MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metrou

77 posts, 30766 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

1) Macazurile  acelea  nu se pot "face" manual, asta dupa cunostinta mea.
2) Daca "se face" macazul pe alt traseu decat cel normal "nu se face" semnalul ( dupa unii semaforul ). Daca nu exista semnal, trebuie sa existe acordul dispecerului pentru a continua parcursul "pe falsă".
3) La Obor nu ai dubla jonctiune.
Apropo, acum mi-a picat fisa,# freyutz, dar laDristor 2 cum se rezolva problema, ca e ditamai dubla jonctiune acolo.
4) Probabil cand il muta pe contrasens ( pe falsă ) ATO - ul tine trenul pe loc, nu porneste cu ATO - ul in functiune, trebuie sa intre pe  manual.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex shoppy

Poti sa faci macazul pe manual daca tai alimentarea si invarti la manivela vreo 5 minute.
Il tine ATP-ul, ATO-ul nu merge decat odata ce e pornit ATP-ul. In caz de manevre "pe firul din stanga"(ca fir fals sau banalizat e o expresie de la CFR, instructia de semnalizare a CFR nefiind aceeasi cu cea de la Metrorex) se opreste ATP si se merge pe manual dupa semnalizarea clasica actionata manual de la dispecerat, sau mai rau, cu ingnorarea semnalizarii clasice si comunicare verbala cu dispeceratul.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Atunci de ce se mentine denumirea semnalelor de intrare in statie "de pe stanga" cu indicativul "F" ? Cum ar fi XFG ( in statia Eroilor, linia "de stanga" care vine de la Grozavesti ).

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex shoppy

E acuma, nu stiu, la semnal poti sa ai si un foc alb in forma de sageata alba asezata orizontal si cu varful  spre stanga, si semnificatia dupa cum tin minte este "circularea se face pe firul din stanga"...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex oache81

Da asa e nu e decat macaz simplu la OBOR m-am uitat azi mai atent.
Trebuie sa existe posibilitatea sa se faca macazul manual, in caz de pana de curent sau daca se lucreaza in zona.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Evidedent ca se poate face si manual, dar vorba colegului #shoppy
<<Poti sa faci macazul pe manual daca tai alimentarea si invarti la manivela vreo 5 minute.>>

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Si totusi ceva nu se leaga in toata povestea asta cu dubla jonctiune.

Nu cred ca softul nu suporta astfel de macaze pentru ca se poate crea un "dead lock".Explicatia trebuie sa fie un pic mai complexa. Dead lock-ul de care spuneti voi se poate evita usor prin soft adecvat la controlul macazelor, in exact aceiasi maniera ca la indusi...nu cred ca Bombardier au impus asta. Daca intr-adevar asta e motivul, trebuie ca metrorex sa fi venit cu ideea...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Eu cred ca au luat cel mai simplu implicit ieftin sistem ATO, pentru ca spre deosebire de CFR metrourile nu prea circula pe contrasens.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex freyutz

@andrei11: Intre Piata Muncii si Dristor 2 nu se circula pe ATO ci doar ATP. Cauza este parapetul din capatul peronului de la Dristor 2. Deci, nu s-a mai obosit nimeni sa reconfigureze macazele de acolo, atat timp cat nu se circula automat in zona respectiva  :D  :D

In cazul in care se schimba firele de circulatie din orice motiv (manual sau automat), se circula doar cu ATP. Daca se selecteaza modulul ATO, trenul nu va porni la comanda de Demaraj.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex mcosmin

oache81 wrote:
Eh, e simplu de rezolvat, o sa circule IVA pe M2 si CAF + BM pe M1/3/5, ca sa fie parcul uniformizat.
Eu unul asa as face in locul lor.
Daca pui IVA pe M3 strici automatizarea la 3 magistrale asa pe M2 o strici doar pe aia.


Logica e sa pui IVA pe M5, nu pe M2.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

oache81 wrote:
Eh, e simplu de rezolvat, o sa circule IVA pe M2 si CAF + BM pe M1/3/5, ca sa fie parcul uniformizat.
Eu unul asa as face in locul lor.
Daca pui IVA pe M3 strici automatizarea la 3 magistrale asa pe M2 o strici doar pe aia.

Da, doar ca M2 nu mai are Indusi. Ala a fost scos prin 2005 odata cu punerea in functiune completa a ATC-ului Bombardier. (pana-n 2005 BM2-urile mergeau doar pe ATP)

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Puss in Boots

Mi-ar placea o IVA pe M2 for old times sake. In wknd, ca sa fie mai lejer. Duminica :D

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex oache81

Da, doar ca M2 nu mai are Indusi. Ala a fost scos prin 2005 odata cu punerea in functiune completa a ATC-ului Bombardier. (pana-n 2005 BM2-urile mergeau doar pe ATP)


Pai si ce? M5-ul are indusi?
La liber.
Cum mergeau acu 30 de ani la 90 de secunde cu impegati de miscare pot sa mearga si acuma.Si cu 2 mecanici pentru rebursare rapida.
Lumea evolueaza si noi o luam exact in sensul opus.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex andrei11

1) Nu s-a mers niciodată la 90 secunde.
2) Din prima clipă, de la inaugurare, indușii au fost activi.
3) Rebursarea rapidă ține în principal de configurarea aparatelor de cale (  :P  ) și mai puțin de <<cei doi mecanici>>

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use