Topic: Florenţa (Firenze)
24 posts, 10479 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Florenţa (Firenze)
Gabi23
Transportul în comun în oraşul Florenţa este asigurat de către compania ATAF (Azienda Trasporti dell'Area Fiorentina).
Aceasta operează la nivelul lunii august 2014, aproximativ 80 de linii de transport cu autobuze şi o linie de tramvai (T1).
Parcul de autobuze este compus dintr-o gamă variată de autobuze, fiind în plin proces de înlocuire la cele mai bune standarde de comfort şi siguranţă.
Transportul în comun în oraşul Florenţa este asigurat de către compania ATAF (Azienda Trasporti dell'Area Fiorentina).
Aceasta operează la nivelul lunii august 2014, aproximativ 80 de linii de transport cu autobuze şi o linie de tramvai (T1).
Parcul de autobuze este compus dintr-o gamă variată de autobuze, fiind în plin proces de înlocuire la cele mai bune standarde de comfort şi siguranţă.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Gabi23
Tramvaiul în Florenţa are o istorie începută în anul 1879 şi întreruptă spre finele anilor 50, mai exact la 20 ianuarie 1958. La începutul anilor 2000, administraţia din Florenţa a decis să reintroducă tramvaiul pentru transportul public. Astfel în decembrie 2005 s-a început construcţia depoului şi a primei linii T1, care a fost inaugurată la 14 februarie 2010.
Linia T1 circulă între Villa Costanza şi Santa Maria Novella, având traseu separat de restul traficului. Are o lungime de 7,4 km cale dublă, 14 staţii şi este parcursă în aproximativ 23 de minute.
Cele 14 staţii sunt:
• Santa Maria Novella
• Porta al Prato-Leopolda Parco della musica
• Cascine Olmi
• Paolo Uccello Arno
• Sansovino
• Batoni
• Talenti
• Federiga Foggini
• Arcipressi Ronco corto
• Nenni-Torregalli Lupi di Toscana
• Aldo Moro
• Resistenza Pantin
• De André Ciliegi
• Villa Costanza
Tramvaiul în Florenţa are o istorie începută în anul 1879 şi întreruptă spre finele anilor 50, mai exact la 20 ianuarie 1958. La începutul anilor 2000, administraţia din Florenţa a decis să reintroducă tramvaiul pentru transportul public. Astfel în decembrie 2005 s-a început construcţia depoului şi a primei linii T1, care a fost inaugurată la 14 februarie 2010.
Linia T1 circulă între Villa Costanza şi Santa Maria Novella, având traseu separat de restul traficului. Are o lungime de 7,4 km cale dublă, 14 staţii şi este parcursă în aproximativ 23 de minute.
Cele 14 staţii sunt:
• Santa Maria Novella
• Porta al Prato-Leopolda Parco della musica
• Cascine Olmi
• Paolo Uccello Arno
• Sansovino
• Batoni
• Talenti
• Federiga Foggini
• Arcipressi Ronco corto
• Nenni-Torregalli Lupi di Toscana
• Aldo Moro
• Resistenza Pantin
• De André Ciliegi
• Villa Costanza
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Gabi23
Imagini din staţiile terminale şi din staţia Porta al Prato-Leopolda:
Imagini din staţiile terminale şi din staţia Porta al Prato-Leopolda:
T1 - 28.08.2014 (2).jpg (423.85 KB; downloaded 7892 times)
T1 - 28.08.2014 (3).jpg (397.48 KB; downloaded 7885 times)
T1 - 28.08.2014 (4).jpg (333.03 KB; downloaded 7889 times)
T1 - 28.08.2014 (5).jpg (154.26 KB; downloaded 7893 times)
T1 - 28.08.2014 (6).jpg (454.65 KB; downloaded 7883 times)
T1 - 28.08.2014 (11).jpg (355.89 KB; downloaded 7887 times)
T1 - 28.08.2014 (12).jpg (395.03 KB; downloaded 7887 times)
T1 - 28.08.2014 (16).jpg (476.53 KB; downloaded 7887 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Gabi23
Parcul rulant este unul modern format din 17 vagoane bidirecţionale Alsando Breda Sirio. Tramvaiele circulă în prezent la un interval de 4-6 minute. În vagoane este permis accesul cu biciclete numai în spaţiul special marcat în limita locurilor disponibile 2/2.
Parcul rulant este unul modern format din 17 vagoane bidirecţionale Alsando Breda Sirio. Tramvaiele circulă în prezent la un interval de 4-6 minute. În vagoane este permis accesul cu biciclete numai în spaţiul special marcat în limita locurilor disponibile 2/2.
T1 - 28.08.2014.jpg (393.46 KB; downloaded 7907 times)
T1 - 28.08.2014 (1).jpg (414.02 KB; downloaded 7908 times)
T1 - 28.08.2014 (7).jpg (178.19 KB; downloaded 7901 times)
T1 - 28.08.2014 (8).jpg (330.14 KB; downloaded 7898 times)
T1 - 28.08.2014 (9).jpg (326.65 KB; downloaded 7898 times)
T1 - 28.08.2014 (10).jpg (375.76 KB; downloaded 7897 times)
T1 - 28.08.2014 (14).jpg (352.64 KB; downloaded 7897 times)
T1 - 28.08.2014 (15).jpg (365.97 KB; downloaded 7899 times)
T1 - 28.08.2014 (13).jpg (346.17 KB; downloaded 7903 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Gabi23
În acest moment se lucrează şi se doreşte inaugurarea în următoarele luni a liniei T2, între Piazza dell'Unità d'Italia - Aeroportul Peretola. Sunt deasemenea în perspectivă cel puţin încă două linii T3 şi T4.
În acest moment se lucrează şi se doreşte inaugurarea în următoarele luni a liniei T2, între Piazza dell'Unità d'Italia - Aeroportul Peretola. Sunt deasemenea în perspectivă cel puţin încă două linii T3 şi T4.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Gabi23
Microbuze Tecnobus Gulliver U520 ESP
Sunt produse în anul 2009 şi circulă pe liinle din centrul istoric, fiind excelente pentru a se strecura pe străduţele foarte înguste.
Microbuze Tecnobus Gulliver U520 ESP
Sunt produse în anul 2009 şi circulă pe liinle din centrul istoric, fiind excelente pentru a se strecura pe străduţele foarte înguste.
1331 - 28.08.2014.jpg (343.01 KB; downloaded 7905 times)
1331 - 28.08.2014 (1).jpg (338.45 KB; downloaded 7897 times)
1332 - 28.08.2014.jpg (406.88 KB; downloaded 7898 times)
1340 - 28.08.2014.jpg (358.78 KB; downloaded 7909 times)
1340 - 28.08.2014 (1).jpg (387.31 KB; downloaded 7900 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Gabi23
Midibuz electric hybrid Autodromo Alè
319 este prezent şi el pe liniile care circulă în centrul istoric. Este singurul exemplar din parcul ATAF.
Microbuze Cacciamali TCC635L
Sunt destul de vechi, fiind fabricate şi intrate în exploatare în anul 1997. Sunt în curs de retragere din circulaţie şi nu prea mai circulă.
Midibuz electric hybrid Autodromo Alè
319 este prezent şi el pe liniile care circulă în centrul istoric. Este singurul exemplar din parcul ATAF.
319 - 28.08.2014.jpg (376.07 KB; downloaded 7914 times)
Microbuze Cacciamali TCC635L
Sunt destul de vechi, fiind fabricate şi intrate în exploatare în anul 1997. Sunt în curs de retragere din circulaţie şi nu prea mai circulă.
304 - 28.08.2014.jpg (378.69 KB; downloaded 7905 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Gabi23
Microbuz Mercedes
Circulă la fel ca şi cele de mai sus pe liniile de mică capacitate din centrul istoric. Din pacate instalaţia AC a acestuia nu face deloc faţă, deşi eram 5 persoane în el atmosfera era una neplăcută. Este prevăzut şi cu spaţiu special pentru persoanele cu handicap.
Microbuz Mercedes
Circulă la fel ca şi cele de mai sus pe liniile de mică capacitate din centrul istoric. Din pacate instalaţia AC a acestuia nu face deloc faţă, deşi eram 5 persoane în el atmosfera era una neplăcută. Este prevăzut şi cu spaţiu special pentru persoanele cu handicap.
321 - 28.08.2014.jpg (394.09 KB; downloaded 7922 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Gabi23
Microbuze BredaMenarinibus Vivacity+ C CNG
Cele 4 microbuze au fost achiziţionate în anul 2010 şi au numere de parc 1505, 1506, 1507, 1508. Circulă pe liniile din centrul istoric.
Microbuze BredaMenarinibus Vivacity+ C CNG
Cele 4 microbuze au fost achiziţionate în anul 2010 şi au numere de parc 1505, 1506, 1507, 1508. Circulă pe liniile din centrul istoric.
1506 - 28.08.2014.jpg (422.44 KB; downloaded 7924 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Gabi23
Autobuze BredaMenarinibus M240LU
Cele 85 de autobuze sunt fabricate şi intrate în exploatare între anii 2001-2004.
Autobuze BredaMenarinibus M240LU
Cele 85 de autobuze sunt fabricate şi intrate în exploatare între anii 2001-2004.
3416 - 28..08.2014.jpg (316.35 KB; downloaded 7925 times)
3426 - 28.08.2014.jpg (438.98 KB; downloaded 7933 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Gabi23
Autobuze Mercedes-Benz Citaro C2 euro 6
Cele 50 de autobuze au fost achiziţionate anul aceasta, fiind prezentate oficial pe 17 mai 2014 (primele 20). Au început să circule începând cu 19 mai, pe liniile 12, 13 şi 20. Sunt prevăzute cu 2 uşi (în loc de 3 cum aveau vechile autobuze din parcul ATAF), dorindu-se astfel reducerea blatismului. Au primit numere de parc între 5301-5350.
Autobuze Mercedes-Benz Citaro C2 euro 6
Cele 50 de autobuze au fost achiziţionate anul aceasta, fiind prezentate oficial pe 17 mai 2014 (primele 20). Au început să circule începând cu 19 mai, pe liniile 12, 13 şi 20. Sunt prevăzute cu 2 uşi (în loc de 3 cum aveau vechile autobuze din parcul ATAF), dorindu-se astfel reducerea blatismului. Au primit numere de parc între 5301-5350.
5303 - 28.08.2014.jpg (443.3 KB; downloaded 7928 times)
5324 - 28.08.2014.jpg (358.62 KB; downloaded 7945 times)
5342 - 28.08.2014.jpg (403.65 KB; downloaded 7936 times)
5347 - 28.08.2014.jpg (418.72 KB; downloaded 7930 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Gabi23
Autobuze Volvo Ayats Bravo City
Sunt autobuzele pentru rutele turistice ale ATAF.
Autobuze Volvo Ayats Bravo City
Sunt autobuzele pentru rutele turistice ale ATAF.
343 - 28.08.2014.jpg (478.58 KB; downloaded 7927 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Gabi23
Un autobuz Setra al celor de la Busitalia care leagă aeroportul de gara Santa Maria Novella.
Un autobuz Setra al celor de la Busitalia care leagă aeroportul de gara Santa Maria Novella.
1901 - 28.08.2014.jpg (397.11 KB; downloaded 7928 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Florenţa (Firenze) - transportul public
Robert24
Midibuz Cacciamali TCC635L si Autobuz Breda Avancity+
Midibuz Cacciamali TCC635L si Autobuz Breda Avancity+
fl_309.jpg (235.18 KB; downloaded 7899 times)
fl_3580.jpg (253.71 KB; downloaded 7897 times)
📖 Pagination options