Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Electrificare CF 704 Galati - Barbosi - Tecuci - Marasesti

43 posts, 11905 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

In final, trenul m-a lasat la...5 minute de casa: in statia Filesti. Eu locuind in preajma ei.
La final, cand am coborat, conductorul trenului ( apare in fotografie incadrat de geamul de langa usa de acces in vagon) a zambit si a salutat urandu-ne: ,,Spor la fotografiat si un Doamne-Ajuta!" ca semn de speranta in mai bine in ceea ce priveste transportul pe calea ferata din Romania!! Domnul care apare in usa vagonului este tot CFR-ist si a urcat din Tecuci...a vrut sa apara in poza si nu l-am refuzat...



picture hosting

Compunerea trenului in schimb, a fost una cat se poate de diversa, intrunind ,,epoci", modele, tipuri,...o adevarata ,,parada de culoare si trend-uri"...dar foarte practica impacand diversele gusturi de calatori:
1- 20-55 IVA Modernizat la Atelierele Grivita din Bucuresti
1- 20-54 IVA Modernizat la Remar-Pascani
1- 20-57 IVA Nemodernizat
1- 26-16 Etajat, modernizat la Reamr-Pascani avand serie peste 100 deci dotat cu prize 220V.
Oricum, voi fi mereu PENTRU vagoanele cu geamuri care se pot deschide facilitand fotografierea in bune conditii a peisajelor oferite de o calatorie cu trenul...



image host

O ploaie torentiala a invaluit intreg trenul si calea ferata...prilej pentru mine sa ...scot camera foto afara si sa-i testez limitele. Le-a trecut cu brio!!



upload images



image hosting adult



adult upload image



gif hosting

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Adrian Rosca

O stire interesanta gasita pe http://www.concefa.ro:

"In data de 22.10.2012 a fost semnat Acordul de subcontractare nr. 6647 / 22.10.2012  incheiat  intre SC TUNELE SA in calitate de antreprenor
general si  SC CONCEFA SA in calitate de subantreprenor, avand ca obiect « Suprastructura linii CF intrare tunel si aparate de cale 2N+FN1 » in
cadrul obiectului  « Refacere tunel Filesti fir I dreapta,linia c.f. Bucuresti  – Galati« cu o valoare a lucrarilor de  4.225.670,22 lei fara TVA si termen de executie 31.07.2013. Acest acord este parte din contractul de executie incheiat in data de 25.10.2012 intre SC TUNELE SA si Compania Nationala de Cai Ferate CFR  SA Bucuresti in suma totala de 23.943.900 lei fara TVA."

Stirea este dublata de urmatorul anunt de pe SEAP:

"Anunt de atribuire (utilitati) numarul 132086/21.12.2012

Tip legislatie: OUG nr.34/2006
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)      DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Domneasca, nr. 51 , Localitatea:  Galati , Cod postal:  800008 , Romania , Punct(e) de contact:  Silvica MIhalache , Tel.  +40 236340760 , Email:  silvia.mihalache@cfr.ro , Fax:  +40 236340760 , Adresa internet (URL):  http://www.cfr.ro
I.2)      ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE) A(LE) ENTITATII CONTRACTANTE
    - Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)      DESCRIERE
II.1.1)      Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Refacere(RK) Tunel Filesti fir I dreapta, linia CF Bucuresti-Galati, km 255+475-256+247 - lucrari suplimentare pentru finalizare lucrari la tunel, terasament si suprastructura in vederea redeschiderii circulatiei feroviare
II.1.2)      Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Tunel Filesti fir I dreapta, linia CF Bucuresti - Galati, km 255+475-256+247
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3)      Anuntul implica
II.1.4)      Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari suplimentare pentru finalizare lucrari la tunel, terasament si suprastructura in vederea redeschiderii circulatiei feroviare
II.1.5)      Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221242-0 - Lucrari de constructii de tuneluri feroviare (Rev.2)
II.1.6)      Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2)      VALOAREA TOTALA FINALA A CONTRACTULUI (CONTRACTELOR)
II.2.1)      Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
23,936,358.12 RON    
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)      TIPUL PROCEDURII
IV.1.1)      Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile suplimentare sunt comandate in conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2)      CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.1)      Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2)      S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3)      INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.1)      Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
712/1/691/2012
IV.3.2)      Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 24    Denumirea: Refacere Tunel Filesti fir I dreapta, linia CF Bucuresti-Galati, km 255+475-256+247
V.1)      DATA ATRIBUIRII CONTRACTULUI    30.10.2012
V.2)      NUMARUL DE OFERTE PRIMITE    1
     NUMARUL DE OFERTE ADMISIBILE    1
V.3)      NUMELE SI ADRESA OPERATORULUI ECONOMIC CARUIA I-A FOST ATRIBUIT CONTRACTUL
SC TUNELE SA BRASOV
Adresa postala:  str. Harmanului, nr. 17E , Localitatea:  Brasov , Cod postal:  500022 , Romania , Tel.  +40 268332500 , Fax:  +40 268311048
V.4)      INFORMATII PRIVIND VALOAREA CONTRACTULUI
ESTIMAREA INITIALA A VALORII CONTRACTULUI
Valoarea: 24266089.00     Moneda: RON    Fara TVA
VALOAREA TOTALA FINALA A CONTRACTULUI
Valoarea: 23936358.12     Moneda: RON    Fara TVA
V.5)      CONTRACTUL AR PUTEA FI SUBCONTRACTAT
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)      CONTRACTUL DE FATA ESTE LEGAT DE UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE
Nu
VI.2)      ALTE INFORMATII
Ca urmare a finalizarii procedurii de atribuire, a fost incheiat actul aditional nr. 24 la contractul de antrepriza nr. 65 din 1996
VI.3)      CAI DE ATAC
VI.3.1)      Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Galati
Adresa postala:  str. Brailei, nr. 153 , Localitatea:  Galati , Cod postal:  800319 , Romania , Tel.  +40 236460331 , Fax:  +40 236460333
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2)      Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3)      Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Sucursalei CREIR CF Galati
Adresa postala:  str. Domneasca, nr. 51 , Localitatea:  Galati , Cod postal:  800008 , Romania , Tel.  +40 236461236 , Fax:  +40 236461236
VI.4)      DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
18.12.2012 16:48"

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Adrian Rosca

Pentru electrificarea liniei 704 se vor aloca anul asta 10.000 mii lei, asta daca nu mai apare o rectificare bugetara negativa intre timp. Cred ca cu banii astia se poate finaliza monajul catenarei pe tronsonul Ivesti-Hanu Conachi.

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Adrian Rosca wrote:
Pentru electrificarea liniei 704 se vor aloca anul asta 10.000 mii lei, asta daca nu mai apare o rectificare bugetara negativa intre timp. Cred ca cu banii astia se poate finaliza monajul catenarei pe tronsonul Ivesti-Hanu Conachi.

Catenara deja este intinsa pe un fir! Ramane firul al doilea si construirea statiei de subtractiune de la Hanul Conachi care...deja este ridicata pe vremea lui Ceausescu in proportie de 40% si s-au stagnat constructiile in 1990! Deci cred ca suma ar fi sa zicem acceptabila daca ar fi sa consideram inflatia, cresterea raportului leu/dolar, leu/euro! oricum unele trenuri Galati---Marasesti  dar si proaspatul tren Galati--Tecuci---Focsani si retur sunt rfealizate cu LVT si ,,Malaxa"  si doar ,,Malaxa" la ultimul tren enuntat mai sus! Daca ar fi dupa mine, la confort si conditii, ,,Malaxa" este net superior LVT-urilor. Insa,...acestea deja sunt depasite...mult prea depasite fizic, si nu pot merge la infinit! Insa as prefera sa ramana ,,Malaxele" caci au i istorie in spatele lor si da bine la imagine! Daca ar fi introduse pe trenuri care circula in intervale cu calatori....putini, sincer sunt binevenite!!
Oricum, va promit, in premiera, o calatorie pe timp de iarna pe ruta Galati---Marasesti si retur! Sa vedem cam cum mai merge treaba si in sezonul rece pe M-704!

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Adrian Rosca

Onofrei Sergiu-Gabriel wrote:
Catenara deja este intinsa pe un fir! Ramane firul al doilea si construirea statiei de subtractiune de la Hanul Conachi care...deja este ridicata pe vremea lui Ceausescu in proportie de 40% si s-au stagnat constructiile in 1990! Deci cred ca suma ar fi sa zicem acceptabila daca ar fi sa consideram inflatia, cresterea raportului leu/dolar, leu/euro!


Nu cred ca suma in cauza poate sa acopere ceva din constructia statiei de la Hanul Conachi.

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti iliutu

Cu 2 milioane si ceva de EUR (cam 3 milioane USD) ar cam trebui sa termine ce a mai ramas de facut.

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Adrian Rosca

iliutu wrote:
Cu 2 milioane si ceva de EUR (cam 3 milioane USD) ar cam trebui sa termine ce a mai ramas de facut.


Depinde la ce te referi: catenara in sine sau catenara + statie. Conform anexei la legea bugetului, in plus fata de cei 10 milioane alocati pentru 2013 mai trebuie inca 108 milioane lei. Statia cred ca intra in cei 108 mil.

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Saptamana viitoare voi face o noua expeditie feroviara pe ruta: Galati---Barbosi---Tecuci---Marasesti!
Initial promisesem sa merg asta iarna insa din cauza unor probleme de sanatate am abandonat ideea!
Oricum se lucreaza intens la proiect ce cuprinde atat partea de electrificare Hanu-Conachi - Serbanesti cat si peroanele, infrastructura si centralizarea datelor ( dispecerat) din Gara CFR-Galati. Deja o parte din linii la noile peroane s-au montat pe o portiune. Voi posta cate de curand imagini!

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti vancouver

Poate ne faci si o grafica simplificata, cum se mai faceau mai demult cu reabilitarea Câmpina-Predeal. Adica statiile importante figurate si colorate cu verde cele gata, cu galben cele in lucru si cu rosu cele neatacate, la fel si liniile dintre statii. Eventual cu precizarea printr-un simbol a zonelor in care s-a finalizat electrificarea.

Multumim pentru efort.

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Chiar la asta ma gandeam Vacouver! Insa firul de contact este deja intins pe ambele sensuri si conectat la reteaua de 27.000V. Din Iunie, am inteles ca se va schimba din nou Mersul Trenurilor sau va fi tiparit o Anexa la MT, cu actualizarea traficului pe Reteaua CFR. In 2002 parca a mai fost asa ceva dar atunci s-a tiparit un mers de tren doar pentru Intercity, Rapid si Accelerat...

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Mentionez caci probele de scurt-circuit s-au realizat acum 2 sapatamani. Deci...cale libera pentru electrice la calatori. Caci GFR  opereaza cu electrice pe aceasta ruta!

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti stefan_br

GFR are un transport de combustibili de la Independenta (via Barbosi-Braila).

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

stefan_br wrote:
GFR are un transport de combustibili de la Independenta (via Barbosi-Braila).

Mai nou, vine cu brame din Polonia pentru Arcelor-Mittal cu electrica de la Adjud catre Galati de unde Servtrans preia convoiul cu Sulzer, catre interiorul Combinatului! Deci nu se mai opereaza DOAR pe Barbosi --- Independenta ci pe toata Magistrala-704!

 


Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti vancouver

Am postat informatiile aflate aici si pe forumul skyscrapercity (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=103136388#post103136388). Sper sa nu fie cu suparare.

De acolo vine intrebarea, care sunt vitezele maxime pe aceasta magistrala, eventual daca in urma imbunatatirii liniilor, macazelor, semnalizarii a mai crescut viteza sau au fost eliminate restrictii.

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419427 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use