Regiunile RomânieiMunteniaJudețul Prahova

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

367 posts, 180640 views
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 27
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri, noutăți, perspective TibiV

Soferul a constatat doar tristul adevar...
Mda... Frumoasa tara. Pacat ca-i locuita... :(

 


Re: Știri, noutăți, perspective Gabi23

TCE asigură troleibuze care nu mai circulă?!

Transport Călători Express S.A. (TCE), operatorul de transport public în comun din Ploiești, a asigurat un troleibuz, deși acesta a fost scos din uz încă din aprilie 2015! Conform poliței de asigurare (foto dreapta), troleibuzul PH 918 este asigurat din 1 ianuarie 2017 până în 31 ianuarie 2017. Polița în valoare de 54.23 lei, a fost achitata în 27 decembrie 2016 și contractul a fost emis în 29 decembrie 2016.
Valentin Sima, vicepreședintele Sindicatului Liber al Transportatorilor Profesioniști din Ploiești, spune că problema a fost descoperită de un coleg de-al său și că, prin urmare, au făcut o sesizare în acest sens.
„Un coleg de-al meu, vicepreședinte, a observat o asigurare a unui troleibuz care este tras pe dreapta din aprilie 2015. Am făcut o adresă către Consiliul de Administrație al TCE prin care am cerut lămuriri despre acest subiect. Noi suntem sindicatul nereprezentativ, deci nou înființat, suntem oamenii care vor să facă ceva, nouă nu prea ni se dau acte, nu prea avem acces la acte, ni se cam pun bețe în roate”, a declarat Valentin Sima.
Ionelia Enescu, directorul TCE, a fost contactată de reporterii ziarului Incomod pentru un punct de vedere referitor la această situație. Aceasta a declarat că a luat act de sesizarea făcută de sindicat și că există deja o anchetă internă în acest sens.
„Este în curs de desfășurare o anchetă. A fost o sesizare depusă de președintele Sindicatului Transportatorilor, al doilea sindicat de la noi și e în curs de desfășurare o anchetă în cadrul Biroului de Control Financiar de Gestiuni și se analizează și contractele de asigurări și activitățile fiecărui mijloc de transport, fie că e autobuz, fie că e troleibuz. Nu pot să vă dau detalii că nu mă ocup direct de caz. În momentul în care se stabilește concluzia că a fost o problemă, vom vedea ce este de făcut și cum se recuperează contravaloarea și cine a fost vinovat va fi sancționat. Când vom definitiva ancheta vă informez”, a declarat directorul Ionelia Enescu.
Potrivit unor surse, acest troleibuz nu este singurul mijloc de transport căruia i s-a făcut poliță de asigurare deși nu mai este folosit.
Iată mai jos imaginii video cu troleibuzul respectiv:








Sursa: https://www.ziarulincomod.ro/tce-asigur...oto-video/
Autor: Andrei Dumitru

 


Re: Știri, noutăți, perspective Gabi23

Ținând cont de istoria din Elveția a acestor troleibuze, combinat cu un context în care sunt discuții pentru căsăpirea rețelei de troleibuz, o știre de ieri:
Troleibuz in flăcări la Ploiești

Panică în urmă cu puțin timp la depoul de troleibuze de la Podul Înalt. Un troleibuz a luat foc în parcarea din fața depoului.
Mai mulți angajați ai TCE dar și câțiva cetățeni ce se aflau în zona Podul Înalt au intervenit cu stingătoare pentru localizarea şi lichidarea unui incendiu izbucnit la un troleibuz.
Au ars mai multe componente eletrice şi materiale din plastic aflate pe autovehicul.
Cauza probabilă a incendiului a fost un scurtcircuit electric la un cablu electric defect, neizolat corespunzător sau cu izolaţia deteriorată în urma unei acţiuni mecanice ori fizice.

Neoplan TCE foc - 22.06.2017.jpg (83.77 KB; downloaded 6915 times)

Sursa: http://glasulploiestean.ro/exclusiv-tro...esti-foto/

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Ar renta o linie de tramvai spre Ploiesti Shopping City? Parca a fost candva in directia aia nu? spre Cablul Romanesc.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective GPS

Da, a fost pana unde este acum Rondul spre Kaufland. A rezistat destul de mult după desființarea liniei 105. Nu mai știu exact când a fost desființată, o data cu modernizarea liniilor de tramvai parca, nu cea de acum. O data cu aceasta linie a fost desființat și macazul Gara de Sud - Gara de Vest, care nu înțeleg de ce nu a fost refăcut o databil modernizarea de acum doi ani. Aceea linie era in continuarea celei pe care circula astăzi 101, iar când tramvaiul venea dinspre Cablul Românesc nu putea merge decât înainte neexistând macaz spre Depou sau Gara de Vest.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Am observat ca la destule din lucrarile de reabilitare de linii acolo unde sunt macazuri se desfiinteaza. Se pierde din flexibilizarea liniilor respective si a intregii retele. Ma gandesc mai ales la Iasi. Da, reabilitari multe dar flexibilizare spre 0. Multe legaturi pierdute, o gramada de posibilitati anulate din start. O tampenie colosala....cu ce strica sa ai niste macazuri acolo in caz de probleme, la rezerva sau pentru realizarea de trasee noi? Costa si alea bani, se pot include in proiect, se pot sifona bani...toata lumea multumita. Nu inteleg. In intersectii de genul trebuie sa fie macazuri din toate directiile spre toate directiile. Niste idioti. Faci bine pe o parte si rau pe alta. Si nu e un rau oarecare....in fine.

Ar fi rentabila refacerea liniei respective si un traseu ipotetic Gara de Sud - Ploiesti Mall? Intreb de curiozitate, nu o sa o faca nimeni chiar daca sa presupunem ca ar fi o mana cereasca pt cei din zona sau pt accesibilitatea la zona de shopping si poate o mina de aur pt regia de transport.

 


Re: Știri, noutăți, perspective WT_fan06

In principiu ai dreptate. O parte din explicatie ar fi ca acele macazuri probabil vor fi folosite foarte rar si atunci decat sa tocesti sinele si rotile tot trecand peste incrucisari, mai bine te lipsesti.
Totusi, sunt de acord ca trebuie sa existe rute disponibile de deviere in caz de nevoie...

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Evident. Trebuie gandit bine totul dar nu taiat absolut nicio posibilitate care sa ajute reteaua la nevoie. Iar in intersectiile importante cu atat mai mult. In Ploiesti nu trebuia poate decat un singur macaz in plus fata de ce e acum deci nu era un capat de tara (si nu scria nicaieri ca trebuia sa apara un traseu Gara de Sud - Gara de Vest). Dar simpla lui prezenta facea mult mai usoara luarea unei astfel de decizii sau orice alta miscare de "trupe" in teren. In orasele mici cu 2-3 linii e mai simplu si absenta unor macazuri nu dauneaza atat de mult ca in orasele mai mari cu linii mai multe. Nu zic sa faca macaz peste tot fara nicio logica dar nu sa tai macazuri din pura prostie si lipsa de viziune. Si cazul Ploiestiului o data cu desfiintarea acelui macaz. La Iasi am mai multe "cuie" de genul asta....ocazii pierdute....decizii de neinteles etc.

Iar trecerile pot fi facute lin, sunt macazuri si-afara si n-am vazut sau auzit sau chiar simtit o chiar asa mare zdruncinatura. Depinde de cum sunt facute, de vagonul cu care treci peste etc. Cu o exceptie care-mi sare automat in minte: macazul din Tylovo namesti, Praga :D Acolo e si piatra cubica si orice incrucisare posibila si imposibila :D. Care sunt insa folosite.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Adrian.B

GPS wrote:
Da, a fost pana unde este acum Rondul spre Kaufland. A rezistat destul de mult după desființarea liniei 105. Nu mai știu exact când a fost desființată, o data cu modernizarea liniilor de tramvai parca, nu cea de acum. O data cu aceasta linie a fost desființat și macazul Gara de Sud - Gara de Vest, care nu înțeleg de ce nu a fost refăcut o databil modernizarea de acum doi ani. Aceea linie era in continuarea celei pe care circula astăzi 101, iar când tramvaiul venea dinspre Cablul Românesc nu putea merge decât înainte neexistând macaz spre Depou sau Gara de Vest.

Au existat mereu un macaz spre Cablu Românesc dinspre depou, iar altul spre Gara de Vest dinspre Cablu Românesc. Când a fost făcut planul intersecției de la nord a fost exclus planul unei șine spre depou pornind de la Cablu datorită unghiului foarte strâns în care, pe atunci un V3A, nu-l putea parcurge și ducea la deraiere. Astfel, ca un plan rapid, tramvaiele din 105 mergeau la depou prin Gara de Vest, cu sau fără pasageri. Ca traseu, nu a existat niciodată Cablu - Vest, dar vatmanii foloseau "tabla" inscripționată cu Gara de Vest fără un indicativ.

IMG_1256.JPG (320.67 KB; downloaded 6695 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective GPS

Eh, la varsta la care mergeam pe acolo nici nu stiam ca nu mai circula tramvai... Ma mai lasa si pe mine memoria, multumesc. :bere:

 


Re: Știri, noutăți, perspective shoppy

Din auzite, greva generala a soferilor TCE ca urmare a anuntului de intrare in insolventa, traficul in Ploiesti este blocat pentru ca toti ploiesteni au iesit cu masinile personale.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Sa mai intreb acum de fonduri europene pentru cumparat trolee sau tramvaie? :D

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Conform presei locale vad ca Ploiestiul vrea 20 de tramvaie noi, 20 de trolee si 10 autobuze electrice. Sincer, sper sa le ia. Sunt bani europeni ar fi o prostie sa nu profite de ei. Daca le iau pe toate de la acelasi producator poate obtin si un pret mai bun. Doar ca din pacate in afara de Skoda/Solaris nu prea stiu altul cu intreaga gama disponibila. E rost de motiv de contestatie la licitatie.

 


Re: Știri, noutăți, perspective deprodio

In Ploiesti ar trebui urgent inlocuite Ikarus-urile.Eu cand am fost in Ploiesti nu mi-a venit sa cred cand am vazut Ikarus-uri...in 2018 :o

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 27
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Prahova  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use