Regiunile RomânieiMunteniaJudețul Brăila

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

161 posts, 93542 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Braicar nu gaseste tramvaie dupa gustul si buzunarul sau.

«Braicar», la a treia licitaţie pentru tramvaie second-hand

joi, 30 aprilie 2015 | Dragoş G. TUDOSE |
• precedentele tentative au fost anulate din cauză că nu s-a depus nici o ofertă • achiziţia publică are o valoare de 60.000 euro şi a fost reprogramată pentru 11 mai

Operatorul public de transport în comun din subordinea municipalităţii - SC "Braicar" SA şi-a programat în a doua săptămână a lunii mai o nouă tentativă de achiziţie a 7 garnituri de tramvaie, la mâna a doua, pentru care este dispus să plătească maxim 60.000 euro, fără TVA, plus transportul până la Brăila. Este a treia încercare a companiei de a cumpăra garniturile de tramvai, după ce la precedentele două (31 martie şi 22 aprilie) nu s-a prezentat nici un ofertant.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/%C2%ABbraicar%...d_id103626

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Circulatia tramvaielor pe liniile 22 si 23 a fost ingreunata astazi (in jurul orei 19) de un accident la intersectia strazilor Dorobanti cu Albinei. Cauza ar fi un batran care a traversat (din spusele martorilor) neregulamentar, fiind izbit in plin de o masina. Pana la finalizarea cercetarilor la fata locului circulatia tramvaielor pe sensul spre Vidin/Chercea a fost oprita.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

O stire buna, se mai achizitioneaza autobuze si, surprinzator, si tramvaie. 9 bucati SH din Graz, intuiesc ca tot SGP.

Moş Crăciun, darnic pentru «Braicar»: patru autobuze noi marca Isuzu

• maşinile vor veni în cursul săptămânii viitoare • zilele următoare încep să sosească şi tramvaiele cumpărate la mâna a doua, din Austria

Reamintim că în ultimii ani "Braicar" a efectuat mai multe achiziţii de autobuze de mică şi medie capacitate, în urma licitaţiilor fiind astfel cumpărate modele Isuzu produse în Turcia şi aduse în România de "Anadolu Automobil Rom", importatorul direct al mărcii Isuzu. De asemenea, compania s-a chinuit încă din primăvară să cumpere şi tramvaie la mâna a doua, reuşind să încheie un contract abia în toamnă, cu "Holding Graz - Communale Dienstleistungen" GmbH, având sediul în localitatea Graz, Austria. Valoarea achiziţiei a fost de 59.500 euro, fără TVA, pentru nouă garnituri de tramvaie SH, la care se adaugă şi costul cu transportul lor până în Brăila.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/mos-craciun-da...u_id110619

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Operatorii maxi-taxi, somaţi să scoată din trasee «coşciugele» pe roţi

Autor: Dragos G. Tudose.

municipalitatea le-a trimis adresele şi ameninţă cu verificări în teren • "Mantrans" vrea să renunţe la traseul 34 • lista ruşinii: microbuzele maxi-taxi mai vechi de 10 ani, care ar trebui retrase

Primăria Brăila, hotărâtă să facă ordine în transportul de persoane în regim maxi-taxi. Pe valul reacţiilor favorabile ale opiniei publice, municipalitatea face demersurile pentru eliminarea din municipiu a microbuzelor mai vechi de 10 ani. Viceprimarul Doiniţa Ciocan, cea care are în competenţe serviciul de transport public de persoane, a anunţat că deja au fost trimise adrese către cei patru operatori în regim maxi-taxi, prin care li se pune în vedere respectarea regulii vechimii maşinilor. "Noi am trimis notificări către operatorii de transport, prin care le aducem la cunoştinţă faptul că au obligaţia contractuală, asumată, de a nu folosi în transportul public de persoane, pe traseele secundare, maşini mai vechi de 10 ani. Aşteaptăm de la dumnealor răspuns în scris, în care să ni se comunice cum au de gând să procedeze pentru a respecta această cerinţă. După această etapă, prin serviciul nostru de specialitate (Serviciul de Transport Public Local de Călători şi Administrare Portuară - n.r.) vor fi efectuate verificări în trasee, pe această temă, urmând a fi aplicate măsurile coercitive dacă şi unde va fi cazul", ne-a declarat sursa citată. De asemenea, Ciocan a anunţat că deja "Mantrans" a notificat Primăria cu privire la intenţia sa de a renunţa la traseul 34: "Operatorul ne-a comunicat acest lucru, însă conform contractului, are obligaţia de a asigura în continuare transportul pentru un interval de 90 de zile, răstimp în care serviciul nostru de specialitate va face demersurile pentru a organiza licitaţie în vederea reatribuirii acestui traseu", a spus viceprimarul.

De subliniat că în urma articolului de ieri, publicat de cotidianul nostru, reacţia publică pe acest subiect s-a dovedit favorabilă municipalităţii, dovadă fiind zecile de comentarii lăsate de cititorii noştri, în care critică în termeni duri calitatea serviciului de transport în regim maxi-taxi, pornind de la vechimea microbuzelor până la atitudinea şoferilor, atingând inclusiv problema evaziunii fiscale, prin neeliberarea biletelor de călătorie.

Pentru municipiu deţin licenţe de transport public local de călători în regim maxi-taxi patru operatori - "Gebamy Trans Junior", "Mantrans", "Minibus 2002" şi "TCF Imex" - pentru un număr de 96 de microbuze.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/operatorii-mai...-_id114341

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Daca la Galati va iesi bine, atunci si in Braila sunt sanse sa fie scosi. Din pacate la Galati primaria a (cam) sabotat Transurbul, dar inca sper sa isi cumpere o flota noua de autobuze/troleibuze. Revenind la Braila, privatii nu ar avea de ce sa-si faca griji, soferii ar putea cu un mic efort din partea edililor sa fie incadrati la Braicar iar noile trasee sa fie mai bune decat cele existente care sunt ca niste tentacule de caracatita.

Nu mai vrem maxi-taxi în Brăila!

• brăilenii strâng semnături electronice pentru a elimina din oraş microbuzele maxi-taxi

Hotârâţi să forţeze mâna autorităţilor locale, în sensul eliminării din trasee a transportorilor în regim maxi-taxi, după modelul Galaţiului, internauţii brăileni strâng semnături pe un site specializat petitieonline.com. "Brăila este un oraş în care mai circulă maxi-taxi, deşi există trasee atât de tramvai, cât şi de autobuz. Şoferii de maxi-taxi au provocat numeroase accidente, unele dintre ele foarte grave. Brăilenii cunosc foarte bine modalitatea lor de a conduce ... Nu ne simţim în siguranţă!!! Nu mai vrem persoane rănite!!! Se poate suplimenta numărul autobuzelor şi tramvaielor, soluţii se pot găsi. Putem salva micul nostru oraş, Brăila, de haosul din trafic provocat de maxi-taxi! Vrem să circulăm în siguranţă în oraşul nostru! Fără maxi-taxi în Brăila!!!". Cam aşa sună îndemnul celui care a iniţiat această procedură de strângere de semnături pe pagina web amintită anterior, iar până la ora închiderii ediţiei peste 190 de persoane au răspuns apelului, 20 dintre semnatari lăsând şi comentarii.

Reamintim că Galaţiul a renunţat de luni, 9 mai, la serviciile operatorilor de transport în regim maxi-taxi, compania publică din subordinea municipalităţii gălăţene - Transurb, preluând traseele secundare şi prestarea serviciului public în locul operatorilor privaţi. Astfel, cele 170 de microbuze din Galaţi au fost trase pe dreapta, în locul lor intrând în trasee autobuzele, tramvaiele şi troleibuzele omologului "Braicar" din oraşul aflat la 20 kilometri distanţă de noi. Totul s-a întâmplat ca urmare a unei decizii a Consiliului Local Municipal Galaţi, care a stabilit că serviciul public de transport va fi delegat exclusiv societăţii Transurb, operatorii maxi-taxi fiind excluşi, astfel, din formulă.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/nu-mai-vrem-ma...a_id115693

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Incet dar sigur privatii dispar de pe traseele din Braila, locul lor fiind lat de Braicar. Imi doresc ca aceasta schimbare sa se faca intr-un stil cat mai profesionist. Unele trasee de microbuz, cum ar fi 34 sau 35 ar trebui eliminate nu preluate de Braicar. O parte din traseele privatilor au fost concepute sa mearga pe strazi secundare sau sa capuseze traseele de autobuz.

Ultima veste este preluarea liniilor 16 si 17, care au apartinut Braicar pana prin 2004.

Operaţiunea «Brăila fără hârburi»

marţi, 12 iulie 2016 | Dragoş G. TUDOSE |

* municipalitatea a cerut operatorului TCF Imex să predea cheile traseelor 16 şi 17 * motivul: microbuzele pe care le foloseşte sunt mult prea vechi * "Braicar" îşi face încălzirea pentru a prelua şi aceste linii secundare maxi-taxi * până atunci, municipalitatea pregăteşte o majorare de capital la "Braicar" pentru a asigura fondurile necesare cumpărării a încă 10 autobuze de capacitate mică * primarul Marian Dragomir: "în viziunea mea, văd în Braicar o companie a viitorului transport civilizat din oraşul nostru"

Sătulă să tot aştepte din partea "TCF Imex" să-şi retragă din trasee microbuzele-coşciuge pe roţi şi să aducă maşini mai noi, Primăria Brăila a luat iniţiativa de a rezilia contractul cu acest operator pentru liniile 16 şi 17. Astfel, brăilenii obişnuiţi să circule cu maşinile de pe cele două trasee, importante de altfel, care asigură legătura între Radu Negru-Viziru şi zona Vidin-Progresul, vor vedea în curând oprind în staţii autobuzele "Braicar", companie care ar urma să preia execuţia serviciului de transport pe liniile 16 şi 17. Asta se va întâmpla, cel mai probabil, undeva în toamna acestui an, cunoscută fiind obligaţia contractuală a operatorilor maxi-taxi de a asigura transportul pentru încă o perioadă de 90 de zile de la notificarea rezilierii. Răstimpul este suficient, crede Primăria, pentru a putea fi perfectată achiziţia de către "Braicar" a 10 autobuze noi, de capacitate mică, astfel încât compania să poată face faţă obligaţiilor pe care le are faţă de brăileni în ce priveşte derularea serviciului de transport public de persoane. Altfel spus, să-şi lărgească parcul auto din traseele pe care le deserveşte, astfel încât brăilenii să nu aştepte în staţii cu zecile de minute venirea unui autobuz. Eliminarea celor de la "TCF Imex" ar duce la consolidarea poziţiei dominante în piaţă a "Braicar"-ului care, mai nou, săptămâna aceasta, va prelua şi traseul 35 abandonat de cei de la "Minibus 2002".

Braicar se întăreşte

Această achiziţie este mai mult decât binevenită, dat fiind faptul că din această săptămână "Braicar" va prelua şi execuţia serviciului de transport pe traseul 35, care face legătura între cartierele Chercea, Radu Negru şi Viziru. Asta, deoarece operatorul "Minibus 2002" a abandonat traseul motivând că nu poate îndeplini aceeaşi condiţie de care aminteam mai devreme privind vechimea parcului auto. Compania a notificat în cursul lunii aprilie Serviciul de Transport al Primăriei Brăila care a transmis mai departe informaţia către municipalitate, iar între timp perioada de 90 de zile în care a trebuit să mai stea pe traseu aproape a expirat.

Cum parcul auto al "Braicar" este limitat, era de la sine înţeles că se impune cumpărarea mai multor autobuze pentru a face faţă obligaţiilor generate de preluarea liniilor 13, 34 şi, aşa cum spuneam mai devreme, a traseului 35, în paralel cu asigurarea frecvenţei în staţii pentru traseele prinicipale de autobuz pe care le are în administrare (2, 3, 4, 5, 6, 10 şi 11). Toate acestea în paralel cu prestarea serviciului de transport pentru linile de tramvai 22 (Bariera Călăraşilor - Podul de la Brăiliţa) şi 23 (Bariera Călăraşilor - Dedeman) unde circulaţia mijloacelor electrice este suspendată de luni bune din cauza lucrărilor la bulevardul Dorobanţilor, fiind înlocuită de autobuze. De menţionat că "Braicar" are şi obligaţii contractuale cu diferite companii din oraş cărora le asigură curse speciale, contra cost, aşa cum este cel cu Poşta Română.


sursa:  http://www.obiectivbr.ro/operatiunea-%C...B_id117195

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

S-au facut presiuni asupra lui Marian Dragomir dupa ce “a pus biciul” pe transportul de tip maxi-taxi

Marian Dragomir, a declarat in cea mai recenta conferinta de presa, ca dupa ce a refuzat sa “faca jocul” unor societati, a inceput deja sa se faca presiuni asupra sa, din diferite parti. Acesta facea referire la faptul ca nu a trecut cu privirea neregulile din transportul privat de tip maxi-taxi, la modul defectuos in care Serviciul de Transport al Municipalitatii a actionat, dar si la datoriile transportatorilor de tip maxi-taxi de circa 1.5 milioane de lei la plata redeventei.


sursa:  http://www.infobraila.ro/2016/07/s-au-f...maxi-taxi/

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

13, 34 si 35 sunt deja ale Braicarului, 16 si 17 urmeaza curand. Surpriza, se pare ca si linia 31 intra in sarcina Braicar S.A. Traseul 31 este unul inutil, dubland portiuni mari din traseul 17, care va reveni tot Braicar S.A. in curand. In prezent au mai ramas la privati: 8, 33, 40 si 41. Primaria Braila ar trebui sa se gandeasca foarte serios la o reorganizare a traseelor si a Braicarului astfel incat disparitia transportatorilor privati sa nu provoace turbulente prea mari. La Galati s-au adus autobuze, e drept SH, si s-au regandit trasee.

Încă o linie de maxi taxi va fi preluată de Braicar

vineri, 02 septembrie 2016 | Alexandru NECULA

este vorba despre traseul 31 * primarul Marian Dragomir a anunţat că operatorul deja şi-a manifestat dorinţa de a se retrage, şi asta, chiar înainte de preavizul de 90 de zile prevăzut prin contract, lucru cu care municipalitatea nu a fost de acord


sursa: http://www.obiectivbr.ro/inca-o-linie-d...-_id118642

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Era mai urgenta reabilitarea liniei din Brailita (eventual mutarea ei pe Calea Galati si prelungirea traseului pana la C.L. Vidin). Mai sunt curios daca vor pastra linia de camp (eu sper ca da) si daca vor moderniza depoul.


Articol complet aici: http://obiectivbr.ro/content/primii-pa%...99i-depoul


Primii pași în proiectul de modernizare a liniei de tramvai între Parcul Monument și Depoul Radu Negru


* municipalitatea și-a ales un consultant din București, care să facă documentația tehnico-economică a proiectului * edilul șef spune că mai sunt în plan și alte proiecte care vizează infrastructura de transport electric

Planuri de modernizare pentru tronsonul liniei de tramvai între Parcul Monument și Depoul din Radu Negru. Primăria Brăila a selectat un specialist pentru elaborarea documentației tehnico-economice Faza 1 pentru proiectul "Modernizare transport electric Parc Monument - Radu Negru". Potrivit anunțului de atribuire în cadrul procedurii derulate în SEAP (sistemul electronic de achiziții publice), este vorba despre “Baicons Impex” SRL din București care va încasa de pe urma acestei colaborări 88.000 lei, fără TVA. Serviciul pe care-l prestează constă în realizarea Expertizei tehnice, a Studiului topografic și a documentației cadastrale aferente înscrierii în Cartea Funciară a obiectivului de investiții, a Studiului geotehnic, Studiului de management al traficului, a Documentației de Avizare a Lucrărilor de Intervenție, inclusiv Analiza Cost-Beneficiu, precum și a documentației pentru obținerea avizelor și acordurilor.

Conducerea operatorului public de transport în comun din subordinea municipalității, SC “Braicar” SA Brăila, a subliniat importanța și necesitatea unor lucrări de modernizare a liniilor de tramvai din oraș. “Este vorba despre un proiect al Primăriei Brăila, absolut necesar dacă ne gândim că din rețeaua de transport electric din municipiu, însemnând aproximativ 54 de kilometri, doar 11 kilometri au trecut până acum printr-un proces de modernizare”, ne-a declarat directorul “Braicar”, Cornel Săndulescu. De punctat că modernizările de până acum au fost realizate în cadrul a 3 proiecte cu finanțare europeană: este vorba despre linia de tramvai pe sectorul cuprins între Bariera Călărașilor și bulevardul Independenței (finalizat), al doilea, pe bulevardul Dorobanților (parțial finalizat) și porțiunea de pe Calea Galați cuprinsă între intersecția b-dul Dorobanților până la strada Mircea Mălăeru cu tot cu podul de la Brăilița (finalizat).

La rândul său, primarul Marian Dragomir a punctat că proiectul în discuție nu este singular, municipalitatea lucrând la un portofoliu de proiecte în vederea accesării de fonduri europene și pentru modernizarea altor sectoare de linii de tramvai. Orizontul de implementare ar fi undeva în perioada 2018 - 2020.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

1611 va sta pe dreapta o perioada. In intersectia respectiva mereu sunt probleme legate de neacordarea prioritatii tramvaielor.

GALERIE FOTO: Tramvai izbit de TIR, la Pod Brăiliţa
Autori: Alina MIHAI Nicu STUPARIU

* accidentul s-a produs azi-dimineaţă, în timp ce autocamionul condus de un bărbat de 49 de ani, din Oprişeneşti, circula pe strada Mircea Mălăeru * la intersecţia cu strada Costache Negruzzi, şoferul nu a respectat indicatorul ”Stop”, lovind tramvaiul plin cu călători


Sursa: http://obiectivbr.ro/content/galerie-fo...ili%C5%A3a

Foto: Obiectiv Vocea Brailei
17918111_1632792113416056_1304869469_n.jpg (51.56 KB; downloaded 7578 times)

17918342_1632791910082743_1917082890_n.jpg (54.19 KB; downloaded 7573 times)

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Zilele acestea la Braila s-a afla in teste un autobuz electric marca Solaris Urbino. Autobuzul circula in probe pe principalele trasee din oraş 2, 4, 5 şi 10. Ieri l-am surprins pe linia 10.

IMG_9038.jpg (271.16 KB; downloaded 7457 times)

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

In urma unor lucrari la reteaua de canalizare efectuate pe Calea Calarasilor, pe tronsonul cuprins intre B-dul Independentei si Strada Danubiului, urmatoarele trasee de autobuz se modifica astfel:

Traseul 2 (sens Vidin): B-dul Al. I. Cuza -Str Polona- Piata Traian - revenire la traseul de baza.

Traseele 4 si 10 (sens Gara CFR): B-dul Al. I. Cuza -Str Polona- Piata Traian - revenire la traseul de baza.

Traseele 2, 4, 10, 16, 17 si 34 ( sens Bariera Calarasilor): Str. Scolilor - B-dul Independentei - revenire la traseul de baza de la Casa Agronomului.

Sa vedem si cateva fotografii cu autobuzele Braicar pe traseele modificate:

Traseul 4 in Piata Traian (langa Teatrul Maria Filotti).

IMG_0098.jpg (222.35 KB; downloaded 7308 times)


Vedere spre Strada M. Eminescu (Regala).
IMG_0105.jpg (204.9 KB; downloaded 7304 times)


Strada Polona.
IMG_0110.jpg (253.36 KB; downloaded 7305 times)


B-dul Independentei.
IMG_0132.jpg (260.67 KB; downloaded 7306 times)


IMG_0134.jpg (220.78 KB; downloaded 7306 times)


La final si o harta cu traseele deviate:

deviere calarasilor1.jpg (128.7 KB; downloaded 7307 times)

deviere calarasilor2.jpg (126.44 KB; downloaded 7303 times)

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Puss in Boots

Daca Braila mai cauta tramvaie ar trebui sa stea cu ochii pe cele din Viena care vor iesi din circulatie cand vor veni Bombardierele.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Primăria continuă achiziţia de autobuze noi pentru “Braicar”

08 Dec, 2017 Dragoş G. TUDOSE

• autoritatea locală, ca acţionar majorital al operatorului public de transport, vrea să se asigure că nu vor fi probleme după ce vor ieşi din schemă microbuzele maxi taxi • pe parcursul anului viitor “Braicar” va mai angaja şi şoferi



Anul 2018 se anunţă a fi unul generos cu operatorul public de transport în comun, SC “Braicar” SA Brăila. Autoritatea locală, ca acţionar majoritar al companiei, a anunţat că are de gând să continue dotarea cu autobuze noi şi să dea apoi undă verde pentru angajarea de şoferi. Anunţul a fost făcut de către primarul Marian Dragomir, în cadrul conferinţei săptămânale de presă, în contextul în care din primăvara anului viitor ar urma să iasă de pe piaţa de transport din municipiu operatorii în regim maxi-taxi. “Noi avem programat şi pentru anul viitor achiziţia de autobuze noi. Subliniez autobuze noi, pentru că nu vom cumpăra niciodată SH-uri. (...) De asemenea, «Braicar» va mai face angajări de şoferi pe parcursul anului viitor. Ce-i drept, există şi riscul de a ne confrunta cu o criză de şoferi, dat fiind faptul că una dintre cele mai serioase companii de maxi-taxi, în sensul că nu avea datorii, s-a retras recent de pe traseu din cauză că nu mai găsea şoferi pentru propriile maşini. E posibil aceeaşi problemă să o aibă şi «Braicar» pe viitor atunci când vor face angajări. Sper, de asemenea, că şoferii care vor veni din sectorul maxi-taxi să se angajeze la «Braicar» să nu aducă cu ei şi metehnele privind modul de conducere a autovehiculelor”, a punctat Dragomir. De asemenea, sursa citată a explicat că se va face o analiză atentă în ce priveşte itinerarul traseelor secundare după ce va fi încheiată colaborarea cu firmele private maxi-taxi şi retragerea microbuzelor din circulaţie. “Nu vor mai fi probleme în contextul în care vom avea în vedere că unele dintre traseele maxi-taxi se suprapun pe anumite zone cu traseele «Braicar» şi vom vedea dacă pentru unele dintre ele, cazuri izolate, va trebui să avem o nouă regândire astfel încât să reuşim să suplinim lipsa din trasee a microbuzelor maxi-taxi”, a mai spus sursa citată.


sursa: http://obiectivbr.ro/content/prim%C4%83 ... r%E2%80%9D

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Brăila  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419390 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use