Despre asociație și site-urile metrouusor.comAsociația "Metrou Ușor": Obiective, activități, proiecte, informațiiPetiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”

 

Topic: Petiție pentru ridicarea mașinilor oprite neregulamentar

175 posts, 95928 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 13
 
 

📖 Pagination options
  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar Mircea G

Nightwolf wrote:
Nu se referea nimeni la situatia EXCEPTIONALA............
Raspundeti punctual si strict tehnic la treburile astea. Ganditi-va ca maine ar trebui sa concepeti VOI legea noua... ce ati introduce in ea?

Pt mine sau altul , orice situatie poate fi exceptionala , n-ai de unde sa sti ....
Eu iti pot demonstra ca pot sa opresc si in piata Victoriei pentru 10-15 min , la ora de trafic maxim ,  sa dau tot traficul peste cap , fara sa patesc nimic , indiferent cita militie ar veni la mine . Motive se gasesc
..........
Nimic . Nu trebuie introdus nimic .
Trebuie un plan de masuri , rezolvata problema strazilor , adica largire , modernizare , strapungeri ,chiar cu demolarile de rigoare .
Trebuie reinventat transportul public , ca ce exista acum in oras nu se numeste transport public .
Trebuie inchise si facute sa se inchida toate " unitatile " generatoare de masini stationate , daca nu au locuri de parcare arhisuficiente .
Trebuie regindit urbanismul si impuse strazi , nu drumuri de servitute , adevarate poteci , locuri de parcare in incinta sau publice .
Trebuie incurajata modificarea curtilor sau spatiilor celor ce au , pt a permite parcarea in incinta.
Trebuie multe ? Da , dar ce sa faci , atitia ani de nepasare nu se vindeca decit prin masuri radicale .
Daca se rezolva punctele de mai sus , putem sa ne gindim si la tragerea pe roata a celor care parcheaza aiurea , dar pina atunci sintem victime .

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar alex230ro

fiecare are cate o urgenta..
Punctual ce vad eu pe Expozitiei
-in dreptul Mega Image se parcheaza pe banda 1 astfel ramane doar banda 2 de pe care in general se face stanga so blocaj mediu,dar na omul are o urgenta la Mega Image.Aici sunt ceva locuri de parcare pe straduta de langa Mega dar trebuie mers vreo 10 metri pe interzis
-banda 1/2 din dreptul sediului UniCredit ocupata pe ambele sensuri clar oamenii au o urgenta trebuie ajuns la munca,e o parcare acolo dar unii prefera sa lase masinile pe strada,probabil ca parcarea e pe bani.
Daca e vreun targ la Romexpo treaba deja e destul de distractiva.
Acum când se ridicau masini mai nimeni nu parca cum am zis eu mai sus,problema era simpla,centrul de ridicari sector 1 de pe Matelotilor e la 10-15 min de Bd Expozitiei iar masinile de ridicari faceau ture la interval de 1-2 ore pe Expozitiei.Nu se mai ridica masini lumea parcheaza pe unde vrea,in general e de ajuns sa parcheze 1-2 aiurea ca restul se iau cu incredere dupa ei.Toate locurile la care am facut referire au indicator cu oprire/stationarea interzisa din 10 in 10 metri.Ne plangem de infrastructura lipsa locuri de parcare dar lipsa de bun simt nu o vede nimeni.In locurile de mai sus se poate
-parca pe straduta de langa Mega aici ar trebui facut pt 50metri dublu sens
-parca in parcarea Romexpo,sau parcarea din fata UniCredit Tiriac,dar de ce sa dai bani daca poti sa parchezi gratis pe strada..
Bineinteles ca in centru sunt locuri unde poate chiar nu sunt locuri de parcare desi daca stai sa cauti vei gasi intotdeauna,dar nu in fix in locul unde vrei ,100 200 metri mai departe,dar cine mai merge pe jos??

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar aztec

Timisoara..

http://adevarul.ro/locale/timisoara/met...index.html

Metodele diabolice ale Îngerilor Galbeni care pun gheara pe maşinile timişorenilor. Abuzurile au ajuns până la şantajarea concernului german Lidl
Dani Dancea,


Angajată să păzească parcările unor magazine din Timişoara, o firmă de tractări a ajuns să comită abuz după abuz. Ultimul care a căzut victimă a „Îngerilor Galbeni“ a fost un profesor. Mai mulţi timişoreni s-au solidarizat cu el, iar patronul firmei a fost reţinut după ce a lovit cu maşina mai multe persoane şi a fugit.

„Îngerii Galbeni“, o firmă de tractări auto din Timişoara dezvoltată de-a lungul timpului printr-o reclamă agresivă, cu maşini parcate pe domeniul public în puncte cheie din oraş, s-a specializat în ultimii ani pe paza unor parcări private şi „pedepsirea“ celor care ajung să îşi lase maşinile acolo chiar şi pentru câteva minute.

Reţeta este simplă. Firma de tractări încheie un contract cu un magazin sau supermarket care are parcare proprie, iar cei care îşi lasă maşinile în parcare fără a fi clienţi ai magazinului îşi găsesc maşinile blocate. „Îngerii Galbeni oferă proprietarilor de parcări sau terenuri care permit, direct sau indirect, accesul auto în incintă, să aleagă, aşa cum e firesc, cine are dreptul sau nu să oprească un autovehicul pe respectiva proprietate privată! Pe lângă disciplină şi bun simţ în parcare, beneficiarul unui astfel de contract mai poate avea si alte avantaje“, prezintă „Îngerii Galbeni“ oferta diviziei de „Eliberare parcări“.

Ajunşi stăpâni ai unor parcări deschise publicului larg, dar aflate pe proprietate privată, „Îngerii Galbeni“ au început să pună „gheara“ (dispozitiv metalic de blocare a roţilor) pe maşini, percepând o taxă de deblocare care poate trece de 900 de lei. Şoferilor ghinionişti li se ridică maşinile, care sunt duse la baza „Îngerilor Galbeni“. Când oamenii merg să îşi ridice maşinile, fie nu este program cu publicul, fie se găsesc alte motive pentru ca autoturismul să fie blocat. Fiecare minut în plus îl costă, însă, pe şoferul păgubit. Aşa s-a ajuns în Timişoara, potrivit unui consilier local, ca un şofer să fie nevoit să achite chiar şi 10.000 de lei pentru a-şi recupera maşina.

Şantaj în stil mafiot

Unul dintre magazinele din Timişoara cu care „Îngerii Galbeni“ au închiriat contract de asigurare a parcărilor este Melinda Instal de pe strada Miresei. Zeci de timişoreni care şi-au lăsat maşina pentru câteva minute în parcarea magazinului şi au coborât pentru câteva minute ca să meargă la un alt magazin din zonă s-au ales cu maşinile blocate, fiind nevoiţi să achite o taxă de 880 de lei pentru deblocare. Mai multe filmuleţe postate pe internet arată că au fost cazuri în care maşinile au fost blocate de angajaţii „Îngerilor Galbeni“ chiar dacă în cele două-trei minute în care şoferul a coborât din maşină în autoturism a rămas altcineva.

În vara acestui an, contractul cu Melinda Instal a expirat, iar patronul societăţii nu a mai vrut să încheie un alt contract cu „Îngerii Galbeni“.



A fost momentul în care au început şicanele, în parcarea Melinda Instal fiind aduse de „Îngerii Galbeni“ mai multe rable care au fost abandonate acolo pentru a bloca parcarea şi a-l determina pe patron să încheie un nou contract. Acesta a refuzat, iar pentru mutarea rablelor a fost nevoie de intervenţia Poliţiei şi a mascaţilor. Patronul „Îngerii Galbeni“, Răzvan Nedelcu, a încercat să blocheze operaţiunea blocând o cale de acces pe care şi-a parcat autoturismul Audi A8. Poliţiştii l-au lăsat fără permis.

Prin aceeaşi metodă, firma „Îngerii Galbeni“ a încercat să şantajeze chiar concernul german Lidl pentru a determina compania să încheie un contract pentru asigurarea parcărilor. Mai multe documente intrate în posesia „Adevărul“ arată că firma de tractări şi-a parcat o maşină şi o remorcă în parcarea magazinului Lidl de pe strada Miresei din Timişoara, blocând calea de acces pentru aprovizionare. Lidl i-a somat pe „îngeri“ să îşi ridice rablele în două ore de la primirea notificării, în caz contrar compania văzându-se nevoită să îşi elibereze parcarea, ceea ce s-a şi întâmplat.

Într-o adresă transmisă Lidl, reprezentanţii SC Banat Tractări (membră a grupului „Îngerii Galbeni“) acuză ridicarea abuzivă şi distrugerea rablelor. În document se face trimitere şi la faptul că fapta este o infracţiune de furt, după care, pentru a se evita pe viitor astfel de situaţii, „Îngerii Galbeni“ le propun celor de la Lidl o colaborare de gestionare a parcărilor, fără niciun fel de cost. Mai mult decât atât, „îngerii“ au trimis şi un draft de contract, dar şi pozele cu rablele distruse, subliniind totodată că între incidentul dintre Lidl, firma de tractări şi propunerea de colaborare nu este nicio legătură, totul fiind o simplă coincidenţă.

Mai multe detalii AICI.

Nu au mai suportat umilinţele

Chiar dacă magazinele de pe strada Miresei nu mai au în momentul de faţă contracte cu „Îngerii Galbeni“, aceştia continuă să pună „gheara“ pe maşinile oamenilor. Acest lucru este posibil pentru că patronul firmei de tractări a închiriat mai multe spaţii într-o clădire din zonă, având de acum propriile locuri de parcare în care îi vânează pe cei care fac greşeala să îşi lase maşinile aici chiar şi pentru câteva minute. Un astfel de incident s-a petrecut sâmbătă.

Horia Baltă, un asistent universitar la Universitatea Politehnica din Timişoara, şi-a lăsat pentru câteva minute maşina pe locurile de parcare ale „Îngerilor Galbeni“. Cu profesorul în maşină, angajaţii firmei au ridicat maşina şi au pus-o pe platformă. Venit să vadă ce i s-a întâmplat lui Horia Baltă, fratele profesorului s-a ales şi el cu maşina blocată, fiind nevoit să plătească 880 de lei pentru deblocare. Profesorul a refuzat, însă, să coboare din maşină în semn de protest faţă de abuzul „Îngerilor Galbeni“. La faţa locului, în semn de solidaritate cu profesorul, s-au strâns zeci de timişoreni. După mai multe ore în care profesorul a refuzat să coboare din maşină, a apărut şi Răzvan Nedelcu, patronul firmei de tractări auto. Acesta a demarat în trombă şi a lovit cu maşina opt persoane şi a fugit.

„Poliţiştii au identificat opt persoane lovite printre care şi un jandarm aflat în misiune. Trei dintre persoanele rănite au obţinut certificat medico-legal. Niciuna nu a necesitat internarea“, a declarat purtătorul de cuvânt al Poliţiei Timiş, Mirela Drăghicioiu. După o noapte întreagă în care s-a ascuns de Poliţie, Răzvan Nedelcu s-a predat, fiind reţinut pentru 24 de ore, acuzat de loviri şi alte violenţe şi tulburarea ordinii şi liniştii publice.

Surse apropiate anchetei au declarat că, deşi a lovit şi un jandarm aflat în misiune, Nedelcu nu poate fi cercetat pentru ultraj, neputându-se dovedi că a vrut să îl lovească pe jandarmul aflat în mulţime. Ultimul dosar penal deschis pe numele lui Nedelcu nu este primul, pe numele firmei „Îngerii Galbeni“ şi ai patronului Sorin Răzvan Nedelcu fiind deschise în ultimii trei ani 19 dosare penale. În jumătate dintre ele s-a dispus NUP, iar în cealaltă jumătate încă se lucrează.

Neputinţa autorităţilor

Abuzurile „Îngerilor Galbeni“ s-au comis în toţi aceşti ani sub ochii autorităţilor, neputincioase în faţa fenomenului. Consiliul Local Timişoara a emis o hotărâre prin care a încercat să stopeze abuzurile firmei de tractări, dar hotărârea a fost anulată în instanţă printr-o sentinţă definitivă şi irevocabilă. Numai pe rolul Judecătoriei Timişoara sunt peste 100 de dosar în care „îngerii“ sunt daţi în judecată de păgubiţi sau în care firma contestă amenzi primite de la autorităţi, multe dintre procese fiind cu Poliţia Locală. Nimic nu a putut opri însă abuzurile acestei firme.

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar bercenicity

danielstan wrote:
Cei care nu vor ridicari de masini propun amenzi la greu.
Solutia NU este echitabila si nu are efectul scontat, deoarece amenzile in Romania nu tin cont de veniturile celui amendat, ci sunt calculate la un nivel "suportabil" de catre toata lumea.
Vom ajunge in situatia in care cei bogati vor privi amenda ca pe o taxa pentru parcare VIP si o vor plati fara sa clipeasca si fara sa isi schimbe obiceiurile.

Cum e cu amenzile in Finlanda de exemplu http://www.nytimes.com/2015/04/26/world...e-one.html

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar Costin

Legat de situatia din Timisoara... asta se intampla tocmai pentru ca nu exista un cadru legal coerent si just pentru toate partile implicate. Ideal ar fi ca normele de aplicare ale unei eventuale legi in acest sens sa se aplice si pentru spatiile private (parcari de supermarket de exemplu), cu toate ca, daca ei ar fi avut un contract puternic, cu drepturi si obligatii de amvele parti bine definite, nu s-ar fi ajuns in situatia asta. Dar daca vine vorba de santaj, deja e clar ca legea este necesara... ca sa nu-si faca toti dubiosii propriile legi.

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar aztec

Trebuie avuta grija la cum si cine face legea.
Banuiesc ca firma asta e una ce ridica de pe domeniul public cat timp era legal. Apoi ramanand fara obiect a trecut la privat. Daca va fi iarasi legal, cu siguranta va astiga licitatia, avanda angajati si utilaje.
Din pacate naravurile vor fi acelesi...ca peste tot.

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar Goldmund

Este clar ca Vlad Tepes a aratat un drum pe care toti domnitorii romani l-au urmat daca au dorit ca Legea sa fie respectata .Azi, prin extrapolare, ajungem volens nolens la masuri drastice, constante si lipsite de duplicitate pentru a impune Legea peste tot.
Dar
Ce sunt cu romii care "au grija" de parcarile din Bucuresti? E posibila o astfel stare fie si pentru o zi, intr-o capitala din UE?? E valabil de multi ani.... Voi va intrebati ce sa facem cu masinile parcate gresit, dar exista sute de exemple care arata ca in tara noastra spaga si delasarea colectiva "naste monstri" si omoara oameni, nu mai vorbesc despre cei care se duc dintre noi pe soselele Romaniei pentru ca nu avem autostrazi si nu avem autostrazi pentru ca am fost condusi doar de incapabili si hoti. O altfel de politica, o politica normala ar schimba chiar si inconstientul care parcheaza la intamplare si nu-i pasa de Lege...

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar dr4qul4

MAI trebuie sa vina cat mai repede cu propunerea de lege, dar pana atunci, trebuie sa inceapa sa dea amenzi la greu.

Sper ca in lege sa fie specificat clar, cazurile in care se pot ridica masinile.  Propun urmatoarele:

- toate masinile care incurca circulatia mijloacelor de transport in comun (parcate pe linia de tramvai sau pe prima banda de pe strazile unde circula autobuze si troleibuze, in cazul in care strada are doar 1 sau 2 benzi pe sens, inclusiv cele parcate in statii). Atentie, daca avem 3 benzi pe sens si o masina este parcata pe prima banda nu va fi ridicata (decat daca se afla la mai putin 25 m de intersectie)
- toate masinile abandonate (li se poate pune in parbriz o notificare si daca aceasta exista si dupa 1 saptamana/1 luna sa poata fi ridicate)
- toate masinile parcate pe trecerile de pietoni de pe strazile cu mai mult de 2 benzi in total, sau aflate in zona scolilor, spitalelor sau a unor zone comerciale ( mi se pare o aberatie sa faci treceri de pietoni pe strazi cu sens unic sau intre blocuri, unde orice pieton poate traversa fara sa aiba nevoie de zebra).
- masinile parcate pe trotuarul strazilor principale (prin strada principala se poate intelege strada pe care circula mijloace de transport in comun)
- toate masinile parcate pentru depasirea carora trebuie incalcata linia continua!


Doar prin formulari clare putem scapa de abuzuri!!!

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar andrei11

Hmm...Aceste prevederi erau si pe "timpul trecut", de aceea ma abtin sa semnez, iar o sa fie probleme...
<< toate masinile care incurca circulatia mijloacelor de transport in comun (parcate pe linia de tramvai sau pe prima banda de pe strazile unde circula autobuze si troleibuze, in cazul in care strada are doar 1 sau 2 benzi pe sens...>>
Caz concret : Sos Iancului / Vatra Luminoasa ( ca sunt in zona mea ), ce propui acolo ? Pe Iancului,fara sa numar masinile parcate pe linia de tramvai sunt aproximativ 500 masini pasibile de a fi ridicate daca se aproba propunerea ta.

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar dr4qul4

De fapt acolo m-am gandit si eu: acolo avem 3 benzi pe sens!!! daca avem masini parcate pe una din ele, pot sa ramana, doar sa nu fie exact la semafor, sau cum se procedeaza.... parcate pe a 2-banda, in paralel cu cele parcate pe banda 1...

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar andrei11

Blocaje pe Iancului  nu exista, nu blocheaza nimeni soseaua. Ca sunt oprite pana in "buza' trecerilor, da, recunosc, si recunosc ca deseori sunt claxonat de cei din spate cand merg cu 5 km /  h  pe langa treceri ca te trezesti cu pietonul in dreptul lui pe zebra...
RATB - ul va circula pe linia de tramvai, dar mi-e teama ca vor circula si autoturismele...
Rezolvarea ramane in camerele de filmat  si dat amenzi la greu prin e mail...si gasit forma legala ca sa nu se mai conteste amenzile din diverse motive puerile...Nici nu trebuie oprita masina in trafic...Si lege ca daca nu-ti platesti amenzile sa-ti blocheze conturile, etc, si daca nu platesti pana la sfarsitul anului sa nu-ti poti platii impozitele pe proprietati. Acum totul se poate face prin computer, e relativ usor de pus in practica...Sunt sigur ca programele deja exista, trebuie numai implementate si adaptate.

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar dr4qul4

Ai dreptate, eu m-am gandit la Mihai Bravu, intre Vatra si Iancului....

Acolo unde linia de tramvai poate fi folosita si de masini (linie discontinua, nu neaparat dedicata cum e pe Iancului) sa se considere ca sunt 3 benzi pe sens.

Ideea mea era de felul urmator: Cand un autobuz face statie pe banda 2 (prima fiind blocata de masini parcate) sa nu facem statie cu totii in spatele lui. Probabil se poate o gasi o formulare mai buna.

Pana atunci: amenzi la greu.

Si ar mai fi ceva: inchirierea locurilor de parcare sa se faca doar in weekend si intre 18:00 si 9.   Nu e ok sa fie 24H. Am loc platit si mi se pare aiurea ca NIMENI nu poate parca pe el 1 ora cat timp eu sunt la birou.
Si nici eu nu pot parca in spatele blocurilor deoarece locurile sunt "platite" si poate aparea proprietarul si-mi iau amenda mult  mai mare ca cea pentru parcarea pe strada sub semn de interzis....

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar bogdan10

@dr4qul7

Daca inchirierea locurilor de parcare s-ar face doar intre orele 18:00 - 09:00 si in week-end, ce faci in cazul persoanelor care lucreaza in ture sau care sunt in CO dar nu sunt plecati din localitate? Pleaca omul la cumparaturi sau cu alte probleme si revine dupa 2-3 ore iar locul de parcare este ocupat si pe deasupra "nesimtitul" nu a lasat un bilet cu un nr. de telefon pe bord (asta in cazul cand respectivul este in zona si nu a intrat la metrou astfel incat sa mai revina dupa 9 - 10 ore)?
De multe ori, in zone unde exista locuri de parcare cu plata, multi prefera sa blocheze locurile de parcare de resedinta din zona pentru un timp mai indelungat (8 - 10 ore) cu gandul ca omul e plecat la serviciu si revine mai spre seara acasa! Cum ar trebui procedat dupa parerea ta in astfel de cazuri, cand persoana care are inchiriat locul respectiv de parcare se intoarce dupa 2 - 4 ore acasa?

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar dr4qul4

Sa parcheze pe un loc alaturat si sa coboare mai tarziu sa-si mute masina. Oricum, te-ai gandit cam ce sanse sunt ca, dupa tura de noapte, sa-ti gasesti locul de parcare ocupat?

Sau sa existe la primarie tarif diferentiat pentru inchirierea locurilor de parcare, pt intervalul orar mentionat, sau pentru 24h.

Sunt foarte putini cei care lucreaza in ture (comparativ cu restul, am lucrat si eu in ture si nici acum nu am program fix) si nu e normal sa tii blocate degeaba 99% din locurile de parcare pe timpul zilei.


Poate ca 18:00-9:00 nu e ok. Dar 17-10 cum ti se pare?

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420548 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use