Regiunile RomânieiMunteniaJudețul Prahova

 

Topic: Rețeaua pentru troleibuze din municipiul Ploiești

16 posts, 5588 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Rețeaua pentru troleibuze din municipiul Ploiești GPS

Am si eu o întrebare pe tronsoanele comune tramvai-troleibuz, rețeaua de troleibuz a fost si ea modernizata, adică console noi, moderne sau troleibuzele merg cu captatoarele jos?

 


Re: Troleibuze Neoplan ale TCE Cristian P.

Pe tronsoanele comune tramvai-troleibuz,reteaua a fost modernizata dar este inca nefunctionala.

Cateva poze :
Capatul traseului 44
IMG_1780.JPG (1.96 MB; downloaded 4750 times)
Ofelia
IMG_1781.jpg (352.25 KB; downloaded 4749 times)
Macaz Ofelia
IMG_1782.jpg (1.75 MB; downloaded 4749 times)
Macaz Kaufland
IMG_1783.jpg (1.69 MB; downloaded 4751 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuze Neoplan ale TCE GPS

:shock:  :shock: Asta da rețea, ar trebui sa învețe si cei de la Cluj care încă folosesc rețea clasica deși au troleibuze aproape noi-nouțe!

 


Re: Troleibuze Neoplan ale TCE Volvo 65

Ce frumusețe !
Nu numai Clujul ci şi Braşovul ar trebui să ia lecții deoarece vitezele de deplasare scad pe zi ce trece.
Cât a durat realizarea şi se va moderniza aşa toată rețeaua ?

 


Re: Troleibuze Neoplan ale TCE Adrian.B

Lecții de la Ploiești? Avem retragerea la 44 și o intersecție la 202 schimbate datorită proiectului liniilor de tramvai. În rest se trece cu 5 km/h pe macaz  :lol:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuze Neoplan ale TCE GPS

E bine si asa, la Cluj nici acolo unde se modernizează rețeaua de tramvai nu sunt capabili sa pună asa ceva, iar ăștia pe un proiect de reabilitare a liniilor de tramvai au schimbat 2 macaze de troleibuz (cu unele moderne, care permit o viteza mai mare) si o încrucișare plus rețeaua, pe segmentul comun cu cea a tramvaielor! Poate in continuarea proiectului de reabilitare a liniei de tramvai fac si un proiect pentru cea de troleibuz!

 


Re: Rețeaua pentru troleibuze din municipiul Ploiești Cristian P.

Anul 2007- linia 201 se desființează complet ( Podul înalt - Hale Coreco ).
Recent,odată cu închiderea Bulevardului în timpul weekendului (au loc evenimente dedicate ploieștenilor), dar și faptul că troleibuzele Solaris nu au autonomie, a fost reînființat acest traseu dar și 44 scurtat.

HDR_1920.jpg (1.9 MB; downloaded 3133 times)


HDR_1921.jpg (1.85 MB; downloaded 3134 times)


HDR_1922.jpg (1.89 MB; downloaded 3133 times)


HDR_1924.jpg (1.86 MB; downloaded 3133 times)

 


Re: Rețeaua pentru troleibuze din municipiul Ploiești Adrian.B

La mai bine de 5 ani de când au fost date în folosință  cele mai performante macazuri (Biserica Înălțarea Domnului sens Păltiniș / Ofelia și Ofelia sens strada Malu Roșu / Vest) au fost de ceva timp blocate pe sensul principal de mers. Pentru deplasare sau retragere (44) troleibuzele Solaris au de blocat doua din cele mai aglomerate intersecții din partea de Vest pentru a muta captatorii manual pe când troleibuzele Neoplan se pot deplasa pe motorul auxiliar câțiva metri unde circulația nu este încurcată și exista spațiu suficient pentru staționare. Principalul motiv "din auzite" este ca macazurile ar fi defecte dar perioada de garanție nu este finalizata iar firma care s a ocupat de ele este în faliment. Sună absurd, dar dacă nu erau în așa zisa garanție bănuiesc că TCE găsea o soluție de remediere.

 


Re: Rețeaua pentru troleibuze din municipiul Ploiești Adrian.B

Noi exproprieri în Ploiești, în valoare de aproape 32.000 de euro, pentru un proiect cu finanțare europeană

La Ploiești vor fi declanșate procedurile de expropriere a imobilelor proprietate privată, situate pe strada Depoului, inclusă în proiectul de prelungire a legăturii rutiere între Gara de Vest și Gara de Sud.

Proiectul cu finanțare europeană este mai amplu, una dintre cele două etape incluzând și prelungirea legăturii rutiere și de transport public între Gara de Sud și Gara de Vest (strada Libertății). Dar pentru această etapă, potrivit municipalității, este nevoie de demararea unei noi proceduri de expropriere.

Suprafața vizată de exproprieri este de aproximativ 1200 de metri pătrați și se află în proprietatea unui agent economic care își desfășoară activitatea în zona de sud a orașului.

La ultima ședință a Consiliului Local Ploiești, aleșii locali au aprobat demararea procedurii de expropriere, dar și sumele aferente despăgubirilor. Potrivit anexelor proiectului de hotărâre, publicate de Primăria Ploiești, pe baza rapoartelor de evaluar și a expertizelor întocmite și actualizate, valoarea exproprierilor se cifrează la 159.615,80 lei, cu TVA (aproximativ 32.000 de euro), sumă alocată din bugetul local.

Proiectul care vizează legătura rutieră între Gara de Sud și Gara de Vest este de notoritate, fiind depus încă din mandatul trecut. Termenul de finalizare al lucrărilor este finele anului 2023, însă lucrările nu au demarat încă.

Proiectul include reconfigurarea infrastructurii rutiere, modernizarea firului de contact pentru troleibuz în zona Pieței 1 Decembrie 1918 și extinderea rețelei de contact în zona Gării de Vest, precum și construirea unei clădiri cu rol de stație capăt de linie pentru transportul de persoane și a infrastructurii de servicii a acestuia în zona Pieței 1 Decembrie 1918.

Tot prin acest proiect se propune amenajarea de stații de așteptare autobuz/troleibuz în cele două zone aferente gărilor, precum și construirea de platforme park&ride în zona Pieței 1 Decembrie și în zona Gării de Vest, precum și piste de biciclete.


observatorulph.ro

 


Re: Rețeaua pentru troleibuze din municipiul Ploiești Adrian.B

03.09.2022

O avarie la un separator a tras toate troleibuzele Solaris pe dreapta (in afara de cele care au ramas in intersectii cand a fost oprit curentul electric :applause: ).

939.jpg (885.69 KB; downloaded 2109 times)

44.jpg (243.03 KB; downloaded 2109 times)

202.jpg (781.51 KB; downloaded 2110 times)

 


Re: Autobuzele SOR NS 12 electric Adrian.B

Cristian P. wrote here:
Unul dintre autobuzele SOR, surprinse în PROBE






In pozele de mai sus se poate observa cum s-a renuntat la un macaz modern in favoarea unei retele din anii '90.

Inainte

 


Re: Rețeaua pentru troleibuze din municipiul Ploiești b3nnie_x

Chiar m-am întrebat și eu ce s-a întâmplat cu macazul de la Malu Roșu. Am realizat mai încolo că macazul a fost demontat în favoarea rețelei vechi.

 


Re: Rețeaua pentru troleibuze din municipiul Ploiești Luca01

Ca urmare a lucrărilor de modernizare de pe Bulevardul Independenței, începând cu stația Ana Ipătescu și până la Gara de Sud, rețeaua pentru troleibuze a fost provizoriu demontată pentru a face loc utilajelor

Fotografii din 23 septembrie




















 


Re: Rețeaua pentru troleibuze din municipiul Ploiești cris_m

Dar ce fac mai exact? Reasfalteaza bulevardul si refac fundatia?

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Prahova  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use