Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Desființarea rețelei de troleibuz

58 posts, 27246 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Desfiintarea Troleibuzelor Robert24

S-a mai tot scris pe tema asta. A merge repede cu un troleibuz sau tramvai poate fi "cool" pentru unii, dar poate fi fatal pentru altii. Daca unii soferi sunt poate inconstienti asta nu inseamna ca toti soferii trebuie sa fie asa. Ok, nici sa mergi cu 15km/h nu e ok, dar o viteza de 40-45km/h este foarte buna pentru siguranta circulatiei si mai ales a calatorilor care stau in picioare in acel mijloc de transport. Am patit-o intr-un autobuz care a franat foarte brusc la 30km/h pentru a evita un betiv care se aruncase in fata lui. Rezultatul aproape toti care stateau in picioare (noroc ca nu erau multi) au cazut. Efectiv, franele sunt asa de bune, incat autobuzul aproape intepeneste! Si crede-ma ca si un Citaro daca vrea soferul te baga in scaun. Cuplul isi face treaba minunat la nevoie! Dar inca o data: nu asa se conduce cand transporti persoane in spate!

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Desființarea rețelei de troleibuz ADK

Nu știu cât de bun este acest topic, dar având în vedere că rețeaua de la capul de linie Metalurgiei (partea cu linia 74, unii spun că este Turnu Măgurele, alții Alexandru Obregia, în trecut Platforma Metalurgiei), nu mai există și nici capătul de linie în sine, postez o fotografie găsită pe Flickr cu vederea din parcarea fostului supermarket PLUS din noiembrie 2007:

Autor: Gabriel
1919515821_521e5fb856_o.jpg (1.02 MB; downloaded 923 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use