Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

383 posts, 140100 views
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Solutia lui Robert ( de Robert24 » 21 Ian 2016, 11:42 ) e cea mai buna.
Pe multe portiuni - daca se doreste, desigur, se poate separa traficul tramvaielor de restul masinilor aplicand "metoda 41". Si daramata categoric toata Calea Mosilor veche, e o ruina aproape tot traseul. Inclusiv portiunea aferenta din str Sfânta Vineri. Comunistii incepusera sistematizarea acolo. Trebuie continuata munca.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul aztec

Pt a nu pierde din "spatiul verde" se poate adopta solutia "green line" in zona parcului, cu ceva copaci stanga-dreapta, cum sunt pe Titulescu.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

andrei11 wrote:
Si daramata categoric toata Calea Mosilor veche, e o ruina aproape tot traseul. Inclusiv portiunea aferenta din str Sfânta Vineri. Comunistii incepusera sistematizarea acolo. Trebuie continuata munca.


Nici gand. Ca sa faci ce? Bulevard la 4 benzi?! :evil:  Mai degraba pietonalizata si restaurata decat demoalata! Si zona actualului Centru Istoric, zona Lipscani, este asemenatoare cu zona Mosilor vechi. Solutia este interzicerea traficului auto cu exceptia transportului in comun. Potentialul zonei este imens. Trebuie ingustata zona carosabila si eliminate parcarile infecte de la intersectia Mosilor/Sf. Vineri, acolo trebuie facuta o piateta deschisa. Intersectia Lipscani/Mosilor/Cavafii trebuie asemenea eliberata de masini, trebuiesc facute scuaruri verzi, trebuie sa dispara cele doua centre infecte de fier vechi. Sunt atat de multe de facut, si acum ca m-ai ambitionat voi incepe niste brain-storming-uri.

Marcheaza-mi pe harta te rog CE anume vrei tu sa demolezi pe Mosilor vechi, multumesc.

Uite aici o propunere pentru regenerarea unuia dintre segmente:





Vin si eu cu propunerea de a se demola blocurile de pe Iancului, serios, eram azi in autobuz si mi se parea mie asa stand la semafor ca sunt construite mult prea aproape de carosabil, nici parcari n-au, bulevardul are doar 4 benzi, n-ar strica vreo 8, nu e spatiu verde, etc.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Potentialul sa cada la cutremur este imens (legat de Mosilor veche si centrul vechi). Singura diferenta este ca acum n-ar produce victime la demolare cum ar produce la prabusirea generata de cutremur. Mosilor noua am convingerea ca nu se largea in continuare ci se prelungea cu Mantuleasa noua.
Solutia Cos-Robert este cam aceeasi concluzie la care am ajuns si eu prin 2012. Like.
Solutia MetrouFan este o idee de studiat si imi place in mare insa nu se va pune in practica, nu va trece de comitete si comitii. Frumos jocul din macaze.  8-)
P.S. Legat de parcul Unirii... o imagine din satelit denota ca acolo totul este la voia intamplarii dpdv al vegetatiei,formularea exacta este: vegetatie spontana. Ceea ce mi se pare penibil. Poate cu ocazia modificarilor se va face o plantatie sistematizata de pomi, cat de cat geometrica.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Mi-ai luat-o inainte. Cu dedicatie pentru ByOnu, si asta asa, la prima strigare, ca-s mai multe.
pinguin.png (954.12 KB; downloaded 3434 times)

133 313 sunt de acord si cu Mântuleasa ( 3 benzi / sens + linie de tramvai + o banda de parcare "in spic" ), s-ar rezolva si problema lui M 7 intre Unirii si Mosilor.
Mântuleasa ar trebui sa arate cum arata acum Camil Ressu. Acum pe bune, fara chef de miştocăreală. Evident cu pasaj subteran pe directia Mosilor / Mântuleasa la intersectie cu
Pache Protopopescu.png (66.88 KB; downloaded 3432 times)

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Legat de colajul tau, Andrei:

Stanga jos - demolata acum doi ani.
Dreapta sus - n-are valoare arhitecturala sau istorica, poti sa o demolezi linistit din partea mea.
Stanga sus - Hanul Polonez, cladire cu arhitectura, trebuie consolidata si restaurata.
Dreapta jos - Hanul Solacolu, cladire cu arhitectura si cu valoare istorica asemanatoare Hanului Gabroveni; trebuie consolitata si restaurata.

Andrei, suntem prea tineri sa uitam de asta:





Si din pacate inca prea tineri ca sa uitam halul in care se gaseste acum Buzesti - Berzei, o zona moarta, inumana, plina de noroi, fara niciun pol de atractie si interes pentru public.

Ia spune-mi, daca era dupa tine demolai si casa Nanu Muscel, nu?

Sunt tanar si mi se rupe sufletul ca sunt nevoit sa port astfel de discutii puerile. Eu ma zbat pentru vegetatie (copacii de pe Corneliu Coposu de exemplu intre Sf. Vineri si Unirii sunt acolo datorita mie), zone pietonale, piste de biciclete. Si apoi pica bomba, radem toata zona istorica, sosea la 6 benzi, parcari, doar suntem roboti nu oameni. Colac peste pupaza, ce mai avem nevoie de parc la Unirii?! Radem tot si acolo. :cry: Eu visez si insist pentru un parc pe imensul teren viran de la biblioteca, avem nevoie de parcuri si zone pietonale, nu de sosele, nu mai avem loc de atatea masini. Avem nevoie de taxa de tranzit, rute si centuri ocolitoare, in schimb unii inca mai viseaza la SUA anilor '70...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Costin

Stati cuminti ca nu se intampla nici demolarea, nici restaurarea, dar ambele fix din acelasi motiv: majoritatea imobilelor au statut juridic incert. Si daca s-ar face reabilitarea, zona trebuie curatata masiv de fauna care o populeaza, unii cu acte, altii fara. Ce sa revitalizezi acolo, printre toti ciudatii si homlesii Bucurestiului?

Cel mai simplu e sa fie inchisa traficului de tranzit (bariere / stalpi functionali) pe baza de cartela pentru riverani si senzori pentru tramvaie, ca e cazul sa realizeze si RATB-ul ca nu mai e in 1965 ci in 2016. Si apoi s-o rezolva cumva si cu casele (fie vine cutremurul, fie li se afla proprietarul definitiv si de drept). Oricum, fara prioritizarea tramvaielor pe acolo, 21+32 =/= LOVE...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Avem o problema.  :twisted:  Ruina kaput. Sau poate exact opusul problemei. Ce vedeti acolo nu este consolidabil neam. Maxim reconstruibil.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Orgonon

Mie de departe cea mai indicata mi se pare varianta lui Costin. Principalul avantaj mi se pare asigurarea legaturii directe dintre zona cu Carrefour, Zara etc si M1. Sa nu uitam ca exista un acces vechi M1 in parc, cam in zona unde este statia de tramvai din parc din proiect, actualmente acoperit si ocupat de un magazin in subteran. Accesul ar putea fi reactivat, creandu-se o legatura directa cu M1 pe modelul Crangasi-41. Aceasta legatura ar putea sa mai degreveze pasajul de corespondenta M1-M2, avand in vedere ca la ora actuala toata lumea care vine de acolo si vrea sa intre la M1 alege accesul de la Unirea. Invers, cei care vin dinspre Rahova catre M2 ar putea cobori la statia de pe Coposu. Mi se pare mai importanta conectarea cu M1 decat cu M2, pentru ca oricum accesurile M2 sunt pozitionate mai bine in raport cu punctele principale de interes (Unirea si Centrul Vechi).

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

# 133 313 confirm  pentru ca stiu zona in amanunt.Maxim reconstruibil. Nu se mai poate recupera absolut nimic din 80 % cladiri de pe Mosilor.
# Orgonon spune-i varianta Costin / Robert pentru ca-i tot aia.  :!:

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Adrian Rosca

Odata cu intregirea liniilor de tramvai in zona Unirii ar trebui sa revina pe tapet si proiectul de largire a Caii Calarasilor intre Str. Mantuleasa, Hala Traian si Intr. Platon.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul TibiV

Legat de solutia lui Robert...
Traseul este OK, cel mai de bun simt, cu minim de costuri si deranj...
Despre statie insa...
Daca andrei11 are dreptate ca aici:



este un acces la metrou nefolosit



atunci mi se pare mai logic sa punem statia de tramvai ca in poza urmatoare (patrulaterele mici galbene si strambe din stanga jos), in care iesirea aratata de Andrei este incercuita cu albastru:




Am vrut sa spun inca de dimineata (dar nu am putut prelucra poza :( ) ca 70%-80% dintre cei care coboara la capat din 32 se duc la metrou. Deci daca au scara de metrou langa linia de tramvai, de ce sa nu o folosim si oamenii sa nu se mai intersecteze cu masinile ?
Iar cei care vor la M2 dar nu vor sa se inghesuie prin tunelul de legatura M1-M2, pot sa mearga la suprafata si nu au decat o singura traversare de facut, cea dinspre parc spre coltul magazinului Unirea.
Cu cat limitam mai mult traversarea (pe zebra sau pe langa, pe verde pietoni sau pe verde masini :D ) cu atat sunt mai mici riscurile de accidente...

PS
Ala e parc ?
Pozele astea din satelit arata doar un teren roscat si arid, si doar cativa copaci rasariti parca din greseala...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul WAYNEN

Traversarea Pieţei Unirii cu tramvaiul ar crea legături noi între cartiere aflate la o distanţă mai mare unul fata de celalalt.
În primul rând,exact cum s-a mai spus liniile 21 si 32 trebuie  unite într-o linie nouă numită 21.Această linie ar crea o legătură foarte bună între Rahova şi Colentina pe axa sud vest-nord est.
În al doilea rând linia 23 să revină pe traseul de dinainte de 1986 înglobând şi actuala linie 56. Aşa s-ar crea o legătură între cartierul Ferentari şi Piaţa Unirii.
În al treliea rând aş uni liniile 16 şi 47,7 cu 14(când se termină lucrările din cartierul Pantelimon),iar linia 5 aş prelungi-o până la CFR Progresu creând o legătură nord-sud un pic mai ocolită într-adevăr.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Nicusor Dan. Hi ! Hi ! Hi !
O sa-ti scoata din joben nu stiu cate cladiri istorice pe Calarasi.

Tibi, da, am  dreptate, acela  a fost accesul  la metrou pana la demolarile de la Unirii.
M-am gandit si eu la aceasta varianta, numai ca statiile sunt foarte apropiate...

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420557 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use