Despre asociație și site-urile metrouusor.comAsociația "Metrou Ușor": Obiective, activități, proiecte, informațiiPetiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”

 

Topic: Proiect de introducere a transportului de noapte în Cluj

21 posts, 11674 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj Celestin Draganescu

felix wrote:
Nu neg ca unii dintre voi cunoasteti Clujul,dar nu exista de exemplu cartierul Observator.
Proiectul MetrouUsor wrote:
Linia 3N: Piata M. Viteazul - Opera - Cl. Turzii - Observator - Zorilor - Islazului - Str. Bucium.

felix wrote:
Astept sa imi explici ce intelegi tu prin transport vechi.

Inteleg un transport cu mentalitati vechi, dupa cum am scris si mai sus. Daca doresti, putem sa detaliem.
felix wrote:
Mai mult de 3-4 linii de noapte nu se merita.

Aceasta apreciere nu merita comentata.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj felix

Chiar vreau sa detaliem un pic,ce inseamna pentru tine transport invechit.Nu sunt gica contra,doar ca nu prea vad rostul transportului in comun noaptea dupa ora 01.00.
Cartier Observator...
Untitled.jpg (264.6 KB; downloaded 3094 times)

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj Celestin Draganescu

Initial am crezut ca ai spus ca nu se acopera zona Observator in proiectul nostru. Intr-adevar, administrativ nu exista si vom corecta din "Cartier" in "Zona" pentru ca exista aceasta denumire foarte raspandita in Cluj.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj felix

Alte problema dupa parerea mea sunt,indicativele date,1N,2N,3N. Este mult mai usor pe undeva sa isi mentina numerele pe care le au si in timpul zilei.Si noapte sa aiba dupa numar litera N de la Noapte,mult mai simplu asa.Autobuzele de 12 m,nu se vor umple dupa ora 1:00,garantez asta pentru ca si eu cand ma plimb noapte prin oras dupa ora 1:00,chiar si prin centru vad maxim 10 persoane.Parerea mea este ca trebuie doar prelunginte orarele pe anumite linii.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj Celestin Draganescu

Numerotatia liniilor este un alt aspect foarte important. Trebuie sa se evite cu orice pret ca serviciul de noapte sa se confunde cu cel de zi, deoarece contextul este complet diferit. In timpul zilei exista si alte linii conexe, intervalul de succedare este altul, publicul calator tinta este diferit si mai mult decat atat, relatiile solicitate sunt altele.  Pe timpul noptii prioritare sunt cele cu plecare din zona centrala spre cartiere si retur, precum si interschimbul intre acestea.

Referitor la opiniile personale, asteptam argumente concrete, asa cum am discutat si mai devreme. Expresii de genul "garantez asta" nu valoreaza mai mult decat recentele declaratii din presa ale autoritatilor, care sunt disponibile la topicele dedicate.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj felix

Celestin Draganescu wrote:
Numerotatia liniilor este un alt aspect foarte important. Trebuie sa se evite cu orice pret ca serviciul de noapte sa se confunde cu cel de zi, deoarece contextul este complet diferit.

Atunci propunerea voastra,privind la numar liniilor de noapte(1N,3N,4N,5N,6N,7N,8N) pica,pentru ca se pot confunda liniile de noapte  cu liniile care circula in timpul zilei,1,3,4,5,6 si 7 de troleibuz si linia 8 de autobuz.Evident ca se pot gasi alte numere pentru traseele propuse de voi.

Celestin Draganescu wrote:
Referitor la opiniile personale, asteptam argumente concrete, asa cum am discutat si mai devreme. Expresii de genul "garantez asta" nu valoreaza mai mult decat recentele declaratii din presa ale autoritatilor, care sunt disponibile la topicele dedicate.


Pe unele linii propuse de voi,ajunge un singur autobuz,nu trebuie 2 autobuze.Exemplu linia 7N propusa de voi.Imi este greu sa cred ca ar avea calatori aceasta linie dupa ora 23:00.De ce?Pentru ca tramvaiele 100,102 si autobuzul 26,dupa ora 22:00 circula cu un grad de incarcare foarte redus.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj Celestin Draganescu

Ideea este ca o serie care incepe de la 1 si are acelasi pattern (aici cu N in coada) asigura un efect de diferentiere. Este pur si simplu o chestie psihologica. Dar, daca la Cluj functioneaza altfel, putem sa le spunem 201N, 202N etc.

Referitor la a doua problema, chiar inteleg de ce cursele de dupa ora 22 sunt lipsite de calatori pe liniile mentionate de tine. Raspunsul? In programele atasate, ramase probabil de ~20 si ceva de ani in forma actuala cu scopul de a transporta "oamenii muncii" la "fabricile si uzinele patriei".
L26.jpg (68.97 KB; downloaded 2965 times)
l100.jpg (112.49 KB; downloaded 2963 times)
l102.jpg (55.73 KB; downloaded 2964 times)

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420540 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use