MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1227051 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 431 432 433 434 435 436 437  ... 613
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

andrei11 wrote:
Eu nu prea vad cum mai ajungi de la Valea Ialomitei la Prelungirea Ghencea. Fizic nu mai ai pe unde, decat pe sub case... Cel mult facuta inca o statie in Cartierul Brancusi, dar iar nu prea vad unde...

Intreba-i pe cei care au facut planul acela pe care l-am pus pe pagina anterioara :). Pentru urmasii urmasilor nostri. Macar daca faceau acum si prelungirea asta, avea un sens bifurcatia... Asa cand vor vrea sa il faca vor spune ca este tehnic imposibil, ca zona s-a construit, ca trebuie exproprieri scumpe, etc...
Probabil te duci drept  inainte de la Valea Ialomitei. Este o strada si o conducta de termoficare acolo, parca. Apoi faci stanga si faci statia Brancusi in parc. Mai departe treci pe sub case, ca nu ai cum altfel. De aceea este si distanta aceea enorma pana la urmatoarea statie prognozata, Prelungirea Ghencea. Si acum M5 trece pe sub case la Razoare.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

shoppy wrote:
Idea asta "daca frecventa e mai proasta de 10min atunci linia este inutila" este gresita, fie ca este metrou sau altceva.
Linia este utila cu conditia sa se afiseze programul de circulatie si sa se respecte, astfel oamenii isi pot face programul dupa mijlocul de transport, in alte tari unii construiesc linii de tramvai cu circulatie alternativa pe un singur fir, si programul este afisat, sa vezi ce frumos este la serviciu cand stii ca trebuie sa te ridici de pe scaun la 18:03 ca sa prinzi tramvaiul de 18:07, iar pentru urmatorul la 18:12.
http://carto.metro.free.fr/documents/Ca...s.v1.3.png


Pai sa zicem ca e bine ca e, dar problema e ca nu s-au gandit la calatori. Plus ca daca nu se continua dincolo de statiile de acum, bifurcatia nu are niciun sens. Daca se face inelara pe linia lui 41, ce sens are sa mai mergi mai departe de Raul Doamnei?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Eu sunt o fire foarte optimista in ceea ce priveste lucrarile de infrastructura. De exemplu pe la jumatatea lui 2016 eram sigur ca Sudului, Rebreanu si M4 vor fi toate finalizate pana la finalul anului pentru ca, deh, nu mai era mult de lucru fizic, erau si atunci lucrari care cu indulgenta puteau dura maxim 2 luni.

La fel gandeam anul trecut si despre M5, ca va fi gata anul acesta, dar deja pariez ca nu se va deschide. Clar. Se avanseaza foarte lent cu accesele. Cat o mai dura si instalarea ATP. Chichite se vor gasi!

Treziti-ma in 2018, La Multi Ani! :bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Sindromul depoul-si-statia are atat avantaje cat si dezavantaje(chiar daca este clar ca nu se continua magistrala pe acolo), cum este clar ca depoul tot se face, si cu cat depoul este mai departe de cea mai apropiata statie existenta, cu atat avantajele unei statii langa depou cresc(se mareste aria de acoperire, deranj acolo tot o sa fie, ai 2 santiere apropiate), si dpdv al proiectantului lucrurile pot fi privite si altfel, se poate renunta la statie pe baza dezavantajelor dar dupa cativa ani vine altu, te face incompetent, prezinta avantajele, reuseste sa convinga lumea, si castiga construirea statiei pe care tu nu ai fost in stare sa o castigi; deci mai bine construim si dupaia mai vedem noi, daca chiar nu merge punem o frecventa mai slaba sau dam vina pe incompetentii care nu sunt in stare sa-si cumpere destule trenuri ca sa-si serveasca eficient magistrala.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

shoppy wrote:
Sindromul depoul-si-statia ... chiar daca este clar ca nu se continua magistrala pe acolo...


Cum ai ajuns la concluzia aceasta? Tehnic este posibil (poti remarca chiar ca nu s-a facut un acces la Kaufland) si mai mult de atat, Metrorex a prevazut diverse statii fanteziste la vest de Valea Ialomitei prin diverse harti. In doua decenii va fi nevoie de o extindere la vest avand vedere cat teren virgin se afla dupa cartierul ANL. Din pacate s-au ridicat niste blocuri fix pe potentialul aliniament al liniei.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

ByOnu wrote:
...Din pacate s-au ridicat niste blocuri fix pe potentialul aliniament al liniei.

Păi de aia am spus si eu ca nu prea vad continuarea pe acolo...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Nicio problema, daramam blocurile sa prelungim M5, daramam cladirea de birouri de langa Tribunal sa facem M7, samd... :lol:
ByOnu, andrei11, uitati-va o pagina in urma si o sa vedeti ce previziuni de prelungire au prevazut "vizionarii" . Catre celebrul (la el in zona) Cartier Latin... Bineinteles ca planurile se pot schimba, dar Prelungirea Ghencea este cam singura varianta posibila. Si o interstatie de peste 2km. Asta ca tot se lafaia M5 cu statii la 500 m una de alta.
Culmea este ca Prelungirea Ghencea este singura varianta de prelungire si pentru cealalta ramura a M5... :popa:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

andrei11 wrote:
ByOnu wrote:
...Din pacate s-au ridicat niste blocuri fix pe potentialul aliniament al liniei.

Păi de aia am spus si eu ca nu prea vad continuarea pe acolo...


https://www.google.ro/maps/@44.4204588,...312!8i6656

Am mai aruncat o privire pe maps acum si cred totusi ca este loc de trecere, oricum vorbim despre subteran. Totul este ca si autoritatile sa fie mai vizionare atunci cand dau autorizatii de constructie.

Sab, ca prin minune, cineva a lasat acum jumatate de secol acest apendice neconstruit la Raul Doamnei, terenul de sport al Scolii 279. Da, va fi o curba marca Gara de Nord, dar e cam singura varianta pe care o vad eu.





Daca accesul D este intr-adevar asa cum apare pe schitele Metrorex, atunci nu prea este a buna.





Dar astea-s problemele celor din 2030. :lol:  :bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Nu este nicio minune si nicio viziune, pur si simplu acolo este apeductul si nu puteau construi peste el. ;)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

ByOnu wrote:
shoppy wrote:
Sindromul depoul-si-statia ... chiar daca este clar ca nu se continua magistrala pe acolo...


Cum ai ajuns la concluzia aceasta? Tehnic este posibil (poti remarca chiar ca nu s-a facut un acces la Kaufland) si mai mult de atat, Metrorex a prevazut diverse statii fanteziste la vest de Valea Ialomitei prin diverse harti. In doua decenii va fi nevoie de o extindere la vest avand vedere cat teren virgin se afla dupa cartierul ANL. Din pacate s-au ridicat niste blocuri fix pe potentialul aliniament al liniei.


Nu am vrut sa dau o sentinta pentru acea situatie, am vrut sa spun ca rationamentul este valabil chiar daca nu s-ar putea continua o magistrala dincolo de depou.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

ByOnu wrote:
...Daca accesul D este intr-adevar asa cum apare pe schitele Metrorex, atunci nu prea este a buna.

:?:

 


Re: Stiri despre proiect Adrian Rosca

Hai ca ne lamureste programul de guvernare psd cand se va da in functiune M5:

Linia de metrou Magistrala 5 – Secțiunea Râul Doamnei - Eroilor, inclusiv Valea Ialomiței - Proiect fazat (413, 69 mil Euro, FEN +BS). Perioada: 2017-2020.

 


Re: Stiri despre proiect George

da, nu pricep de ce 2017 - 2020, numai daca taie complet fondurile ar mai putea dura asa mult...

 


Re: Stiri despre proiect subway guru

Ca sa prinda si achizitia de trenuri?
:mrgreen:

 


Go to page:  1  ... 431 432 433 434 435 436 437  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use