Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1336351 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Victor92
Inca o intamplare haioasa in care am fost implicat astazi. Repet, raspund pentru acest mesaj, dar si pentru..ceea ce am facut.
Ora 13:00 la Gara Basarab. De 10 minute stau in statie si nu a venit nimic cat sa ajung la Gara de Nord. Apare un 780, soferul deschide doar prima usa, ma urc in el si doamna controlor (care se afla doar pe aceasta linie EXPRESS-pe cealalta stim si noi cum se "practica" calatoria) imi cere sa validez cardul daca am calatorie pentru express. I-am spus ca nu si doresc sa merg doar o statie. Soferul, vazandu-ma, a oprit motorul autobuzului si mi-a spus ca nu pleaca pana nu cobor, desi le-am spus, vreau sa merg o statie...Cedez primul si iau un 178 din spate.
Statia urmatoare - Gara de Nord - surpriza! Soferul acestui autobuz deschide toate usile si un puhoi de calatori navalesc spre autobuz astfel incat doamna controlor care m-a verificat cu o statie inainte si m-a somat sa ma dau jos - sigur a avut timp si cum sa-i verifice pe toti. Gradul de ocupare era 4/5
In rest, pe la Floreasca asa sunt practicile. Cu oameni in cabina ... Si Spaga inainte! Asemeni liniei 783...
Inca o intamplare haioasa in care am fost implicat astazi. Repet, raspund pentru acest mesaj, dar si pentru..ceea ce am facut.
Ora 13:00 la Gara Basarab. De 10 minute stau in statie si nu a venit nimic cat sa ajung la Gara de Nord. Apare un 780, soferul deschide doar prima usa, ma urc in el si doamna controlor (care se afla doar pe aceasta linie EXPRESS-pe cealalta stim si noi cum se "practica" calatoria) imi cere sa validez cardul daca am calatorie pentru express. I-am spus ca nu si doresc sa merg doar o statie. Soferul, vazandu-ma, a oprit motorul autobuzului si mi-a spus ca nu pleaca pana nu cobor, desi le-am spus, vreau sa merg o statie...Cedez primul si iau un 178 din spate.
Statia urmatoare - Gara de Nord - surpriza! Soferul acestui autobuz deschide toate usile si un puhoi de calatori navalesc spre autobuz astfel incat doamna controlor care m-a verificat cu o statie inainte si m-a somat sa ma dau jos - sigur a avut timp si cum sa-i verifice pe toti. Gradul de ocupare era 4/5
In rest, pe la Floreasca asa sunt practicile. Cu oameni in cabina ... Si Spaga inainte! Asemeni liniei 783...
DSC_2232.JPG (237 KB; downloaded 2528 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Axel
O statie ba doamne in alea 10 minute eram deja la gara.
Parca erai calator corect asa te laudai pe forum anu trecut.
O statie ba doamne in alea 10 minute eram deja la gara.
Parca erai calator corect asa te laudai pe forum anu trecut.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Victor92
O statie imi permiteam sa merg . In alte zone se urca in autobuze o anumita categorie de populatie, mananca seminte, sparg geamuri...
P.s.: Sa-ti verifici mesageria.
Axel wrote:
O statie ba doamne in alea 10 minute eram deja la gara.
Parca erai calator corect asa te laudai pe forum anu trecut.
O statie imi permiteam sa merg . In alte zone se urca in autobuze o anumita categorie de populatie, mananca seminte, sparg geamuri...
P.s.: Sa-ti verifici mesageria.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Chev Celios
Cel din cabina era soferul de la schimbul 1.
Cel din cabina era soferul de la schimbul 1.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Victor92
4107 pe linia 627. Acest autobuz a apartinut autobazei Obregia, iar de pe 9 Martie 2011 deserveste liniile de la Titan.
In prima zi a lunii septembrie au circulat pe linia naveta 627:
Turul 1: 4194, Turul 2: 4107, Turul 3: 4634
Una calda si una rea in privinta liniei 627.
Pe plus: distanta Traian - Piata Titan se parcurge mult mai repede cu autobuzul, acesta avand pe semicursa aproximativ 15 minute.
Partea negativa: la orele pranzului (in timpul saptamanii) cat si in weekend sunt doar 3 autobuze care se intalnesc, de obicei, la Dristor si la Ilioara. La cate autobuze tinute inutil in "minunata" autobaza Titan, ar fi putut suplimenta linia cu brio cu inca 3 ture (sa spunem). Mereu autobuzele sunt aglomerate incepand cu Policlinica Vitan si tot asa pana la Piata Titan.
In alta ordine de idei, lucrarile la calea de rulare de la intersectia Camil Ressu cu Liviu Rebreanu au evoluat bine. A inceput montarea liniei de tramvai pe amplasamentul statiei. Revin cu poze (sper) in saptamana care urmeaza.
4107 pe linia 627. Acest autobuz a apartinut autobazei Obregia, iar de pe 9 Martie 2011 deserveste liniile de la Titan.
In prima zi a lunii septembrie au circulat pe linia naveta 627:
Turul 1: 4194, Turul 2: 4107, Turul 3: 4634
Una calda si una rea in privinta liniei 627.
Pe plus: distanta Traian - Piata Titan se parcurge mult mai repede cu autobuzul, acesta avand pe semicursa aproximativ 15 minute.
Partea negativa: la orele pranzului (in timpul saptamanii) cat si in weekend sunt doar 3 autobuze care se intalnesc, de obicei, la Dristor si la Ilioara. La cate autobuze tinute inutil in "minunata" autobaza Titan, ar fi putut suplimenta linia cu brio cu inca 3 ture (sa spunem). Mereu autobuzele sunt aglomerate incepand cu Policlinica Vitan si tot asa pana la Piata Titan.
In alta ordine de idei, lucrarile la calea de rulare de la intersectia Camil Ressu cu Liviu Rebreanu au evoluat bine. A inceput montarea liniei de tramvai pe amplasamentul statiei. Revin cu poze (sper) in saptamana care urmeaza.
DSC_2240.JPG (285.34 KB; downloaded 2286 times)
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
3mil
???
Robert24 wrote:
Linia 655 va funcţiona pe traseul de bază între „Foişorul de Foc” şi intersecţia Şos. Iancului/ Bd. Pierre de Coubertin/Şos. Pantelimon, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Pantelimon pânǎ la terminalul „Granitul”.
Pe traseul modificat, autobuzele vor efectua opriri pe Şos. Pantelimon, Bd. Chişinău, Bd. N. Grigorescu, comun cu cele ale liniei 335, iar pe Bd. C-tin Brâncuşi şi Str. Lucreţiu Pătrăşcanu, comun cu troleibuzele liniilor 70 şi 79.
???
- Robert24
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Lohengrin
Cum am mai întrebat în alt topic, ce se întâmplă cu troleibuzele depoului Bucureştii Noi, pentru care linia 97 era principală ? Prelungirea lui 79 la Dridu nu mi se pare de bun augur, mai bine ar prelua BN linia 86 integral, lăsând Vatra să suplimenteze linii oropsite precum 70 sau 85.
Cât despre tramvaie, proiectul de reţea pe Bd. Laminorului mi se pare o bătaie de joc, se vor plimba în continuare vagoane cu capacitatea de 300 de călători cu o încărcare medie de 10%. Cred că la suprafaţă pe Bd. Bucureştii Noi linia 97 este arhisuficientă. Suspendarea lui 20 creează posibilitatea revenirii imediate a liniei 44, de care chiar e nevoie în Giuleşti - fără a sacrifica linia 25.
Robert24 wrote:
Si stirea oficiala:
RATB reorganizează liniile de transport din Cartierul Bucureştii Noi
Ca urmare a demarării lucrărilor de extindere a Magistralei 4 de metrou până la staţia ,,Ştrandul Străuleşti” şi a restricţionării traficului rutier general pe Bd. Bucureştii Noi, tronsonul cuprins între Str. Jimbolia şi Str. Constantin Godeanu, începând cu data de 08.09.2013, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va reorganiza circulaţia mijloacelor de transport din zonă, astfel:
Linia20 de tramvaie şi linia97 de troleibuze vor fi suspendate.
Pentru preluarea corespunzătoare a fluxurilor de călători, RATB va înfiinţa linia navetă de autobuze 697, care va funcţiona între ,,Cartier Dămăroaia” şi noul terminal ,,Ştrand Străuleşti”, amenajat în zona intersecţiei Şos. Bucureşti – Târgovişte cu Str. Constantin Godeanu. Autobuzele liniei navetă vor circula pe următorul traseu: Str. Piatra Morii, Bd. Gloriei, Bd. Bucureştii Noi, Str. Mitropolit Varlaam, Str. Ardealului, Str. Episcopul Vulcan, Bd. Bucureştii Noi, Str. Mănăstirea Dealul, Str. Romeo Popescu, Str. Constantin Godeanu, cu întoarcere pe Str. Constantin Godeanu, Str. Vârful Înalt, Str. Nazarcea, Bd. Bucureştii Noi,Str. Cricovului, Str. Floare de Crâng, Bd. Laminorului, Str. Ocna Mureş, Str. Mitropolit Varlaam, Bd. Bucureştii Noi, Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii, ,,Cartier Dămăroaia”.
Autobuzele vor opri în staţiile liniilor 97 şi 460, precum şi în staţiile nou înfiinţate, amplasate pe Str. Romeo Popescu, după intersecţia cu Str. Truşeşti (sens ,,Ştrand Străuleşti”), pe Str. Constantin Godeanu respectiv pe Str. Vârful Înalt,după intersecţiacu Str. Truşeşti, pe Bd. Laminorului, după intersecţia Str. Floare de Crâng.
Abonamentele eliberate pe liniile 20, 97 şi 304 rămân valabile, până la expirare, pe linia navetă 697 (pe tronsoanele comune).
De asemenea, liniile de autobuze din zona respectivă vor fi reorganizate astfel:
Linia de autobuze 112 va funcţiona pe traseul actual între ,,C.F.R. Constanţa” şi intersecţia Bd. Bucureştii Noi/Str. Mitropolit Varlaam, apoi pe un traseu modificat pe: Str. Mitropolit Varlaam, Str. Ardealului, Str. Episcopul Vulcan, Bd. Bucureştii Noi, Str. Mănăstirea Dealul, Str. Vârful Înalt, Str. Nazarcea, Bd. Bucureştii Noi, Str. Cricovului, Str. Floare de Crâng, Bd. Laminorului, Şos. Chitilei, terminalul ,,Complex Comercial Coloseum”, cu întoarcere pe Şos. Chitilei, Bd. Laminorului, Str. Ocna Mureş, Str. Mitropolit Varlaam, Bd. Bucureştii Noi, apoi traseul de bază.
Linia de autobuze 205 va funcţiona pe traseul actual între ,,Gara de Nord” şi noul terminal ,,Ştrand Străuleşti”.
Linia de autobuze 304 va funcţiona pe traseul actual între ,,Piaţa Presei” şi noul terminal ,,Ştrand Străuleşti”.
Linia de autobuze 460 va funcţiona între ,,Cartier Dămăroaia” şi ,,Preventoriu Mogoşoaia” pe Str. Piatra Morii, Bd. Gloriei, Bd. Bucureştii Noi, Str. Mitropolit Varlaam, Str. Ardealului, Str. Episcopul Vulcan, Bd. Bucureştii Noi, Str. Mănăstirea Dealul, Str. Romeo Popescu, Str. Constantin Godeanu, Bd. Bucureştii Noi, Şos. Bucureşti-Târgovişte, localitatea Mogoşoia, cu întoarcere pe Şos. Bucureşti-Târgovişte, Bd. Bucureştii Noi, Str. Constantin Godeanu, Str. Vârful Înalt, Str. Nazarcea, Bd. Bucureştii Noi, Str. Cricovului, Str. Floare de Crâng, Bd. Laminorului, Str. Ocna Mureş, Str. Mitropolit Varlaam, Bd. Bucureştii Noi, Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii.
Linia de autobuze 460 BIS va funcţiona între ,,Cartier Dămăroaia” şi ,,Buftea”, pe Str.Piatra Morii, Bd. Gloriei, Bd. Bucureştii Noi, Str. Mitropolit Varlaam, Str. Ardealului, Str. Episcopul Vulcan, Bd. Bucureştii Noi, Str. Mănăstirea Dealul, Str. Romeo Popescu, Str. Constantin Godeanu, Bd. Bucureştii Noi, Şos. Bucureşti-Târgovişte, localitatea Buftea, cu întoarcere pe Şos. Bucureşti-Târgovişte, Bd. Bucureştii Noi, Str. Constantin Godeanu, Str. Vârful Înalt, Str. Nazarcea, Bd. Bucureştii Noi, Str. Cricovului, Str. Floare de Crâng, Bd. Laminorului, Str. Ocna Mureş, Str. Mitropolit Varlaam, Bd. Bucureştii Noi, Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii.
Linia de transport de noapteN117 va funcţiona pe traseul actual între„Piaţa Unirii” şi intersecţia Bd. Bucureştii Noi/Str. Mitropolit Varlaam, apoi pe un traseu modificat pe: Str. Mitropolit Varlaam, Str. Ardealului, Str. Episcopul Vulcan, Bd. Bucureştii Noi, Str. Mănăstirea Dealul,Str. Romeo Popescu, Str. Constantin Godeanu, cu întoarcere pe Str. Constantin Godeanu, Str. Vârful Înalt, Str. Nazarcea, Bd. Bucureştii Noi,Str. Cricovului, Str. Floare de Crâng, Bd. Laminorului, Str. Ocna Mureş, Str. Mitropolit Varlaam, Bd. Bucureştii Noi, apoi traseul de bazǎ.
Cum am mai întrebat în alt topic, ce se întâmplă cu troleibuzele depoului Bucureştii Noi, pentru care linia 97 era principală ? Prelungirea lui 79 la Dridu nu mi se pare de bun augur, mai bine ar prelua BN linia 86 integral, lăsând Vatra să suplimenteze linii oropsite precum 70 sau 85.
Cât despre tramvaie, proiectul de reţea pe Bd. Laminorului mi se pare o bătaie de joc, se vor plimba în continuare vagoane cu capacitatea de 300 de călători cu o încărcare medie de 10%. Cred că la suprafaţă pe Bd. Bucureştii Noi linia 97 este arhisuficientă. Suspendarea lui 20 creează posibilitatea revenirii imediate a liniei 44, de care chiar e nevoie în Giuleşti - fără a sacrifica linia 25.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Asa cum am spus mai devreme, troleibuzele din 97 vor fi turate in liniile 65 si 86. Nu ai de ce sa duci si pe 79 in Pajura sa supra-aglomerezi terminalul oricum mic.
Asa cum am spus mai devreme, troleibuzele din 97 vor fi turate in liniile 65 si 86. Nu ai de ce sa duci si pe 79 in Pajura sa supra-aglomerezi terminalul oricum mic.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
WAYNEN
Parerea mea e ca linia 697 sa circule pana la ,,Clabucet" ca sa faca o legatura cu liniile de troleibuze 65 si 86.Si propun ca dupa terminarea lucrarilor la metrou,sa revina tramvaiul 20 pentru ca asigura o legatura cu Piata Victoriei si troleibuzul 97 ca alternativa pentru Gara de Nord.
Parerea mea e ca linia 697 sa circule pana la ,,Clabucet" ca sa faca o legatura cu liniile de troleibuze 65 si 86.Si propun ca dupa terminarea lucrarilor la metrou,sa revina tramvaiul 20 pentru ca asigura o legatura cu Piata Victoriei si troleibuzul 97 ca alternativa pentru Gara de Nord.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
georgica2704
Pana la urma de maine se suspenda 20 si 97 sau pe 8 Septembrie asa cum scrie si pe site-ul RATB. ?
Pana la urma de maine se suspenda 20 si 97 sau pe 8 Septembrie asa cum scrie si pe site-ul RATB. ?
- Axel
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Axel
Era bine daca in locul navetei 697 prelungea linia 300 si se termina si cu vesnicul scandal intre politie si soferi ca stationau pe banda 2 si lasam acolo doar 422-ul dar deh.
Era bine daca in locul navetei 697 prelungea linia 300 si se termina si cu vesnicul scandal intre politie si soferi ca stationau pe banda 2 si lasam acolo doar 422-ul dar deh.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Ai cu cine? In mintea lor trebuie sa fie ceva de tip 600 si sa se termine cu 97...
Ai cu cine? In mintea lor trebuie sa fie ceva de tip 600 si sa se termine cu 97...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination