Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1336271 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Nu era o idee deloc rea... dar tot s-ar fi găsit unii "contra".
Nu era o idee deloc rea... dar tot s-ar fi găsit unii "contra".
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Oricum, 697 in Damaroaia e o idee nefericita. Trebuia sa ai obligatoriu legatura cu 65 si 86.
Oricum, 697 in Damaroaia e o idee nefericita. Trebuia sa ai obligatoriu legatura cu 65 si 86.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
linia 69
Pe parcurs se mai pot face ajustari, asa cum s-a facut cu linia 668 in Drumul Taberei. Intr-adevar prelungirea liniei 300 si suplimentarea cu cele 8 autobuze era cea mai buna solutie.
Pe parcurs se mai pot face ajustari, asa cum s-a facut cu linia 668 in Drumul Taberei. Intr-adevar prelungirea liniei 300 si suplimentarea cu cele 8 autobuze era cea mai buna solutie.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Robert24
Informatii despre liniile 24 si 697
- Linia 24 are in timpul sapatamanii 9 (interval 8 min) ture dimineata si 8 dupa-amiaza (interval 9 min), iar in weekend 5 ture (3 BN, 2 Victoria) - interval 13-14 min / Obs: inainte in timpul saptamanii 20+24 aveau in total 10 ture, iar in weekend 6 ture. Acum: minus 1. Bravo RATB!
- Linia 697 are in timpul saptamanii 9 ture (interval 6 min) dimineata si 8 ture (interval 7 min) dupa-amiaza, iar in weekend 5 ture (3 Pipera, 2 Nordului) - interval 9-10 min. Lumea este foarte nemultumita ca nu face legatura cu troleibuzele. Se cere urgent modificarea capatului din "sud" la Clabucet (fara stationare). Semi-cursa in weekend dureaza pe hartie 18-19 min, in realitate 13 min.
Informatii despre liniile 24 si 697
- Linia 24 are in timpul sapatamanii 9 (interval 8 min) ture dimineata si 8 dupa-amiaza (interval 9 min), iar in weekend 5 ture (3 BN, 2 Victoria) - interval 13-14 min / Obs: inainte in timpul saptamanii 20+24 aveau in total 10 ture, iar in weekend 6 ture. Acum: minus 1. Bravo RATB!
- Linia 697 are in timpul saptamanii 9 ture (interval 6 min) dimineata si 8 ture (interval 7 min) dupa-amiaza, iar in weekend 5 ture (3 Pipera, 2 Nordului) - interval 9-10 min. Lumea este foarte nemultumita ca nu face legatura cu troleibuzele. Se cere urgent modificarea capatului din "sud" la Clabucet (fara stationare). Semi-cursa in weekend dureaza pe hartie 18-19 min, in realitate 13 min.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Victor92
Cel mai bine ar fi fost 697 desfiintat si 300 prelungit pana la Strand Straulesti...
In prezent, daca vrei sa fii corect din punct de vedere al validarilor, trebuie sa utilizezi 3 "bilete" in calatoria de la Straulesti la Gara
- o validare in 697 (Straulesti-Jiului)
-o validare in 24 (Jiului-Pajurei)
- o validare in 65/86
Raman la parerea ca situatia nu va ramane in acest fel (vezi modelul liniei 668 cand initial circula pana la Orizont, apoi a fost prelungita la Piata Operei).
Cel mai bine ar fi fost 697 desfiintat si 300 prelungit pana la Strand Straulesti...
In prezent, daca vrei sa fii corect din punct de vedere al validarilor, trebuie sa utilizezi 3 "bilete" in calatoria de la Straulesti la Gara
- o validare in 697 (Straulesti-Jiului)
-o validare in 24 (Jiului-Pajurei)
- o validare in 65/86
Raman la parerea ca situatia nu va ramane in acest fel (vezi modelul liniei 668 cand initial circula pana la Orizont, apoi a fost prelungita la Piata Operei).
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Lohengrin
Frecvenţa liniei 65 s-a îmbunătăţit simţitor, vine la aproximativ 5 minute (constatat pe viu de dimineaţă). Dacă ne luăm după site-ul RATB, şi 86 a primit ceva ture în plus, acum ar trebui să vină cam la 10 minute.
Frecvenţa liniei 65 s-a îmbunătăţit simţitor, vine la aproximativ 5 minute (constatat pe viu de dimineaţă). Dacă ne luăm după site-ul RATB, şi 86 a primit ceva ture în plus, acum ar trebui să vină cam la 10 minute.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
linia 69
Trebuia de mult facuta "miscarea" asta, adica 300 prelungit pana la Strand Straulesti.
Corect, dar se poate ajunge doar din 2 bucati; 697 + metroul.
Da, trebuie facut ceva asemanator, prelungit 697 pana la Clabucet.
Cel mai bine ar fi fost 697 desfiintat si 300 prelungit pana la Strand Straulesti...
Trebuia de mult facuta "miscarea" asta, adica 300 prelungit pana la Strand Straulesti.
In prezent, daca vrei sa fii corect din punct de vedere al validarilor, trebuie sa utilizezi 3 "bilete" in calatoria de la Straulesti la Gara
- o validare in 697 (Straulesti-Jiului)
-o validare in 24 (Jiului-Pajurei)
- o validare in 65/86
Corect, dar se poate ajunge doar din 2 bucati; 697 + metroul.
Raman la parerea ca situatia nu va ramane in acest fel (vezi modelul liniei 668 cand initial circula pana la Orizont, apoi a fost prelungita la Piata Operei).
Da, trebuie facut ceva asemanator, prelungit 697 pana la Clabucet.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Chev Celios
In seara aceasta asteptati-va iar la nebunie in centrul orasului. Iar toate liniile din zona Universitati vor fii deviate.Aaa sa nu faceti greseala sa asteptati liniile N101,N102,N108 la Unirii ca iar cred ca nu or sa ajunga.
In seara aceasta asteptati-va iar la nebunie in centrul orasului. Iar toate liniile din zona Universitati vor fii deviate.Aaa sa nu faceti greseala sa asteptati liniile N101,N102,N108 la Unirii ca iar cred ca nu or sa ajunga.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
rosetti61
RATB se incapataneaza in carpaceli privind indicativele: ce e cu linia 462 din tabloul cu frecvente? Pe unde circula caci pe toate tablele e doar 460 Bis. Ori se scrie peste tot acelasi indicativ ori se lasa de sportul asta. Ce se intampla daca bis-urile astea devin niste numere normale, 332 respectiv 462 ? Sa nu mai zic de eternul mentinut 682. Transformarile de linii implica ceva taxe, hartogaraie si e mai comod sa le faca astfel de indicative (gen linie temporara sau curse selectate) ca sa evite alte costuri?
RATB se incapataneaza in carpaceli privind indicativele: ce e cu linia 462 din tabloul cu frecvente? Pe unde circula caci pe toate tablele e doar 460 Bis. Ori se scrie peste tot acelasi indicativ ori se lasa de sportul asta. Ce se intampla daca bis-urile astea devin niste numere normale, 332 respectiv 462 ? Sa nu mai zic de eternul mentinut 682. Transformarile de linii implica ceva taxe, hartogaraie si e mai comod sa le faca astfel de indicative (gen linie temporara sau curse selectate) ca sa evite alte costuri?
697 2.jpg (139.27 KB; downloaded 2917 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Robert24
S-a imbunatatit un pic frecventa lui 697. Cred ca a scazut un pic durata semi-cursei pe hartie (era destul de mare, fata de realitate).
Insa a disparut un tur seara...
S-a imbunatatit un pic frecventa lui 697. Cred ca a scazut un pic durata semi-cursei pe hartie (era destul de mare, fata de realitate).
Insa a disparut un tur seara...
dama.PNG (121.2 KB; downloaded 2811 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Utilizator anonim
Azi am fost sa vad troleibuzele 65 si 86. Nu a mai vazut Pajura troleibuze la ~5 minute de cand era linia 87 intre Cartier Pajura si Carpati . Troleibuzele liniei 65 sunt cam la 5 minute, iar la doua 65 este un 86, normal in trenulet cu 65ul.
Azi am fost sa vad troleibuzele 65 si 86. Nu a mai vazut Pajura troleibuze la ~5 minute de cand era linia 87 intre Cartier Pajura si Carpati . Troleibuzele liniei 65 sunt cam la 5 minute, iar la doua 65 este un 86, normal in trenulet cu 65ul.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
La Mezes? Asta deja e exagerare! Pana la Clabucet era super-suficient.
Acum iar o sa circule goale tramvaiele pe Sos. Chitilei...
Iata si programele de circulatie, de data asta detaliate:
http://www.ratb.ro/docpdf2/697%20MEZES.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/697%20STRAND ... ULESTI.pdf
V2A wrote:
RATB prelungeşte traseul liniei navetă 697
În vederea optimizǎrii condiţiilor de transport şi luând în considerare solicitǎrile cǎlǎtorilor pentru prelungirea traseului liniei navetă 697, începând cu data de 13.09.2013,aceasta va funcţiona pe traseul actual între terminalul ,,Ştrand Străuleşti” şi intersecţia Bd. Bucureştii Noi/Bd. Gloriei, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Bd. Bucureştii Noi, Şos. Chitilei, terminal „Mezeş” (capǎt de linie 45).
Pe traseul modificat, autobuzele vor opri în staţiile liniilor 422 şi N117, precum şi în noua staţie capǎt de linie „Mezeş” (coborâre), situatǎ pe Şos. Chitilei, sens Bd. Laminorului.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=305
La Mezes? Asta deja e exagerare! Pana la Clabucet era super-suficient.
Acum iar o sa circule goale tramvaiele pe Sos. Chitilei...
Iata si programele de circulatie, de data asta detaliate:
http://www.ratb.ro/docpdf2/697%20MEZES.pdf
http://www.ratb.ro/docpdf2/697%20STRAND ... ULESTI.pdf
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
3mil
Astazi am remarcat intr-unul din vagoanele Dep. Bucurestii Noi lipita o harta cu noile trasee din cartier dupa inceperea lucrarilor la metrou.
Astazi am remarcat intr-unul din vagoanele Dep. Bucurestii Noi lipita o harta cu noile trasee din cartier dupa inceperea lucrarilor la metrou.
img01933-20130912-1306.jpg (132.03 KB; downloaded 2882 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Buna initiativa. E si pe site. Acum trebuie sa fabrice altele...
Buna initiativa. E si pe site. Acum trebuie sa fabrice altele...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination