MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5424 posts, 1062578 views
 
Go to page:  1  ... 125 126 127 128 129 130 131  ... 388
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Asta chiar ar fi o lucrare de lucrare. Eu mă bag  :mrgreen: . Mai vine cineva ?
Si asa vrem sa deviem circulatia auto din centru  :!:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex aztec

Ar costa mult dar nu imposibil..si daca ar fi si decizii hotarate, ar putea fara deranj prea mare la suprafata, adica dupa modelul Umbrella Bridge de la Oxford Circus

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Este categoric mai greu si mai scump. Insa, asa cum spune o vorba...suntem prea saraci pentru a ne permite lucruri ieftine.
O lucrare de acest gen nu o faci pentru cativa ani, ca apoi sa vezi ca nu functioneaza bine si sa o "carpesti". Mai bine o faci corect de la inceput, sa reziste cel putin 100 ani, poate mai mult. Insa Metrorex nu deconteaza astfel de cheltuieli "inutile", gen pasaje pietonale. Ideea lor este sa pastram la maxim ce avem si sa refolosim cat putem mai mult . A se vedea camera de priza a Dambovitei, azi parte a pasajului pietonal M1-M2. :evil:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Sau  facut 2 semistatii, una la Universitate si una in fata Ministerului pentru cele 2 directii. Astfel s-ar injumatatii presiunea asupra pasajului de legatura. Sau demolat o parte din pasaj si facut sub el un pasaj de legatura suficient de lat. Solutii s-ar gasi.

 


Site-ul Metrorex... BodoMinea

Nu-i prea on topic cu ce se discuta acum dar e la Diverse... so...

Metrorex.ro (și cu și fără www) este down complet de 3-4 zile. E un fel de surpriză 2016? Au vreun plan de site nou sau a fugit și ultima persoană care se ocupa de serverul Web? Oricum, serverul răspunde la Ping și pare să meargă dar o eroare de configurație îl face să refuze conexiunea pe portul 80.

Ca să nu mai spun de erorile care apar când merge site-ul: dispar fișierele CSS și dispare design-ul, rămânând doar text + poze nestructurat, apar bucle de redirecționare și erori și warninguri din PHP. Plus că sunt greu de găsit informații esențiale pe acest minunat site și e încărcat cu chestii inutile. Apare și link-ul la faimosul www.magistrala5.ro care din câte știu e doar domeniu luat dar nu a funcționat vreodată un site acolo - deși e promovat pe prima pagină a Metrorex.ro și pe multe panouri de pe șantiere.

O altă sursă de informare, pagina de Wikipedia are informații eronate și vechi - am corectat personal câteva perle. Și paginile (oficiale) de Facebook, în special cea a Magistralei Drumul Taberei sunt pline de linkuri moarte și titluri tip-clickbait.

Se ocupă cineva de imaginea online a Metrorex sau se consideră că nu e problemă dacă utilizatorii trebuie să caute prin toate rezultatele Google informații esențiale, site-ul regiei, prima poziție din căutare fiind ori nefuncțional ori inutil?

 



  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

andrei11 wrote:
Sau  facut 2 semistatii, una la Universitate si una in fata Ministerului pentru cele 2 directii. Astfel s-ar injumatatii presiunea asupra pasajului de legatura. Sau demolat o parte din pasaj si facut sub el un pasaj de legatura suficient de lat. Solutii s-ar gasi.

Poate ca ar merge si variantele astea, mai ales cea de- a doua( ca la prima, repet, cred ca nu avem lungime suficienta) ,insa pe mine ca enerveaza cand nu facem lucrurile cum trebuie. Toate corespondentele noastre au fost facute ca niste improvizatii:
1. Victoriei- urcai peste nivelul M2 ca sa cobori la M1. In plus schimbul se facea doar printr- un capat al statiei M2 , care mai este si cu peroane laterale. De ce au facut asa, nu o sa inteleg niciodata, mai ales ca acolo a fost un proiect unitar.
2. Unirii- la fel, urci ca sa ai de unde sa cobori. In plus corespondenta da pe mijlocul statiei, asa ca parcurgi inutil distante lungi. Nu mai spun ca este insuficient de lata.
3. Eroilor- o sa fie schimb doar pe la un capat
4. Universitate- se preconizeaza tot ceva chinuit.Si tot pe la un singur capat.
Singura ok cat de cat este la Basarab . Din pacate nu este cea mai importanta...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex aztec

Problema e la ..implementare, ca la planificare suntem buni.
Multe au fost taiate din pix din motive de costuri in momentul constructiei,...si asa au ramas.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex BodoMinea

mcosmin wrote:
Merge bine
link-ul este
http://www.metrorex.ro/prima_pagina_p785-1


E treabă de noroc. Știu și eu care e linkul și cu și fără redirect... De dimineață când te-ai uitat l-ai prins într-o pasă bună. Ia uite acum verificat și de la mine, și de la serverul isup + ora exactă.

aaaa.png (139.79 KB; downloaded 2232 times)


Ideea e că se poate crea confuzie și chiar cred că adminii pot lucra puțin la uptime, dar merge și așa... ca în multe chestii făcute de Metrorex. *ex: La Politehnica intru dinspre AFI și o întreb pe doamna unde e casa pentru abonamente - și ea și paznicul răspund să trec pe partea celaltă a străzii, când al doilea acces la care se referă este foarte aproape de acesta, pe absolut aceeași parte. / Și după ce primesc abonamentul - constat că pe o parte e cartelă cu 62 călătorii care parcă nu mai există, pe o parte e ștampilat ca 'nelimitat' că de...*

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

E de mult așa. Cam din vara anului trecut au reciclat respectivele abonamente. Că ele au fost scoase parcă din Aprilie 2015 dacă nu mă înșel.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

andrei11 wrote:
Nu e...e ca la un joc de poker...La Poker s-a jucat si statia Crangasi si a iesit lozul necastigator...
La Crangasi chiar nu a fost chiar poker. Acolo s-a lucrat in perspectiva, dupa un plan bine pus la punct. Ca s-a sucit :twisted: si nu s-a mai respectat planul, este alta poveste. Insa cred ca la Crangasi nu este totul pierdut si linia 3 poate fi folosita in viitor, daca se va construi inelara si daca va avea capat tot la D2, ca si M1.
Exista, bineinteles, si alte variante in care folosim linia 3, dar necesita unele modificari la reteaua existenta...
TibiV wrote:
Mie asta îmi spune că, deşi a fost criticată ca "risipă", Straulesti este de fapt intrarea în normalitate...
Straulesti NU, Laminorului poate DA, ca acolo avem macaz sa se poata circula normal.
Cat despre risipa, este de discutat...Deocamdata la Straulesti eu zic ca este risipa, pentru ca nu era necesar acum nici acel depou si cred ca nici statia. Repet, cu banii aceia se puteau rezolva probleme mult mai urgente in reteaua de metrou existenta. Ca de exemplu corespondenta de la Unirii. Dar cine nu circula zilnic cu metroul la ora de varf pe la Unirii poate considera ca Straulesti era o "prioritate zero" si acolo trebuiau alocati bani urgent.. :evil:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex BodoMinea

Între Basarab și Gara de Nord (M4) am observat că sunt tot felul de linii anexe, tehnologice etc. Azi am studiat atent ce e pe acolo, ajutat de IVA care se deplasa extrem de încet. Am observat niște utilaje galbene, aproximativ de lățimea și forma unui TEM dar scurte... cât un singur vagonet așa. Știe cineva cum merg și la ce folosesc? Cum se cheamă, o poză cu unul din ele ceva? Se alimentează tot cu șina a treia (am văzut că e prezentă pe majoritatea liniilor anexe)? Am mai văzut și ceva ce părea a fi un generator din acela tip remorcă și tot felul de bucăți de metal..

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Eu spun sa mai incerci la usi, dar sa stii pe unde si cu ce cheie.
Iti pun eu o poza cu utilajul respectiv si inca o poza din imediata vecinatate, de pe firul celalalt ( GdN 2 - Basarab ). Din pacate pentru tinenu cred ca deţii inca cheia pentru rezolvarea dilemei tale.
Edit :
:lol:  :lol:  Vad ca / cheia e la tine, de ce nu o folosesti inteligent ?
1-16-2016 10-03-17 PM.png (1.32 MB; downloaded 1753 times)
1-16-2016 10-07-31 PM.png (875.96 KB; downloaded 1958 times)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

Tunelul din poza 2, nu trebuia sa deserveasca fostul M3?

 


Go to page:  1  ... 125 126 127 128 129 130 131  ... 388
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420663 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use