Topic: Știri, noutăți, perspective
470 posts, 197424 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Utilizator anonim
15 autobuze second hand din Franța de 500.000 euro vor circula în Cluj-Napoca
Regia de Transport Urban de Călători din Cluj-Napoca a cumpărat 15 autobuze articulate second hand cu 504.750 euro de la compania Infitrade din localitatea Neuilly sur Seine, de lângă Paris, potrivit unui anunț de atribuire de pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice.
RATUC a cumpărat autobuzele din Franța.
Contractul a fost atribuit pe 25 mai prin licitație deschisă, la care regia din Cluj Napoca a primit o singură ofertă, potrivit anunțului publicat pe e-licitatie.ro.
http://www.realitatea.net/15-autobuze-se ... 038.html
15 autobuze second hand din Franța de 500.000 euro vor circula în Cluj-Napoca
Regia de Transport Urban de Călători din Cluj-Napoca a cumpărat 15 autobuze articulate second hand cu 504.750 euro de la compania Infitrade din localitatea Neuilly sur Seine, de lângă Paris, potrivit unui anunț de atribuire de pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice.
RATUC a cumpărat autobuzele din Franța.
Contractul a fost atribuit pe 25 mai prin licitație deschisă, la care regia din Cluj Napoca a primit o singură ofertă, potrivit anunțului publicat pe e-licitatie.ro.
http://www.realitatea.net/15-autobuze-se ... 038.html
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Tom
Cineva ar spune: "nu erau mai bune niste troleibuze care sa inlocuiasca tramvaiele?"
Cineva ar spune: "nu erau mai bune niste troleibuze care sa inlocuiasca tramvaiele?"
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
DanCld
Se pare ca dl. Boc a reusit sa atraga niste bani de la UE pentru linia de tramvai din Cluj:
Restul aici: http://www.evz.ro/detalii/stiri/38-de-m ... 09211.html
Se pare ca dl. Boc a reusit sa atraga niste bani de la UE pentru linia de tramvai din Cluj:
38 de milioane de euro pentru tramvaiul din Cluj
Clujul va avea o linie de tramvai în valoare de 38 de milioane de euro. Contractul de finanțare, în cadrul polului de dezvoltare urbană, a fost semnat, ieri, la Primăria Cluj Napoca, de către ministrul Dezvoltării Elena Udrea și primarul Sorin Apostu.
La semnarea actelor a participat și premierul Emil Boc. Prin desemnarea orașului ca pol de dezvoltare urbană, acesta poate beneficia de investiții din partea Uniunii Europene în valoare de 82 de milioane de euro.
Restul aici: http://www.evz.ro/detalii/stiri/38-de-m ... 09211.html
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Cu 38 de milioane euro reabilitezi intreaga linie de tramvai din oras, din care contributia de la bugetul local e numai de 2%... Bravo lor. In schimb, asa cum aflam de aici, alti primari luminati baga 35 de milioane de euro (adica aproape tot atat) in fantani cantatoare....Asta fiindca tot se discuta in alt topic despre funduletele in care ajung banii publici...
Cu 38 de milioane euro reabilitezi intreaga linie de tramvai din oras, din care contributia de la bugetul local e numai de 2%... Bravo lor. In schimb, asa cum aflam de aici, alti primari luminati baga 35 de milioane de euro (adica aproape tot atat) in fantani cantatoare....Asta fiindca tot se discuta in alt topic despre funduletele in care ajung banii publici...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Prin contractul de modernizare a liniei de tramvai si a parcului central din Cluj Napoca vor fi create 600 de locuri de munca
Contractul privind acordarea finantarii de 50 de milioane de euro din fonduri europene pentru modernizarea liniei de tramvai si a parcului central "Simion Barnutiu" a fost semnat astazi.
"Este un moment foarte important pentru Cluj-Napoca: semnarea contractelor de finantare pentru doua dintre cele mai importante proiecte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbana. Ma bucur foarte mult ca am putut sa atragem pentru municipiul nostru echivalentul a 22% din bugetul local pe acest an si a 18% din bugetul general al municipiului" a declarat primarul Sorin Apostu.
Cele doua proiecte vor genera 600 de locuri de munca si va genera 4.000 de metri patrati de spatii verzi. In plus, administratia locala se lauda ca poluatrea fonica va fi redusa in zonele pe unde trece tramvaiul.
Etapa urmatoare prevede organizarea licitatiei pentru acordarea lucrarii, care trebuie sa fie demarata in 2011, in mai multe etape, pentru a nu fi blocat traficul in oras.
Proiectul Modernizare linie de tramvai:
Tramvai Manastur + Piata Garii
- Valoare totala: 76.848.324 lei / Valoare nerambursabila: 55.196.614 lei
Tramvai Piata Garii + Muncii
- Valoare totala: 86.205.579 lei / Valoare nerambursabila: 65.508.995 lei
Total tramvai:
-Valoaretotala:163.053.903lei/valoarenerambursabila120.705.609 lei
Proiect Modernizare Parc central "Simion Barnutiu":
- Valoare totala: 40.054.576 lei / Valoare nerambursabila: 29.716.623 lei
Total cele doua proiecte:
- Valoare totala: 203.108.479 lei / Valoare nerambursabila: 150.422.232lei
http://www.stiridecluj.ro/economic/prin ... i-de-munca
Prin contractul de modernizare a liniei de tramvai si a parcului central din Cluj Napoca vor fi create 600 de locuri de munca
Contractul privind acordarea finantarii de 50 de milioane de euro din fonduri europene pentru modernizarea liniei de tramvai si a parcului central "Simion Barnutiu" a fost semnat astazi.
"Este un moment foarte important pentru Cluj-Napoca: semnarea contractelor de finantare pentru doua dintre cele mai importante proiecte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbana. Ma bucur foarte mult ca am putut sa atragem pentru municipiul nostru echivalentul a 22% din bugetul local pe acest an si a 18% din bugetul general al municipiului" a declarat primarul Sorin Apostu.
Cele doua proiecte vor genera 600 de locuri de munca si va genera 4.000 de metri patrati de spatii verzi. In plus, administratia locala se lauda ca poluatrea fonica va fi redusa in zonele pe unde trece tramvaiul.
Etapa urmatoare prevede organizarea licitatiei pentru acordarea lucrarii, care trebuie sa fie demarata in 2011, in mai multe etape, pentru a nu fi blocat traficul in oras.
Proiectul Modernizare linie de tramvai:
Tramvai Manastur + Piata Garii
- Valoare totala: 76.848.324 lei / Valoare nerambursabila: 55.196.614 lei
Tramvai Piata Garii + Muncii
- Valoare totala: 86.205.579 lei / Valoare nerambursabila: 65.508.995 lei
Total tramvai:
-Valoaretotala:163.053.903lei/valoarenerambursabila120.705.609 lei
Proiect Modernizare Parc central "Simion Barnutiu":
- Valoare totala: 40.054.576 lei / Valoare nerambursabila: 29.716.623 lei
Total cele doua proiecte:
- Valoare totala: 203.108.479 lei / Valoare nerambursabila: 150.422.232lei
http://www.stiridecluj.ro/economic/prin ... i-de-munca
- felix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
felix
Clujul are, incepand de astazi, doua troleibuze antifurt, dotate cu camere video. Primaria municipiului Cluj-Napoca a achizitionat, in urma unei licitatii, doua troleibuze noi in valoare de 640.000 de euro, produse de Astra Arad. Masinile sunt dotate cu cate cinci camere video, doua exterioare, doua interioare si una pentru directia de mers.
Cele doua troleibuze vor circula pe liniile 25 si 7.
UPDATE: In urma unei licitatii care a avut loc in luna ianuarie, Primaria a achizitionat doua troleibuze noi care vor intra in circulatie de astazi. Acesea au dotari speciale care permit stocarea anumitor date si inregistrari din timpul zilei si se vor putea adapta la viitorul sistem de ticketing.
“De azi, clujenii pot circula cu aceste modele de troleibuze antifurt. Pasagerii sunt numarati si acestia au foarte multe facilitati. Caietul de sarcini a fost creat in asa fel incat sa poata fi adaptat la viitorul sistem de ticketing. Noutatea e ca investitia se va amortiza in urmatorii circa cinci ani, ca urmare a economiei de curent care se face. Troleibuzele functioneaza cu motoare pe curent alternativ, astfel ca au un consum redus de energieâ€, a explicat primarul Sorin Apostu.
Fiecare troleibuz este dotat cu rampe de acces pentru persoanele cu handicap si cu panouri pentru validarea biletelor. “Spre deosebire de vechile troleibuze, care necesitau intretinere o data la 10.000 de kilometri, acestea au nevoie doar de o revizie la 30.000 de kilometriâ€, a precizat directorul Regiei Autonome de Transport Urban Calatori (RATUC) Cluj-Napoca, Liviu Neag.
Un troleibuz produs de Astra Arad a costat 320.000 de euro, “cel mai mic pret oferit la licitatieâ€, potrivit primarului Sorin Apostu. In ceea ce priveste achizitionarea altor astfel de troleibuze, municipalitatea este inca rezervata. “Eu sunt cu politica pasilor marunti. Haideti sa vedem cum circula acestea in trafic, cum sunt primite de clujeni. Datele scriptice sunt extraordinare. Este cel mai nou model. Nicio capitala europeana nu mai are asa ceva. Daca fac banii si merita acesti bani vom mai achizitiona si altele prin aceasta licitatie sau prin alta licitatieâ€, a adaugat Apostu.
Edilul a anuntat ca, in 2011, va continua programele de subventionare a transportului in comun pentru elevi, studenti si varstnici. Suma prevazuta in bugetul pe anul viitor pentru aceste subventii este de aproape 32.5 milioane de lei. De transportul gratuit vor beneficia peste 48.000 de varstnici, potrivit datelor furnizate de oficialii Primariei Cluj-Napoca.
Alexandra Pacurar
Foto: citynews.ro
http://www.citynews.ro/cluj/din-oras-10 ... erie-foto/
Clujul are, incepand de astazi, doua troleibuze antifurt, dotate cu camere video. Primaria municipiului Cluj-Napoca a achizitionat, in urma unei licitatii, doua troleibuze noi in valoare de 640.000 de euro, produse de Astra Arad. Masinile sunt dotate cu cate cinci camere video, doua exterioare, doua interioare si una pentru directia de mers.
Cele doua troleibuze vor circula pe liniile 25 si 7.
UPDATE: In urma unei licitatii care a avut loc in luna ianuarie, Primaria a achizitionat doua troleibuze noi care vor intra in circulatie de astazi. Acesea au dotari speciale care permit stocarea anumitor date si inregistrari din timpul zilei si se vor putea adapta la viitorul sistem de ticketing.
“De azi, clujenii pot circula cu aceste modele de troleibuze antifurt. Pasagerii sunt numarati si acestia au foarte multe facilitati. Caietul de sarcini a fost creat in asa fel incat sa poata fi adaptat la viitorul sistem de ticketing. Noutatea e ca investitia se va amortiza in urmatorii circa cinci ani, ca urmare a economiei de curent care se face. Troleibuzele functioneaza cu motoare pe curent alternativ, astfel ca au un consum redus de energieâ€, a explicat primarul Sorin Apostu.
Fiecare troleibuz este dotat cu rampe de acces pentru persoanele cu handicap si cu panouri pentru validarea biletelor. “Spre deosebire de vechile troleibuze, care necesitau intretinere o data la 10.000 de kilometri, acestea au nevoie doar de o revizie la 30.000 de kilometriâ€, a precizat directorul Regiei Autonome de Transport Urban Calatori (RATUC) Cluj-Napoca, Liviu Neag.
Un troleibuz produs de Astra Arad a costat 320.000 de euro, “cel mai mic pret oferit la licitatieâ€, potrivit primarului Sorin Apostu. In ceea ce priveste achizitionarea altor astfel de troleibuze, municipalitatea este inca rezervata. “Eu sunt cu politica pasilor marunti. Haideti sa vedem cum circula acestea in trafic, cum sunt primite de clujeni. Datele scriptice sunt extraordinare. Este cel mai nou model. Nicio capitala europeana nu mai are asa ceva. Daca fac banii si merita acesti bani vom mai achizitiona si altele prin aceasta licitatie sau prin alta licitatieâ€, a adaugat Apostu.
Edilul a anuntat ca, in 2011, va continua programele de subventionare a transportului in comun pentru elevi, studenti si varstnici. Suma prevazuta in bugetul pe anul viitor pentru aceste subventii este de aproape 32.5 milioane de lei. De transportul gratuit vor beneficia peste 48.000 de varstnici, potrivit datelor furnizate de oficialii Primariei Cluj-Napoca.
Alexandra Pacurar
Foto: citynews.ro
http://www.citynews.ro/cluj/din-oras-10 ... erie-foto/
- adrian
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
adrian
Se pregateste conversia lor in troleibuze:
Anunt de participare (utilitati) numarul 113950/13.01.2011
Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Numar anunt de participare: 113950 / 13.01.2011
Denumire contract: Echiparea a 15 buc. autobuze articulate cu sistem de actionare electric pentru conversia (transformarea) in troleibuze
Stare procedura: In desfasurare
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400604 , Romania , Punct(e) de contact: SERVICIUL TEHNIC , Tel. 0264-430917 , In atentia: DOBOS NICULAE , Email: tehnic@ratuc.ro , Fax: 0264-430931 , Adresa internet (URL): tehnic@ratuc.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echiparea a 15 buc. autobuze articulate cu sistem de actionare electric pentru conversia (transformarea) in troleibuze
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La ofertantu declarat castigator si cu care se semneaza contractul de servicii, in atelierele acestuia.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3,600,000 si 3,750,000 EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord cadru conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50117100-9 - Servicii de conversie a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
15 buc. autobuze transformate in troleibuze
Valoarea estimata fara TVA: intre 3,600,000 si 3,750,000 EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de participare: 33000 EURO sau echivalent lei la cursul BNR din 10.02.2011, Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor,Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate si mentiuni cu privire la condamnari pentru fapte penale, sau declararea starii de faliment, conform Fisei de Date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru anul 2009, Contul de profit pentru anul 2009, Cifra medie anuala de afaceri pe utimii 3 ani min. 3500000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Autorizarea RAR privind constructia sau reconstructia mijloacelor auto (troleibuze), Autorizatie (acceptul) din partea constructorului de caroserie pentru transformare, Recomandari de la beneficiari, Omologarea la RAR a troleibuzului rezultat, Lista utilajelor disponibile, Situatia resurselor umane, toate conform Fisei de Date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
28/04.01.2001
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2011 10:00
Locul: Sediul RATUC Cluj Napoca, B-bul 21 Decembrie 1989, nr. 128-130
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferte in termenul stabilit.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +403104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +403104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RATUC Cluj Napoca
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 128-130 , Localitatea: Cluj Napoca , Cod postal: 400604 , Romania , Tel. +40264430917 , Email: ratuc@mail.rdscj.ro , Fax: +264430931 , Adresa internet (URL): www.ratuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2011 13:17
Se pregateste conversia lor in troleibuze:
Anunt de participare (utilitati) numarul 113950/13.01.2011
Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Numar anunt de participare: 113950 / 13.01.2011
Denumire contract: Echiparea a 15 buc. autobuze articulate cu sistem de actionare electric pentru conversia (transformarea) in troleibuze
Stare procedura: In desfasurare
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400604 , Romania , Punct(e) de contact: SERVICIUL TEHNIC , Tel. 0264-430917 , In atentia: DOBOS NICULAE , Email: tehnic@ratuc.ro , Fax: 0264-430931 , Adresa internet (URL): tehnic@ratuc.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echiparea a 15 buc. autobuze articulate cu sistem de actionare electric pentru conversia (transformarea) in troleibuze
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La ofertantu declarat castigator si cu care se semneaza contractul de servicii, in atelierele acestuia.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3,600,000 si 3,750,000 EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord cadru conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50117100-9 - Servicii de conversie a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
15 buc. autobuze transformate in troleibuze
Valoarea estimata fara TVA: intre 3,600,000 si 3,750,000 EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de participare: 33000 EURO sau echivalent lei la cursul BNR din 10.02.2011, Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor,Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate si mentiuni cu privire la condamnari pentru fapte penale, sau declararea starii de faliment, conform Fisei de Date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru anul 2009, Contul de profit pentru anul 2009, Cifra medie anuala de afaceri pe utimii 3 ani min. 3500000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Autorizarea RAR privind constructia sau reconstructia mijloacelor auto (troleibuze), Autorizatie (acceptul) din partea constructorului de caroserie pentru transformare, Recomandari de la beneficiari, Omologarea la RAR a troleibuzului rezultat, Lista utilajelor disponibile, Situatia resurselor umane, toate conform Fisei de Date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
28/04.01.2001
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2011 10:00
Locul: Sediul RATUC Cluj Napoca, B-bul 21 Decembrie 1989, nr. 128-130
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferte in termenul stabilit.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +403104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +403104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RATUC Cluj Napoca
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 128-130 , Localitatea: Cluj Napoca , Cod postal: 400604 , Romania , Tel. +40264430917 , Email: ratuc@mail.rdscj.ro , Fax: +264430931 , Adresa internet (URL): www.ratuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2011 13:17
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Iata si detaliile ale contractului pe site'ul e-achizitii.
http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=367336.
In atasament am pus documentatia de atribuire. E vorba de troleibuze marca Renault VI, tip PU07A13P//Agora. Troleibuzele vor fi dotate cu motoare asincrone, lucru bun, dupa parerea mea.
Iata si detaliile ale contractului pe site'ul e-achizitii.
http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=367336.
In atasament am pus documentatia de atribuire. E vorba de troleibuze marca Renault VI, tip PU07A13P//Agora. Troleibuzele vor fi dotate cu motoare asincrone, lucru bun, dupa parerea mea.
Troleibuze_Cluj.ZIP
Troleibuze_Cluj.ZIP (291.14 KB; downloaded 499 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Primaria transforma 20 de autobuze in troleibuze si reduce poluarea din oras
Primaria Cluj-Napoca a dat in folosinta primul autobuz transformat in troleibuz, care va circula pe o ruta de mare circulatie din oras. Investitia a ajuns la 230.000 de euro.
Primarul Sorin Apostu a anuntat ca va transforma in total 20 de autobuze aflate in parcul Regiei Autonome de Transport Urban Calatori (RATUC) Cluj.
Investia facuta in transformarea troleibuzului este de 230.000 de euro, in comparatie cu 460.000 de euro cat costa un troleibuz nou.
"Ne orientam spre un transport in comun ecologic si am transformat un autobuz intr-un troleibuz care are un motor nou, performant, cu un consum redus de energie si care va duce la reducerea poluarii in trafic. Vrem sa transformam in acest an un numar de 20 de autobuze, aceasta fiind o solutie eficienta, in conditiile in care pretul unei troleibuz transformat este cu 50 la suta mai mic decat pretul unuia nou, 230.000 de euro, fata de 460.000 de euro. Ne preocupa cum cheltuim banii publici si cum facem economii la bugetul local, incercand si pe timp de criza sa innoim parcul auto al RATUC", a declarat Sorin Apostu.
La randul lui, directorul RATUC, Liviu Neag, a declarat ca avantajul troleibuzelor este poluarea redusa.
"Costul pe kilometru la transportul cu autobuzul este de 1,30 lei/ calator, iar la troleibuz scade la 0,75 de lei/ calator. De asemenea, noul troleibuz dispune de un motor cu un consum redus de energie electrica cu 40 la suta fata de vechile troleibuze", a declarat Liviu Neag.
Troleibuzul dat astazi in folosinta are 149 de locuri, dispune de sapte camere de supraveghere video si un sistem de numarare al pasagerilor. De asemenea, a fost instalata o trapa pentru accesul carucioarele persoanelor cu handicap.
http://www.stiridecluj.ro/politic/prima ... eo-si-foto
Primaria transforma 20 de autobuze in troleibuze si reduce poluarea din oras
Primaria Cluj-Napoca a dat in folosinta primul autobuz transformat in troleibuz, care va circula pe o ruta de mare circulatie din oras. Investitia a ajuns la 230.000 de euro.
Primarul Sorin Apostu a anuntat ca va transforma in total 20 de autobuze aflate in parcul Regiei Autonome de Transport Urban Calatori (RATUC) Cluj.
Investia facuta in transformarea troleibuzului este de 230.000 de euro, in comparatie cu 460.000 de euro cat costa un troleibuz nou.
"Ne orientam spre un transport in comun ecologic si am transformat un autobuz intr-un troleibuz care are un motor nou, performant, cu un consum redus de energie si care va duce la reducerea poluarii in trafic. Vrem sa transformam in acest an un numar de 20 de autobuze, aceasta fiind o solutie eficienta, in conditiile in care pretul unei troleibuz transformat este cu 50 la suta mai mic decat pretul unuia nou, 230.000 de euro, fata de 460.000 de euro. Ne preocupa cum cheltuim banii publici si cum facem economii la bugetul local, incercand si pe timp de criza sa innoim parcul auto al RATUC", a declarat Sorin Apostu.
La randul lui, directorul RATUC, Liviu Neag, a declarat ca avantajul troleibuzelor este poluarea redusa.
"Costul pe kilometru la transportul cu autobuzul este de 1,30 lei/ calator, iar la troleibuz scade la 0,75 de lei/ calator. De asemenea, noul troleibuz dispune de un motor cu un consum redus de energie electrica cu 40 la suta fata de vechile troleibuze", a declarat Liviu Neag.
Troleibuzul dat astazi in folosinta are 149 de locuri, dispune de sapte camere de supraveghere video si un sistem de numarare al pasagerilor. De asemenea, a fost instalata o trapa pentru accesul carucioarele persoanelor cu handicap.
http://www.stiridecluj.ro/politic/prima ... eo-si-foto
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
S-a incheiat licitatia pentru inca 12 autobuze articulate SH, licitatia a fost castigata tot de firma care a adus Agore-le, INFITRADE din Franta.
S-a incheiat licitatia pentru inca 12 autobuze articulate SH, licitatia a fost castigata tot de firma care a adus Agore-le, INFITRADE din Franta.
- florinmaster
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
florinmaster
Primul tramvai polonez, din setul de 12 garnituri, construit pentru clujeni de fabrica poloneză PESA va intra în circulaţie la începutul săptămânii viitoare. Tramvaiul, a cărui valoare ajunge la 1,5 mil. euro, a ajuns astăzi la Cluj şi a fost deja montat pe şine, însă va intra în circulaţie abia de marţi, după ce vor fi efectuate primele teste. Tramvaiul are 44 de locuri pe scaune şi 298 de locuri în picioare, iar consumul este de 0,47 wh/t*km, mai puţin cu 50% decât garniturile vechi.
''Noul tramvai dispune de dotări WI-FI care permit utilizarea conexiunii de internet pentru călători. Acest sistem permite şi realizarea legăturile de comunicare dintre vatman şi centrul de comandă. Mai mult, tramvaiul poate fi comandat şi din spate prin panoul de comandă amplasat în capătul garniturii, fără ca vatmanul să se mute din faţă în spate'', au declarat reprezentanţii primăriei Cluj-Napoca. Potrivit municipalităţii din Cluj, întreaga caroserie a tramvaiului este formată din piese detaşabile, lucru care permite înlocuirea numai a pieselor care se vor avaria în trafic.
Până la finalul anului vor mai sosi 5 garnituri de tramvai, următorul tramvai polonez fiind aşteptat în luna iunie. Primăria spune că pentru a înlocui total garniturile de pe tronsonul Mănăştur-Gară din Cluj-Napoca sunt necesare 12 garnituri de tramvai noi.
Municipalitatea Cluj-Napoca a semnat în luna martie un contract cu compania poloneză Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz pentru achiziţia a 12 garnituri de tramvai, investiţie în valoare totală de 76,8 mil. lei (apoximativ 18 mil. euro). Polonezii au câştigat licitaţia organizată la finele anului trecut de primăria Cluj-Napoca, pentru preţul de 6,4 mil. lei (circa 1,5 mil. euro) per bucată.
Noile tramvaie oferite clujenilor de compania poloneză Pojazdy Szynowe au un termenul de garanţie de 6 ani. Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz este una dintre cele mai vechi companii producătoare de infrastructură feroviară din Polonia şi livrează pentru clienţi din Cehia, Ungaria, Lituania, Italia sau Polonia.
http://www.zf.ro/companii/cum-arata-tramvaiele-de-1-5-mil-euro-cu-internet-wi-fi-care-circula-de-saptamana-aceasta-in-cluj-galerie-foto-9687557/poze/?p=8
Primul tramvai polonez, din setul de 12 garnituri, construit pentru clujeni de fabrica poloneză PESA va intra în circulaţie la începutul săptămânii viitoare. Tramvaiul, a cărui valoare ajunge la 1,5 mil. euro, a ajuns astăzi la Cluj şi a fost deja montat pe şine, însă va intra în circulaţie abia de marţi, după ce vor fi efectuate primele teste. Tramvaiul are 44 de locuri pe scaune şi 298 de locuri în picioare, iar consumul este de 0,47 wh/t*km, mai puţin cu 50% decât garniturile vechi.
''Noul tramvai dispune de dotări WI-FI care permit utilizarea conexiunii de internet pentru călători. Acest sistem permite şi realizarea legăturile de comunicare dintre vatman şi centrul de comandă. Mai mult, tramvaiul poate fi comandat şi din spate prin panoul de comandă amplasat în capătul garniturii, fără ca vatmanul să se mute din faţă în spate'', au declarat reprezentanţii primăriei Cluj-Napoca. Potrivit municipalităţii din Cluj, întreaga caroserie a tramvaiului este formată din piese detaşabile, lucru care permite înlocuirea numai a pieselor care se vor avaria în trafic.
Până la finalul anului vor mai sosi 5 garnituri de tramvai, următorul tramvai polonez fiind aşteptat în luna iunie. Primăria spune că pentru a înlocui total garniturile de pe tronsonul Mănăştur-Gară din Cluj-Napoca sunt necesare 12 garnituri de tramvai noi.
Municipalitatea Cluj-Napoca a semnat în luna martie un contract cu compania poloneză Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz pentru achiziţia a 12 garnituri de tramvai, investiţie în valoare totală de 76,8 mil. lei (apoximativ 18 mil. euro). Polonezii au câştigat licitaţia organizată la finele anului trecut de primăria Cluj-Napoca, pentru preţul de 6,4 mil. lei (circa 1,5 mil. euro) per bucată.
Noile tramvaie oferite clujenilor de compania poloneză Pojazdy Szynowe au un termenul de garanţie de 6 ani. Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz este una dintre cele mai vechi companii producătoare de infrastructură feroviară din Polonia şi livrează pentru clienţi din Cehia, Ungaria, Lituania, Italia sau Polonia.
http://www.zf.ro/companii/cum-arata-tramvaiele-de-1-5-mil-euro-cu-internet-wi-fi-care-circula-de-saptamana-aceasta-in-cluj-galerie-foto-9687557/poze/?p=8
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
220 milioane de euro – bugetul pentru 2013 al municipiului Cluj-Napoca
Dupa o serie de dezbateri publice in urma carora o buna parte a propunerilor primite de la clujeni au fost introduse in proiectul de buget, in cadrul sedintei de Consiliu Local de vineri, 15 martie 2013, bugetul Municipiului Cluj-Napoca a fost aprobat (900.937.000 de lei pe partea de venituri si 960.919.000 de lei la partea de cheltuieli).
“Cred ca suntem primul oras din Romania care are un buget aprobat atat de repede, pentru a merge inainte cu proiectele si initiativele pe care ni le-am propus pentru acest an.
Prioritatea numarul 1 pentru 2013 este absorbirea si derularea proiectelor cu bani europeni, obiectiv care se regaseste in totalitate in modul de construire al bugetului.
Totodata, urmarim finalizarea proiectelor incepute anii anteriori, precum Sala Polivalenta si nu in ultimul rand, sa sustinem initiativele locale si noi proiecte de investitii (de la noi parkinguri la initiative culturale) in concordanta cu obiectivele pe termen mediu si lung ale municipiului si care sa duca la dezvoltarea europeana a orasului nostrum”, a declarat primarul Emil Boc.
http://www.primariaclujnapoca.ro/comuni ... l?gId=1397
220 milioane de euro – bugetul pentru 2013 al municipiului Cluj-Napoca
Dupa o serie de dezbateri publice in urma carora o buna parte a propunerilor primite de la clujeni au fost introduse in proiectul de buget, in cadrul sedintei de Consiliu Local de vineri, 15 martie 2013, bugetul Municipiului Cluj-Napoca a fost aprobat (900.937.000 de lei pe partea de venituri si 960.919.000 de lei la partea de cheltuieli).
“Cred ca suntem primul oras din Romania care are un buget aprobat atat de repede, pentru a merge inainte cu proiectele si initiativele pe care ni le-am propus pentru acest an.
Prioritatea numarul 1 pentru 2013 este absorbirea si derularea proiectelor cu bani europeni, obiectiv care se regaseste in totalitate in modul de construire al bugetului.
Totodata, urmarim finalizarea proiectelor incepute anii anteriori, precum Sala Polivalenta si nu in ultimul rand, sa sustinem initiativele locale si noi proiecte de investitii (de la noi parkinguri la initiative culturale) in concordanta cu obiectivele pe termen mediu si lung ale municipiului si care sa duca la dezvoltarea europeana a orasului nostrum”, a declarat primarul Emil Boc.
http://www.primariaclujnapoca.ro/comuni ... l?gId=1397
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Dorel" loveşte la Cluj. Era să asfalteze şinele de tramvai
Oblonul unei basculante s-a deschis brusc şi tot asfaltul din interior a căzut pe liniile de tramvai de pe strada George Bariţiu din Cluj-Napoca. Vatmanii au oprit şi au fost nevoiţi să aştepte eliberarea drumului.
Un tramvai plin cu călători a fost nevoit să aştepte degajarea drumului. "S-a desfăcut oblonul lu' ăla cu maşina din faţă şi a căzut asfaltul pe şine", a spus un martor.
Nici pentru şoferi nu a fost simplu. Asfaltul proaspăt s-a lipit de roţile autoturismelor. Câţiva muncitori care lucrau pe un şantier din apropiere au intervenit pentru a curăţa liniile de tramvai.
Şinele de tramvai din Cluj-Napoca au fost reabilitate recent printr-un proiect european. Şoferul care conducea autobasculanta a oprit pentru a aştepta intervenţia autorităţilor.
Directorul RATUC Cluj, Liviu Neag, a declarat că asfaltul a fost degajat şi nu s-au produs pagube la şina de tramvai.
Foto si video:
http://citynews.ro/eveniment/fotovideo- ... ai-1242903
Dorel" loveşte la Cluj. Era să asfalteze şinele de tramvai
Oblonul unei basculante s-a deschis brusc şi tot asfaltul din interior a căzut pe liniile de tramvai de pe strada George Bariţiu din Cluj-Napoca. Vatmanii au oprit şi au fost nevoiţi să aştepte eliberarea drumului.
Un tramvai plin cu călători a fost nevoit să aştepte degajarea drumului. "S-a desfăcut oblonul lu' ăla cu maşina din faţă şi a căzut asfaltul pe şine", a spus un martor.
Nici pentru şoferi nu a fost simplu. Asfaltul proaspăt s-a lipit de roţile autoturismelor. Câţiva muncitori care lucrau pe un şantier din apropiere au intervenit pentru a curăţa liniile de tramvai.
Şinele de tramvai din Cluj-Napoca au fost reabilitate recent printr-un proiect european. Şoferul care conducea autobasculanta a oprit pentru a aştepta intervenţia autorităţilor.
Directorul RATUC Cluj, Liviu Neag, a declarat că asfaltul a fost degajat şi nu s-au produs pagube la şina de tramvai.
Foto si video:
http://citynews.ro/eveniment/fotovideo- ... ai-1242903
Dorel la Cluj 001.jpg (252.06 KB; downloaded 14005 times)
Dorel la Cluj 002.jpg (305.87 KB; downloaded 14007 times)
Dorel la Cluj 003.jpg (306.08 KB; downloaded 14007 times)
Dorel la Cluj 004.jpg (302.75 KB; downloaded 14009 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Cluj: Tronsonul doi al liniei de tramvai a fost deschis. Primăria anunţă un nou proiect de reabilitare
Traficul pe tronsonul doi al liniei de tramvai modernizate din Cluj-Napoca a fost deschis luni, în urma unei investiţii de 15 milioane de euro, primarul Emil Boc anunţând lansarea unui proiect de reabilitare a benzii carosabile aferente liniei de tramvai, estimat la 20 de milioane de euro.
Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a participat, luni, la deschiderea circulaţiei transportului în comun pe tronsonul doi al liniei de tramvai modernizată, în lungime de peste 15 kilometri, el urcând într-un tramvai cu care a mers pe traseul Gară - Bulevardul Muncii.
"Cluj-Napoca a fost primul oraş din România care a accesat fonduri europene nerambursabile pentru reabilitarea liniei de tramvai, pe o lungime de 26,6 kilometri. Contractul de execuţie s-a semnat la 15 iunie 2011, iar primul tronson reabilitat - cartierul Mănăştur - Gară, în lungime de 11,5 kilometri a fost dat în funcţiune în 6 iunie 2012. Acum am deschis circulaţiei transportului în comun cel de-al doilea tronson, în lungime de 15,1 kilometri, Gară - Bulevardul Muncii, astfel încât, de luni, se poate circula pe întreg traseul de 26,6 kilometri. Avem pregătit, în completare, un alt proiect cu finanţare europeană privind reabilitarea tramei stradale pe acest traseu aferent liniei de tramvai estimat la 20 de milioane de euro. Urmează să asfaltăm toate străzile de pe traseul liniei de tramvai, la care se adaugă reabilitarea a patru poduri, pentru a avea o infrastructură modernă de transport în comun", a spus Boc.
Potrivit acestuia, Primăria Cluj-Napoca va organiza la sfârşitul lunii august licitaţia pentru reabilitarea tramei stradale, iar în cazul în care nu vor fi depuse contestaţii, lucrările vor fi finalizate în iulie 2015.
Valoarea totală a investiţiei în reabilitarea liniei de tramvai se ridică la aproape 30 de milioane de euro.
"Modernizarea liniei de tramvai a dus la creşterea operativităţii şi siguranţei la schimbarea traseului prin montarea de macaze automate, creşterea vitezei de circulaţie şi reducerea cu 60 la sută a duratei de parcurs din cartierul Mănăştur până pe Bulevardul Muncii, reducerea consumului de energie electrică", a mai spus Emil Boc.
Lucrările au fost executate de asocierea dintre firmele Swietelsky, Astalrom SA, Euro Construct Trading '98 SRL şi Transferoviar Grup SA.
http://www.mediafax.ro/social/cluj-tron ... e-11210949
Cluj: Tronsonul doi al liniei de tramvai a fost deschis. Primăria anunţă un nou proiect de reabilitare
Traficul pe tronsonul doi al liniei de tramvai modernizate din Cluj-Napoca a fost deschis luni, în urma unei investiţii de 15 milioane de euro, primarul Emil Boc anunţând lansarea unui proiect de reabilitare a benzii carosabile aferente liniei de tramvai, estimat la 20 de milioane de euro.
Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a participat, luni, la deschiderea circulaţiei transportului în comun pe tronsonul doi al liniei de tramvai modernizată, în lungime de peste 15 kilometri, el urcând într-un tramvai cu care a mers pe traseul Gară - Bulevardul Muncii.
"Cluj-Napoca a fost primul oraş din România care a accesat fonduri europene nerambursabile pentru reabilitarea liniei de tramvai, pe o lungime de 26,6 kilometri. Contractul de execuţie s-a semnat la 15 iunie 2011, iar primul tronson reabilitat - cartierul Mănăştur - Gară, în lungime de 11,5 kilometri a fost dat în funcţiune în 6 iunie 2012. Acum am deschis circulaţiei transportului în comun cel de-al doilea tronson, în lungime de 15,1 kilometri, Gară - Bulevardul Muncii, astfel încât, de luni, se poate circula pe întreg traseul de 26,6 kilometri. Avem pregătit, în completare, un alt proiect cu finanţare europeană privind reabilitarea tramei stradale pe acest traseu aferent liniei de tramvai estimat la 20 de milioane de euro. Urmează să asfaltăm toate străzile de pe traseul liniei de tramvai, la care se adaugă reabilitarea a patru poduri, pentru a avea o infrastructură modernă de transport în comun", a spus Boc.
Potrivit acestuia, Primăria Cluj-Napoca va organiza la sfârşitul lunii august licitaţia pentru reabilitarea tramei stradale, iar în cazul în care nu vor fi depuse contestaţii, lucrările vor fi finalizate în iulie 2015.
Valoarea totală a investiţiei în reabilitarea liniei de tramvai se ridică la aproape 30 de milioane de euro.
"Modernizarea liniei de tramvai a dus la creşterea operativităţii şi siguranţei la schimbarea traseului prin montarea de macaze automate, creşterea vitezei de circulaţie şi reducerea cu 60 la sută a duratei de parcurs din cartierul Mănăştur până pe Bulevardul Muncii, reducerea consumului de energie electrică", a mai spus Emil Boc.
Lucrările au fost executate de asocierea dintre firmele Swietelsky, Astalrom SA, Euro Construct Trading '98 SRL şi Transferoviar Grup SA.
http://www.mediafax.ro/social/cluj-tron ... e-11210949
📖 Pagination options