MetrouReţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Despre rețea (infrastructură, caracteristici, etc.)

251 posts, 114540 views
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) subway guru

Sab, inelara e o poveste moscovita care-si dovedeste falimentul si acolo in zilele noastre...situatia din punct de vederea trafic daca la noi e rea la ei e dezastruoasa!
:popa:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Din cate stiu eu sunt si alte orase care au inelara si nu sunt asa in faliment. De exemplu Madrid. Dar, bineinteles, nu este o regula sa ai inelare oriunde si in orice conditii.
Oricum, parca si tu erai de parere ca unirea M3 cu M1 nu a fost o masura asa buna. Daca ma insel, te rog sa ma corectezi.
subway guru wrote:
Pai cred ca ti-am povestit in detaliu inclusiv fazele cu 'mai studiati' si cum l-am determinat sa spuna intr-un final ce-si doreste, si nu din folclorul urban ci de la prima mana, de la 'salita CC' ca eu raspundeam direct de 'traseu'!...dar tu ai o placere deosebita sa ma toci marunt-marunt ca sa vezi daca nu cumva ma contrazic in depozitii!

Nici gand sa doresc sa te fac sa te contrazici in declaratii, ci doar sa aflam cat mai multe. Rebrusmentul la Bazilescu este istorie, bine ca a iesit pasenta in final. Totul este bine cand se termina cu bine.
Da, asta ai povestit cu "mai studiati". Credeam insa ca stii si ce naiba l-a facut sa aleaga traseul spre Dristor desi sunt convins ca stia ca investitia in Pantelimon era facuta. Daca se sucea inainte de a incepe depoul nu era bai, dar cu ditamai investitia devenita loc de depozitat cartofi, parca suna a..."subminarea economiei nationale". Culmea, tocmai din partea lui. :)

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) subway guru

Madridul are mai mult metrou decat i-ar trebui, la fel si autostrazi, TGV si aeroporturi!
In ce-l priveste pe 'Carmaciul N-priceputul' a urmat neabatut tot ce i-a lasat mastenire 'tatucul ' Dej, a vrut Dej canal, l-a facut el, a vrut Dej metrou, l-a facut el si multe altele, si mereu s-a reintors la planurile 'originare' staliniste de la care nu a permis mari 'abateri'...
:popa:
P.S.
O fi fo' urma de adevar si in 'legenda' ca a fost 'fetitza' lu' tatucu' prin puscarie???

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) andrei11

Eu am mari indoieli ca inelara moscovita e falimentara...
Nu mai ridic inca odata problema, dar daca nu erau incepute tunelele pentru M 4 si ramura lui M 3 din Balta Alba ma indoiesc ca am fi avut la ora actuala statii la Laminorului sau in Satul Catelu... Asta apropo de inelara moscovita...

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) subway guru

Alea au fost solutii disperate ca sa nu se 'materializeze' intentiile Plumbuitului de a opri cu totul constructia metroului in Bucuresti...pe care le-a acceptat cu maaaare, maaaare greutate, ca era nu doar greu de cap dar si capos si incapatant peste masura...nu ca nu ar fi si alti la fel sau si mai si si in zilele noastre!
:bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Guru, hai sa-l lasam pe "Plumbuitul" si sa vedem ce putem face in viitor.
Care este parerea ta, M1 este ok cum este acum ? Si ce putem face, naveta Crangasi-D2 este o solutie ?

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) subway guru

De acord, istoria e istorie si nu merita decat parastase...dar era ceva nostalgie ce trebuia demontata!
Parerea mea?
M5, M6, M4
M1 'pe stil nou' necesita imbunatatiri, in configuratia actuala nu atinge parametrii de performanta necesari...
:bere:

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) shoppy

Cand justificati inelara nu uitati despre Semanatoarea, pe cand exista uzina, statia sigur avea destui clienti, intre timp uzina a disparut, si aia au cam mult loc de parcari pe acolo...

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) ByOnu

Ce este aici? Are legatura cu metroul?

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) andrei11

Nu, are treaba cu parcajul auto. Iesire ( pietonala )  de siguranta. Nu a fost deschisa niciodata, nici macar la inaugurare.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) TibiV

Ieisre de siguranta pentru "benzinari" ?!?!?!....
Fac si eu o data in viata un comentariu "in linie cu partidul":

Lasa-i sa moara naibii ca sobolanii, nenonorocitii naibii de automobilisti !...

:lol:

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) ByOnu

Nu-mi amintesc daca am mai intrebat asta, dar de ce nu s-a realizat si un acces estic la Saligny? Cred ca i-ar fi ajutat mult pe cei care locuiesc in zona avand in vedere ca locuintele, casele, sunt la est de actualele guri. I-ar fi scutit pe oameni de aproximativ 150 m de mers.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) punmeister

Pentru curiosi, am sa las aici un manual al CITYFLO 350 pentru BM2/BM21.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) argos

Aveti idee de la ce e pata neagra?
Poza e facuta in statia Jiului. Astepand metroul am auzit si clipocitul unui izvor.. dar nu cred ca el e cauza.
IMG_20180425_095515.jpg (132.58 KB; downloaded 5688 times)

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419374 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use