Despre asociație și site-urile metrouusor.comAsociația "Metrou Ușor": Obiective, activități, proiecte, informațiiPetiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”

 

Topic: Proiect de introducere a transportului de noapte în Cluj

21 posts, 11575 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Proiect de introducere a transportului de noapte în Cluj Costin

Asociatia Metrou Usor a realizat un proiect de introducere a transportului public de noapte in municipiul Cluj Napoca. Impreuna cu aceasta initiativa speram ca proiectul nostru sa aiba succes. Va invitam sa raspundeti la chestionarul din linkul de mai sus si sa scrieti aici orice opinii, sugestii etc in legatura cu proiectul nostru.

Proiectul: https://metrouusor.com/documente/Propunere-transport-de-noapte-Cluj.pdf

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj darius 23

O initiativa laudabila, insa sincer mi se par cam multe 8 linii de transport pentru Cluj-Napoca. Eu zic ca ar fi suficiente 4 linii de transport. Eu m-am gandit la actualele 25, 30, 35 (in ambele directii pe relatia: B-dul 21 Decembrie - Str. Regele Ferdinand - Str. Horea - P-ta Garii) la care sa se mai adauge o linie pe relatia P-ta Avram Iancu - Str. Memorandumului - Calea Floresti - Str. Bucium. Toate acestea sa aiba un punct comun de intalnire la Sora, unde, sa se astepte unul pe celalalt pentru a putea schimba autobuzul calatorii.

Pentru Aeroport, ar trebui o linie express, in genul 780 si 783 din Bucuresti, care sa mearga pe traseul: Aeroport - Str. Aurel Vlaicu - B-dul 21 Decembrie - P-ta Mihai Viteazul - Gara - Autogara si retur, bineinteles cu doar cateva statii pe traseu.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj Celestin Draganescu

Numai o intrebare, unde ai loc sa permiti transbordarea la Sora?

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj darius 23

Eu zic ca este loc destul in statiile de autobuz cat sa stationeze autobuzele.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj Celestin Draganescu

Buun, ma simt nevoit sa detaliez.
1. Nu trebuie sa ne raportam la liniile de zi ca si ruta in realizarea unui plan de transport de noapte, doar la fluxul de calatori pe diferite segmente. Propunerea ta nu permite schimbul in anumite situatii, precum si are deficienta de zi cu zi a liniei 25 care face bucla doar intr-un singur sens.
2. La Sora spatiul este complet insuficient si impropriu pentru un terminal de autobuze de noapte. Piata M. Viteazul beneficiaza de toate facilitatile: amplasare centrala, statii amenajate, loc deja cunoscut pentru interschimb etc.
3. Pentru aeroport, linia trebuie sa asigure conexiuni si cu celelalte cartiere, nu doar cu gara, mai ales pe timp de noapte. Sunt de acord, in schimb, ca linia de aeroport (in proiect 8N) sa aiba statiile mai rare, cel putin in Someseni.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj darius 23

http://www.stiridecluj.ro/politic/ce-sp...luj-napoca

Primarul Emil Boc a fost întrebat la o emisiune radio cât de viabilă i se pare propunerea de introducere a transportului în comun de noapte în Cluj-Napoca.

”Nu vom avea transport pe timp de noapte în Cluj pentru că nu ne permite numărul actual de autobuze din dotare. Costurile ar fi foarte mari și nici dacă am majora prețul biletelor nu am putea suporta costurile. Șoferii ar trebui să se împartă în ture de zi și de noapte și ar avea de suferit transportul de zi”, a declarat Emil Boc la Napoca FM.

Primarul a motivat și că taximetria din Cluj-Napoca a avea de suferit. ”S-a dovedit și în alte mari orașe din Europa că transportul de noapte nu este viabil. În plus ar însemna că omorâm taximetria”, a mai precizat Emil Boc.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj Costin

16 autobuze de exploatat noaptea e tare mult pt CTP... Iar taximetria vad ca si in Cluj, ca si in Bucuresti, e copilul de suflet al primariei, care trebuie sa aiba parte mereu de tot ce isi doreste. Cateodata as vrea sa stiu cam unde se opreste nestiinta si unde incepe rea-vointa, cred ca ar fi interesant de vazut in cazul asta...

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj Robert24

Saracutii taximetristi... Pai la 2.50 lei / km cat e taxiul noaptea in Cluj, fireste ca nu ar mai putea sa te jegmaneasca...

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj felix

O intrebare,cine a facut acest proiect cunoaste Clujul ? Eventual Vineri si Sambata sa fie prelungit programul pe unele trasee,in rest orasul e pustiu intre 1 noaptea si 5 dimineata.In proiectul facut sunt trasee care sunt SF. Probabil o sa imi stergeti mesajul dar nu conteaza.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj Celestin Draganescu

Pot sa te asigur ca cei care am scris acest proiect cunoastem Clujul foarte bine si pot sa te contrazic fara probleme cand spun ca orasul nu e pustul intre 1 si 5, mai ales Vinerea si Sambata. In cazul in care ai fi citit cu atentie orarul propus, ai fi vazut ca exista diferente majore intre orarul pentru zilele Duminica-Joi respectiv pentru Vineri si Sambata.

Legat de titlul pus de tine de "trasee SF", este opinia ta. Insa marele pacat este, locuind in Cluj, ca acolo v-ati obisnuit cu un sistem de transport vechi, cu linii de oriunde pana oriunde, cu abonamente foarte scumpe si cu un orar pana la 22:40. Acesta nu se va schimba atata timp cat nu va veti uita un pic "peste gard" in alte orase din Vest, ca doar sunteti atat de aproape.

Sistemul radial de transport de noapte este unul dintre cele mai eficiente deoarece permite interschimb, orar usor de inteles, acopera zone largi si poate fi extins sau restrans in functie de necesitati precum si altele, asa cum le regasesti scrise in proiect.

Asteptam cu drag sugestii si recomandari concrete referitoare la subiectele discutate.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj felix

Nu neg ca unii dintre voi cunoasteti Clujul,dar nu exista de exemplu cartierul Observator.Am vazut ca orarul propus este diferit pentru zilele Duminica-Joi si Vineri-Sambata.

Evident este opinia mea,insa nu inteleg la ce te referi prin sistem de transport vechi,orarul este totusi pana pe la 23.00.Eu am "sarit peste gard" de multe ori la Budapesta sau Praga,unde chiar merita transportul de noapte.Astept sa imi explici ce intelegi tu prin transport vechi.

Sistemul este eficient pe timp de noapte daca este si cerere pentru el.Cel mai bun exemplu a fost la festivalul Untold,unde doar pe linia 25 erau pline troleibuzurile mai tot timpu'.Restu liniilor aveau mult mai putini calatori.Linia 46 de exemplu care trebuia sa plece la fiecare 10 minute spre si dinspre cartierul Zorilor,pleca doar cand se adunau 10 oameni.

Mai mult de 3-4 linii de noapte nu se merita.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj Robert24

Felix, crede-ma ca in perioada Untold pe linia 30 spre Grigorescu au fost si 50 de persoane la ora 3:00.
Am mers cu 30 in fiecare noapte.
Cerere este, ducem insa lipsa de persoane care sa si constientizeze asta.

PS: Nu am spus ca ar fi nevoie de autobuze articulate pentru liniile propuse in cadrul acestui proiect.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj felix

Robert,poate in unele nopti,eu m-am plimbat cu 30-ul la ora 3.00 spre Marasti si au fost 6 persoane in autobuz,iar inapoi pana spre parcul mare la ora 4.00 am fost eu si inca 2 prieteni.Acolo s-au urcat inca vreo 6 oameni spre Grigorescu.Probabil daca am avea niste midibusuri atunci s-ar merita transportul in comun pe timp de noapte pe unele trasee.

 


Re: Proiect de introducere a transportului de noapte in Cluj darius 23

Intr-adevar, cerere a fost dupa ce s-a terminat festivalul. Eu am ajuns in jurul orei 2:00 in statia din Piata Mihai Viteazul cu obiectivul de a lua linia 46. Era un angajat al companiei acolo care mi-a zis ca va pleca dupa ce se vor aduna 10 persoane. La acea ora eram singura persoana de acolo care astepta un autobuz, fie ca era vorba de 21, 36 sau 46. Pe la ora 2:30 a mai venit inca o persoana care astepta tot linia 46. Pe la 2:45 (in ultima noapte) s-au auzit focurile de artificii, iar incepand cu ora 3:15 a inceput sa se adune lumea pana pe la 3:30 cand a plecat cu vreo 10-12 pasageri din Piata Mihai Viteazul, la care s-au mai adaugat inca vreo 2-3 pasageri de la Opera.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use