Topic: Karlsruhe
17 posts, 8943 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Karlsruhe: transportul in comun
Robert24
Comanda noua de tramvaie-trenuri
Operatorul AVG Karlsruhe a anuntat ieri atribuirea unui contract consortiului Stadler Rail Valencia - Vossloh Kiepe pentru furnizarea a 25 de tramvaie-trenuri cu podea joasa Citylink NET 2012.
Contractul initial in valoare de 75 milioane euro a fost semnat in octombrie 2011 pentru 25 de tramvaie-trenuri, aflate deja in circulatie. Acest contract a beneficiat de o a doua optiune pentru inca 25 de tramvaie-trenuri care au inceput sa se livreze, iar contractul atribuit ieri prevede livrarea a inca 25 de tramvaie-trenuri in toamna anului viitor pentru asigurarea parcului liniilor S1/S11. Astfel flota Citylink NET 2012 va ajunge in 2018 la 75 de tramvaie-trenuri.
Sursa: www.railwaygazette.com
Gasiti o brosura foarte interesanta despre conceputul tram-tren aici: http://www.avg.info/fileadmin/user_uplo...uere_E.pdf
Comanda noua de tramvaie-trenuri
Operatorul AVG Karlsruhe a anuntat ieri atribuirea unui contract consortiului Stadler Rail Valencia - Vossloh Kiepe pentru furnizarea a 25 de tramvaie-trenuri cu podea joasa Citylink NET 2012.
Contractul initial in valoare de 75 milioane euro a fost semnat in octombrie 2011 pentru 25 de tramvaie-trenuri, aflate deja in circulatie. Acest contract a beneficiat de o a doua optiune pentru inca 25 de tramvaie-trenuri care au inceput sa se livreze, iar contractul atribuit ieri prevede livrarea a inca 25 de tramvaie-trenuri in toamna anului viitor pentru asigurarea parcului liniilor S1/S11. Astfel flota Citylink NET 2012 va ajunge in 2018 la 75 de tramvaie-trenuri.
Sursa: www.railwaygazette.com
Gasiti o brosura foarte interesanta despre conceputul tram-tren aici: http://www.avg.info/fileadmin/user_uplo...uere_E.pdf
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Karlsruhe: transportul in comun
Robert24
Comanda noua de tramvaie-trenuri
Operatorul AVG Karlsruhe a anuntat ieri atribuirea unui contract consortiului Stadler Rail Valencia - Vossloh Kiepe pentru furnizarea a 25 de tramvaie-trenuri cu podea joasa Citylink NET 2012.
Contractul initial in valoare de 75 milioane euro a fost semnat in octombrie 2011 pentru 25 de tramvaie-trenuri, aflate deja in circulatie. Acest contract a beneficiat de o a doua optiune pentru inca 25 de tramvaie-trenuri care au inceput sa se livreze, iar contractul atribuit ieri prevede livrarea a inca 25 de tramvaie-trenuri in toamna anului viitor pentru asigurarea parcului liniilor S1/S11. Astfel flota Citylink NET 2012 va ajunge in 2018 la 75 de tramvaie-trenuri.
Sursa: www.railwaygazette.com
Gasiti o brosura foarte interesanta despre conceputul tram-tren aici: http://www.avg.info/fileadmin/user_uplo...uere_E.pdf
Comanda noua de tramvaie-trenuri
Operatorul AVG Karlsruhe a anuntat ieri atribuirea unui contract consortiului Stadler Rail Valencia - Vossloh Kiepe pentru furnizarea a 25 de tramvaie-trenuri cu podea joasa Citylink NET 2012.
Contractul initial in valoare de 75 milioane euro a fost semnat in octombrie 2011 pentru 25 de tramvaie-trenuri, aflate deja in circulatie. Acest contract a beneficiat de o a doua optiune pentru inca 25 de tramvaie-trenuri care au inceput sa se livreze, iar contractul atribuit ieri prevede livrarea a inca 25 de tramvaie-trenuri in toamna anului viitor pentru asigurarea parcului liniilor S1/S11. Astfel flota Citylink NET 2012 va ajunge in 2018 la 75 de tramvaie-trenuri.
Sursa: www.railwaygazette.com
Gasiti o brosura foarte interesanta despre conceputul tram-tren aici: http://www.avg.info/fileadmin/user_uplo...uere_E.pdf
- George
-
Posted:
-
Re: Karlsruhe: transportul in comun
George
Am circulat cu vagoanele existente in 2007, chestia aia a plecat dintr-o gara din reteaua Deutsche Bahn, a circulat pe reteaua feroviara, apoi a iesit pe o bretea in oras, pe liniile de tramvai.
E o flexibilitate extraordinara, usor de realizat tehnic, se pare, dar de neconceput (inca) la noi, unde fiecare linie are propriul ei administrator si, se pare, fiecare magistrala de metrou are propriul ei sistem de semnalizare, incompatibil cu al celeilalte (!!!!!!).
Asta e diferenta intre dezvoltare si subdezvoltare...
Am circulat cu vagoanele existente in 2007, chestia aia a plecat dintr-o gara din reteaua Deutsche Bahn, a circulat pe reteaua feroviara, apoi a iesit pe o bretea in oras, pe liniile de tramvai.
E o flexibilitate extraordinara, usor de realizat tehnic, se pare, dar de neconceput (inca) la noi, unde fiecare linie are propriul ei administrator si, se pare, fiecare magistrala de metrou are propriul ei sistem de semnalizare, incompatibil cu al celeilalte (!!!!!!).
Asta e diferenta intre dezvoltare si subdezvoltare...
📖 Pagination options