Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantVagoane de călători

 

Topic: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)

99 posts, 50659 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar/Electroputere VFU Pașcani) Gabi23

Privin din modernizarea la Remar Pascani a vagoanelor seria 26-26, construite la începutul anilor '80 de către firma ,,Veb Waggonbau Goerlitz" din Republica Democrată Germană.

Vagoane seria 26-16

Seria vagonului dupa reconstructie     26-16, cod Bmee
Lungimea peste tampoanele necomprimate    26800 mm
Distanta intre pivotii crapodinei    19500 mm
Lungimea sasiului intre fetele traverselor frontale    25500 mm
Latimea cutiei vagonului peste tabla albiei de podea    2780 mm
Inaltimea maxima a vagonului    4630 mm
Inaltimea planseului peste muchia superioara a sinei    etaj inferior: 360 mm
etaj superior: 2470 mm
spatiul cu un singur etaj: 1255 mm
Tipul boghiului    Görlitz VI
Ampatamentul boghiului    2500 mm
Ecartament    1435 mm
Diametrul cercului de rulare nou    920+4 mm
Sarcina maxima pe osie    16 t
Aparat de tractiune    Fisa UIC 520
Aparat de ciocnire    Fisa UIC 528
Inaltimea nominala a tampoanelor de la nivelul sinei    1060 mm
Aparat de legare    Fisa UIC 520
Tara vagonului    49,9 t ± 0,5 t
Viteza maxima de circulatie    140 km/h
Raza minima a curbei in care se inscrie    curse de exploatare cu V = 50 km/h: 150 m
la curbe in S R 1/2 cu dreapta intermediara: 150 m
curse de incercare cu o viteza de pâna la 10 km/h cu cuplajul desfacut: 90 m
Iluminat incandescent si fluorescent    24 V c.c.
Baterie de acumulatoare cu intretinere redusa    24 V c.c., 420 Ah
Instalatia de frana    KE - P-A
Alimentarea cu energie electrica    1500 V/50 Hz
Intercomunicatia    SR 8117/1,2-2000
Latimea coridorului    500 mm
Numar de locuri    120
Numar cabine WC    2
Functii si dotari    tablou comanda,
diagnoza cu transmiterea datelor la distanta
Vagoane seria 36-16

Seria vagonului dupa reconstructie     36-16, cod ABmee
Lungimea peste tampoanele necomprimate    26800 mm
Distanta intre pivotii crapodinei    19500 mm
Lungimea sasiului intre fetele traverselor frontale    25500 mm
Latimea cutiei vagonului peste tabla albiei de podea    2780 mm
Inaltimea maxima a vagonului    4630 mm
Inaltimea planseului peste muchia superioara a sinei    etaj inferior: 360 mm
etaj superior: 2470 mm
spatiul cu un singur etaj: 1255 mm
Tipul boghiului    Görlitz VI
Ampatamentul boghiului    2500 mm
Ecartament    1435 mm
Diametrul cercului de rulare nou: 920+4 mm
Sarcina maxima pe osie    16 t
Aparat de tractiune    Fisa UIC 520
Aparat de ciocnire    Fisa UIC 528
Inaltimea nominala a tampoanelor de la nivelul sinei    1060 mm
Aparat de legare    Fisa UIC 520
Tara vagonului    49,9 t ± 0,5 t
Viteza maxima de circulatie    140 km/h
Raza minima a curbei in care se inscrie    curse de exploatare cu V = 50 km / h: 150 m la curbe in S R 1/2 cu dreapta intermediara: 150 m
curse de incercare cu o viteza de pana la 10 km/h cu cuplajul desfacut: 90 m
Iluminat incandescent si fluorescent    24 V c.c.
Baterie de acumulatoare cu intretinere redusa    24 V c.c., 420 Ah
Instalatia de frana    KE-P-A
Alimentarea cu energie electrica    1500 V /50 Hz
Intercomunicatia    SR 8117/1,2-2000
Latimea coridorului    500 mm
Numar de locuri    clasa 1: 30
clasa a II-a: 68
Numar cabine WC    2
Functii si dotari    tablou comanda
diagnoza cu transmiterea datelor la distanta
€

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) GAC

Frumos modernizate aceste vagoane, dar....nu pot sa nu remarc aceeasi dementa si acelasi cretinism, marca CFR.
Aceste modernizari nu sunt altceva decat un elefant alb, care nu rezolva nicio problema in privinta transportului CF.
Cu amaraciune imi amintesc asta vara dar si acum un an cand am calatorit cu aceste vagoane si am ramas cu o impresie foarte proasta: desi acele vagoane nu aveau mai mult de 3 ani, totusi iesea in evidenta lipsa de intretinere, dar si "nespalarea" poporului. Scaunele (fotoliile) nu mai prezentau acea culoare albastra, ci prezentau diferite nuante de albastru-maro sau in cel mai fericit caz albastru-spalacit. Mai mult, pe foarte multe din scaune se vedeau clar urmele a numeroase "stopiri/varsari de sucuri racoritoare). E destul de trist sa vezi asa ceva in vagoane noi. Din punctul meu de vedere, acele scaune sunt acum un focar de infectie, deoarece zaharul din respectivele bauturi care s-a impregnat in panza, dar si in umplutura de sub aceasta, impreuna cu umezeala din aer dar si din transpiratie, realizeaza impreuna un mediu propice pentru dezvoltarea a numeroase infectii.

Aceste tipuri de vagoane trebuiesc furnizate unui popor constiincios care sa fie capabil sa le respecte si sa le ingrijeasca. Ingrijirea oricarui bun public trebuie sa se efectueze atat de catre personalul angajat al companiei de stat cat si de catre publicul calator. Din pacate, la noi, ingrijirea nu capata nici una din cele 2 forme.

 


Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) George

Desi e clar ca publicul la noi este in multe privinte prost crescut - a devenit un mic cosmar calatoria cu vagoane noi, atunci cand trenul stationeaza mult, pentru ca intotdeauna se gasesc ceva pustani idioti care sa deschida incontinuu usile ca sa fumeze, ceea ce genereaza un piuit greu de suportat - sa nu absolutizam aceasta chestiune atunci cand vorbim despre starea vagoanelor.
Nici pustii din Germania nu sunt atat de bine crescuti cum ne imaginam. Am fost socat (acum mai multa vreme) sa vad cati scandalagii si distrugatori pot exista in neamul ala nemtesc. Diferenta specifica este intretinerea vagoanelor, care la noi lipseste cu desavarsire, am impresia. La fel, lipsa oricarei sanctiuni, nimeni nu supravegheaza ce se intampla cu dotarile vagoanelor.
In mod special la aceasta serie, mi se pare ca materialele ieftine, proaste folosite la "modernizare" se vad la o posta si nu pot duce altceva decat la o ruina, in vreo 10 ani. Din pacate.
Pe de alta parte, am observat cu amuzament, asta vara cand am mers cu trenul in Italia, ca scaunele albastre sunt pur si simplu copiate de la italieni. Fara a fi cele mai comode.

 


Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) Dominatrix

George a pus punctul pe "i". In vest, oamenii sunt tot din carne si oase ca si noi, la fel de lenesi si indiferenti, dar restrictiile si sanctiunile ii fac mai sensibili la mediul inconjurator si la actiunile lor. Dupa cel putin 150 de ani de incasat amenzi si bastoane in cap si-au format si ei o conduita. Din pacate, in Romania nu s-a aplicat aceasta metodologie, decat pe termene scurte, si nu se aplica nici acum, din mai multe motive pe care nu are rost sa le detaliem aici. In ceea ce priveste calitatea "de mantuiala" a finisajelor la aceste vagoane, nu pot comenta "obiectiv" fiindca n-am mers niciodata cu ele, dar nu e nimic de mirare, fiindca asa e in tara lui "merge si asa". Ramane de vazut cate cai ferate vom mai avea peste 10 ani, asa ca de ce sa ne "complicam" cu treaba de calitate?

 


  • Leo
  • Posted:
  •  

Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) Leo

Vagoanele nu au iesit rau, desi se putea si mai bine. Am observat si eu ca unele scaune deja sunt patate... :cry: Pacat...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) Utilizator anonim

84-16 003

DSC_2877.JPG (380.12 KB; downloaded 9651 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) Utilizator anonim

36-16 040

DSC_3548.JPG (400.58 KB; downloaded 9677 times)

 


Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) Gabi23

26-16 100 în compunerea lui R3002 Braşov - Bucureşti.

50 53 26-16 100-5 - Bucureşti Nord - 25.06.2013.jpg (463.72 KB; downloaded 9551 times)

 


Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) autob368

26-16 099

064.JPG (161.07 KB; downloaded 9277 times)

066.JPG (70.46 KB; downloaded 9261 times)

 


Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) Gabi23

Au fost modernizate în aceste serii cel puţin 164 de vagoane etajate, împărţite astfel:
- 26-16 001>>>119
- 36-16 001>>>042
- 84-16 001>>>003

 


Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) stefan_br

26-16 117-9 , apartine Rev. de vagoane Galati
26-16 117-9.JPG (89.52 KB; downloaded 9228 times)

 


Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) Robert24

36-16 039 in Bucuresti
36-16 039.jpg (284.87 KB; downloaded 9197 times)

 


Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) Robert24

36-16 021 al Clujului
36-16 021.jpg (237.92 KB; downloaded 9181 times)

36-16 021 serie.jpg (218.17 KB; downloaded 9156 times)

 


Re: Vagoane seria 26/36/84-16 (Remar Pascani) Robert24

84-16 002 in compunerea lui R3006
84-16 002.jpg (257.71 KB; downloaded 8956 times)

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Vagoane de călători  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use