Infrastructura feroviară din RomâniaMagistrale de cale feratăMagistrala 700

 

Topic: Regionala CFR Galati

26 posts, 15454 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Regionala CFR Galati andrei11

Daca tin eu bine minte erau in tunelul sensul spre Braila. Pentru ca nu stiu care e tunelul vechi si tunelul nou.  :oops:

 


Re: Regionala CFR Galati Onofrei Sergiu-Gabriel

 Asa arata schema zonei Tunel CFR Galati.
UntitledDA.jpg (53.49 KB; downloaded 6492 times)

 


Re: Regionala CFR Galati Onofrei Sergiu-Gabriel

V-am promis, m-am tinut de cuvant. Am fost pe teren in zona Garii CFR Galati. Se lucreaza intens la cale, la aparatele de cale, semnale si semnalizare, la semafoarele / semnalele luminoase, se inlocuiesc macazele vechi cu altele noi. Firma este ISAF!
Noutati... S-a defrisat vegetatia  pe linia ce trece pe langa gardul Depoului CFR si se aduna dalele de beton ale canivourilor vechi pentru instalatii. Utilaje: macara, motocompactor si excavator erau la lucru pentru inlocuirea sinelor si aparatelor de cale!

 


Re: Regionala CFR Galati Adrian Rosca

Onofrei Sergiu-Gabriel wrote:
Asa arata schema zonei Tunel CFR Galati.


Cum arata schema la celalalt capat al tunelului?

 


Re: Regionala CFR Galati Onofrei Sergiu-Gabriel

Iata schema!
Tunel 1 GL.jpg (52.34 KB; downloaded 1849 times)

 


Re: Regionala CFR Galati andrei11

Pe vremea mea ( inainte de 1989 ) era cam asa :
Sper sa se observe diferenta  :!:
Tunel 2.jpg (34.15 KB; downloaded 1836 times)

 


Re: Regionala CFR Galati Onofrei Sergiu-Gabriel

A disparut acea linie intercalata -larga,  de la intrare in tunel  si pana la macazele bifurcatie Brates-Marfa. A ramas doar linia din margine.

 


Re: Regionala CFR Galati stefan_br

LUCRĂRILE la Gara CFR vor fi RELUATE, după 25 de ani de STAGNARE

Autor:   Liviu Ghinea
Publicat Miercuri, 24 Septembrie 2014


* O firmă din Buzău va finaliza, în doi ani, contra sumei de 16 milioane de lei, lucrările rămase neterminat * Se vor repara peroanele, pasarelele de acces şi reţelele de utilităţi, dar se va electrifica şi linia Doaga - Tecuci - Barboşi

Imediat după Revoluţie, gălăţenii au sperat că vor putea circula civilizat, la fel ca în Vest, mai ales după ce începuseră lucrările la noua gară. În cei mai bine de 25 de ani care au trecut de atunci, lucrările au stagnat însă de mai multe ori. Chiar dacă s-a construit o nouă clădire, s-a terminat şi construcţia sediului Regionalei, totuşi fondurile nu au fost niciodată suficiente pentru finalizarea lucrărilor.

Săptămâna trecută însă, CFR SA a făcut anunţul aşteptat de toţi gălăţenii ce îşi doreau să poată circula în condiţii civilizate. Astfel, potrivit informării primite din partea companiei, o firmă din Buzău va termina, în doi ani, contra sumei de 16 milioane de lei, lucrările începute de mai bine de un sfert de secol.
Potrivit oficialilor companiei, cu aceşti bani se va realiza „electrificarea liniei CF Doaga-Tecuci-Barboşi, inclusiv un dispecerat pentru coordonarea activităţii în complexul CF Galaţi”.  De asemenea, potrivit purtătorului de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan, peste doi ani gălăţenii vor putea aştepta trenul în condiţii cât se poate de civilizate. “În cadrul proiectului se vor executa lucrări de construcţii noi de peroane, copertine şi pasarela de acces la peroane, reparaţii la peroanele şi copertinele existente, lucrări de sistematizare pe verticală, reţele de apă, canalizare şi electrice, instalaţii de supraveghere video şi alarmare, conform proiectului tehnic de execuţie pus la dispozitie de beneficiar”, a declarat, pentru "Viaţa liberă", reprezentanta CFR SA.

Poveste fără sfârşit

Modernizarea gării din Galaţi a început în urmă cu mai bine de un sfert de secol. Proiectul iniţial prevedea punerea la pământ a vechii clădiri, care la momentul respectiv era considerată prea mică pentru necesităţile unui oraş precum Galaţiul, şi înlocuirea ei cu o alta, înaltă de două etaje. De asemenea, urmau să fie reabilitate şi peroanele existente, dar să se şi construiască unele noi. Investiţia a fost aprobată în luna aprilie a anului 1988, fiind unul dintre ultimele proiecte ale epocii comuniste, având o valoare iniţială de 450 milioane de lei (vechi, n.r.). Lucrările de execuţie au fost întrerupte apoi în perioada 1997 - 2000. Între 2001 şi 2003 au fost reproiectate soluţiile tehnice de execuţie la majoritatea obiectivelor neterminate, pentru a fi în concordanţă cu actualele cerinţe şi tehnologii. De asemenea, a fost recalculat devizul general al obiectivului, acesta fiind stabilit în 2002 la suma de 310 milioane de lei noi, fără TVA. Termenul programat pentru finalizarea lucrărilor era 2013, însă din diverse motive acesta a fost depăşit. Motivul principal pentru care nici la această dată lucrările nu au fost finalizate este însă legat de soarta constructorului care a avut pe mână investiţia, respectiv UNICOM, societate intrată în faliment.


sursa: http://www.viata-libera.ro/economie/589...a-cotidian

 


Re: Regionala CFR Galati Adrian Rosca

Firma se numeste Constructii Complexe SA Buzau

 


Re: Regionala CFR Galati milo1981

Tunel Filesti Galati
28.12.2018


 


Re: Regionala CFR Galati Bogdan Ciorascu

Vad ca mai nou pe perechile IR12571/73/74/76 Bucuresti-Galati-Bucuresti se folosesc etajate. Nu mai are garnituri normale regionala?

 


Re: Regionala CFR Galati cris_m

Probabil se folosesc pentru preluarea fluxului crescut generat de refugiatii ucrainieni...

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Magistrala 700  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use