Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul Cluj

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

470 posts, 197424 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 34
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Știri, noutăți, perspective Utilizator anonim

15 autobuze second hand din Franța de 500.000 euro vor circula în Cluj-Napoca
Regia de Transport Urban de Călători din Cluj-Napoca a cumpărat 15 autobuze articulate second hand cu 504.750 euro de la compania Infitrade din localitatea Neuilly sur Seine, de lângă Paris, potrivit unui anunț de atribuire de pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice.

RATUC a  cumpărat autobuzele din Franța.
Contractul a fost atribuit pe 25 mai prin licitație deschisă, la care regia din Cluj Napoca a primit o singură ofertă, potrivit anunțului publicat pe e-licitatie.ro.

http://www.realitatea.net/15-autobuze-se ... 038.html

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Tom

Cineva ar spune: "nu erau mai bune niste troleibuze care sa inlocuiasca tramvaiele?" :twisted:

 


Re: Stiri, noutati, perspective DanCld

Se pare ca dl. Boc a reusit sa atraga niste bani de la UE pentru linia de tramvai din Cluj:

38 de milioane de euro pentru tramvaiul din Cluj

Clujul va avea o linie de tramvai în valoare de 38 de milioane de euro. Contractul de finanțare, în cadrul polului de dezvoltare urbană, a fost semnat, ieri, la Primăria Cluj Napoca, de către ministrul Dezvoltării Elena Udrea și primarul Sorin Apostu.

La semnarea actelor a participat și premierul Emil Boc. Prin desemnarea orașului ca pol de dezvoltare urbană, acesta poate beneficia de investiții din partea Uniunii Europene în valoare de 82 de milioane de euro.


Restul aici: http://www.evz.ro/detalii/stiri/38-de-m ... 09211.html

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Cu 38 de milioane euro reabilitezi intreaga linie de tramvai din oras, din care contributia de la bugetul local e numai de 2%... Bravo lor. In schimb, asa cum aflam de aici, alti primari luminati baga 35 de milioane de euro (adica aproape tot atat) in fantani cantatoare....Asta fiindca tot se discuta in alt topic despre funduletele in care ajung banii publici...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Prin contractul de modernizare a liniei de tramvai si a parcului central din Cluj Napoca vor fi create 600 de locuri de munca

Contractul privind acordarea finantarii de 50 de milioane de euro din fonduri europene pentru modernizarea liniei de tramvai si a parcului central "Simion Barnutiu" a fost semnat astazi.

"Este un moment foarte important pentru Cluj-Napoca: semnarea contractelor de finantare pentru doua dintre cele mai importante proiecte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbana. Ma bucur foarte mult ca am putut sa atragem pentru municipiul nostru echivalentul a 22% din bugetul local pe acest an si a 18% din bugetul general al municipiului" a declarat primarul Sorin Apostu.

Cele doua proiecte vor genera 600 de locuri de munca si va genera 4.000 de metri patrati de spatii verzi. In plus, administratia locala se lauda ca poluatrea fonica va fi redusa in zonele pe unde trece tramvaiul.

Etapa urmatoare prevede organizarea licitatiei pentru acordarea lucrarii, care trebuie sa fie demarata in 2011, in mai multe etape, pentru a nu fi blocat traficul in oras.

Proiectul Modernizare linie de tramvai:

Tramvai Manastur + Piata Garii
- Valoare totala: 76.848.324 lei / Valoare nerambursabila: 55.196.614 lei

Tramvai Piata Garii + Muncii
- Valoare totala: 86.205.579 lei / Valoare nerambursabila: 65.508.995 lei

Total tramvai:
-Valoaretotala:163.053.903lei/valoarenerambursabila120.705.609   lei                                                                                                                                        

Proiect Modernizare Parc central "Simion Barnutiu":
- Valoare totala: 40.054.576 lei / Valoare nerambursabila: 29.716.623 lei

Total cele doua proiecte:            
- Valoare totala: 203.108.479 lei / Valoare nerambursabila: 150.422.232lei

http://www.stiridecluj.ro/economic/prin ... i-de-munca

 


Re: Stiri, noutati, perspective felix

Clujul are, incepand de astazi, doua troleibuze antifurt, dotate cu camere video. Primaria municipiului Cluj-Napoca a achizitionat, in urma unei licitatii, doua troleibuze noi in valoare de 640.000 de euro, produse de Astra Arad. Masinile sunt dotate cu cate cinci camere video, doua exterioare, doua interioare si una pentru directia de mers.
Cele doua troleibuze vor circula pe liniile 25 si 7.

UPDATE: In urma unei licitatii  care a avut loc in luna ianuarie, Primaria a achizitionat doua troleibuze noi care vor intra in circulatie de astazi. Acesea au dotari speciale care permit stocarea anumitor date si inregistrari din timpul zilei si se vor putea adapta la viitorul sistem de ticketing.

“De azi, clujenii pot circula cu aceste modele de troleibuze antifurt. Pasagerii sunt numarati si acestia au foarte multe facilitati. Caietul de sarcini a fost creat in asa fel incat sa poata fi adaptat la viitorul sistem de ticketing. Noutatea e ca investitia se va amortiza in urmatorii circa cinci ani, ca urmare a economiei de curent care se face. Troleibuzele functioneaza cu motoare pe curent alternativ, astfel ca au un consum redus de energie”, a explicat primarul Sorin Apostu.

Fiecare troleibuz este dotat cu rampe de acces pentru persoanele cu handicap si cu  panouri pentru validarea biletelor. “Spre deosebire de vechile troleibuze, care necesitau intretinere o data la 10.000 de kilometri, acestea au nevoie doar de o revizie la 30.000 de kilometri”, a precizat directorul Regiei Autonome de Transport Urban Calatori (RATUC) Cluj-Napoca, Liviu Neag.

Un troleibuz produs de Astra Arad a costat 320.000 de euro, “cel mai mic pret oferit la licitatie”, potrivit primarului Sorin Apostu. In ceea ce priveste achizitionarea altor astfel de troleibuze, municipalitatea este inca rezervata. “Eu sunt cu politica pasilor marunti. Haideti sa vedem cum circula acestea in trafic, cum sunt primite de clujeni. Datele scriptice sunt extraordinare. Este cel mai nou model. Nicio capitala europeana nu mai are asa ceva. Daca fac banii si merita acesti bani vom mai achizitiona si altele prin aceasta licitatie sau prin alta licitatie”, a adaugat Apostu.

Edilul a anuntat ca, in 2011, va continua programele de subventionare a transportului in comun pentru elevi, studenti si varstnici. Suma prevazuta in bugetul pe anul viitor pentru aceste subventii este de aproape 32.5 milioane de lei. De transportul gratuit vor beneficia peste 48.000 de varstnici, potrivit datelor furnizate de oficialii Primariei Cluj-Napoca.

Alexandra Pacurar
Foto: citynews.ro
http://www.citynews.ro/cluj/din-oras-10 ... erie-foto/

 


Re: Stiri, noutati, perspective adrian

Se pregateste conversia lor in troleibuze:
Anunt de participare (utilitati) numarul 113950/13.01.2011

Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.

Detalii procedura  
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA  
Numar anunt de participare: 113950 / 13.01.2011  
Denumire contract: Echiparea a 15 buc. autobuze articulate cu sistem de actionare electric pentru conversia (transformarea) in troleibuze  
Stare procedura: In desfasurare  

 




Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA  
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:  
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA  
Adresa postala:  BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA , Localitatea:  Cluj-Napoca , Cod postal:  400604 , Romania , Punct(e) de contact:  SERVICIUL TEHNIC , Tel.  0264-430917 , In atentia:  DOBOS NICULAE , Email:  tehnic@ratuc.ro , Fax:  0264-430931 , Adresa internet (URL):  tehnic@ratuc.ro , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro  

 










I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)  
Regie autonoma cu activitate relevanta  
Activitate (activitati)  
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI  
II.1)   Descriere  
II.1.1)   Denumirea data contractului de entitatea contractanta  
Echiparea a 15 buc. autobuze articulate cu sistem de actionare electric pentru conversia (transformarea) in troleibuze  
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor  
Servicii  
1 - Servicii de intretinere si reparare  
Locul principal de prestare: La ofertantu declarat castigator si cu care se semneaza contractul de servicii, in atelierele acestuia.  
Codul NUTS: RO113 - Cluj  

II.1.3)   Anuntul implica  
Incheierea unui acord-cadru  
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru  
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei:  Nu  
Acord-cadru cu un singur agent economic  
Durata acordului-cadru: 2 ani  
Valoarea estimata fara TVA: intre 3,600,000  si  3,750,000 EUR  

 
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor  
Incheierea unui acord cadru conform documentatiei de atribuire.  
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)  
50117100-9 - Servicii de conversie a autovehiculelor (Rev.2)  

II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice  
Nu  
II.1.8)   Impartire in loturi  
Nu  
 
II.1.9)   Vor fi acceptate variante  
Nu  
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului  
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul  
15 buc. autobuze transformate in troleibuze  
Valoarea estimata fara TVA: intre 3,600,000  si  3,750,000 EUR  

II.2.2)   Optiuni  
Nu  
II.3)   Durata contractului sau termenul pentru finalizare  
24  luni incepand de la data atribuirii contractului  
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE  
III.1)   Conditii referitoare la contract  
III.1.1)   Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate  
Garantia de participare: 33000 EURO sau echivalent lei la cursul BNR din 10.02.2011, Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent.  
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante  
Surse proprii.  
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul  
Contract de asociere legalizat.  
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale  
Nu  
III.2)   Conditii de participare  
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei  
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate  
Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor,Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate si mentiuni cu privire la condamnari pentru fapte penale, sau declararea starii de faliment, conform Fisei de Date.  
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara  
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate  
Bilantul contabil pentru anul 2009, Contul de profit pentru anul 2009, Cifra medie anuala de afaceri pe utimii 3 ani min. 3500000 EURO.  
III.2.3)   Capacitatea tehnica  
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate  
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Autorizarea RAR privind constructia sau reconstructia mijloacelor auto (troleibuze), Autorizatie (acceptul) din partea constructorului de caroserie pentru transformare, Recomandari de la beneficiari, Omologarea la RAR a troleibuzului rezultat, Lista utilajelor disponibile, Situatia resurselor umane, toate conform Fisei de Date  
III.2.4)   Contracte rezervate  
Nu  

III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii  
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii  
Nu  

III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective  
Da  
SECTIUNEA IV: PROCEDURA  
IV.1)   Tipul procedurii  
IV.1.1)   Tipul procedurii  
Licitatie deschisa  
IV.2)   Criterii de atribuire  
IV.2.1)   Criterii de atribuire  
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:  

   - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv  



IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica  
Nu  
IV.3)   Informatii administrative  
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta  
28/04.01.2001  
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract  
Nu  
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)  
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2011 14:00  

Documente de plata: NU  

IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare  
24.02.2011 09:00  
IV.3.5)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare  
Romana  

IV.3.6)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta  
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)  
IV.3.7)   Conditii de deschidere a ofertelor  
Data: 24.02.2011 10:00  
Locul: Sediul RATUC Cluj Napoca, B-bul 21 Decembrie 1989, nr. 128-130  
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da  
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferte in termenul stabilit.  
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE  
VI.1)   Contractul este periodic  
Nu  
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare  
Nu  
Tip de finantare:  Alte fonduri  
VI.3)   Alte informatii  
VI.4)   Cai de atac  
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac  
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor  
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  +40213104641 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  +403104642  

Organism competent pentru procedurile de mediere  
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor  
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030084 , Romania , Tel.  +40213104641 , Email:  office@cnsc.ro , Fax:  +403104642  

VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac  
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac  
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac  
Oficiul Juridic RATUC Cluj Napoca  
Adresa postala:  B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 128-130 , Localitatea:  Cluj Napoca , Cod postal:  400604 , Romania , Tel.  +40264430917 , Email:  ratuc@mail.rdscj.ro , Fax:  +264430931 , Adresa internet (URL):  www.ratuc.ro  

VI.5)   Data expedierii prezentului anunt  
11.01.2011 13:17

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Iata si detaliile ale contractului pe site'ul e-achizitii.

http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=367336.

In atasament am pus documentatia de atribuire. E vorba de troleibuze marca Renault VI, tip PU07A13P//Agora. Troleibuzele vor fi dotate cu motoare asincrone, lucru bun, dupa parerea mea.
Troleibuze_Cluj.ZIP
Troleibuze_Cluj.ZIP (291.14 KB; downloaded 499 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Primaria transforma 20 de autobuze in troleibuze si reduce poluarea din oras

Primaria Cluj-Napoca a dat in folosinta primul autobuz transformat in troleibuz, care va circula pe o ruta de mare circulatie din oras. Investitia a ajuns la 230.000 de euro.

Primarul Sorin Apostu a anuntat ca va transforma in total 20 de autobuze aflate in parcul Regiei Autonome de Transport Urban Calatori (RATUC) Cluj.

Investia facuta in transformarea troleibuzului este de 230.000 de euro, in comparatie cu 460.000 de euro cat costa un troleibuz nou.

"Ne orientam spre un transport in comun ecologic si am transformat un autobuz intr-un troleibuz care are un motor nou, performant, cu un consum redus de energie si care va duce la reducerea poluarii in trafic. Vrem sa transformam in acest an un numar de 20 de autobuze, aceasta fiind o solutie eficienta, in conditiile in care pretul unei troleibuz transformat este cu 50 la suta mai mic decat pretul unuia nou, 230.000 de euro, fata de 460.000 de euro. Ne preocupa cum cheltuim banii publici si cum facem economii la bugetul local, incercand si pe timp de criza sa innoim parcul auto al RATUC", a declarat Sorin Apostu.

La randul lui, directorul RATUC, Liviu Neag, a declarat ca avantajul troleibuzelor este poluarea redusa.

"Costul pe kilometru la transportul cu autobuzul este de 1,30 lei/ calator, iar la troleibuz scade la 0,75 de lei/ calator. De asemenea, noul troleibuz dispune de un motor cu un consum redus de energie electrica cu 40 la suta fata de vechile troleibuze", a declarat Liviu Neag.

Troleibuzul dat astazi in folosinta are 149 de locuri, dispune de sapte camere de supraveghere video si un sistem de numarare al pasagerilor. De asemenea, a fost instalata o trapa pentru accesul carucioarele persoanelor cu handicap.

http://www.stiridecluj.ro/politic/prima ... eo-si-foto

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

S-a incheiat licitatia pentru inca 12 autobuze articulate SH, licitatia a fost castigata tot de firma care a adus Agore-le, INFITRADE din Franta.

 


Re: Stiri, noutati, perspective florinmaster

Primul tramvai polonez, din setul de 12 garnituri, construit pentru clujeni de fabrica poloneză PESA va intra în circulaţie la începutul săptămânii viitoare. Tramvaiul, a cărui valoare ajunge la 1,5 mil. euro, a ajuns astăzi la Cluj şi a fost deja montat pe şine, însă va intra în circulaţie abia de marţi, după ce vor fi efectuate primele teste. Tramvaiul are 44 de locuri pe scaune şi 298 de locuri în picioare, iar consumul este de 0,47 wh/t*km, mai puţin cu 50% decât garniturile vechi.

''Noul tramvai dispune de dotări WI-FI care permit utilizarea conexiunii de internet pentru călători. Acest sistem permite şi realizarea legăturile de comunicare dintre vatman şi centrul de comandă. Mai mult, tramvaiul poate fi comandat şi din spate prin panoul de comandă amplasat în capătul garniturii, fără ca vatmanul să se mute din faţă în spate'', au declarat reprezentanţii primăriei Cluj-Napoca. Potrivit municipalităţii din Cluj, întreaga caroserie a tramvaiului este formată din piese detaşabile, lucru care permite înlocuirea numai a pieselor care se vor avaria în trafic.

Până la finalul anului vor mai sosi 5 garnituri de tramvai, următorul tramvai polonez fiind aşteptat în luna iunie. Primăria spune că pentru a înlocui total garniturile de pe tronsonul Mănăştur-Gară din Cluj-Napoca sunt necesare 12 garnituri de tramvai noi.

Municipalitatea Cluj-Napoca a semnat în luna martie un contract cu compania poloneză Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz pentru achiziţia a 12 garnituri de tramvai, investiţie în valoare totală de 76,8 mil. lei (apoximativ 18 mil. euro). Polonezii au câştigat licitaţia organizată la finele anului trecut de primăria Cluj-Napoca, pentru preţul de 6,4 mil. lei (circa 1,5 mil. euro) per bucată.

Noile tramvaie oferite clujenilor de compania poloneză Pojazdy Szynowe au un termenul de garanţie de 6 ani. Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz este una dintre cele mai vechi companii producătoare de infrastructură feroviară din Polonia şi livrează pentru clienţi din Cehia, Ungaria, Lituania, Italia sau Polonia.
http://www.zf.ro/companii/cum-arata-tramvaiele-de-1-5-mil-euro-cu-internet-wi-fi-care-circula-de-saptamana-aceasta-in-cluj-galerie-foto-9687557/poze/?p=8

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

220 milioane de euro – bugetul pentru 2013 al municipiului Cluj-Napoca

Dupa o serie de dezbateri publice in urma carora o buna parte a propunerilor primite de la clujeni au fost introduse in proiectul de buget, in cadrul sedintei de Consiliu Local de vineri, 15 martie 2013, bugetul Municipiului Cluj-Napoca a fost aprobat (900.937.000 de lei pe partea de venituri si 960.919.000 de lei la partea de cheltuieli).

“Cred ca suntem primul oras din Romania care are un buget aprobat atat de repede, pentru a merge inainte cu proiectele si initiativele pe care ni le-am propus pentru acest an.
Prioritatea numarul 1 pentru 2013 este absorbirea si derularea proiectelor cu bani europeni, obiectiv care se regaseste in totalitate in modul de construire al bugetului.
Totodata, urmarim finalizarea proiectelor incepute anii anteriori, precum Sala Polivalenta si nu in ultimul rand, sa sustinem initiativele locale si noi proiecte de investitii (de la noi parkinguri la initiative culturale) in concordanta cu obiectivele pe termen mediu si lung ale municipiului si care sa duca la dezvoltarea europeana a orasului nostrum”, a declarat primarul Emil Boc.

http://www.primariaclujnapoca.ro/comuni ... l?gId=1397

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Dorel" loveşte la Cluj. Era să asfalteze şinele de tramvai

Oblonul unei basculante s-a deschis brusc şi tot asfaltul din interior a căzut pe liniile de tramvai de pe strada George Bariţiu din Cluj-Napoca. Vatmanii au oprit şi au fost nevoiţi să aştepte eliberarea drumului.
Un tramvai plin cu călători a fost nevoit să aştepte degajarea drumului. "S-a desfăcut oblonul lu' ăla cu maşina din faţă şi a căzut asfaltul pe şine", a spus un martor.
Nici pentru şoferi nu a fost simplu. Asfaltul proaspăt s-a lipit de roţile autoturismelor. Câţiva muncitori care lucrau pe un şantier din apropiere au intervenit pentru a curăţa liniile de tramvai.
Şinele de tramvai din Cluj-Napoca au fost reabilitate recent printr-un proiect european. Şoferul care conducea autobasculanta a oprit pentru a aştepta intervenţia autorităţilor.
Directorul RATUC Cluj, Liviu Neag, a declarat că asfaltul a fost degajat şi nu s-au produs pagube la şina de tramvai.

Foto si video:
http://citynews.ro/eveniment/fotovideo- ... ai-1242903

Dorel la Cluj 001.jpg (252.06 KB; downloaded 14005 times)

Dorel la Cluj 002.jpg (305.87 KB; downloaded 14007 times)

Dorel la Cluj 003.jpg (306.08 KB; downloaded 14007 times)

Dorel la Cluj 004.jpg (302.75 KB; downloaded 14009 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Cluj: Tronsonul doi al liniei de tramvai a fost deschis. Primăria anunţă un nou proiect de reabilitare

Traficul pe tronsonul doi al liniei de tramvai modernizate din Cluj-Napoca a fost deschis luni, în urma unei investiţii de 15 milioane de euro, primarul Emil Boc anunţând lansarea unui proiect de reabilitare a benzii carosabile aferente liniei de tramvai, estimat la 20 de milioane de euro.
Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a participat, luni, la deschiderea circulaţiei transportului în comun pe tronsonul doi al liniei de tramvai modernizată, în lungime de peste 15 kilometri, el urcând într-un tramvai cu care a mers pe traseul Gară - Bulevardul Muncii.
"Cluj-Napoca a fost primul oraş din România care a accesat fonduri europene nerambursabile pentru reabilitarea liniei de tramvai, pe o lungime de 26,6 kilometri. Contractul de execuţie s-a semnat la 15 iunie 2011, iar primul tronson reabilitat - cartierul Mănăştur - Gară, în lungime de 11,5 kilometri a fost dat în funcţiune în 6 iunie 2012. Acum am deschis circulaţiei transportului în comun cel de-al doilea tronson, în lungime de 15,1 kilometri, Gară - Bulevardul Muncii, astfel încât, de luni, se poate circula pe întreg traseul de 26,6 kilometri. Avem pregătit, în completare, un alt proiect cu finanţare europeană privind reabilitarea tramei stradale pe acest traseu aferent liniei de tramvai estimat la 20 de milioane de euro. Urmează să asfaltăm toate străzile de pe traseul liniei de tramvai, la care se adaugă reabilitarea a patru poduri, pentru a avea o infrastructură modernă de transport în comun", a spus Boc.
Potrivit acestuia, Primăria Cluj-Napoca va organiza la sfârşitul lunii august licitaţia pentru reabilitarea tramei stradale, iar în cazul în care nu vor fi depuse contestaţii, lucrările vor fi finalizate în iulie 2015.
Valoarea totală a investiţiei în reabilitarea liniei de tramvai se ridică la aproape 30 de milioane de euro.
"Modernizarea liniei de tramvai a dus la creşterea operativităţii şi siguranţei la schimbarea traseului prin montarea de macaze automate, creşterea vitezei de circulaţie şi reducerea cu 60 la sută a duratei de parcurs din cartierul Mănăştur până pe Bulevardul Muncii, reducerea consumului de energie electrică", a mai spus Emil Boc.
Lucrările au fost executate de asocierea dintre firmele Swietelsky, Astalrom SA, Euro Construct Trading '98 SRL şi Transferoviar Grup SA.

http://www.mediafax.ro/social/cluj-tron ... e-11210949

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Cluj  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419376 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use