Topic: Locomotive clasele 600/601 (ex 60) si 620/621 (ex 62)
1406 posts, 428286 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Locomotive clasele 600/601 (ex 60) si 620/621 (ex 62)
Gabi23
60-0510-2, a CFR Calatori in Arad - 17.08.2010
60-0809-8, a CFR Calatori in Timisoara Nord - 15.08.2010
60-0930-2, a CFR Calatori in Arad - 14.08.2010
60-1097-9, a CFR Calatori in Arad - 17.08.2010
60-1124-1, a CFR Calatori in Arad - 14.08.2010
60-1507-7, a GFR in Timisoara Nord - 22.08.2010
60-1631-5, a Servtrans - 14.08.2010
60-0510-2, a CFR Calatori in Arad - 17.08.2010
60-0510-2 - Arad - 17.08.2010.JPG (618.6 KB; downloaded 17129 times)
60-0809-8, a CFR Calatori in Timisoara Nord - 15.08.2010
60-0809-8 - Timisoara Nord - 15.08.2010.JPG (693.08 KB; downloaded 17091 times)
60-0930-2, a CFR Calatori in Arad - 14.08.2010
60-0930-2 - Arad - 14.08.2010_002.JPG (601.75 KB; downloaded 17141 times)
60-1097-9, a CFR Calatori in Arad - 17.08.2010
60-1097-9 - Arad - 17.08.2010_001.JPG (544.09 KB; downloaded 17078 times)
60-1124-1, a CFR Calatori in Arad - 14.08.2010
60-1124-1 - Arad - 14.08.2010.JPG (695.58 KB; downloaded 17093 times)
60-1507-7, a GFR in Timisoara Nord - 22.08.2010
60-1507-7 - Timisoara Nord - 22.08.2010_003.JPG (696.28 KB; downloaded 17099 times)
60-1631-5, a Servtrans - 14.08.2010
60-1631-5 - Arad - 14.08.2010_003.JPG (661.87 KB; downloaded 17076 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Romania)
Dominatrix
60-1631-5, a Servtrans - 14.08.2010Care este motivul pentru care exista locomotive de acest tip cu numere mai mari de 1407? Din cate stiu, in total s-au fabricat numai 1407 de bucati pentru CFR (+alte 160 pentru operatori industriali). Aceeasi intrebare o am in legatura cu locomotivele diesel-electrice din seriile 69/73, din care stiu ca s-au fabricat doar 28 de bucati, dar in poze apar si numere mai mari. Care este motivul renumerotarii?
60-1663-8
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Roman
Dr2005
S-au fabricat 1407 pentru CFR. Cele industriale nu au avut niciodată număr în format UIC, iar unele au ajuns pe la diverşi privaţi şi au primit numere în continuare (de fapt, de la 1500 în sus, nu de la 1408), valabil şi pentru LDH-uri, LDE125-uri şi alte locomotive industriale. Lor li s-au adăugat locomotivele ,,repatriate" de prin Yugoslavia (atât EA-uri produse la Craiova, cât şi EC-uri produse la Zagreb), China, Polonia ş.a.m.d., care au primit si ele numere în continuarea celor existente.
În plus, fiecare operator are dreptul să îşi redenumească locomotivele dacă vrea, aşa că unii au preferat să îşi uniformizeze numerotarea parcului (de ex. DA-urile de la GFR, care între 1501 şi 1536 au şi maşini aduse din China şi maşini industriale şi maşini ex-CFR şi maşini repatriate din Polonia).
Şi cu 69/73 e aceeaşi treabă. Au fost 28 pentru CFR, dar au fost destule industriale, mai precis 111 (de la 1 la 112, că 87 a fost pentru export) pentru România, 3 pentru Polonia şi 10 pentru Irak, cu numere de forma LDE125-abc (cele pentru România... cele pentru export au fost codificate de proprietarii lor de acolo).
O parte din locomotivele industriale au ajuns la privaţi şi au fost înmatriculate în continuare. 73-uri sunt doar 2, modificate din 69.
S-au fabricat 1407 pentru CFR. Cele industriale nu au avut niciodată număr în format UIC, iar unele au ajuns pe la diverşi privaţi şi au primit numere în continuare (de fapt, de la 1500 în sus, nu de la 1408), valabil şi pentru LDH-uri, LDE125-uri şi alte locomotive industriale. Lor li s-au adăugat locomotivele ,,repatriate" de prin Yugoslavia (atât EA-uri produse la Craiova, cât şi EC-uri produse la Zagreb), China, Polonia ş.a.m.d., care au primit si ele numere în continuarea celor existente.
În plus, fiecare operator are dreptul să îşi redenumească locomotivele dacă vrea, aşa că unii au preferat să îşi uniformizeze numerotarea parcului (de ex. DA-urile de la GFR, care între 1501 şi 1536 au şi maşini aduse din China şi maşini industriale şi maşini ex-CFR şi maşini repatriate din Polonia).
Şi cu 69/73 e aceeaşi treabă. Au fost 28 pentru CFR, dar au fost destule industriale, mai precis 111 (de la 1 la 112, că 87 a fost pentru export) pentru România, 3 pentru Polonia şi 10 pentru Irak, cu numere de forma LDE125-abc (cele pentru România... cele pentru export au fost codificate de proprietarii lor de acolo).
O parte din locomotivele industriale au ajuns la privaţi şi au fost înmatriculate în continuare. 73-uri sunt doar 2, modificate din 69.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Roman
Dr2005
Referitor la filmul cu DA-ul, tonajul maxim ce poate fi remorcat de o locomotivă de un anume tip se stabileşte în funcţie de profilul secţiei pe care se doreşte a se face remorcarea şi de caracteristica de tracţiune a locomotivei. Astfel, locomotiva trebuie să poată trage şi, mai ales, să poată frâna trenul peste tot pe secţia de circulaţie, inclusiv să poată urca, opri şi porni în condiţii de siguranţă pe rampa cea mai mare (rampa caracteristică) şi pe panta cea mai mare (panta caracteristică). Atât centura Bucureştiului, cât şi Bucureşti-Craiova, Bucureşti-Piteşti şi Bucureşti-Constanţa (nu ştiu exact de unde venea şi unde mergea locomotiva cu pricina) sunt secţii fără rampe şi pante mari, deci se pot trage trenuri destul de grele pe ele.
----
De la ce vine CIAS? Combinatul de Industria Aluminiului Slatina?
Referitor la filmul cu DA-ul, tonajul maxim ce poate fi remorcat de o locomotivă de un anume tip se stabileşte în funcţie de profilul secţiei pe care se doreşte a se face remorcarea şi de caracteristica de tracţiune a locomotivei. Astfel, locomotiva trebuie să poată trage şi, mai ales, să poată frâna trenul peste tot pe secţia de circulaţie, inclusiv să poată urca, opri şi porni în condiţii de siguranţă pe rampa cea mai mare (rampa caracteristică) şi pe panta cea mai mare (panta caracteristică). Atât centura Bucureştiului, cât şi Bucureşti-Craiova, Bucureşti-Piteşti şi Bucureşti-Constanţa (nu ştiu exact de unde venea şi unde mergea locomotiva cu pricina) sunt secţii fără rampe şi pante mari, deci se pot trage trenuri destul de grele pe ele.
----
De la ce vine CIAS? Combinatul de Industria Aluminiului Slatina?
- stakee
-
Posted:
-
60-0093-9
stakee
60-0093-9
60-0093-9
60-0093-9 a.jpg (153.93 KB; downloaded 8031 times)
60-0093-9 b.jpg (188.87 KB; downloaded 8039 times)
60-0093-9 c.jpg (322.51 KB; downloaded 8041 times)
60-0093-9 d.jpg (205.54 KB; downloaded 8054 times)
60-0093-9 e.jpg (190.88 KB; downloaded 8056 times)
60-0093-9 f.jpg (221.93 KB; downloaded 8036 times)
60-0093-9 g.jpg (171.35 KB; downloaded 8036 times)
- stakee
-
Posted:
-
811
stakee
811
811
62-0811-0 a.jpg (334.43 KB; downloaded 8050 times)
62-0811-0 b.jpg (246.68 KB; downloaded 8050 times)
62-0811-0 c.jpg (309.21 KB; downloaded 8048 times)
62-0811-0 d.jpg (270.47 KB; downloaded 8053 times)
62-0811-0 e.jpg (258.42 KB; downloaded 8045 times)
62-0811-0 f.jpg (313.11 KB; downloaded 8040 times)
- stakee
-
Posted:
-
1058
stakee
1058
1058
62-1058-7 a.jpg (269.89 KB; downloaded 8035 times)
62-1058-7 b.jpg (246.62 KB; downloaded 8059 times)
62-1058-7 c.jpg (226.88 KB; downloaded 8048 times)
62-1058-7 d.jpg (284.3 KB; downloaded 8032 times)
62-1058-7 e.jpg (270.78 KB; downloaded 8039 times)
62-1058-7 f.jpg (173.2 KB; downloaded 8032 times)
62-1058-7 g.jpg (290.42 KB; downloaded 8033 times)
62-1058-7 h.jpg (327.36 KB; downloaded 8041 times)
- stakee
-
Posted:
-
Timis 2
stakee
1269
1269
60-1269-4 a.jpg (223.4 KB; downloaded 8032 times)
60-1269-4 b.jpg (175.93 KB; downloaded 8042 times)
60-1269-4 c.jpg (496.93 KB; downloaded 8027 times)
60-1269-4 d.jpg (235.8 KB; downloaded 8031 times)
60-1269-4 e.jpg (233.44 KB; downloaded 8030 times)
60-1269-4 f.jpg (518.6 KB; downloaded 8035 times)
60-1269-4 g.jpg (220.28 KB; downloaded 8032 times)
60-1269-4 h.jpg (528.8 KB; downloaded 8029 times)
60-1269-4 i.jpg (265.9 KB; downloaded 8027 times)
- stakee
-
Posted:
-
1058
stakee
1058
1058
62-1058-7 i.jpg (215.79 KB; downloaded 8025 times)
62-1058-7 j.jpg (488.6 KB; downloaded 8034 times)
62-1058-7 k.jpg (205.25 KB; downloaded 8033 times)
62-1058-7 l.jpg (204.85 KB; downloaded 8032 times)
62-1058-7 m.jpg (380.49 KB; downloaded 8037 times)
62-1058-7 n.jpg (318.8 KB; downloaded 8033 times)
62-1058-7 o.jpg (248.92 KB; downloaded 8031 times)
62-1058-7 p.jpg (310.1 KB; downloaded 8033 times)
- stakee
-
Posted:
-
1012 1044 1088 1089 1253
stakee
1012 1044 1088 1089 1253
1012 1044 1088 1089 1253
60-1012-8 cta.jpg (218.49 KB; downloaded 8031 times)
60-1044-1 cta.jpg (228.61 KB; downloaded 8042 times)
60-1088-8 cta a.jpg (225.1 KB; downloaded 8032 times)
60-1088-8 cta b.jpg (239.87 KB; downloaded 8057 times)
60-1089-6 ct.jpg (273.2 KB; downloaded 8056 times)
60-1089-6 cta.jpg (314.22 KB; downloaded 8030 times)
60-1253-8 cta.jpg (264.15 KB; downloaded 8027 times)
60-1253-8 fetesti.jpg (345.57 KB; downloaded 8034 times)
60-1253-8.jpg (279.73 KB; downloaded 8048 times)
- stakee
-
Posted:
-
1099
stakee
1099 - Depoul Medgidia
1099 - Depoul Medgidia
62-1099-1 a.jpg (291.63 KB; downloaded 8037 times)
62-1099-1 b.jpg (185.69 KB; downloaded 8033 times)
62-1099-1 c.jpg (211.96 KB; downloaded 8039 times)
62-1099-1 d.jpg (255.15 KB; downloaded 8028 times)
62-1099-1 e.jpg (188.83 KB; downloaded 8042 times)
62-1099-1 f.jpg (482.97 KB; downloaded 8031 times)
62-1099-1 g.jpg (201.34 KB; downloaded 8033 times)
62-1099-1 h.jpg (463.77 KB; downloaded 8066 times)
62-1099-1 i mangalia.jpg (322.59 KB; downloaded 8037 times)
62-1099-1 j.jpg (237.51 KB; downloaded 8034 times)
62-1099-1 k medgidia.jpg (308.93 KB; downloaded 8035 times)
- stakee
-
Posted:
-
1269
stakee
1269
1269
60-1269-4 j.jpg (504.63 KB; downloaded 8051 times)
60-1269-4 k.jpg (276.58 KB; downloaded 8028 times)
60-1269-4 l.jpg (243.42 KB; downloaded 8030 times)
60-1269-4 m.jpg (244.65 KB; downloaded 8029 times)
60-1269-4 n.jpg (249.58 KB; downloaded 8024 times)
60-1269-4 o.jpg (263.99 KB; downloaded 8030 times)
60-1269-4 p.jpg (175.9 KB; downloaded 8026 times)
60-1269-4 q.jpg (240.8 KB; downloaded 8023 times)
60-1269-4 r.jpg (211.74 KB; downloaded 8029 times)
60-1269-4 s.jpg (193.28 KB; downloaded 8034 times)
60-1269-4 t.jpg (202.94 KB; downloaded 8025 times)
60-1269-4 u.jpg (239.92 KB; downloaded 8026 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Roman
Dr2005
Putini stiu ca prima locomotiva LDE2100 care a suferit modificarea suspensiei secundare, primind arcuri elicoidale (in locul celor in foi) a fost reincadrata in seria 65 (viteza maxima: 100 km/h). Urmatoarele locomotive modernizate astfel si-au pastrat incadrarea in seriile 60/62.
65-1248-7 apartine Depoului Bucuresti Calatori.
Putini stiu ca prima locomotiva LDE2100 care a suferit modificarea suspensiei secundare, primind arcuri elicoidale (in locul celor in foi) a fost reincadrata in seria 65 (viteza maxima: 100 km/h). Urmatoarele locomotive modernizate astfel si-au pastrat incadrarea in seriile 60/62.
65-1248-7 apartine Depoului Bucuresti Calatori.
- costin1300
-
Posted:
-
Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Romania)
costin1300
Nu cumva 1508 si 1502 ale GFR sunt defapt ND2 exportate prin anii '70-'80 si repatriate acum?
Nu cumva 1508 si 1502 ale GFR sunt defapt ND2 exportate prin anii '70-'80 si repatriate acum?
📖 Pagination options