Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantVagoane de călători

 

Topic: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

40 posts, 24497 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Gabi23

VAGON SERIA 20.55

VAGON RECONSTRUIT COMPARTIMENTAT in anii 1998-1999,
CLASA a II-a , Seria 20.55, provenit din vagon compartimentat seria 20.57 – an fabricatie 1964

CARACTERISTICI TEHNICE
- lungimea vagonului peste tampoane : 24.500 mm
- viteza maxima : 140 Km/h
- tipul boghiului : Minden-Deutz
- tipul instalatiei de frânare : KE-GPR
- numar locuri vagon : 60 locuri

CARACTERISTICILE MODERNIZARII
- compartimentare : 10 compartimente amenajate pentru 6 locuri/compartiment
- sursa statica multitensiune: 1500 Vc.a. / 24 Vc.c.- 4,8 Kw
- generator cu poli în gheara: tip KS, 4,5 Kw
- instalatie de iluminat general - cu lampi fluorescente
- instalatie de iluminat local - lampi cu incandescenta
- instalatie de încalzire: cu aer modulat
- instalatie sonorizare: 6 W± 2 dB/ 100 Hz, 8 KHz
- usi acces: pliante cu închidere si blocare electropneumatica
- usi intercomunicatie: cu temporizare si actionare pneumatica
- usi compartiment din profile de aluminiu si geam securizat
- pereti realizati din poliester armat cu fibra de sticla , panel placat cu tapet PVC si din profile de aluminiu cu geam securizat
- dusumea placata cu covor PVC antiderapant si antiuzura
- cabina WC, modulata, din PAFS, prevazuta cu instalatie de actionare cu temporizare mecanica, dotata cu dozator sapun lichid
€

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Vagoane 20-55 modernizate la Atelierele CFR Grivita Dr2005

Primul vagon modernizat a fost - nu ştiu din ce motiv - vopsit în albastru, nu în roşu ca restul seriei. A avut domiciliul la Bucureşti Griviţa, Constanţa, Suceava, iar Constanţa... în final a ajuns la Braşov, unde îl găsim şi azi.

50 53 20-55 001-3-A12621(BucN-Bv)-BucN-008.jpg (967.3 KB; downloaded 8053 times)

 


Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) mureseanu_976

20-55-063, 068 expirate si 082 lansat in trafic dupa RP !

IMG_1596.jpg (168.58 KB; downloaded 7966 times)

IMG_1591.jpg (146.88 KB; downloaded 8070 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Utilizator anonim

20-55 093

DSC_8718.JPG (344.14 KB; downloaded 9855 times)

 


Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Robert24

20-55 016 proaspat iesit din Grivita de la RG

20-55 016.jpg (402.63 KB; downloaded 9577 times)

 


Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Robert24

20-55 098 in Brasov

20-55 098 Bv.jpg (172.35 KB; downloaded 9545 times)

20-55 098 serie.jpg (141.54 KB; downloaded 9524 times)

 


Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Robert24

080 si 089 in Ploiesti Sud

20-55 080.jpg (233.94 KB; downloaded 9481 times)

20-55 089.jpg (263.04 KB; downloaded 9533 times)

 


Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) R936

20-55 106, în compunerea trenului IR 1831.
E păcat că o bună parte dintre aceste vagoane au ajuns cum au ajuns, motiv pentru care nu se mai folosesc/pot folosi la trenuri IR. Altfel, sunt de departe mai confortabile decât ce găsim azi pe multe trenuri de rang inalt.
9709823188_e2282a9ec0_c.jpg (207.24 KB; downloaded 7677 times)

 


Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Robert24

112 in Revizia Basarab
20-55 112 Basarb 201013.jpg (315.37 KB; downloaded 9354 times)

 


Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Gabi23

20-55 034, extrem de infect şi mâncat de rugină. A avut ultima revopsire la Griviţa în anul 2009, de atunci fiind oarecum cârpit... Cu ăsta trebuia să se prezinte CFR Călători la Târgul de Turism!  :twisted: Nu vreau să supăr pe nimeni, dar trebuie să fii cretin să susţii că e normal ca aşa ceva să circule, indiferent de cât de necivilizaţi ar fi călătorii...  

50 53 20-55 034-4 - Ploieşti Sud - 15.03.2014.jpg (285.39 KB; downloaded 9290 times)

50 53 20-55 034-4 - Ploieşti Sud - 15.03.2014 (1).jpg (152.22 KB; downloaded 9278 times)


În vara anului 2010, acest vagon avea şi el un aspect normal.

50 53 20-55 034-4 - Bucuresti Basarab - 08.08.2010.JPG (346.53 KB; downloaded 9277 times)

 


Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) R936

Interior ceva mai deosebit al unui vagon 20-55 de Simeria. Nu mai țin minte numărul.
12564346813_359e396fc2_c.jpg (249.35 KB; downloaded 7206 times)

 


Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) R936

20-55 020
13805325414_fa18853a22_b.jpg (377.29 KB; downloaded 7258 times)

 


Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) MariusCFRBucuresti

20-55 073 cu statia de domiciliu Constanta in compunerea trenului IR 1652 Suceava Nord-Bucuresti Nord.

 


Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita) Gabi23

Bătaie de joc să trimiţi în continuare aceste vagoane pe trenurile Inter Regio pentru care te gândeşti că plăteşti, viteză, confort şi curăţenie sporită faţă de trenurile Regio!!! Vagoanele 20-55 sunt depăşite pentru dpdv estetic pentru a fi utilizate în compunerile IR la nivelul anului 2014. Câtă prostie să fie oare la CFR Călători? I-aş plimba pe toţi bufonii care compun şi aprobă aceste stupizenii  :evil: . Să plăteşti sume consistente pe bilet şi să călătoreşti într-un vagon incredibil de infect la interior (compartimente , toalete), fără AC la peste 30 de grade la umbră afară (deci în vagon cu mult peste), pe tren Constanţa - Bucureşti. În timp ce vagoane foarte bune zac în revizii sau sunt exploatate nepotrivit, trimiţând 19/20-83 pe Regio-uri pe motiv că nu ai ce să faci cu ele sau vagoane 30-76, 22-76 sunt utilizate deasemenea la trenuri regio pline de blatişti... Faptul că sunt compartimentate şi că au geamuri care se deschid este un argument pueril, dpdv al unui transport modern, performant şi civilizat.

Exemple:

20-55 006 (rev. Galaţi) folosit ca vagon suplimentar în tren IR1586 Constanţa-Bucureşti. Preţ: 62 lei. Chiar dacă este suplimentar, se putea utiliza un 20-83, 36-16 sau orice altceva mai curat cu AC de Galaţi/Constanţa.

50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014.jpg (282.13 KB; downloaded 9000 times)

50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014 (1).jpg (233.69 KB; downloaded 9005 times)

50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014 (2).jpg (265.54 KB; downloaded 9002 times)

50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014 (3).jpg (327.78 KB; downloaded 9039 times)


20-55 040 şi 114 (rev Braşov) folosite pe tren IR 1641 Bucureşti - Tg. Mureş. Preţ: 85,4 lei. După ce că sunt incredibil de infecte mai sunt folosite şi pentru un drum de aproape 9 ore...

20-55 040 şi 114 - Bucureşti Nord - 08.06.2014.jpg (231.87 KB; downloaded 9046 times)

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Vagoane de călători  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419386 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use