MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Noi staţii pe reţeaua actuală de metrou

171 posts, 80668 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou subway guru

E simplu!
Ai scarile de coborare dupa care cotesti la dreapta spre tunelasele de corespondenta!
La pasajul pietonal 'real' ... cotesti ... La stanga! :mrgreen:  de asta am precizat ca e 'in oglinda', #sab s-a 'prins' de diferenta si a interpretat corect desenul...

 


Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou andrei11

Aha, cam greu, da' m-am prins  :idea:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou sab

Eu stiu ce sperai , tunelele sa vina dinspre U1 ;)
Oricum m-am intrebat mereu ce rost are spatiul unde acum este McDonalds. Ca doar nu l-au facut sa mananci hamburgeri si catofi prajiti.... In mod cert acolo trebuia sa dea initial pasajul pietonal.

 


Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou survola

Eu cred ca sunt multe spatii din astea, ramase "neterminate".
Spre exemplu ma gandesc la magazinul de la nivelul intermediar de la Tineretului, care pare ca se "intinde" pe sub bulevard, spre o posibila iesire pe partea cu Liceul Sincai.

 


Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou subway guru

@sab:
Conform vechilor norme, fiecare statie trebuia sa aiba o anumita suprafata de "adapostire"...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou sab

Avem 2 statii construite dupa darea in folosinta a tronsoanelor respective...
Ele arata "intr-un mare fel". Pta Romana pe galerie rectangulara .Gorjului  pe tuneluri circulare. In mod cert exista statii  construite ulterior si la altii. Oare sunt la fel de "reusite" ? Se putea face mai mult la noi ? Care sunt sansele ca orice alta incercare de acest fel pe viitor sa dea nastere la o statie "normala" ?
Al treilea exemplu, Bazilescu, arata oarecum OK (exceptand faptul ca o parte din primul si ultimul vagon sunt in tunel) , insa nu intra in discutie pentru ca a fost construita pe un tronson nedat inca in exploatare, chiar daca tunelurile existau. Asa ca s-a putut lucra "in liniste", fara constrangeri legate de mentinerea circulatiei.

 


Re: Noi staţii pe reţeaua actuală de metrou subway guru

Avem patru exemple de statii puse in functiune sub circulatie, Romana, Basarab1, Gorjului si eventual Bazilescu...
Exemplul corect pentru ce s-ar putea face pe viitor e Bazilescu, asa a si fost conceput, ca o 'repetitie generala' pentru liniile in functiune...

 


Re: Noi staţii pe reţeaua actuală de metrou andrei11

Exemplul cuBasarab 1 e cam tras de par. Adica e tras de par bine de tot, statia a fost construita normal la timpul ei, nu dupa ce s-a dat in functiune tronsonul Crangasi - GdN 1. Ceea ce s-a facut dupa ce s-a pus in functiune tronsonul este sa se vopseasca si lucrari colaterale ( electricitate, WC - uri, etc ), nicidecum sa se construiasca statia.
La Romana s-a facut exact ceea ce s-a putut in conditiile date, dupa parerea mea nu putea sa iasa mai bine. Eventual sa fi avut acces la fiecare usa, dar nu stiu daca se putea din punct de vedere al rezistentei.
La Gorjului iarasi s-a realizat ceea ce s-a putut in conditiile date, avand in vedere existenta rahatului turcesc* in conducta magistrala intre cele 2 tunele de metrou preexistente, nepozitionata ( conducta ) la distanta egala fata de tunele
*Rahatul tucesc cunoscut si sub numele de 'Turkish delight' este produs simplu sau in amestec cu fistic, diverse alune de padure sau mixt. Toate tipurile de rahat turcesc sunt ambalate in cutii de 454grame si au un aspect exterior impecabil.
La Parc Baziliscu constrangerile au fost de ordin exterior, adica pozitionarea gurilor de acces s-a facut tinand cont de existenta intr-un capat al cladirii respective si in celalalt capat al padurii. Pentru o lungime normala a peronului trebuia demolata atat cladirea respectiva sau / si padurea.
Asadar fiecare caz cu particularitatile respective.
Ce trebuie facut in continuare pe aceasta linie.
1) Obligatoriu o statie intre Dristor 1 si Nicolae Grigorescu.
2) Statia "Dorobanti" cat si
3) O  alta statie intre Stefan cel  Mare si Obor.
4) O statie intre Piata Sudului si Aparatorii Patriei
5) O statie intre Unirii 2 si Tineretului.
Cam multe pretentii, nu ?

 


Re: Noi staţii pe reţeaua actuală de metrou subway guru

In principiu nu gresesti prea mult...si ce am zis e valabil si pt liniile existente si pt M6...
dar inainte de a te apuca de asa treaba grea trebuie sa faci o balanta cost/beneficiu...ca solutii tehnice se gasesc...slava Domnului! :mrgreen:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Noi staţii pe reţeaua actuală de metrou 133 313

Multe si necazute la pace. Tineretului-Unirii adica Budapesta, cateva blocuri vechi in front stradal in spate casute multe si marunte. Autobuzele fac fix doua statii cum ar face si metroul in cazul asta. Mai repede accesul 2 terminat la Tineretului cu iesiri pe ambele parti ale bulevardului. In plus tot pe la Budapesta este si caseta in care se poate trece de pe un sens pe celalat, trebuie tinut cont. Statie la Lizeanu, dar si asa o scara (pe colt) din blocurile alea a cazut la cutremur, cine mai sta sa sape pe langa ele cu tramvaie pe toate directiile si trafc ca la balamuc? Statie intre Grigorescu si Dristor? Tramvaiul are cale de rulare separata pe sus. Daca ar fi si reparata ar putea zbura pe acolo.
Statie la Dorobani, da. Dar va fi nebunie totala.

 


Re: Noi staţii pe reţeaua actuală de metrou subway guru

Seara buna si...'vise placute'... :ugeek:

 


Re: Noi staţii pe reţeaua actuală de metrou andrei11

Intre Dinamo si Obor jumatatea distantei "cade"  pe la Dr. Grozovici. Asa cum cartierul de case Laminorului - Straulesti beneficiaza de 2 ( doua ) statii de metrou,  si cartierul acela - mai ales ca e si Spitalul Colentina acolo ar merita o statie de metrou. Circulatia de la Dr. Grozovici e identica cu cea de la Dorobanti, cum rezolvi la Dorobanti rezolvi si la dr. Grozovici.
Păi atunci dupa filozofia ta  - cu tramvaiul cale separata - ar fi trebuit si in Dr. Taberei sa facem doar 3 statii - hai 4, si sa punem pe mijloc un tramvai de cartier cu cale separata. Se cobora omul din metrou la o statie apropiata si dupa acea folosea tramvaiul de cartier. Aceeasi logica.
Subway, ce ai vrut sa spui cu M 6 ? Adica unele statii sa se faca numai la nivel de structura si finalizate cand va fi cazul ?

 


Re: Noi staţii pe reţeaua actuală de metrou subway guru

Parerea mea e cam asa ceva...dar nu hotarasc eu... :ugeek:
In rest, pentru noi statii trebuie sa tii cont de profilul longitudinal existent al liniilor si de amplasamentul in plan, ca o statie are niste constrangeri de la care nu te poti abate...si cel mai important lucru e ca nu trebuie sa intrerupi functionarea liniei existente...treaba complicata!
Dupa umila mea parere, asta cu indesire statii se va pune undeva inspre 2020-2050, dupa extindere M4, M6 si M7...sa ne dea Dumnezeu sanatate ca sa facem mai intai ce ne-am propus si apoi sa 'indesim' ce n-a fost facut la vremea potrivita... :ugeek:

 


Re: Noi staţii pe reţeaua actuală de metrou andreimetrou

Nu stiu cat de mult ar trebui o statie la intersectia Mihai Bravu cu Calea Vitan.Trafic este,dar cand se va putea circula din nou cu tramvaiul pe sub pasajul suprateran Mihai Bravu chiar nu ar mai fi nevoie.Traficul ar fi luat usor de tramvaie,mai ales ca s-a dat drumul la circulatie la Pasajul Muncii si te-ai putea duce din Vitan si spre Sun Plaza si spre Iancului

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use