Topic: Liniile industriale din cartierul Militari
260 posts, 149718 views
📖 Pagination options
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
WAYNEN
M-am uitat pe Google Erath si am vazut ca linia cu traverse de lemn provine din cea cu traverse din beton.Trenul trage pe linia de traverse de lemn,trece de Valea Cascadelor,trage cu spatele si intra in curtea aia aratata de Gabi23.
M-am uitat pe Google Erath si am vazut ca linia cu traverse de lemn provine din cea cu traverse din beton.Trenul trage pe linia de traverse de lemn,trece de Valea Cascadelor,trage cu spatele si intra in curtea aia aratata de Gabi23.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
nokia2110
Azi am luat-o paralel cu calea fearată (atât de mult cât am putut), între Moineşti şi Lujerului. Din linie nu pare a fi dispărut ceva. Dar totuşi am 6 curiozităţi:
1) La intersecţia căii ferate cu Str. Moineşti nu exista o barieră? ;
2) De ce una dintre linii este în zona Str. Cupolei mai sus decât cealaltă linie;
3) Linia "de jos" este parţial scoasă sau a fost îngropată sub pământ?
4) Semaforul mecanic de la intersecţia căii ferate cu Str. Cupolei mai foloseşte la ceva? (m-am şi jucat cu el);
5) Între Gara Cotroceni şi Gara Progresul exista vreun fel de semnalizare?
6) La ce folosea macazul de la Ind. Iutei?
Ca fapt divers:
1) De ce au trebuit să desfiinţeze linia între Titan Mar şi Gara Progresul. Se putea plimba un L.D.H. la o săpt- 2 ca să vadă lumea că nu e linia abandonată;
2) De ce nu fac o stradă cu o bandă pe sens paralelă cu calea ferată;
3) Pe Str. Fabricii nu mai poate fi folosită deloc linia... că un deştept şi-a tras bloc chiar deasupra fostei c.f. ... putea să-l facă la 5 m mai încolo, dărâma-i-aş blocul.
Azi am luat-o paralel cu calea fearată (atât de mult cât am putut), între Moineşti şi Lujerului. Din linie nu pare a fi dispărut ceva. Dar totuşi am 6 curiozităţi:
1) La intersecţia căii ferate cu Str. Moineşti nu exista o barieră? ;
2) De ce una dintre linii este în zona Str. Cupolei mai sus decât cealaltă linie;
3) Linia "de jos" este parţial scoasă sau a fost îngropată sub pământ?
4) Semaforul mecanic de la intersecţia căii ferate cu Str. Cupolei mai foloseşte la ceva? (m-am şi jucat cu el);
5) Între Gara Cotroceni şi Gara Progresul exista vreun fel de semnalizare?
6) La ce folosea macazul de la Ind. Iutei?
Ca fapt divers:
1) De ce au trebuit să desfiinţeze linia între Titan Mar şi Gara Progresul. Se putea plimba un L.D.H. la o săpt- 2 ca să vadă lumea că nu e linia abandonată;
2) De ce nu fac o stradă cu o bandă pe sens paralelă cu calea ferată;
3) Pe Str. Fabricii nu mai poate fi folosită deloc linia... că un deştept şi-a tras bloc chiar deasupra fostei c.f. ... putea să-l facă la 5 m mai încolo, dărâma-i-aş blocul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
shoppy
Liniile s-au desfintat fie ca au disparut industriile care o utilizau fie ca acestea au trecut la transportul rutier, si cum nu exista nici un mod de a incuraja transportul pe cf in interiorul oraselor in afara de taxele auto pe care le platesti si daca nu ai acces cf e mai usor sa treci la rutier. Si cine ai propune sa plateasca Ldh-ul ala sa tot faca ture?
Liniile s-au desfintat fie ca au disparut industriile care o utilizau fie ca acestea au trecut la transportul rutier, si cum nu exista nici un mod de a incuraja transportul pe cf in interiorul oraselor in afara de taxele auto pe care le platesti si daca nu ai acces cf e mai usor sa treci la rutier. Si cine ai propune sa plateasca Ldh-ul ala sa tot faca ture?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Utilizator anonim
Aia cu LDHul e tare, poate vine el cu LDHul propriu si face ture pe acolo, sau un BDM
Aia cu LDHul e tare, poate vine el cu LDHul propriu si face ture pe acolo, sau un BDM
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Dr2005
... cu un Zaes
Utilizator anonim wrote:
sau un BDM
... cu un Zaes
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
nokia2110
Se pot face rodaje
Iar nu cumva C.F.R.-ul era propietarul liniei de pe Şos. Progresului (Trafic Greu)?
Ca fapt divers, linia mai există şi puţin după Răzuitoare... ăăă Răzoare. Ba chiar mai e un macaz care din care porneşte o liniec către depozitul? de lângă "Ventilatorul". Nu am apucat să mă uit prea multe că erau pazinici... şi multe potăi! De ce la Răzoare până la APACA/Bd. G-ral Vasile Milea/AFI Palace Cotroceni traversele sunt de lemn?
Iar înspre Dep. Ciurel mai e ceva linie. Dar nu înţeleg cum intrau trenurile acolo din Str. Fabricii
Se pot face rodaje
Iar nu cumva C.F.R.-ul era propietarul liniei de pe Şos. Progresului (Trafic Greu)?
Ca fapt divers, linia mai există şi puţin după Răzuitoare... ăăă Răzoare. Ba chiar mai e un macaz care din care porneşte o liniec către depozitul? de lângă "Ventilatorul". Nu am apucat să mă uit prea multe că erau pazinici... şi multe potăi! De ce la Răzoare până la APACA/Bd. G-ral Vasile Milea/AFI Palace Cotroceni traversele sunt de lemn?
Iar înspre Dep. Ciurel mai e ceva linie. Dar nu înţeleg cum intrau trenurile acolo din Str. Fabricii
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Dr2005
La ieşirea din pasaj erau macazuri. O linie mergea în dreapta, spre Pumac, una înainte spre Semănătoarea (trecea pe lângă hotelul Metrorex şi pe estacade prin spatele STS - acum e împrejmuită şi păzită mai ceva ca o bază militară), iar înainte era un mic triaj, din care ieşeau 2 linii, una mergând spre Dep. Ciurel, cealaltă înfundându-se după podurile rulante.
La ieşirea din pasaj erau macazuri. O linie mergea în dreapta, spre Pumac, una înainte spre Semănătoarea (trecea pe lângă hotelul Metrorex şi pe estacade prin spatele STS - acum e împrejmuită şi păzită mai ceva ca o bază militară), iar înainte era un mic triaj, din care ieşeau 2 linii, una mergând spre Dep. Ciurel, cealaltă înfundându-se după podurile rulante.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
nokia2110
Nici până la Bd. Geniului nu se mai poate ajunge. Cineva a tăiat şi scos o bucată de şină la intersecţia căii ferate cu Bd. G-ral Vasile Milea (bulevard fost Str. Vătafului, Binţinţi, Ho şi Min)
Nici până la Bd. Geniului nu se mai poate ajunge. Cineva a tăiat şi scos o bucată de şină la intersecţia căii ferate cu Bd. G-ral Vasile Milea (bulevard fost Str. Vătafului, Binţinţi, Ho şi Min)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
shoppy
Nu se pot face "rodaje", rodajele se fac cu locomotiva apta la roata, ca sa ai cum sa te intorci daca te strici pe traseu. Si apoi ca sa ajungi cu o locomotiva din BC sau BT acolo iti ia 12 ore sa ajungi si sa te intorci(cu o luna de planificare inainte), si pe sine neinspectate periodic trebuie sa te duci cu muncitorii dupa tine, ca daca gasesti ca a aruncat unu niste beton sau asfalt sau balast peste linie ce faci, bate mecanicul din poarta in poarta sa imprumute un tarnacop? Si apoi rodajul se face pe distanta mai lunga, pe toata plaja de viteze si in sarcina, ca sa te taresti cu 5 la ora (cum se face pe asemenea linii) si fara vagoane dupa tine poti sa faci foarte bine si in depou.
Nu se pot face "rodaje", rodajele se fac cu locomotiva apta la roata, ca sa ai cum sa te intorci daca te strici pe traseu. Si apoi ca sa ajungi cu o locomotiva din BC sau BT acolo iti ia 12 ore sa ajungi si sa te intorci(cu o luna de planificare inainte), si pe sine neinspectate periodic trebuie sa te duci cu muncitorii dupa tine, ca daca gasesti ca a aruncat unu niste beton sau asfalt sau balast peste linie ce faci, bate mecanicul din poarta in poarta sa imprumute un tarnacop? Si apoi rodajul se face pe distanta mai lunga, pe toata plaja de viteze si in sarcina, ca sa te taresti cu 5 la ora (cum se face pe asemenea linii) si fara vagoane dupa tine poti sa faci foarte bine si in depou.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
aztec
Poza de ieri la Valea Cascadelor.
Locomotiva si 2 vagoane. S-au cam chinuit ca o masina era parcata destul de aproape de sine...
Poza de ieri la Valea Cascadelor.
Locomotiva si 2 vagoane. S-au cam chinuit ca o masina era parcata destul de aproape de sine...
2012-09-26 16.25.24-1.jpg (75.82 KB; downloaded 7124 times)
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
WAYNEN
Pana unde s-a dus trenul ala?Ca pana la mine(care stau la Lujerului),n-au ajuns.
Pana unde s-a dus trenul ala?Ca pana la mine(care stau la Lujerului),n-au ajuns.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Utilizator anonim
Trenurile mai nou trec de Valea Cascadelor si ajung undeva aproape de Moinesti, in curand se pare ca va fi refacut un punct de descarcare a marfii in zona Pasaj Lujerului. Utilitatea unui punct de marfa in zona aia este din ce in ce mai mare din cauza timpilor si cresterii preturilor spatiilor de descarcare si depozitare auto in zona centrala.
Trenurile mai nou trec de Valea Cascadelor si ajung undeva aproape de Moinesti, in curand se pare ca va fi refacut un punct de descarcare a marfii in zona Pasaj Lujerului. Utilitatea unui punct de marfa in zona aia este din ce in ce mai mare din cauza timpilor si cresterii preturilor spatiilor de descarcare si depozitare auto in zona centrala.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
nokia2110
Acea maşină cred că era parcată duminiciă PE şine! Nu ştiu cum de a reuşit şoferul permanţa!
Poate dacă acum trece mai des trenul pe acolo o să ştie lumea să nu mai parcheze.
aztec wrote:
Poza de ieri la Valea Cascadelor.
Locomotiva si 2 vagoane. S-au cam chinuit ca o masina era parcata destul de aproape de sine...
Acea maşină cred că era parcată duminiciă PE şine! Nu ştiu cum de a reuşit şoferul permanţa!
Poate dacă acum trece mai des trenul pe acolo o să ştie lumea să nu mai parcheze.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Utilizator anonim
Vor trebui facute ceva investitii in viitorul apropiat ca linia este sub orice critica. Dar momentan numarul de trenuri nu impune si montarea unor posturi cu impegat. Linia asta si un punct intermodal in zona fostei gari Cotroceni este aur pentru intreaga zona, bineinteles dupa modernizare.
Vor trebui facute ceva investitii in viitorul apropiat ca linia este sub orice critica. Dar momentan numarul de trenuri nu impune si montarea unor posturi cu impegat. Linia asta si un punct intermodal in zona fostei gari Cotroceni este aur pentru intreaga zona, bineinteles dupa modernizare.
📖 Pagination options