Regiunile RomânieiMunteniaJudețul PrahovaIstoria transportului public în municipiul Ploiești

 

Topic: Autobuze Ikarus (19xx - 2021)

334 posts, 119575 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 24
 
 

📖 Pagination options
Re: Autobuze Ikarus ale TCE Robert24

Ai idee vreun pic cat costa mentenanta unui autobuz de peste 20 de ani vechime?...

 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE DAF SB220

Nu. Dar presupun ca au ramas destule piese de la celelarte autobuze casate. Ikarusurile din Bucuresti venite in anii '90 nici nu au atins 20 de ani vechime si au fost casate aproape intotalitate.

 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE Adrian.B

DAF SB220 wrote:
Nu e asta neaparat, dar Ikarusul a fost facut ca sa reziste. Nemtii la decizia lor, au considerat ca aceste masini si-au facut treaba si decat sa le taie ei, le-au vandut (sau donat?) romanilor. Eu zic ca unele masini, ar trebuii salvate, precum 2171, 2179, 2185... Sunt sigur ca lumea de pe acolo au spus ca aceste masini si-au depasit durata de viata, dar ele in sine inca isi fac treaba transportand ploiestenii prin oras. Imi pare sincer rau, ca se vrea sa se termine si cu ele pe acolo. :cry:


Cele 3 masini enumerate de tine sunt printre singurele ingrijite. Toate 3 sunt jalnice la partea tehnica. Singura articulata care este peste tot parcul este 2152.. nu este vopsita "special" dar are toate piesele noi. La tine daca are vopsea proaspata mai tine inca 5-6 ani...

Si nu, nu au ramas deloc piese, le-au casat dupa 4-5 ani. Au venit in 1996 si au fost taiate intre 2000 si 2002 cand au venit MAN-urile galbene.

 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE DAF SB220

Asa spuneau si cei din Bucuresti, dar ei mai dobitoci, au inlocuit tot de la 0 cand s-a efectuat RK-ul dar masina peste un an a fost macelarita cu flexul... Sa nu va para si voua rau de ele, atata va spun!

 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE Chev Celios

Ce mai conteaza parerea de rau atata timp cat tu ca SOCIETATE COMERICALA ai un lucru care iti mananca bani nu ai vrea sa cam scapi de ele. In momentul de fata sa trage de ele pana gasesc ceva care cu care sa le inlocuiasca.Asta este viata. Sunt vechi, sunt uzate, piese sa gasesc greu,polueaza.

 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE Gabi23

2152 (cel care era invocat mai sus, printre cele mai fiabile), 2179, 2189

Șos. Vestului
2152 - 102 - 13.08.2015.JPG (245.02 KB; downloaded 5377 times)

Bd. Republicii
2179 - 101 - 13.08.2015.JPG (166.63 KB; downloaded 5375 times)



 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE alex230ro

Robert24 wrote:
Ai idee vreun pic cat costa mentenanta unui autobuz de peste 20 de ani vechime?...

Da,sub mentenanta unui Mercedes de 8 -10 ani vechime.Am avut la un moment dat ocazia sa vad ce costuri sunt cu asemnea Ikarus ,masinile aveau peste 1 mil km si faceau cam 100.000 km pe an,practic mergeau non stop.Iau aici cazul cel mai rau  un autobuz condus in stil de F1- e singura oara cand am vazut un Ikarus  la 110 km/h,so acel autobuz,1 set motor la 2 ani,pernele de aer au crapat  de 2 ori in 4 ani.setul motor era RABA si costa undeva la 2000 lei daca tin eu bine minte.In rest nu tin minte sa se fi reparat ceva grav la autobuzele alea.Din punct de vedere al uzurii morale e clar ca 260-ul de depasit ,dar daca intretinerea se face cum trebuie parerea mea e ca "ingroapa" destul de multe autobuze moderne.Altfel cum am mai zis ar fi o idee ca unele societati de transport sa conserve exemplarele in stare buna si sa faca ceva in genul unui "muzeu" .

 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE andrei11

M-ar interesa sa stiu cat este valoarea reala al pieselor de schimb. De ce nu se aplica aceeasi logica - al uzurii morale - si in alte domenii de activitate, de exemplu de ce un soţ / soţie nu este uzat(a) moral dupa 10 ani de casnicie ? ( Opt ). Vedeti ca nu am pus intrebarea la mişto.
Sau un spatiu de locuit. Blocurile comuniste au fost construite dupa o logica a metrilor patrati necesari unei persoane si cu bucatariile separate de restul spatiului. Brusc cand ne-am trezit in capitalismul perfect am descoperit ca bucatariile nu mai trebuie sa fie separate de sufragerie, am descoperit mancarurile gata cumparate din magazine, am descoperit Mc Donald's - urile in locul sandwich - ului traditional cu o bucata de branza, etc, etc.
Brusc nu mai avem secretare ( chiar este o jignire denumirea ) avem asistent manager, blablabla.

Am prins din plin Socialismul Imperfect, chiar am lucrat intens la reconditionarea pieselor de schimb in agricultura pentru masinile grele, stiu cat este valoarea reala a unei piese pe care trebuie s-o inlocuiesc si cu cat se putea "vinde".
Apropo, Goldmund pe unde e ? De ce Mercedesurile anilor '960 - '970 rezistau mai bine decat Mercedesul anilor 2000 ? Asa, o intrebare retorica. Si nu  ma refer aici la consumabile, ci la piesele de baza - CV, sincroane, tabla.
___________________
Si asta off topic total. La boala pe care o am, Mc Donald's - ul imi creste glicemia necontrolat. Bucata de branza cu pâine nu. O fi vreo intamplare ?

 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE PaulIP

Raspund eu in locul lui Goldmund: Pentru ca acel concept de "uzura morala" este o inventie.... japoneza, din anii 80, preluata mai tarziu de Europa si SUA (in ordinea aceasta, la diferenta de 10-15 ani una de cealalta). E simplu: inventezi o problema, si gasesti solutia reala la ea! Domnilor, e cea mai diabolica afacere a secolului! La fel si cu asa zisul terorism (11 septembrie...).
Revenind, uzura morala nu exista! exista insa masini care se uzeaza fizic in acelasi ritm cu "imaginara" uzura morala. Din cauze de economie, dar si dezinteres!
La fel se intampla si in SUA, unde noile Forduri au nevoie una-doua de revizii si reparatii. Fordul Model T rezista doua generatii fara reparatii majore...

 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE stefan_br

2176 prin gropile de la Malul Rosu.  :oops:

IMG_5995.jpg (204.89 KB; downloaded 5900 times)

 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE DAF SB220

Bine că încă mai merge...

 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE Victor92

2282 pe linia 102







 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE PaulIP

https://www.facebook.com/TransPloiesti/...8493379537
Cateva poze cu Ikarus. Primele 3 sunt din 1997, a 4-a din 2002.















 


Re: Autobuze Ikarus ale TCE Andrei Andraș

#2147 surprins la Spitalul Județean, pregătit de plecare pe linia 5.


Ikarus 280 #2147 - TCE Ploiești by Andrei Andraș, on Flickr

23.06.2017

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 24
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Ploiești  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use