Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

383 posts, 138421 views
 
Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Robert24

Am adus aceasta discutie la un moment dat si se opun vehement arhitectii ca strica "frumusetea" pietei Unirii... Branza!

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Tramvai suspendat ne lipsea. Erau prea putini decibeli in oras.  :twisted: Io la un moment dat am mai spus o chestie. Am oroare... cand vad poduri podulete si podine prin Bucuresti intr-un pilon central. Mi le imaginez culcate de cutremur pe o parte ca ala celebru din Kobe. Si mai am o problema, Bucurestiul zilele astea la nivelul pietonului pare ca se scufunda. Nu stiu ce se intampla asa de odata... se scufunda borduri, se scufunda capace se canal cu rama cu tot este ceva de speriat. Cum le-au executat... beats me. Dar e ceva incredibil. O sa incerc sa pozez cat mai multe. Legat de lucrarea asta... la ritmul in care se curata abia Dambovitei cu un singur utilaj, 1 zi cu 6 pauza... Nu vad curand ceva miscare cu tramvaiul.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Nightwolf

Daca ridicam problema cutremurului atunci nu mai construim nimic decat prin levitatie. Sa fim seriosi... Daca ridicam problema decibelilor din Bucuresti, atunci hai sa interzicem circulatia taxiurilor si a ambulantelor...

In alta ordine de idei, lucrarile se fac aiurea-n tramvai si asta se stie. Asa se intampla cand PMB se incapataneaza sa nu scoata niste standarde tehnice clare de lucru...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Noi avem in plan M7 parca. E ceva mai bine decat nistre zdranganele suspendate. Nu inteleg, tramvaiul contamineaza solul sau care-i problema. Este foarte simplu din Coposu se iese perfect (si se si intra) cu tramvaiul in Piata Unirii, apoi practic urmeaza sensul unic pe la Halelor, doar ca el circula si in sens invers. Se introduce un timp suplimentar minimal la Fantani si gata. E prea ieftin? E spaga prea mica?  :twisted: De ce vrem cu tot dinadinsul sa bagam o caruta de bani in fundatii prin albia minora a Dambovitei? Tramvaiele nu au ce sa caute pe estacada dedicata, trebuie sa evacuezi calatorii pe undeva daca raman blocate pe sus. Si in caz de cutremur este foarte distractiv sa ramai cu tramvaiul pe pod (si insist pe chestia asta, Bucurestiul are un sol mizerabil pentru fundare si daca in 1977 au cazut cateva data viitoare vor cadea mai multe pentru ca sunt deja afectate si impropriu intretinute si in plus fondul construit este cu mult mai mare ca atunci).
Asta-i una. A doua este ca atat timp cat Armeneasca, Mosilor vechi, Calarasilor... raman la nivel de 1 banda pe sens (cu tramvai inclus) nu are nici un fel de sens sa faci o megalomanie deidcata tramvaielor prin Piata Unirii. Merge ceva foarte simplu si eficace pe sol.  
P.S. PMB nu se deranjeaza nici sa verifice daca basculantele nu pleaca cu noroi pe roti din santiere. Ce sa mai ceri altceva... Si apropo de noroi. Pentru cazurile ca cel din poza ce contraventie se aplica?
Hai sa nu ne dam mari la construit ca stim de ce suntem capabili... radionii n-au reusit nici macar sa polizeze joantele la Iancului. M-am gandit sa va flutur realitatea de la botul calului sub nas din nou, ca avem  tendinta acuta de a uita cine suntem cu adevarat.
P.S. Ma bucur sa vad ca ApaNova sta cu ochii pe forumuri.  :twisted:
IMG408.jpg (131.02 KB; downloaded 7665 times)
IMG406.jpg (154.37 KB; downloaded 7665 times)
IMG407.jpg (115.4 KB; downloaded 7665 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Da, piata aia e frumoasa ca o cada de beton, un hobanat "a la Calatrava" ar fi o imbunatatire spectaculoasa.
Dar pana sa faci hobanat trebuie sa demonstrezi clar utilitatea unei linii duse intr-un terminal prost plasat nu in centru ci la o statie mai incolo ascuns dupa niste blocuri, cand calatorii si-or taia poteca pe diagonala pe de-a dreptu prin piata mai vorbim, pana atunci, decat sa facem hobanat peste "parc" mai bine facem terminal in parc.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Shinkasen

Si in ce capitala din lume vezi tu in piata centrala un pasaj suprateran? Poate ca Piata Unirii nu vi se pare voua frumoasa, dar vara de vara turisti stau in mijlocul ei mai ales in zona fantaniilor si fac poze, la noi e problema si de ca ne-am saturat de aceasi priveliste, dar din perspectiva mea, stilul in care au construit comunistii este mult mai placut decat cel in care se construieste acum, in care hai repede sa facem ceva chit ca arata ca dracu-n patru. Uite un exemplu foarte bun, au pus comunisti marmura aia pe trotuar in zona Unirii, a stat bine mersi mai bine de 20 de ani fara sa se desprinda decat in cateva locuri, au inlocuit-o cu placiile acelea de granit care au iesit la doua saptamani aproape jumate din ele, mai bine restaureaza unele chestii decat sa refaca totul doar ca sa se faca praf in cateva saptamani. Uite impresia despre Bucuresti, a unui american de origine nipona.




Cat desprea maritisul asta intre 32 si 21, optiuniile cele mai bune cred ca au fost deja discutate in acest topic, cert e ca sunt foarte multe proiecte ce bat pasul pe loc, daca s-ar apuca de acest proiect poate nu se vor mai apuca prea curand de M7, dar daca se apuca il termina si se trezesc si astia de la Metrorex, ca au facut rost de fonduri si se apuca sa darame ce alti au construit, ar fi alti bani aruncati pe Apa Sambetei.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Daca aveam un ***** la Unirii turistii tot l-ar fi fotografiat, asta nu e un criteriu ca il fotografiaza turistii, si oricum e loc de toate, poate sa aduca si tepusa cu cartoful de la Biblioteca, ca si pe aia o fotografiaza toti asiaticii.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Desigur, dupa ce Piata Unirii ar fi strabatuta intr-un final de o linie de tramvai, cred ca un traseu mai bun pentru conexiunea cu Mosilor ar fi prin str. Mantuleasa. Latimea strazii permite cale dubla pentru tramvaie si, in opinia mea, pare drumul "natural" care iti sare in ochi din avion. Astfel tramvaiul ar petrece cat mai putin timp pe stradute, in doar jumatate de km ar reintra pe bulevard, spre deosebire de Mosilor Vechi. Plus ca Mantuleasa nu este aglomerata. Singura problema o reprezinta masinile parcate, dar odata ce s-ar face linie dubla ar deveni imposibil parcatul.



 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul bercenicity

Sau un sens pe Mantuleasa si celalalt pe Paleologu si Mosilor (dar acolo ar trebui taiat un pic coltul pentru curba)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Asa se poate sa pui pur si simplu ambele sensuri direct pe Paleologu, ca oricum coltul acela despre care vorbesti este un teren viran, mizer vreau sa adaug, aflat in proprietatea PS2 daca nu ma insel. Deci s-ar putea musca lejer din el pentru a face macaze duble spre dreapta pe Mosilor.

Eu sugeram Mantuleasa pentru ca este linia dreapta intre Calarasilor si Mosilor. Nu este nevoie sa faci doar un singur sens pentru ca incap lejer doua linii paralele. :)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul bercenicity

Eu ziceam de cele doua sensuri pe strazi diferite ca sa fie linia pe centrul strazii + locuri de parcare pe laterale - eventual frumos delimitate si marcate.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Sincer, nu cred ca este necesar, mai ales avand in vedere ca majoritate prorpietatilor de pe strada au curti. S-ar putea face o parcare subterana la doua minute distanta, sub piata/parcul Popa Soare, dar e SF deja.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Stimate coleg 2fst4u
1) Postarea dvs a fost stersa fiind total neavenită.
2) Daca sunteti nou pe forum faceti elementarul efort sa cititi ce s-a scris inainte, problema a fost dezbatuta si rezolvata.
Multumesc.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul bercenicity

Avand in vedere ca

M7-dupa2030.gif (2.36 KB; downloaded 6758 times)


probabil or sa se apuce de conexiunea asta ca sa o finalizeze undeva in 2029

 


Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419367 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use