Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

383 posts, 138488 views
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul PinkyHog

Care? Aia 20000 de pe vremea lu' Constantinescu?  :lol:

 



  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Robert24 wrote:
Ei tot o tin sus si tare ca au "specialistii" lor.

Pai da, cam asta este problema principala. Ei cu ai lor, cetatenii cu ale lor.  :twisted:
PMUD asta e asa un fel de gogoasa prelectorala, nu contine nimic legat de largiri de artere. Nu contine catenara care sa uneasca troleul din Berceni de restul retelei ca sa nu mai cari fiecare vehicul cu tractor la ITP. Daca iei pe masuratelea retaua aia noua (si neutilizata) de pe Vacaresti-Tineretului-Cantemir-Unirii(Horoscop) si retur cred ca iti ajungea pe Mihai Bravu pana la Baba Novac.
Daca ei in PMUD vor culoa LRT Popesti Leordeni- Oltenitei-Progresului-Basarab-Victoriei se duce naibi tramvaiul circular (care de bine de rau exista spre deosebire de metroul circular care... nu prea exista). Inteleg ca vor culoarul asta ca traseu Big-Vitan-Muncii-Obor-Victoriei sa ramana pentru poduri si podete si tuneluri si tuneluturi. Suspendata-ingropata strict auto.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Din ce am vazut acest PMUD contine doar niste harti cu linii peste ele.

Bine, nu am inteles nici care este obiectivul acestui PMUD, sau care este criteriul de performanta, in secolul XXI doar cosntruirea unor linii sau a unor vehicule nu este o performanta, cresterea numarului de calatori la RATB, scadere blocajelor prin centru, eliberarea trotuarelor de masini parcate, astea sunt performante.
Daca noi dorim sa prezentam Bucurestiul ca un oras al viitorului trebuie sa prezentam angajamentul sau pentru vederile moderne si de viitor, adica pentru incurajarea transportului in comun si descurajarea transportului cu masina personala, (lasand la oparte sf-urile cu linii de tren pe sub Bucuresti) atunci trebuie lovita problema direct in inima, adica direct in Piata Unirii. Pentru asta fantana si arterele care scurtcircuiteaza spatiul verde trebuie sa dispara si in locul lui sa apara inima sau creierul transportului in comun din Bucuresti, adica un terminal intermodal foarte bun si foarte modern, cu tramvai/autobuz/troleibuz la suprafata si metrou dedesubt. Daca ramane loc pentru spatii deschise sau verzi atunci trebuie si ele exploatate la maxim si cat mai inteligent(chiar prelungite deasupra terminalului), dar idea principala trebuie sa fie terminalul, un fel de garantie adusa de autoritati si de bucuresteni pentru un viitor sustenabil pe termen lung.

Orice mai putin decat atat sunt la fel de utile ca aia de tot deseneaza traseul lui M7 sau M8 cu 30 de statii, taiat de frunza la caini, adica zero barat. Suntem prea saraci pentru sf-uri dar si prea saraci pentru carpeli sau inactivitate, acesta este un obiectiv pe cat de ambitios pe atat de realizabil si odata realizat va da rezultate maxime in incurajarea transportului in comun si descurajarea transportului cu masina personala, atat spre centru cat si pentru tranzitarea centrului, de acea trebuie facut.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul florin

Contine mai mult decat harti cu linii peste ele zic, are 783 de pagini. S-a uitat cineva in el macar sau scriem ca sa ne aflam in treaba?

O prezentare video: https://www.youtube.com/watch?v=4MeHS2t7Qvw

Exista chiar si o propunere de traseu. Nu e rea, asigura legaturi cu cele 2 magistrale fara a folosi pasajul "groazei" (un prieten a stat 20 de minute blocat pur si simplu pe acel culoar!).



 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Si daca are 783 de pagini asta nu inseamna ca sunt si in regula, pot vorbi la o conferinta ore intregi fara sa spun nimic. Garagara. Maculatura.
Solutuia propusa de ei este cea mai proasta solutie, halal de specialistii pe care-i au. Solutia Robert - Costin - Tibi_V e pe departe mult mai eleganta, eficienta si logica. Asta asa, spus in treacat.
Am mai auzit eu prin diverse medii expresia : <<  mamaie, dar eu am 70 de ani si stiu treaba asta de la bunicul meu >>. Da, bre, poti sa stii un lucru de 150 de ani, asta nu inseamna ca si procedezi corect.
Tu ai analizat conflictele de trafic ale solutiei lor si ale solutiei noastre ? Si solutia noastra asigura legatura directa a tramvaiului cu cele 2 statii de metrou.  ;)  Si are mai  putine conflicte de trafic decat solutia <<marilor specialisti PMB >>.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul florin

La fel poti face si pe forum, maculatura cat incape. Sunt cateva exemple pe aici de colegi la care te intrebi daca mai apuca sa si manance la ce povesti scriu pe aici. Asta nu inseamna ca sunt mai destepti sau ca au dreptate.  ;)  

N-am zis ca solutia lor e neaparat mai buna. Am zis ca poate inainte sa aruncam invective poate facem minimul efort sa rasfoim studiul. Care nici macar nu e facut de "specialistii PMB", nu stiu de unde ai scos prostia asta. Aveam asteptari mai mari de la un moderator. :roll:

Revenind, solutia lor nu e chiar asa rea, conflictele sunt doar cu timpii de dreapta pt cateva intersectii, se rezolva usor cu o semaforizare desteapta (oricum masinile cedeaza pietonilor in zonele alea, deci nu pot face dreapta imediat). Si in mod cert mai ieftina si mai usor de facut. Solutia voastra presupune iesiri suplimentare la metrou, mutare de utilitati (si stim ce inseamna asta), sapatura deschisa intr-unul din cele mai aglomerate locuri din Bucuresti. Si toate astea ca sa ce? Sa nu deranjam soferii? Ha ha, pai tocmai asta e ideea studiului asta, sa deranjeze soferii, a.i. acestia sa fie motivati sa-si lase masina acasa.  :!:

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Vai, mi-a tras o linie pe langa Unirii si mi-a facut 2 sectiuni, de parca eu nu intelegeam ca o sa circule pe langa masini, cat de mult au muncit, cat de mult i-am necinstit. Niste timpi de semaforizare a incercat sa-si imagineze vreunul dintre acei experti ca sa vada ce dezastru ar iesi sau tragerea liniilor prin Unirii a fost o expeerienta prea obositoare?
Orice solutie care se bazeaza doar pe tragerea unor linii prin Unirii ba pe sus ba pe jos si nu ia in considerarea alte masuri de descurajare a traficului este proasta, pentru ca soferii o sa continue sa traverseze Unirii atrasi de numarul mare de benzi si scurtcircuitarile de acolo, apoi toti cei acei multi soferi o sa blocheze intersectiile, si dupaia tramvaiul o sa ramana blocat in intersectie, cea ce o sa dea nastere la niste blocaje si mai mari, care o sa blocheze si mai mult tramvaiul si tot asa, si o sa se blocheze 32 pana in Trafic Greu, deci ce rost are sa faci un tramvai ca sa vi cu el in coloana de la Trafic Greu pana la Unirii?, este ca si cand nu ar exista.
Cine nu reuseste sa intrevada asta nu prea are idee de ce se intampla in Unirii sau de dezvoltare sustenabila a traficului in general.
Apoi daca va ganditi la tramvai separat de trafic pe stradute o sa vinu ISU si cu colegul Nightwolf si o sa va explice ca serviciile de urgenta ale capitalei nu pot functiona cu acele separatii de trafic, si daca vreti sa ne gandim vreodata la demolari de zeci de cocioabe ca sa avem 2 benzi pe sens + tranvai restrictionat de trafic pe traseul 32/21 nu se poate sa iesi la inaintare cu 2 porcarii de statii inghesuite asa meschin prin Unirii, o sa sara toti ca bagam autostrada prin centru;si pe buna dreptate ca autostrada ar iesi, de acea trebuie venit cu o schimbare radicala in Unirii ca sa se demonstreze ca nu bagam autostrada prin Unirii si astfel sa se poata face lucrari si pe celelalte artere care ajung la Unirii si au doar o banda pe sens si tramvai pe ele(sau doar tramvai + masini).

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

florin wrote:
La fel poti face si pe forum, maculatura cat incape. Sunt cateva exemple pe aici de colegi la care te intrebi daca mai apuca sa si manance la ce povesti scriu pe aici. Asta nu inseamna ca sunt mai destepti sau ca au dreptate.  ;)  

N-am zis ca solutia lor e neaparat mai buna. Am zis ca poate inainte sa aruncam invective poate facem minimul efort sa rasfoim studiul. Care nici macar nu e facut de "specialistii PMB", nu stiu de unde ai scos prostia asta. Aveam asteptari mai mari de la un moderator. :roll:

Florin, eu spun sa clarificam unele aspecte ca este mai corect asa :
- Pe forum se poate posta maculatura cât cuprinde, fiecare o face pe timpul lui, de placere si fara sa primeasca bani pentru acest lucru.
- Personajele care au postat acel plan de yyy pagini au fost platite si nu cu echivalentul unei merdenele si a unei sticle de 250 ml de lapte batut.Este o diferenta.
Studiul nu l-am rasfoit - nici nu cred ca il voi rasfoi - pentru ca acest aspect nu prea ma intereseaza, si repet, pe acest forum se posteaza din placere si in timpul liber. Nu are nimeni nici o obligatie profesionala. Acum ca m-ai obligat sa - ti  fac o analiza asupra propunerii postate de tine si  << solutia metrouusor >>.
Solutia propusa de ei presupun 4 conflicte de trafic 3 majore ( 1, 2 si 4 )  si unul hai treaca de la mine ( 3 ).  Toate cele 4 conflicte de trafic se vor rezolva cu timp dedicat pentru trecerea tramvaiului si cu presupunerea ca intersectia este libera pentru ca tramvaiul sa poata sa treaca.
In solutia propusa de colegii nostrii exista un singur conflict de trafic major ( 5 ) si unul minor ( 6 ). La 7 nu exista conflict de trafic.

florin wrote:
Revenind, solutia lor nu e chiar asa rea, conflictele sunt doar cu timpii de dreapta pt cateva intersectii, se rezolva usor cu o semaforizare desteapta (oricum masinile cedeaza pietonilor in zonele alea, deci nu pot face dreapta imediat). Si in mod cert mai ieftina si mai usor de facut. Solutia voastra presupune iesiri suplimentare la metrou, mutare de utilitati (si stim ce inseamna asta), sapatura deschisa intr-unul din cele mai aglomerate locuri din Bucuresti...:

Unele remarci superficiale si unele blufări evidente...
Remarci superficiale
...conflictele sunt doar cu timpii de dreapta pt cateva intersectii, se rezolva usor cu o semaforizare desteapta (oricum masinile cedeaza pietonilor in zonele alea, deci nu pot face dreapta imediat).

Asta e parerea ta, certitudinea mea esta ca tramvaiul va sta blocat in trafic de masinile care vor face dreapta.
Si acum bluful :
Solutia voastra presupune iesiri suplimentare la metrou, mutare de utilitati (si stim ce inseamna asta), sapatura deschisa intr-unul din cele mai aglomerate locuri din Bucuresti...:

Iesirile suplimentare la metrou nu au cum sa coste o caruta de bani, caruta de bani care le-a fost "donata" si celor care au facut acest studiu pentru Piata Unirii si care are deficiente evidente.
Mutarea de utilitati se presupune a insemna mutarea prizei de ventilatie a statiei Unirii 1. Fix acelasi lucru s-a intamplat si la statia Victoriei ( M 1 ) daca nu stii. Acolo s-a putut realiza si fara sa se faca scandal.
Sapatura deschisa nici macar nu este bluf, este minciuna. In sensul in care ai spus-o. Ca sa montezi linia evident ca trebuie sapatura deschisa, dar acest lucru se va  intampla  orice varianta s-ar adopta. Deci afirmatia este spusa in stilul televiziunilor "de stiri" si a piţipoancelor reporterite de teren.
A, cred ca ti-ai dat seama, si sa dispara ansamblul acela de fântâni stil "Nord Korea".
PS Sapatura deschisa pentru relatia cu metroul nu presupune inchideri / devieri de trafic pentru ca se va face in parc.
Prin desfiintarea monstrozitatii Nord Koreene de acolo si extinderea parcului / plantat de copaci ( si nu pomi ) se compenseaza taierea copacilor pentru accesul tramvaiul in varianta << MetrouUsor".
Studiul "lor"
102.png (366.68 KB; downloaded 6746 times)
Propunerea MetrouUsor.
103.png (361.38 KB; downloaded 6740 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul TibiV

Andrei,
:bere:

Dar... ca la biliard... de ce să bagi bila direct în gaură, chiar dacă ai traiectoria liberă, şi să nu o dai cu manta, şmechereşte ?...
Adică de ce să nu ne scarpinam la stânga cu mâna dreaptă ?...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Parcarile sunt mutate la parcari, aceeasi subramura ca aceasta, dar se numeste Constructia de parcari in Bucuresti

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Baga tramvaiul pe la Horoscop, ca ce-i acolo dimineata spre piata...  :twisted: Vin aia dinspre Vitan si intra pe chinul ala numit Strada Radu Voda, ca Marasestiul este full, n-au cum sa intre pe el. Si iau o teapa de zile mari.  :P  
Pe la Horoscop prinzi culoarul lung de la M1, la Horoscop (care teoretic te ducea la troleul sufletului desfiintat nu se stie cat timp) si culoarul scurt de la M2 la magazinul Unirea. Pe la Han prinzi culoarul lung la M2, la Han si culoarul scurt la M1, parc sau Banca Religiilor. Mare diferenta.  :roll: Diferenta este ca pe la Han iesi din Bd. Regina Maria elegant si intri in Coposu la fel de elegant (si fara timp suplimentar pentru stanga la Halelor ca nu face nici  :twisted:  stanga acolo. Analizat de mine pe viu si sistematic. Nu timp suplimentar la Halelor, nu timp suplimentar la Coposu in semaforizare. Poti sa faci asa ceva pe la Horoscop? Ciuci.
Cine a facut studiul ala a vazut unde au statie 104,123, 116, 117, 312, 313 la Banca Religiilor si la Han sens invers 104,123,385? Pentru ce  :twisted: traseu si statie tocmai aproape de Horoscop? Pentru 783? Pentru ce statie la Magazinul Unirea ca sa te intorci spre Splai la 104, 123, 385?

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Florinds

Asa si pe la Han e nenorocire seara. :) Deci cam tot aia, numai ca pe la Han e bineinteles mai drept si legaturi mai bune cu M1/M2/M3.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Nightwolf

Bai am si eu o intrebare... tampita recunosc! Nu ar fi mai simplu sa tranteasca un pasaj suprateran pe diagonala care sa coboare pe Coposu? Exclusiv pt tramvai? Ca loc de forat pilonii principali pt hobanat ar fi ...

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419386 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use