Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 417092 views
📖 Pagination options
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
satanistu
De curiozitate. De ce nu se inchid topicurile cu Magistrala 6 si 7, care sunt S.F.? Daca apare o stire sau ceva sa o puna un administrator, iar cand se dau drumu la lucrarile efective, sa se dea drumu si la topicuri.
De curiozitate. De ce nu se inchid topicurile cu Magistrala 6 si 7, care sunt S.F.? Daca apare o stire sau ceva sa o puna un administrator, iar cand se dau drumu la lucrarile efective, sa se dea drumu si la topicuri.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
Robert24
Avem rugamintea sa nu mai incurajati trollii!
@Ady881 - cred ca acesta e al 99-lea avertisment sa nu mai bati campii si sa scrii romane pseudo-erotice!
Crede-ma ca nu va mai exista al 100-lea!
Avem rugamintea sa nu mai incurajati trollii!
@Ady881 - cred ca acesta e al 99-lea avertisment sa nu mai bati campii si sa scrii romane pseudo-erotice!
Crede-ma ca nu va mai exista al 100-lea!
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
Robert24
@satanistu - chiar daca sunt foarte S.F. asta nu inseamna ca nu putem discuta despre ele.
Insa fireste, fara a se bate campii excesiv.
@satanistu - chiar daca sunt foarte S.F. asta nu inseamna ca nu putem discuta despre ele.
Insa fireste, fara a se bate campii excesiv.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
andrei11
Un punct de vedere, nu stiu cat de fundamentat sau cat de corect :
Este vorba de Campionatul European de Fotbal - 2020
<<Suporterii trebuie să aibă acces şI la o linie de tren care să lege capitala de terminalele aeroportului.>>
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...de+de+euro
Un punct de vedere, nu stiu cat de fundamentat sau cat de corect :
Este vorba de Campionatul European de Fotbal - 2020
<<Suporterii trebuie să aibă acces şI la o linie de tren care să lege capitala de terminalele aeroportului.>>
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...de+de+euro
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
andrei11
Ora 18,30.
O captura de aici :
http://www.flightradar24.com/KAL906/4c62fa1
cu avioanele ce aterizeaza pe cele 2 aeroporturi din Istambul. Si mai vin si altele, dar sunt in afara capturii.
Am vrut sa realizez o captura si de peunicul aeroport bucurestean, dar mi-a fost pur si simplu rusine si n-am mai facut-o.
Asta apropo de traficul sufocant din Otopeni si de necesitatea construirii fix a lui M 6 ca fiindunica solutie pentru aeroport.
Ora 18,30.
O captura de aici :
http://www.flightradar24.com/KAL906/4c62fa1
cu avioanele ce aterizeaza pe cele 2 aeroporturi din Istambul. Si mai vin si altele, dar sunt in afara capturii.
Am vrut sa realizez o captura si de peunicul aeroport bucurestean, dar mi-a fost pur si simplu rusine si n-am mai facut-o.
Asta apropo de traficul sufocant din Otopeni si de necesitatea construirii fix a lui M 6 ca fiindunica solutie pentru aeroport.
11-23-2014 6-35-34 PM.png (538.6 KB; downloaded 2627 times)
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
Slasher1985
Pe acelasi site, poti vedea lista decolarilor si aterizarilor pe grupe de ore.
Ai aici pentru Otopeni:
Istoric Otopeni
Si aici pentru Istanbul Ataturk:
Istoric Ataturk
Practic, Ataturk are 107 sosiri si 120 plecari in intervalul la care ma uit eu acum, 24 noiembrie, intre 9 si 12. Otopeni are 22 plecari si 37 de sosiri. Activitatea este de 4-5 ori mai restransa. In 3 ore ai 59 de zboruri, sosind practic la 5 minute distanta. Nu e "aglomerat" in niciun caz, dar este cat de cat circulat. Nu zic daca la nivelul anului 2014 e musai sa faci metrou, dar diferenta fata de aeroporturile astea cu adevarat aglomerate imi arata ca aceste metrouri nu vor circula neaparat goale daca se va face M6.
Pe acelasi site, poti vedea lista decolarilor si aterizarilor pe grupe de ore.
Ai aici pentru Otopeni:
Istoric Otopeni
Si aici pentru Istanbul Ataturk:
Istoric Ataturk
Practic, Ataturk are 107 sosiri si 120 plecari in intervalul la care ma uit eu acum, 24 noiembrie, intre 9 si 12. Otopeni are 22 plecari si 37 de sosiri. Activitatea este de 4-5 ori mai restransa. In 3 ore ai 59 de zboruri, sosind practic la 5 minute distanta. Nu e "aglomerat" in niciun caz, dar este cat de cat circulat. Nu zic daca la nivelul anului 2014 e musai sa faci metrou, dar diferenta fata de aeroporturile astea cu adevarat aglomerate imi arata ca aceste metrouri nu vor circula neaparat goale daca se va face M6.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
Robert24
Comparatia intre OTP si IST nu isi are locul. Deloc....
Aeroportul Henri Coanda Otopeni are un trafic modest in comparatie cu Istanbul Atatürk
IST in 2013 de exemplu a avut 51,3 milioane pasageri, fata de 45,1 milioane pasageri in 2012 (crestere de 13,8%).
OTP in 2013 a avut 7,65 milioane pasageri, fata de 7,1 milioane pasageri in 2012 (crestere 7,4%)
Deci, in 2013, IST a avut de 6,7 ori mai multi pasageri decat OTP....
Daca vrei comparatii reale cu OTP, vezi aeroporturile: Budapesta (BUD) - 8,5 mil pax, Venetia (VCE) - 8,4 mil pax, Kiev (KBP) - 7,9 mil pax etc...
Comparatia intre OTP si IST nu isi are locul. Deloc....
Aeroportul Henri Coanda Otopeni are un trafic modest in comparatie cu Istanbul Atatürk
IST in 2013 de exemplu a avut 51,3 milioane pasageri, fata de 45,1 milioane pasageri in 2012 (crestere de 13,8%).
OTP in 2013 a avut 7,65 milioane pasageri, fata de 7,1 milioane pasageri in 2012 (crestere 7,4%)
Deci, in 2013, IST a avut de 6,7 ori mai multi pasageri decat OTP....
Daca vrei comparatii reale cu OTP, vezi aeroporturile: Budapesta (BUD) - 8,5 mil pax, Venetia (VCE) - 8,4 mil pax, Kiev (KBP) - 7,9 mil pax etc...
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
florin
Comparația nu are sens din altă cauză, aeroportul din Istanbul este hub-ul Turkish Airlines. Adică foarte multă lume schimbă avioane acolo și nu folosesc deloc transportul de la/spre aeroport. Turkish a avut anul trecut 48 milioane de pasageri, și majoritatea trec prin Istanbul, doar o mică parte rămân acolo.
Comparația nu are sens din altă cauză, aeroportul din Istanbul este hub-ul Turkish Airlines. Adică foarte multă lume schimbă avioane acolo și nu folosesc deloc transportul de la/spre aeroport. Turkish a avut anul trecut 48 milioane de pasageri, și majoritatea trec prin Istanbul, doar o mică parte rămân acolo.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
shoppy
Da eu vad ca autoritatile au lasat-o complet maorta cu M6, mai devreme ajungem la Pantelimon cu M5 decat la Otopeni cu M6, deci de ce ne mai chinuim...
Da eu vad ca autoritatile au lasat-o complet maorta cu M6, mai devreme ajungem la Pantelimon cu M5 decat la Otopeni cu M6, deci de ce ne mai chinuim...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
George
Ne chinuim asa periodic sa ne inversunam pe un proiect care nu e deloc de actualitate...
Ne chinuim asa periodic sa ne inversunam pe un proiect care nu e deloc de actualitate...
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
satanistu
Iarasi ati inviat un subiect care e o aberatie si nu prea se stie nimic de el. De ce nu se inchide toata sectiunea M6, pana la inceperea lucrarilor?
Iarasi ati inviat un subiect care e o aberatie si nu prea se stie nimic de el. De ce nu se inchide toata sectiunea M6, pana la inceperea lucrarilor?
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
Goldmund
Corect ce spui, dar mai avem un motiv sa nu ne "ghidam" dupa Istanbul, Turcia:
atat Istanbul ca si Turcia nu sunt repere de urmat pentru nici o tara/nici o metropola la vest de Romania, pentru nici una!
Daca "amaratele "astea de orase din Vest(ul UE) au majoritatea cate un aeroport si un tren suburban/S-Bahn/metrou, pe cine intereseaza la vest de Timisoara cum gandesc cei la sud-est de Bucuresti, respectiv cei din Turcia, Siria(prietenii ceusistilor , acum un razboi civil oribil)sau chinezii "eroici" din RPChina??
Va rog sa ma credeti, in Stuttgart nu-si face nimeni ganduri cum gandesc sau dorm turcii, sau cum calatoresc turcii(poate doar turcii sa-si faca ganduri), noi suntem in UE, parte din Uniunea Europeana , iar criteriile noastre sunt clare, noi in Schengen vrem(altii nu vor ajunge in UE niciodata)
M 6 pana la Otopeni(cu fonduri europene!) se va face candva, asta e clar, cand ? -, nu e clar, cum nu e clar nici daca vrem, sau putem sau meritam in Schengen, asta e.
florin wrote:
Comparația nu are sens din altă cauză, aeroportul din Istanbul este hub-ul Turkish Airlines. Adică foarte multă lume schimbă avioane acolo și nu folosesc deloc transportul de la/spre aeroport. Turkish a avut anul trecut 48 milioane de pasageri, și majoritatea trec prin Istanbul, doar o mică parte rămân acolo.
Corect ce spui, dar mai avem un motiv sa nu ne "ghidam" dupa Istanbul, Turcia:
atat Istanbul ca si Turcia nu sunt repere de urmat pentru nici o tara/nici o metropola la vest de Romania, pentru nici una!
Daca "amaratele "astea de orase din Vest(ul UE) au majoritatea cate un aeroport si un tren suburban/S-Bahn/metrou, pe cine intereseaza la vest de Timisoara cum gandesc cei la sud-est de Bucuresti, respectiv cei din Turcia, Siria(prietenii ceusistilor , acum un razboi civil oribil)sau chinezii "eroici" din RPChina??
Va rog sa ma credeti, in Stuttgart nu-si face nimeni ganduri cum gandesc sau dorm turcii, sau cum calatoresc turcii(poate doar turcii sa-si faca ganduri), noi suntem in UE, parte din Uniunea Europeana , iar criteriile noastre sunt clare, noi in Schengen vrem(altii nu vor ajunge in UE niciodata)
M 6 pana la Otopeni(cu fonduri europene!) se va face candva, asta e clar, cand ? -, nu e clar, cum nu e clar nici daca vrem, sau putem sau meritam in Schengen, asta e.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
andrei11
Goldmund, era vorba strict de traficul de calatori, de numarul de avioane si nu de altceva.
In ceea ce priveste M 6 cu sau fara fonduri europene, intâi sa se faca metrou in Bucuresti - inclusiv până in curte la Popoviciu si mai apoi sa ne gandim sa legam un amarat de aeroport gen Otopeni cu trafic rahitic de Bucuresti prin metrou.
Asta - trebuie sa repet - in conditiile in care se poate moderniza / dubla o linie CFR - deja existenta - fara costuri majore.
Si - repet a suta oara, M 6 va leaga aeroportul de gara si nu de centru, fix ce face la ora actuala si linia CFR.
PS : N-am inteles de ce sa nu ne ghidam dupa aeroporturile din Istambul, Turcia nu face parte din UE, e o tara subdezvoltata, inapoiata - tu ai spus, nu eu, cum se face atunci ca cele 2 aeroporturi din Istambul - de fapt ei au 4 aeroporturi - nici nu se compara cu Otopeniul nostru ?
Goldmund, era vorba strict de traficul de calatori, de numarul de avioane si nu de altceva.
In ceea ce priveste M 6 cu sau fara fonduri europene, intâi sa se faca metrou in Bucuresti - inclusiv până in curte la Popoviciu si mai apoi sa ne gandim sa legam un amarat de aeroport gen Otopeni cu trafic rahitic de Bucuresti prin metrou.
Asta - trebuie sa repet - in conditiile in care se poate moderniza / dubla o linie CFR - deja existenta - fara costuri majore.
Si - repet a suta oara, M 6 va leaga aeroportul de gara si nu de centru, fix ce face la ora actuala si linia CFR.
PS : N-am inteles de ce sa nu ne ghidam dupa aeroporturile din Istambul, Turcia nu face parte din UE, e o tara subdezvoltata, inapoiata - tu ai spus, nu eu, cum se face atunci ca cele 2 aeroporturi din Istambul - de fapt ei au 4 aeroporturi - nici nu se compara cu Otopeniul nostru ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand
mcosmin
Probabil se mizeaza pe prelungirea lui M4 spre sud, care implica si prelungirea lui M6 spre sud...
andrei11 wrote:
Goldmund, era vorba strict de traficul de calatori, de numarul de avioane si nu de altceva.
In ceea ce priveste M 6 cu sau fara fonduri europene, intâi sa se faca metrou in Bucuresti - inclusiv până in curte la Popoviciu si mai apoi sa ne gandim sa legam un amarat de aeroport gen Otopeni cu trafic rahitic de Bucuresti prin metrou.
Asta - trebuie sa repet - in conditiile in care se poate moderniza / dubla o linie CFR - deja existenta - fara costuri majore.
Si - repet a suta oara, M 6 va leaga aeroportul de gara si nu de centru, fix ce face la ora actuala si linia CFR.
PS : N-am inteles de ce sa nu ne ghidam dupa aeroporturile din Istambul, Turcia nu face parte din UE, e o tara subdezvoltata, inapoiata - tu ai spus, nu eu, cum se face atunci ca cele 2 aeroporturi din Istambul - de fapt ei au 4 aeroporturi - nici nu se compara cu Otopeniul nostru ?
Probabil se mizeaza pe prelungirea lui M4 spre sud, care implica si prelungirea lui M6 spre sud...
📖 Pagination options