MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM7 Sos. Alexandriei - Unirii - Colentina - Voluntari

 

Topic: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7

84 posts, 31656 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 sab

Sub Mosilor ? De ce ? Acolo este  mai putin spatiu, va fi tragic pe perioada lucrarilor. Dar nu ma mai mira nimic dupa ce am vazut varianta cu M7 pe la Junior...

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 andrei11

Pentru ca in cazul solutii low cost legatura M 1 / M 7 ar fi ceva  mai scurta. ( 18 contra 12 patratele ). O patratica reprezinta 7,5 metri. Aproximativ cu 50 metri mai scurta. E mult, e putin, voi decideti. Daca e sa ma intrebati pe mine, fara sa dea Metrorexul sute de mii de EURO pentru studiul  amplasamentului  statiei, eu as face statia sub Colentina, e vad mai mare acolo, basca e mai mult loc. Evident ca M 7 ar beneficia si de un acces la celalalt capat, cel dinspre Doamna Ghica.
Plansa 23.png (26.98 KB; downloaded 5409 times)

sab wrote:
Sub Mosilor ? De ce ? Acolo este  mai putin spatiu...
Nu stiu, guru a lansat ipoteza cu ceva timp in urma, as trebui s-o gasesc daca o caut, cred ca s-a gandit la acelasi lucru : adica la solutialow cost si la legatura cea mai scurta intre statii.
Racordurile au fost discutate pentru prima data in mod serios in data de 4 Noiembrie 1988 timp suficient pana la revolutie sa se schiteze niste idei, asa, pe foaia de hartie. Ideile nu costa bani, dar pot valora in unele situatii milioane. Probabil  guru stia  din diverse motive de Racordul Colentina.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 133 313

sab wrote:
Sub Mosilor ? De ce ?


Din sadism.  :twisted: Ca mama ce de blocuri sunt in spatele frontului stradal de pe Mosilor. Au nevoie de o statie mai aproape. Amaratii aia de pe Masina De Paine & beyound... neah... prea putini. Bine discutia este oricum puerila daca M7 ramane la nivel de racord si Obor 2 este "ultima statie".
N-am stabilit cum facem racordare la M1. Sau ramane in baza lui M5 central?  :ugeek:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 sab

Sub Mosilor sau sub Colentina mi se pare acelasi lucru din punct de vedere al statiei M1. Adica daca pastram statia actuala este la fel de dificil si solutia la fel de proasta. Insa asa cum am spus, mi se pare mai mult spatiu sub Colentina si, automat, atunci conexiunea ar fi mai facila spre Lizeanu.

Racordarea la M1 ? De ce ? Dupa cum ni s-a demonstrat, nu este nevoie sa existe linii tehnologice mereu atunci cand 2 magistrale se intalnesc. Asa ca va ramane M7-M5. Asta inseamna ca M7 va veni dinspre Rahova spre Colentina. Sau va avea legatura CFR, cine stie...

andrei11, in zona Lizeanu sunt mult mai putine patratele...  :). Chiar si tu mergi cu solutia low cost catre Colentina, nu catre Mosilor.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 133 313

Asta presupune tronson central M5 gata si tronson central M7 gata.  :twisted: Ca legatura CF nu faci decat la depouri (altfel te trezesti cu tot felul de nebuni infipti in tunel cu drezina sau cu LDH-ul). Apropo, unde e depou pentru M7? In europa sau in niro? Si care este statia terminus?
Obor 2 e cu doua sau cu trei linii? Normal ar fi sa fie cu 3, ca spre centru mai greu cu din astea. La Eroilor 2 daca ti se strica tren il indesi in racordul cu M1. De acolo il tragi direct in Pantelimon. La Obor iti trebuie linia 3 ca altfel e jale. Sunt multe detalii hotaratoare. Pe care nu le stim.
Obor 2 zic eu ar trebui sa aiba 3 peroane cam ca Crangasi asa.
Varianta cu Obor 2 pe Mosilor (urmatoarea fiind tocmai la Traian/Dacia) este pentru tramvaiul subteran cu statie la Reinvierii si Ziduri Mosi, statie la Teiul Doamnei etc. Dar se impiedica in detalii. Si daca te apuci de statie si PSS pe Mosilor mai bine mergi pana in Mantuleasa si stii o treaba, ai conexiunea cu M5 cel teoretic finalizat pana atunci.  :twisted:
S-a inceput cu statia asta inteleg pentru ca se cauta opinii si idei cat mai multe ca este un punct dificil de pe traseu. Dar geometria ei depinde mult si de restul retelei, nu ne putem limita la ea, trebuie sa stim cum arata doua statii la stanga si la dreapta. Minim.

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 andrei11

sab wrote:
andrei11, in zona Lizeanu sunt mult mai putine patratele...  :)

Se  poate face, cu o singura conditie, daca putem muta traversarea in partea cealalta. Adica sa existe gabarit in jos, in pasaj.
8-4-2015 10-51-12 PM.png (1.09 MB; downloaded 5359 times)

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 zapacitu

@Andrei11 - multam de credit; nu-i nevoie sa mentionezi cu rosu peste tot. Ajunge mic intr-un colt.

Referitor la traversare, am o singura observatie: traversarea M1-M7 trebuie facuta fara a trece a doua oara pe la turnicheti. Adica ceva gen Victoriei / Unirii si nicidecum GdN1-GdN2.

Din ce am vazut in schitele tale, cu siguranta se poate. Oricum ideea refolosirii spatiului e foarte buna. Nu mi-e teama de intortocheri - se rezolva usor.

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 andrei11

Legatura M 1 / M 7 se face fara a mai intâlni nici un turnichet in cale ! Voi reveni cu schitele de rigoare (  :D ) in câteva zile. Dar nu mai ai treaba cu validarile pe traseu !

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 zapacitu

Deja eu nu mai am nevoie de schite; din punctul meu de vedere ideea asta e buna si merge. Daca zici ca poti si fara turnicheti, nu mai pierde vremea cu schitele; hai ne gandim cum facem piata urinii 3 :)

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 URANUS

Daca faceti Unirii 3 sa lasati spatiu si pentru U4 a magistralei mele de suflet Ghencea - Unirii - Hurmuzachi - Basarabia... :)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 sab

"Astia" nu mai vor sa faca nici U3 in piata si tu vrei U4  :). Daca fac M7 pe la Junior, nu vad pe unde mai strecoara inca o magistrala pe acolo...

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 Florinds

Sa concuram si noi cu Londra. :) Dar daca ei au probleme cu aerisirea... Bani luam de la UE.

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 andrei11

sab wrote:
Daca fac M7 pe la Junior, nu vad pe unde mai strecoara inca o magistrala pe acolo...

Una deasupra alteia  din start. Dar nu mi se pare o magistrala fezabile Ghencea - Unirii - Basarabia...
Mai degraba un M 6 Otopeni  :evil:  Antena 1 - GdN - Unirii si un M 4 Strand Straulesti - GdN - Giurgiului. O sa explic si de ce, sa vad unde ca topicul lui M 6 e inchis de vreo 5 luni. Dar un M 6 cu un cap la Unirii ar fi la fix, ar avea intersectie cu M 1 / M 2 / M 3 / M 7 natural la Unirii cu M 4 si M 5 in mod firesc si nefortat.
Iar Unirii - desi ar fi cap de linie - ar fi un cap de linie de interes in sine.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 133 313

Toate drumurile duc la Unirii.  :twisted: Sunt fani ai legaturii M1-M2.
Mare interes la Unirii, biblioteca cu fantome, casa decedatului, barul de negri Adamescu, banca religiilor...  :twisted:  A si centrul vechi, de asta uitasem complet. O sa vina tot Otopeniul cu metroul in centrul vechi. Turistii intai trec p'acolo, p'orma cauta cazare.
Metrou pe Giurgiului... sa mor daca inteleg de ce. Daca ar merge si 25-ul la o viteza decenta si ar avea vagoane mai decente decat Tatrele...
De ce nu metrou in Rahova, ca ai ce transporta de acolo. A, ca nu ai unde sa-i versi in Unirii,inunda subteranul in lipsa de Armeneasca-Unirii si Eroilor-Iancului.  :twisted:
Si dupa... trantim si o catedrala deasupra. Ca daca-i sfintita nu are ce pati.  :twisted:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M7 Sos. Alexandriei - Unirii - Colentina - Voluntari  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use