Topic: Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
24 posts, 15439 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
Gabi23
Vagoane seria 21-47 produse de Pafawag Wroclaw
Ani fabricatie: 1969 - 1970
Număr bucăti: 150
Numere: 21-47 000 - 149
Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
Lungimea cutiei: 24.200 mm
Înăltimea cutiei: 4.050 mm
Înăltimea podelei de la NSS: 1.255 mm
Lătimea cutiei: 2.880 mm
Ampatament: 17.200 mm
Tara: 41,2 tone
Boghiuri: Minden-Deutz, cu frână cu saboti si roti cu bandaj
Ampatamentul boghiului: 2.500 mm
Raza minimă de înscriere în curbă: Linie curentă: 150 m; Manevră: 80 m
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Frâna pneumatică: KE-GPR
Alimentare electrică: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzirea: cu radiatoare electrice; cu abur
Număr de locuri: 88
Număr cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine
Vagoane seria 21-47 produse de Astra Arad
Ani fabricatie: 1971-1977
Număr bucăti: 849
Numere: 21-47 150-999
Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
Lungimea cutiei: 24.200 mm
Înăltimea cutiei: 4.050 mm
Înăltimea podelei de la NSS: 1.255 mm
Lătimea cutiei: 2.880 mm
Ampatament: 17.200 mm
Tara: 41,2 tone
Boghiuri: Minden-Deutz, cu frână cu saboti si roti cu bandaj
Ampatamentul boghiului: 2.500 mm
Raza minimă de înscriere în curbă: Linie curentă: 150 m; Manevră: 80 m
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Frâna pneumatică: KE-GPR
Alimentare electrică: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzirea: cu radiatoare electrice; cu abur
Număr de locuri: 88
Număr cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine
Vagoane seria 21-57 produse de Astra Arad
Ani fabricatie: 1971-1980
Număr bucăti: 224
Numere: 21-57 001-224
Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
Lungimea cutiei: 24.200 mm
Înăltimea cutiei: 4.050 mm
Înăltimea podelei de la NSS: 1.255 mm
Lătimea cutiei: 2.880 mm
Ampatament: 17.200 mm
Tara: 41,2 tone
Boghiuri: Minden-Deutz, cu frână cu saboti si roti cu bandaj
Ampatamentul boghiului: 2.500 mm
Raza minimă de înscriere în curbă: Linie curentă: 150 m; Manevră: 80 m
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Frâna pneumatică: KE-GPR
Alimentare electrică: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzirea: cu radiatoare electrice; cu abur
Număr de locuri: 88
Număr cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine
Vagoane seria 21-47 produse de Pafawag Wroclaw
Ani fabricatie: 1969 - 1970
Număr bucăti: 150
Numere: 21-47 000 - 149
Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
Lungimea cutiei: 24.200 mm
Înăltimea cutiei: 4.050 mm
Înăltimea podelei de la NSS: 1.255 mm
Lătimea cutiei: 2.880 mm
Ampatament: 17.200 mm
Tara: 41,2 tone
Boghiuri: Minden-Deutz, cu frână cu saboti si roti cu bandaj
Ampatamentul boghiului: 2.500 mm
Raza minimă de înscriere în curbă: Linie curentă: 150 m; Manevră: 80 m
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Frâna pneumatică: KE-GPR
Alimentare electrică: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzirea: cu radiatoare electrice; cu abur
Număr de locuri: 88
Număr cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine
Vagoane seria 21-47 produse de Astra Arad
Ani fabricatie: 1971-1977
Număr bucăti: 849
Numere: 21-47 150-999
Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
Lungimea cutiei: 24.200 mm
Înăltimea cutiei: 4.050 mm
Înăltimea podelei de la NSS: 1.255 mm
Lătimea cutiei: 2.880 mm
Ampatament: 17.200 mm
Tara: 41,2 tone
Boghiuri: Minden-Deutz, cu frână cu saboti si roti cu bandaj
Ampatamentul boghiului: 2.500 mm
Raza minimă de înscriere în curbă: Linie curentă: 150 m; Manevră: 80 m
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Frâna pneumatică: KE-GPR
Alimentare electrică: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzirea: cu radiatoare electrice; cu abur
Număr de locuri: 88
Număr cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine
Vagoane seria 21-57 produse de Astra Arad
Ani fabricatie: 1971-1980
Număr bucăti: 224
Numere: 21-57 001-224
Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
Lungimea cutiei: 24.200 mm
Înăltimea cutiei: 4.050 mm
Înăltimea podelei de la NSS: 1.255 mm
Lătimea cutiei: 2.880 mm
Ampatament: 17.200 mm
Tara: 41,2 tone
Boghiuri: Minden-Deutz, cu frână cu saboti si roti cu bandaj
Ampatamentul boghiului: 2.500 mm
Raza minimă de înscriere în curbă: Linie curentă: 150 m; Manevră: 80 m
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Frâna pneumatică: KE-GPR
Alimentare electrică: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzirea: cu radiatoare electrice; cu abur
Număr de locuri: 88
Număr cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
Utilizator anonim
Vagoanele 563 si 567 refuzate la controlul tehnic se indreapta catre statia de domiciliu fara calatori. Sunt curios ce soarta vor avea avand in vedere ca au avize de circulatie pana prin 2013.
Vagoanele 563 si 567 refuzate la controlul tehnic se indreapta catre statia de domiciliu fara calatori. Sunt curios ce soarta vor avea avand in vedere ca au avize de circulatie pana prin 2013.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
Dr2005
RP-ul a fost valabil 2 ani, dar ei le-au ţinut în revizie din februarie până acum... sun slabe speranţele să le accepte altă unitate reparatoare, adică următoarea licitaţie pentru un lot de vagoane de la Buzău să le ia altă unitate, că dacă le ia tot SIRV Titu sau cine le-o fi refuzat... Pe scurt, dacă sunt respinse nu au prea multe şanse să mai circule. Având în vedere că tocmai s-au lichidat majoritatea parcurilor reci (la Podu Iloaiei şi Bucureşti Basarab) sau le-a cumpărat Remar Paşcani la preţ de fier vechi (şi va încerca să le vândă ca modernizări la CFR şi cine mai vrea), trebuie cumva ocupate liniile libere cu ceva, nu?
RP-ul a fost valabil 2 ani, dar ei le-au ţinut în revizie din februarie până acum... sun slabe speranţele să le accepte altă unitate reparatoare, adică următoarea licitaţie pentru un lot de vagoane de la Buzău să le ia altă unitate, că dacă le ia tot SIRV Titu sau cine le-o fi refuzat... Pe scurt, dacă sunt respinse nu au prea multe şanse să mai circule. Având în vedere că tocmai s-au lichidat majoritatea parcurilor reci (la Podu Iloaiei şi Bucureşti Basarab) sau le-a cumpărat Remar Paşcani la preţ de fier vechi (şi va încerca să le vândă ca modernizări la CFR şi cine mai vrea), trebuie cumva ocupate liniile libere cu ceva, nu?
- stakee
-
Posted:
-
19/21-47 Clasic
stakee
21-47 Classic
21-47 Classic
21-47 806a.jpg (276.55 KB; downloaded 5640 times)
21-47 806b.jpg (224.64 KB; downloaded 5670 times)
21-47 xxx cta.jpg (280.6 KB; downloaded 5689 times)
21-47int.jpg (238.65 KB; downloaded 5635 times)
21-47wc.jpg (126.23 KB; downloaded 5634 times)
xx-47 cta multe.jpg (337.64 KB; downloaded 5642 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
Dr2005
50 53 21-47 543-4, în compunerea P2560 (Mediaş - Sibiu), Mediaş, 18.08.2011
50 53 21-57 302-2, în compunerea P2560 (Mediaş - Sibiu), Mediaş, 18.08.2011
50 53 21-47 543-4, în compunerea P2560 (Mediaş - Sibiu), Mediaş, 18.08.2011
50 53 21-47 543-4-P2560(Medias-Sb)-Medias-001.jpg (340.04 KB; downloaded 9729 times)
50 53 21-47 543-4-P2560(Medias-Sb)-Medias-003.jpg (361.18 KB; downloaded 9771 times)
50 53 21-57 302-2, în compunerea P2560 (Mediaş - Sibiu), Mediaş, 18.08.2011
50 53 21-57 302-2-P2560(Medias-Sb)-Medias-001.jpg (304.54 KB; downloaded 9722 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
Gabi23
Un jeg... 21-47 689
Un jeg... 21-47 689
50 53 21-47 689-1 - Vaslui - 27.09.2012.JPG (189.58 KB; downloaded 9476 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
Gabi23
21-47 598 in compunerea pt Regio Pitesti - Piatra Olt
21-47 598 in compunerea pt Regio Pitesti - Piatra Olt
50 53 21-47 598-8 - Pitesti - 12.02.2013.jpg (260.44 KB; downloaded 9255 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
Utilizator anonim
527 si 523
527 si 523
DSC_8717.JPG (336.58 KB; downloaded 9177 times)
DSC_8730.JPG (310.07 KB; downloaded 9179 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
Gabi23
Vagoane demne de circulat cu ele la nivelul anului 2014...
21-47 527 în compunerea de tren regio Sibiu - Mediaş - Sibiu, cu sistemul de iluminat şi încălzirea defecte.
21-47 532 şi 21-47 539 două vagoane care circulă între două municipii reşedinţe de judeţ Sibiu - Târgu Mureş, pe un tren care face doar apoximativ 6 ore. Cum să dai aviz de circulaţie, în decembrie 2013 la un vagon care arată precum 539 care se descompune la propiu! Cavouri pe boghiuri bune de plimbat miniştri, secretari de stat, directori, şefi şi specialişti-experți care beau cafeluţe şi se scarpină la ouă în loc să facă această companie profitabilă şi cu o imagine demnă de o ţară europeană!!! :
Vagoane demne de circulat cu ele la nivelul anului 2014...
21-47 527 în compunerea de tren regio Sibiu - Mediaş - Sibiu, cu sistemul de iluminat şi încălzirea defecte.
50 53 21-47 527-7 - Mediaş - 08.02.2014.jpg (286.38 KB; downloaded 8776 times)
50 53 21-47 527-7 - Mediaş - 08.02.2014 (1).jpg (239.46 KB; downloaded 8817 times)
21-47 532 şi 21-47 539 două vagoane care circulă între două municipii reşedinţe de judeţ Sibiu - Târgu Mureş, pe un tren care face doar apoximativ 6 ore. Cum să dai aviz de circulaţie, în decembrie 2013 la un vagon care arată precum 539 care se descompune la propiu! Cavouri pe boghiuri bune de plimbat miniştri, secretari de stat, directori, şefi şi specialişti-experți care beau cafeluţe şi se scarpină la ouă în loc să facă această companie profitabilă şi cu o imagine demnă de o ţară europeană!!! :
50 53 21-47 532-7 - Sibiu - 08.02.2014.jpg (330.75 KB; downloaded 8807 times)
50 53 21-47 532-7 - Sibiu - 08.02.2014 (1).jpg (394.93 KB; downloaded 8768 times)
50 53 21-47 539-2 - Sibiu - 08.02.2014.jpg (337.32 KB; downloaded 8800 times)
50 53 21-47 539-2 - Sibiu - 08.02.2014 (1).jpg (276.62 KB; downloaded 8765 times)
50 53 21-47 539-2 - Sibiu - 08.02.2014 (2).jpg (249.8 KB; downloaded 8764 times)
50 53 21-47 539-2 - Sibiu - 08.02.2014 (3).jpg (334.95 KB; downloaded 8780 times)
50 53 21-47 539-2 - Sibiu - 08.02.2014 (4).jpg (323.05 KB; downloaded 8986 times)
50 53 21-47 539-2 - Sibiu - 08.02.2014 (5).jpg (321.11 KB; downloaded 8771 times)
50 53 21-47 539-2 - Sibiu - 08.02.2014 (6).jpg (356.2 KB; downloaded 8781 times)
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
AlexD
Macar au placute noi .
Teiusul nu a primit acum 1-2 ani 4-5 bucati de 21-47 care au avut parte de RK? Unde sunt?
Macar au placute noi .
Teiusul nu a primit acum 1-2 ani 4-5 bucati de 21-47 care au avut parte de RK? Unde sunt?
- truscamihai
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
truscamihai
HIHIHI ar fi perfecte pentru strainii care circula pe relatia Buc Obor - Fetesti . Nu etajatele care sunt acum.
HIHIHI ar fi perfecte pentru strainii care circula pe relatia Buc Obor - Fetesti . Nu etajatele care sunt acum.
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
ANDU2100HP
50 53 21-47 534-3 in coada unui marfar de la DBSR care avea in compozitie FALS-uri si erau tras de DA-1705
50 53 21-47 534-3 in coada unui marfar de la DBSR care avea in compozitie FALS-uri si erau tras de DA-1705
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-47/57 (Pafawag Wroclaw si Astra Arad)
Gabi23
6 vagoane 11/21-47/57, retrase din circulație, așteptând de ani buni casarea în Slobozia Veche:
6 vagoane 11/21-47/57, retrase din circulație, așteptând de ani buni casarea în Slobozia Veche:
xx-47.57 - Slobozia Veche - 15.08.2018.JPG (302.62 KB; downloaded 7229 times)
- 19jimmy84
-
Posted:
-
📖 Pagination options