate, diorama nu e incadrata precis in timp. Practic e o statiune turistica montana germana. Fiind fictiva, ea poate fi plasata oricand intre anii 1910-1980. Daca as "imbatrani" cladirile as restrange intervalul de timp.
In plus, suntem in Germania, unde cladirile nu-si arata varsta cu una cu doua!
Totusi, cateva au asa ceva: nu stiu daca se vede in poze, dar garajul pompierilor are tencuiala cazuta si schele pe o latura, iar depozitul din triaj, turnul de apa si alte cateva cladiri sunt si ele usor "atinse" de timp.
Cat despre material rulant, eu sunt mai "purist" de fel, si gandesc in perspectiva: imaginati-va ce valoare vor avea peste 30-40 de ani minimodelele mele, ce se prezinta ca in prima zi si au si cutie originala (nu ca le-as vinde...). In plus, unele locomotive si vagoane sunt pur si simplu bijuterii pe care am dat o avere (sper sa nu sune a lauda de sine) si mi-ar fi mila sa fac procedeul asta pe ele.
Sunt realiste si asa, pentru ca se poate presupune ca sunt noi-noute sau tocmai au iesit de la RK!
Poate o sa ma indur de cateva si sa le fac o "imbatranire" discreta...
ByOnu wrote:
Din pacate, diorama mea a cam decazut. Nu i-am mai alocat timp.
Frumoasa si a dumneavoastra! Ca paranteza, la tramvaiul GT8 bej-verde visam cu ochi deschisi prin 2009, pana am pus si eu mana pe unul asemanator.
Diorama mea e in aceeasi situatie. Pozele de mai sus (precum si cele ce urmeaza) au fost facute imediat dupa curatarea ei din colt in colt. Problema e ca, neavand nici vedere excelenta (lumina din camera era si ea slaba de tot) nici materiale cat de cat adecvate procesului (in afara de 2 pensule si o periuta de dinti), au ramas zone necuratate pe care blitul camerei a avut grija sa le surprinda...
Curatenia dureaza 5-6 zile in conditiile in care ma ocup doar de asta de dimineata pana seara. E foarte solicitanta, desi n-ar parea la prima vedere.
ByOnu wrote:
Ce material rulant ai?
Din cele peste 20 de garnituri, aproape 2 treimi sunt din perioada 1839-1925, iar ca tari de provenienta, Germania (in speta landul Bavaria) si Prusia sunt dominante. Restul sunt "imprastiate": alte doua nemtesti, o olandeza si 3 tramvaie.
Cat despre "ale noastre" am 4 garnituri romanesti (un marfar contemporan, unul al anilor '30, un personal in stilul anilor '90 si IR347 "Dacia Express" contemporana). Locomotive am insa doar doua: LDE si LE. Speram intr-o vreme sa pun mana pe o aburoasa, o IVA, o Malaxa sau un LDH, dar odata cu golirea "vistieriei", raman la stadiul de deziderate.
Trenurilor le vor veni randul la prezentare, odata ce intocmesc un istoric cat mai corect al fiecareia dintre ele!
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alexxd_31
Ma bucur ca intalnesc si aici pasionati de modelism. Eu in general m-am axat pe modele CFR la H0. In plan am o diorama la scara N.
Ma bucur ca intalnesc si aici pasionati de modelism. Eu in general m-am axat pe modele CFR la H0. In plan am o diorama la scara N.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
cris_m
Ce modele CFR, ai mai exact? Intreb pentru ca ma gandesc sa-mi cumpar cateva intr-un viitor, insa gasesc numai vagoane...
Ce modele CFR, ai mai exact? Intreb pentru ca ma gandesc sa-mi cumpar cateva intr-un viitor, insa gasesc numai vagoane...
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alexxd_31
Am de la Amintiri Feroviare 9 locomotive 060 EA, un 060 DA de la MTB ( modelul exclusiv www.HGD.ro unde o sa apară cat de curand noua serie). Un Tillig KEG care urmeaza sa il reinmatriculez CFR.
Vagoane CFR ( pasageri si marfa) in jur de 70-80. La pasageri am o lista pe care trebuie sa actualizez ( adaugat ultimele 4 modele AF aparute pe piața).
Am de la Amintiri Feroviare 9 locomotive 060 EA, un 060 DA de la MTB ( modelul exclusiv www.HGD.ro unde o sa apară cat de curand noua serie). Un Tillig KEG care urmeaza sa il reinmatriculez CFR.
Vagoane CFR ( pasageri si marfa) in jur de 70-80. La pasageri am o lista pe care trebuie sa actualizez ( adaugat ultimele 4 modele AF aparute pe piața).
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TibiV
”Ei, si ce-i cu asta?” veti intreba...
Diorama era expusa la intrarea in magazinul Orange din Sun Plaza!!!!
Pozele sunt facute ieri...
”Ei, si ce-i cu asta?” veti intreba...
Diorama era expusa la intrarea in magazinul Orange din Sun Plaza!!!!
Pozele sunt facute ieri...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
cris_m
Sigur e pusa pentru a putea testa camerele telefoanelor. La F64 (magazin de chestii foto) la fel au. Nu mai zic ca au si Lego
Sigur e pusa pentru a putea testa camerele telefoanelor. La F64 (magazin de chestii foto) la fel au. Nu mai zic ca au si Lego
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Modele diverse
TibiV
Sa vezi si sa nu crezi...
https://www.magicfm.ro/magic-news/6531/Marea-pasiune-secreta-a-lui-Rod-Stewart-dezvaluita-dupa-26-de-ani
Celebru pentru vocea sa inconfundabilă, Sir Rod Stewart a avut în ultimii 26 de ani o pasiune despre care puţini oameni ştiu.
Rocker-ul britanic a dezvăluit acum tuturor că marele lui hobby este modelismul feroviar.
Într-un interviu acordat revistei Railway Modeller, Rod Stewart a povestit cum şi-a petrecut toţi aceşti ani construind un oraş american imaginar, care aminteşte de New York şi Chicago din anii 40-50. De asemenea, artistul a creat şi sistemul de transport, iar fotografiile impresionante cu creaţia artistului pot fi văzute în numărul de decembrie al revistei.
“Când încep ceva creativ precum asta, mă dedic 110%”, a spus Rod Stewart care a lucrat la acest oraş şi în timpul concertelor şi turneelor sale. Organizatorii îi puneau de fiecare dată la dispoziţie o cameră specială pentru ca artistul să poată lucra în linişte.
Ambiţiosul lui proiect a început să ia naştere în anii 90, după ce Rod s-a mutat la Los Angeles. Zgârie-nori, zeci de clădiri extrem de detaliate, mici depozite, poduri, nave, vegetaţie, străzi, mijloace de transport toate compun un spectaculos peisaj urban imaginat de Rod Stewart. “Am ajuns să construiesc mai multe clădiri şi străzi decât căi ferate”, a spus artistul în vâstă de 74 de ani care se consideră mai puţin un pasionat de trenuri cât un peisagist urban.
Rod Stewart a vorbit şi cu un realizator de la BBC Radio 2, care s-a arătat neîncrezător că Rod Stewart ar fi putut construi singur un proiect atât de frumos.
„Aș zice că 90% din machetă am construit-o eu însumi. Singurul lucru la care nu mă prea pricep este partea electrică și pentru asta am apelat la altcineva… … Mulți râd de mine că am un hobby prostesc, dar e un hobby minunat”, a declarat el.
Pasiunea lui Rod Stewart pentru modelismul ferviar îşi are originea în copilărie, când familia lui îşi petrecea vacanţele în sudul Angliei, în staţiunea Bognor Regis. Exista acolo un magazin în vitrina căruia se afla o machetă incredibilă şi care i-a rămas întipărită în memorie.
Sa vezi si sa nu crezi...
https://www.magicfm.ro/magic-news/6531/Marea-pasiune-secreta-a-lui-Rod-Stewart-dezvaluita-dupa-26-de-ani
Celebru pentru vocea sa inconfundabilă, Sir Rod Stewart a avut în ultimii 26 de ani o pasiune despre care puţini oameni ştiu.
Rocker-ul britanic a dezvăluit acum tuturor că marele lui hobby este modelismul feroviar.
Într-un interviu acordat revistei Railway Modeller, Rod Stewart a povestit cum şi-a petrecut toţi aceşti ani construind un oraş american imaginar, care aminteşte de New York şi Chicago din anii 40-50. De asemenea, artistul a creat şi sistemul de transport, iar fotografiile impresionante cu creaţia artistului pot fi văzute în numărul de decembrie al revistei.
“Când încep ceva creativ precum asta, mă dedic 110%”, a spus Rod Stewart care a lucrat la acest oraş şi în timpul concertelor şi turneelor sale. Organizatorii îi puneau de fiecare dată la dispoziţie o cameră specială pentru ca artistul să poată lucra în linişte.
Ambiţiosul lui proiect a început să ia naştere în anii 90, după ce Rod s-a mutat la Los Angeles. Zgârie-nori, zeci de clădiri extrem de detaliate, mici depozite, poduri, nave, vegetaţie, străzi, mijloace de transport toate compun un spectaculos peisaj urban imaginat de Rod Stewart. “Am ajuns să construiesc mai multe clădiri şi străzi decât căi ferate”, a spus artistul în vâstă de 74 de ani care se consideră mai puţin un pasionat de trenuri cât un peisagist urban.
Rod Stewart a vorbit şi cu un realizator de la BBC Radio 2, care s-a arătat neîncrezător că Rod Stewart ar fi putut construi singur un proiect atât de frumos.
„Aș zice că 90% din machetă am construit-o eu însumi. Singurul lucru la care nu mă prea pricep este partea electrică și pentru asta am apelat la altcineva… … Mulți râd de mine că am un hobby prostesc, dar e un hobby minunat”, a declarat el.
Pasiunea lui Rod Stewart pentru modelismul ferviar îşi are originea în copilărie, când familia lui îşi petrecea vacanţele în sudul Angliei, în staţiunea Bognor Regis. Exista acolo un magazin în vitrina căruia se afla o machetă incredibilă şi care i-a rămas întipărită în memorie.
- TibiV
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
misterr
Expoziție impresionantă de machete la Timișoara. Colecționarii vor să realizeze cea mai mare dioramă din țară
Click pe imagine pentru video:
Pasiunea unor colecționari pentru machete s-a transformat într-o expoziție extrem de apreciată la Timișoara.
Trenulețe, avioane, nave spațiale, corăbii sau camioane reproduse perfect pot fi admirate gratuit, de cei interesați, la Gara de Nord.
Expoziția se află abia la început, iar colecționarii spun că nu se vor opri până când nu vor realiza cea mai mare dioramă din țară.
Expoziție impresionantă de machete la Timișoara. Colecționarii vor să realizeze cea mai mare dioramă din țară
Click pe imagine pentru video:
Pasiunea unor colecționari pentru machete s-a transformat într-o expoziție extrem de apreciată la Timișoara.
Trenulețe, avioane, nave spațiale, corăbii sau camioane reproduse perfect pot fi admirate gratuit, de cei interesați, la Gara de Nord.
Expoziția se află abia la început, iar colecționarii spun că nu se vor opri până când nu vor realiza cea mai mare dioramă din țară.
📖 Pagination options