MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1220170 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 120 121 122 123 124 125 126  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri despre proiect subway guru

Nu e 'morbida', e perfect justificata, doar ca e off-topic, pt ca in realitate se refera la M6...
Raspund totusi aici, pt ca intrebarea sa nu ramana 'in aer'...
M6 necesita depou...
Un depou in zona Otopeni-Baneasa implica exproprieri 'enorme', care ar incarca 'factura' M6 si ar imbogatii doar 'baietii destepti', becalii si popovicii...dreacii sa-i...pupe!
Atunci...solutia 'economica' pentru 'Cetatenii contribuabili turmentati' e sa facem depoul...la Straulesti...ca acolo e 'loc de veci mai ieftin'...dar trebuie sa aiba si legatura cu...M4...pentru a fi 'functional'...
AFI si ceilalti?...Fuqck them all!!!

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect 133 313

Depou pentru M6... Iar depoul primul? Pantelimon si Valea Ialomitei n-au fost de ajuns se pare... Dar nu mai conteaza. Oricum prioritatile statului au luat-o razna.
P.S. Loc de veci am si eu la Straulesti. Cimitirul adica.  :P

 


Re: Stiri despre proiect subway guru

Fiecare magistrala necesita un depou care sa o deserveasca...asta e un 'must'...ca nu poti baga dimineata la prima ora trenuri pe M6...din Valea Ialomitei...e 'elementar' dragul meu Watson!!!
La PS, suntem 'condamnati' pe veci sa 'numaram' frecventa trenurilor de metrou, tu pe M4 la Straulesti, eu pe M2 la Piata Sudului din cimitirul Caramidari, 'pazea', nu scapa de noi nici dupa moarte, o sa-i tinem amandoi sub supraveghere pana in ziua de apoi! :lol:  :lol:  :lol:
Toate cele bune!

 


Re: Stiri despre proiect Adrian Rosca

Ca tot am dat in off-topic intreb si eu ceva: stie careva ce se va face cu suma aprobata la M4? Sapa doar la depou sau o sa inchida si strazile?

 


Re: Stiri despre proiect Lixandru Dragos-Liviu

Adrian Rosca wrote:
Sa bagam la capatzana ca suntem prosti cu totii. Noroc ca altii "stie" cum "sta" lucrurile. Le multumim!

"Ce spune Metrorex despre reducerea finanţării pentru metroul din Drumul Taberei: “Suntem în grafic cu lucrările”
Construcţia magistralei 5 de metrou Drumul Taberei-Universitate primeşte anul acesta doar 95 de milioane de lei (21,5 milioane de euro), potrivit proiectului de buget pe 2013. Mai mullt, finalizarea acestui proiect major pentru infrastructura bucureşteană a fost împinsă pentru 2018, deşi iniţial metroul trebuia să fie gata în 2014, se specifică în acelaşi proiect de buget.

Într-un răspuns transmis de Metrorex Ziarului Financiar, Aurel Radu, directorul companiei care se ocupă de transportul subteran din Bucureşti, spune că în acest moment Metrorex nu a primit varianta de buget aprobată şi că lucrările se vor desfăşura în limita fondurilor alocate cu această destinaţie. “Suma alocată pentru anul 2013 la acest obiectiv va asigura finanţarea până la prima rectificare bugetară, unde există premisele alocării de fonduri suplimentare în funcţie de modul de realizare până la acea dată”, a spus Radu.

Mai mult, directorul Metrorex a precizat că cele trei tronsoane care compun magistrala 5 de metrou Drumul Taberei-Universitate-Pantelimon vor fi gata până în 2019. Astfel, tronsonul Râul Doamnei-Haşdeu va fi finalizat în 2015, Haşdeu-Traian (Iancului) în 2017, iar Traian – Pantelimon în 2019. “Până la această dată lucrările se execută conform graficelor”, a precizat directorul Metrorex."

http://www.zf.ro/business-construct/ce- ... e-10534891



Oare acest domn Radu ştie ce vorbeşte? La adăpostul unui buget drastic redus cu ~ 20% din ceea ce s-a prevăzut pentru 2013, în speţă 500 mil. lei, scăzând arieratele de 100 mil. lei, aferente anului trecut, cu 95 mil. lei ce putem face până la rectificarea bugetară? Probabil nu cunoaşte cercul în care se învârte :cry:

 


Re: Stiri despre proiect Lixandru Dragos-Liviu

Dacă tot au redus bugetul aferent anului în curs, de aceşti bani, măcar să se ocupe de realizarea planşeelor superioare la restul staţiilor şi să contureze măcar staţia Eroilor (pereţi mulaţi şi barete), iar la Parc, idem, pereţi mulaţi + barete!

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

Imposibil, sunt prea putin  bani. Am impresia ca nici structura intreaga pentru Orizont si Favorit nu  se poate face. Oprim jucaria, asta e.  :evil:

 


Re: Stiri despre proiect George

Lucrurile sunt mult mai rele decat anticipam, in sensul ca nu se termina nici macar structura statiilor Orizont si Favorit! Este realmente un an pierdut!

 


Re: Stiri despre proiect Adrian Rosca

Relax, o sa fie minim doi sau trei ani pierduti.

 


Re: Stiri despre proiect ByOnu

M4 RELOADED. :(  Nu-i nimic, in cel mai bun caz, dupa modelul M4, peste cel putin 5 ani o sa dea drumul la doua statii, peste 2 ani inca doua, si tot asa.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect Utilizator anonim

Inca sper sa nu fie asa.

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

ByOnu din pacate ca sa poti face acest lucru trebuie sa urmezi schema mea, adica tot timpul TBM - urile trebuie sa fie stationate la prima statie de dupa ultima statie data in folosinta. Problema mare e cum sapi portiunea Eroilor - Academiei ? Cu ce ?
Daca se pornea cu sapatul de la Eroilor mai era o sansa sa dam in exploatare "statie cu statie" dupa metoda aplicata la M 4. Asa, cu TBM - urile la Academie e IMPOSIBIL. Ori toata magistrala odata, ori nimic. Ar mai fi o varianta, dupa ce pleaca TBM - urile de la Academie sa inchiriezi un al 3 - lea TBM care sa-ti sape tunelele catre Eroilor.
Plus sa faci si statia Eroilor care ca si volum de munca este cam 150 % din statia "Academiei".
Plus PLS - ul "Opera" care si acela  e practic o statie.

 


Re: Stiri despre proiect George

Depinde si de noi, si de toti cetatenii, sa nu ne resemnam asa rapid.

Chiar daca suportam anormalul, trebuie sa o facem cu constiinta ca este anormal si ca avem dreptul ca lucrurile sa se desfasoare civilizat, normal si intr-un ritm permis de tehnologia disponibila.

Cand accepti ca pentru 1 km de strada (ma refer la Buzesti - Berzei, cred ca e chiar mai putin de 1 km) sa ai un maidam desfundat in centrul Bucurestiului de atata vreme, dupa ce demolarile s-au facut de-a dreptul intempestiv, cand accepti ca finalizarea unui "trotuar rulant" sa dureze 1 an si jumatate, chipurile pentru dificultati in racordarea la reteaua electrica, atunci cand accepti lucrarile in ritm de melc la liniile de tramvai 5, din Titan si de la intersectia Buzesti - Stirbei Voda, atunci esti pregatit mental pentru 30 de ani de lucrari la o linie de metrou. In general, esti pregatit ca administratia sa ti se p...e in cap.
Parca s-ar face zidul chinezesc!
Uitati-va cum se lucreaza la Catedrala! Uitati-va cum se lucreaza in mediul privat, in general!

Eu unul sunt dispus sa suport, dar sustin sus si tare ca lucrarile la structura pot si trebuie sa fie finalizate pana in 2014, si TOTI PRIMARII, DIRECTORII, PRIM-MINISTRII, MINISTRII si PARLAMENTARII care nu iau masurile necesare pentru continuarea lucrarilor si isi bat joc de 300.000 cetateni (si nu numai!) TREBUIE SA-SI ASUME RASPUNDEREA SI SA-I LASE PE ALTII MAI COMPETENTI.

 


Re: Stiri despre proiect Adrian Rosca

Domnule, poate ca cei 300.000 de cetateni vor pune o pila si pentru:
- calea ferata Valcele-Ramnicu Valcea;
- autostrada Suplacu de Barcau-Bors;
- barajele si hidrocentralele incepute de pe timpul lui Ceausescu;
- reactoarele 3 si 4 de la Cernavoda;
- casa Academiei Romane;
- etc, etc, etc.

Radem, glumim, dar adevarul este ca Romania este incremenita in proiect si va ramane asa mult timp de acum inainte. Poate doar cutremurul lui Marmureanu s-o mai trezeasca.

 


Go to page:  1  ... 120 121 122 123 124 125 126  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420650 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use