Topic: Discutii: depoul Straulesti
203 posts, 75118 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Adrian Rosca
Fie vorba intre noi, parcarea aia e perfect inutila, bani aruncati pe fereastra
Si da, nu am mai vazut pana acum cladiri asezate unele peste altele, fara legatura intre ele, asa ca am intrebat din cauza ca nu intelegeam sistemul constructiv. Si am condus santiere care insumate trec de jumatate de milion de metri patrati construiti...
Fie vorba intre noi, parcarea aia e perfect inutila, bani aruncati pe fereastra
Si da, nu am mai vazut pana acum cladiri asezate unele peste altele, fara legatura intre ele, asa ca am intrebat din cauza ca nu intelegeam sistemul constructiv. Si am condus santiere care insumate trec de jumatate de milion de metri patrati construiti...
- t530
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
t530
Mai bine sa termine infernul din Taberei si M4, apoi sa se apuce de M6/7/8/9/etc. Se tot deschid santiere fara termen de finalizare, iar orasul arata ca dupa bombardament.
Mai bine sa termine infernul din Taberei si M4, apoi sa se apuce de M6/7/8/9/etc. Se tot deschid santiere fara termen de finalizare, iar orasul arata ca dupa bombardament.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Costin
Am sters off topicul. Si atacurile personale. Si dau si avertisment pentru acestea cu aceasta ocazie.
Am sters off topicul. Si atacurile personale. Si dau si avertisment pentru acestea cu aceasta ocazie.
- uvictor
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
uvictor
Aici au avansat azi destul de mult cu structura pentru scheletul metalic al parcarii. Dupa aglomeratia de ieri dup-amiaza, azi eram atat de fericit ca e liber incat am uitat sa opresc pt poze...
Aici au avansat azi destul de mult cu structura pentru scheletul metalic al parcarii. Dupa aglomeratia de ieri dup-amiaza, azi eram atat de fericit ca e liber incat am uitat sa opresc pt poze...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Adrian Rosca
Adica cu armarea fundatiilor Azi chiar au lucrat pana tarziu, sa speram ca asta va fi ritmul de acum incolo.
Adica cu armarea fundatiilor Azi chiar au lucrat pana tarziu, sa speram ca asta va fi ritmul de acum incolo.
- ByOnu
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
Adrian Rosca
S-au adus in santier carcase de armatura pentru pereti mulati.
S-au adus in santier carcase de armatura pentru pereti mulati.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
subway guru
Adrian, e probabil timpul sa bagi un topic nou, galeria de legatura!
Adrian, e probabil timpul sa bagi un topic nou, galeria de legatura!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
andrei11
Extras din brosurica de prezentare cu ocazia << Portilor deschise >> Straulesti / 2016.
4.3 Depoul Straulesti si galeria de legatura
Depoul
Depoul se va realiza in vecinatatea lacului Straulesti sub Baza Sportiva si de Agrement Straulesti fiind racordat la sud-est printr-o galerie de legatura la statia Lac Straulesti. Constructia se va realiza in sapatura deschisa avand o lungime de 175,3 m si o latime de 87,2 m.
Nota mea personala.
Aici se produce o confuzie, alte linii ale depoului ( 14, 15, 16 ) precum si liniile 1b --> 6b nu sunt coinsiderate a face parte din depou ( ? ) ci din galeria de legatura. In sfarsit, cred ca e o interpretare originala si dintr-un unghi mai aparte al proiectantului.
Depoul cuprinde doua grupe de linii si anume :
a) O grupa de parcare constituita din 6 linii fiecare cu o lungime utila de 120 m ( liniile 1a - 6a ). Liniile sunt in aliniament si palier.
b) O grupa cu functia de depou constituita din 7 linii cu lungimi utile de 120 m situata pe canalele de revizie.Lungimea utila de 120 m este delimitata in extremitatea dinspre drumul tehnologic transversal care permite deplasarea utilajelor de interventie asupra vagoanelor, de la vagoane la atelierele de intretinere si invers, amplasate in capatul acestor linii. De asemenea in capatul liniilor din aceasta grupa se afla un pod rulant transversal care permite transportul materialelor si echipamentelor de la mijloacele auto cu care au fost aduse in depou catre capatul fiecarei linii de unde pot fi preluate cu podurile rulante ( acolo unde linia este prevazuta cu pod rulant) sau alte echipamente de transport. Podul rulant are o lungime de 26 m si este amplasat deasupra liniilor de revizie 7 – 13.
In cadrul depoului Straulesti au fost prevazute spatiile necesare atelierelor de intretinere a materialului rulant dormitoare pentru mecanici cu lumina naturala data de curtile de lumina din jurul constructiei subterane precum si dotarile si echipamentele necesare ( strung de bandaje, trolii electrice, vinciuri, poduri rulante, canale de revizie, statii de spalare, etc. )
Galeria de legatura
Va Urma
Desi mai exista pe aici pe undeva repostez schita depoului Straulesti care contine si unele detalii semificative.
Extras din brosurica de prezentare cu ocazia << Portilor deschise >> Straulesti / 2016.
4.3 Depoul Straulesti si galeria de legatura
Depoul
Depoul se va realiza in vecinatatea lacului Straulesti sub Baza Sportiva si de Agrement Straulesti fiind racordat la sud-est printr-o galerie de legatura la statia Lac Straulesti. Constructia se va realiza in sapatura deschisa avand o lungime de 175,3 m si o latime de 87,2 m.
Nota mea personala.
Aici se produce o confuzie, alte linii ale depoului ( 14, 15, 16 ) precum si liniile 1b --> 6b nu sunt coinsiderate a face parte din depou ( ? ) ci din galeria de legatura. In sfarsit, cred ca e o interpretare originala si dintr-un unghi mai aparte al proiectantului.
Depoul cuprinde doua grupe de linii si anume :
a) O grupa de parcare constituita din 6 linii fiecare cu o lungime utila de 120 m ( liniile 1a - 6a ). Liniile sunt in aliniament si palier.
b) O grupa cu functia de depou constituita din 7 linii cu lungimi utile de 120 m situata pe canalele de revizie.Lungimea utila de 120 m este delimitata in extremitatea dinspre drumul tehnologic transversal care permite deplasarea utilajelor de interventie asupra vagoanelor, de la vagoane la atelierele de intretinere si invers, amplasate in capatul acestor linii. De asemenea in capatul liniilor din aceasta grupa se afla un pod rulant transversal care permite transportul materialelor si echipamentelor de la mijloacele auto cu care au fost aduse in depou catre capatul fiecarei linii de unde pot fi preluate cu podurile rulante ( acolo unde linia este prevazuta cu pod rulant) sau alte echipamente de transport. Podul rulant are o lungime de 26 m si este amplasat deasupra liniilor de revizie 7 – 13.
In cadrul depoului Straulesti au fost prevazute spatiile necesare atelierelor de intretinere a materialului rulant dormitoare pentru mecanici cu lumina naturala data de curtile de lumina din jurul constructiei subterane precum si dotarile si echipamentele necesare ( strung de bandaje, trolii electrice, vinciuri, poduri rulante, canale de revizie, statii de spalare, etc. )
Galeria de legatura
Va Urma
Desi mai exista pe aici pe undeva repostez schita depoului Straulesti care contine si unele detalii semificative.
M4-depou-straulesti 1.gif (828.54 KB; downloaded 3975 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
shoppy
Cred ca s-au incurcat un pic in termeni, domeniul asta feroviar nu este chiar asa de pe azi pe maine, in ciuda la ce crede multa lume.
Locul in care un vehicul motor feroviar se "duce" pentru efectuarea operatiilor de mentenanta, revizie periodica, reparatii, se cheama depou, la intrarea in depou se cheama ca vehicolul se retrage din circulatie.
Operatia prin care un vehicol motor feroviar se "parcheaza" pe o linie in timpul serviciului fara sa se retraga din circulatie se cheama remizare, remizarea se poate face pe orice fel de linie(curenta, abatuta, infundata); daca linia este dedicata operatiunii de remizare si acolo exista si o structura/garaj, acea se cheama remiza.
Deci teoretic acolo la voi este o parte depou si o parte remiza.
(Atentie si sa nu se amestece vehiculele motoare cu vagoanele remorcate, vagoanele se retrag din circulatie in revizii de vagoane si daca sunt "parcate" atunci se cheama ca sunt garate, norocul nostru ca la noi sunt EMU si nu avem vagoane, ca atunci chiar nu se mai intelegea nimic.)
Cred ca s-au incurcat un pic in termeni, domeniul asta feroviar nu este chiar asa de pe azi pe maine, in ciuda la ce crede multa lume.
Locul in care un vehicul motor feroviar se "duce" pentru efectuarea operatiilor de mentenanta, revizie periodica, reparatii, se cheama depou, la intrarea in depou se cheama ca vehicolul se retrage din circulatie.
Operatia prin care un vehicol motor feroviar se "parcheaza" pe o linie in timpul serviciului fara sa se retraga din circulatie se cheama remizare, remizarea se poate face pe orice fel de linie(curenta, abatuta, infundata); daca linia este dedicata operatiunii de remizare si acolo exista si o structura/garaj, acea se cheama remiza.
Deci teoretic acolo la voi este o parte depou si o parte remiza.
(Atentie si sa nu se amestece vehiculele motoare cu vagoanele remorcate, vagoanele se retrag din circulatie in revizii de vagoane si daca sunt "parcate" atunci se cheama ca sunt garate, norocul nostru ca la noi sunt EMU si nu avem vagoane, ca atunci chiar nu se mai intelegea nimic.)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
subway guru
Baieti, pliantul ala este adresat 'oamenilor de pe strada' nu specialistilor, asa ca terminologia folosita trebuie 'downgraded' ca sa inteleaga tot omul fara cunostinte de specialitate...si in plus terminologia 'metroistica' e diferita de cea ceferistica!
Baieti, pliantul ala este adresat 'oamenilor de pe strada' nu specialistilor, asa ca terminologia folosita trebuie 'downgraded' ca sa inteleaga tot omul fara cunostinte de specialitate...si in plus terminologia 'metroistica' e diferita de cea ceferistica!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
shoppy
Pai si atunci ce sunt acelea remiza si depou la metrou, eu unul sunt curios.
Pai si atunci ce sunt acelea remiza si depou la metrou, eu unul sunt curios.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
andrei11
Una la mana, nu s-a folosit cuvântul << remiza >> ci parcare.
Doi la mana : E ca la Service la masini, poti sa-ti lasi masina peste noapte si in parcarea service-ului dar si pe rampa. Daca o lasi in parcare asta e, daca o lasi pe rampa poti sa te afli in treaba sa te uiti si la pivoti. Nu ca i-ai verifica mai amanuntit, eventual i-ai schimba, doar te uiti la ei.
Asa cum se vede si din sectiune liniile 1 - 6 sunt pur si simplu de parcare, liniile 7 - 13 au si canal de revizie, poti sa vezi si ce e sub rama. Nu neaparat s-o repari / s-o verifici, rama poate sa stea si pe liniile 7 - 13 pur si simplu fara sa se intervina asupra ei.
Una la mana, nu s-a folosit cuvântul << remiza >> ci parcare.
Doi la mana : E ca la Service la masini, poti sa-ti lasi masina peste noapte si in parcarea service-ului dar si pe rampa. Daca o lasi in parcare asta e, daca o lasi pe rampa poti sa te afli in treaba sa te uiti si la pivoti. Nu ca i-ai verifica mai amanuntit, eventual i-ai schimba, doar te uiti la ei.
Asa cum se vede si din sectiune liniile 1 - 6 sunt pur si simplu de parcare, liniile 7 - 13 au si canal de revizie, poti sa vezi si ce e sub rama. Nu neaparat s-o repari / s-o verifici, rama poate sa stea si pe liniile 7 - 13 pur si simplu fara sa se intervina asupra ei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii: depoul Straulesti
andrei11
Galeria de legatura ( cităm in continuare din broşurică )
Galeria de legatura cuprinde zona de schimbatoare de cale care fac posibile diverse manevre de acces catre fiecare linie a depoului, cum sunt manevrele de intrare si iesire de la liniile de parcare, manevra pentru operatia de spalare sau manevra pentru operatia de strunjire a bandajelor rotilor.
In cadrul galeriei de legatura sunt cuprinse si 7 linii cu lungime utila de 120 m ( liniile 1b – 7b ), o linie cu lungime utila de 95m ( linia 8b ) si 3 linii cu lungimea utila de 50 m ( linia 14 ) si 60 m ( linia 15 si linia 16 ). Pe linia 14 prin intermediul schimbatoarelor de cale amplasate adiacent se poate face manevra de tragere pentru operatia de strunjire a bandajului, strungul de bandaje fiind asezat intre linia 12 si complexul de schimbatoare de cale ce face legatura cu linia 14, iar linia 16 este afectata pentru gararea LDH / LDM.
Dupa terminarea lucrarilor pe terenul afectat de lucrarile la depou se vor amenaja terenuri de sport, spatii verzi adiacente drumurilor de acces precum si locuri de parcare.
Guru, e o problema ( teoretica aici ).
Până la urma care este galeria de legatura ? Ok, din statia Straulesti pana laprimul macaz sau din statia Straulesti pana la ultimul macaz ?
Pentru ca aici sunt incluse si pozele de la galeria de legatura mai sus mentionata...
Ok, brosurica este pentru publicul larg, acum asa, intuitiv, eu spuneam / gândeam ca macazele depoului fac parte din depou, implicit liniile 14, 15, 16, 1b--> 6b. Adica daca avem parcate doua rame, una pe linia 1a si una pe linia 1b inseamna ca una e in depou si una in galeria de legatura ?
Spun si eu, sa ma aflu in treaba.
PS :
LDH / LDM. Ce inseamna LDM ? Aveti vreo poza, sa vad cum arata ?
Galeria de legatura ( cităm in continuare din broşurică )
Galeria de legatura cuprinde zona de schimbatoare de cale care fac posibile diverse manevre de acces catre fiecare linie a depoului, cum sunt manevrele de intrare si iesire de la liniile de parcare, manevra pentru operatia de spalare sau manevra pentru operatia de strunjire a bandajelor rotilor.
In cadrul galeriei de legatura sunt cuprinse si 7 linii cu lungime utila de 120 m ( liniile 1b – 7b ), o linie cu lungime utila de 95m ( linia 8b ) si 3 linii cu lungimea utila de 50 m ( linia 14 ) si 60 m ( linia 15 si linia 16 ). Pe linia 14 prin intermediul schimbatoarelor de cale amplasate adiacent se poate face manevra de tragere pentru operatia de strunjire a bandajului, strungul de bandaje fiind asezat intre linia 12 si complexul de schimbatoare de cale ce face legatura cu linia 14, iar linia 16 este afectata pentru gararea LDH / LDM.
Dupa terminarea lucrarilor pe terenul afectat de lucrarile la depou se vor amenaja terenuri de sport, spatii verzi adiacente drumurilor de acces precum si locuri de parcare.
M4-galerie-legatura-depou-straulesti 2.gif (530.72 KB; downloaded 4072 times)
Guru, e o problema ( teoretica aici ).
Până la urma care este galeria de legatura ? Ok, din statia Straulesti pana laprimul macaz sau din statia Straulesti pana la ultimul macaz ?
Pentru ca aici sunt incluse si pozele de la galeria de legatura mai sus mentionata...
Ok, brosurica este pentru publicul larg, acum asa, intuitiv, eu spuneam / gândeam ca macazele depoului fac parte din depou, implicit liniile 14, 15, 16, 1b--> 6b. Adica daca avem parcate doua rame, una pe linia 1a si una pe linia 1b inseamna ca una e in depou si una in galeria de legatura ?
Spun si eu, sa ma aflu in treaba.
PS :
LDH / LDM. Ce inseamna LDM ? Aveti vreo poza, sa vad cum arata ?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017
•
Choose destination