Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Resedinta de judet - Ploiesti

Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde punmeister » Mar, 15 Ian 2019, 11:20

MDRAP a publicat pe SICAP licitatia pentru 40 de tramvaie noi de 18m, din care 20 sunt pentru Ploiesti.
Pret pe bucata: 1,7 milioane de euro fara TVA.
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100041287
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3926
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde ticker » Mar, 15 Ian 2019, 12:07

Sa vezi ce intra Astra pe fir. :D

Caietul de Sarcini atasat.
Fişiere ataşate
CS Tv 18 m .docx
(708.46 KiB) Descărcat de 35 ori
ticker
 
Mesaje: 189
Membru din: Dum, 20 Apr 2014, 21:14

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde ADK » Mar, 15 Ian 2019, 22:55

Au de gând să (re)dezvolte și rețeaua electrică? fiindcă cele 20 de tramvaie noi plus actualele 30 de Tatre mi se par mult pentru Ploiești.
R.I.P. B42FER/175 (1991-2007), B09LGS/746 (1994-2010), B08NJL/735 (1994-2011) :-(
Mi-e dor de Bucureștiul de altădată!
Avatar utilizator
ADK
 
Mesaje: 773
Membru din: Lun, 26 Noi 2018, 11:09
Localitate: Sat Udați-M, com. Smeeni, jud. Buzău

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde Puss in Boots » Mie, 16 Ian 2019, 08:06

Nu cred. Nu am citit nimic in sensul asta plus ca nu e trendul pe la noi sa se inmulteasca liniile de tramvai. E deja o realizare pastrarea lor daramite sa faci unele noi. Exclus. Romanii stiu mai bine mereu ce e mai bine. Asa ca o sa taie serios din Tatre, o sa pastreze pt piese, si o sa dea cui mai are nevoie (Galati, Cluj, Oradea....care si ele au tramvaie noi in planuri si propriile KT-uri de unde sa ia piese daca le reduc numarul).
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3620
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde Cristi N » Mie, 16 Ian 2019, 10:33

Exista un proiect pentru crearea unei noi strazi intre Gara de Sud si Gara de Vest. Intr-unul din proiecte legatura respectiva avea si tramvai, acum ramane de vazut daca se va implementa varianta "full option" sau va disparea linia de tramvai.
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 597
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde Puss in Boots » Mie, 16 Ian 2019, 12:57

Pariez ca va fi partea a doua cu disparitia din proiect a liniei de tramvai. Si chiar daca o vor face, distanta nu e colosala, ar putea prelungi capatul lui 101 la Gara de Vest si n-ar fi nevoie de multe tramvaie in plus. Sa faci un traseu strict intre Gari nu stiu daca e chiar o solutie, sau daca da, nu bagi multe vagoane oricum.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3620
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde ADK » Mie, 16 Ian 2019, 21:36

Nu are are rost tăierea Tatrelor, abia de le-au cosmetizat. :roll: Cât despre linii, doar să (re)bage vechea linie 103 Gara de Sud-Gara de Vest dar asta ar însemna să desființeze linia 2.
R.I.P. B42FER/175 (1991-2007), B09LGS/746 (1994-2010), B08NJL/735 (1994-2011) :-(
Mi-e dor de Bucureștiul de altădată!
Avatar utilizator
ADK
 
Mesaje: 773
Membru din: Lun, 26 Noi 2018, 11:09
Localitate: Sat Udați-M, com. Smeeni, jud. Buzău

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde Cristian P. » Mie, 16 Ian 2019, 21:45

Așa cum se specifică și în caietul de sarcini privind achiziția celor 20 de tramvaie,acestea vor fi destinate traseelor 101 și 102.
Nu există în plan nicio extindere a liniilor de tramvai, iar legătura dintre Gara de Vest şi Gara de Sud va fi realizată cu troleibuze.
Tramvaiele care circulă în prezent vor fi casate/donate, cu excepția KT4DM -urilor( 6 vagoane de rezervă ).

Un nou traseu de troleibuz în Ploieşti, care să lege Gara de Sud şi Gara de Vest

Conducerea Primăriei Ploieşti intenţionează să extindă, în următorii ani, cel puţin unul dintre traseele de troleibuz din municipiu, care să asigure legătura dintre Gara de Vest şi Gara de Sud. Infrastructura aferentă, pentru a permite introducerea troleului pe această rută, urmează să fie realizată printr-un proiect european, pregătit de câţiva ani de municipalitate, care prevede crearea unei noi legături rutiere între cele două gări, prin prelungirea străzii Libertăţii, din zona de Vest, şi unirea ei cu Depoului.

Proiectul va presupune, foarte probabil, şi lărgirea străzii Depoului, şosea care porneşte din zona capătului de linie al traseului 7, trece pe lângă aşa-zisul pod de lemn şi merge până în faţa Gării de Sud. Pentru întregul obiectiv de investiţii va fi nevoie şi de exproprierea unor terenuri deţinute de privaţi sau de CFR.

În plus, se doreşte şi reconfigurarea totală a zonei din faţa Gării de Sud, delimitată de BIG şi staţia Coreco, crearea aici de noi peroane pentru transportul public şi modificarea şi reabilitarea fântânii arteziene din centru. La prima prezentare publică a acestui proiect, în urmă cu mai bine de un an, consultanţii sugeraseră mai multe soluţii tehnice, una dintre ele vizând chiar amenajarea unei parcări subterane în acest permiteru, la care între timp Primăria foarte probabil a renunţat, posibil de teama costurilor, posibil de teama duratei mari de execuţie care ar fi presupus şi închiderea traficului în zonă.

Sursa : https://www.telegrama.ro/administratie/ ... -vest.html
Avatar utilizator
Cristian P.
Membru Bronze
 
Mesaje: 258
Membru din: Sâm, 29 Mai 2010, 21:23
Localitate: Ploiesti

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde Puss in Boots » Joi, 17 Ian 2019, 05:39

Bine macar ca duc troleu decat un autobuz.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3620
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde GPS » Joi, 17 Ian 2019, 07:52

Acum legătura dintre Gara de Sud și Gara de Vest se face cu ajutorul liniei 2.
GPS
Membru Silver
 
Mesaje: 2365
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde Puss in Boots » Joi, 17 Ian 2019, 11:12

Stiu ca nu face obiectul discutiei dar strada Depoului si cealalta de dincolo se pot largi la macar 3 benzi pe sens (ca sa nu zic totusi doua) incat sa fie fezabil in viitor, daca situatia o va cere, sa se infiinteze linie de tramvai? Doar ca idee, gen viziune care daca iese bine, daca nu, iar bine.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3620
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde WT_fan06 » Joi, 17 Ian 2019, 15:55

Dacă ar gândi cu adevărat sustenabil ar face culoar de tramvai (adică spațiu rezervat pe mijlocul şoselei) pe care să circule troleibuzul, iar peste mulți ani, dacă situația o va cere, să pună doar şinele şi tramvaiele.
Oricum nu cred că va fi cazul, nişte troleibuze articulate fiind suficiente. Păcat că nu se gândeşte nimeni la o dezvoltare cu adevărat sustenabilă pentru eficientizarea troleibuzului.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1428
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde BogdanPetrini » Joi, 17 Ian 2019, 19:04

Acel proiect, Gara de Vest - Gara de Sud, va arăta în felul următor:
Un sens giratoriu la intrarea în Piața Gării de Vest, pentru a dirija intersecția care se va forma
Drum nou de 2 benzi pe sens de la Gara de Vest până la Bar. Rudului (capătul actual al lui 7)
Modernizare str. Depoului, dar rămasă la 1 bandă pe sens.
Reorganizare Piața Gării de Sud - demolare stația de autobuz din fața gării, reorganizarea parcării adiacente și mutatea zonelor de staționare a mijloacelor de transport pe mijloc lângă fântână, plus pasaj(e) pietonal(e) sub piață între gară și stațiile de autobuz. (Asta implică și dispariția acelei treceri de pietoni monstruase care măsoară nu mai puțin de 60m)

Din start e o greșeală enormă faptul că nu se fac niște exproprieri pentru lărgirea la 2 benzi pe sens a Str. Depoului. Pe partea dreaptă (venind dinspre Vest spre Sud) într-adevăr nu este foarte mult loc, pentru că este depoul CFR, plus câteva linii adiacente acestuia, dar pe stânga, unde sunt în general proprietăți private și fabrici ar fi loc de exproprieri.
Linka 1: Sídliště Petřiný - Vozovna Střešovice - Hradčanská - Strossmayerovo Náměstí - Palmovka - Ohrada - Spojovací
Linka 2: Sídliště Petřiný - Vozovna Střešovice - Hradčanská - Staroměstská - Národní Třída - Výtoň - Nádraží Braník
Linka 101: Krajský Nemocnice - Severní Restaurace - Centralní Trh - Jižní Nádraží
Linka 102: Krajský Nemocnice - Severní Restaurace - Sídliště Červený Vrch - Západní Nádraží
Avatar utilizator
BogdanPetrini
 
Mesaje: 144
Membru din: Lun, 30 Noi 2015, 22:39
Localitate: Ploiești / Prague

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP

Mesajde Puss in Boots » Vin, 18 Ian 2019, 10:50

Pentru ca nicaieri nu se fac lucrurile in perspectiva. Si cand largirea initiala nu va mai fi de ajuns, vorbesc in general, ne vom da de ceasul mortii ca nu mai avem ce sa facem ca intre timp e full de cladiri pe toate partile si o expropriere ar fi de cosmar in epoca democratiei.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3620
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Următorul

Înapoi la Judetul Prahova


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori